Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Přestože jsem objednávku do hodiny zrušil, vůbec nereagovali a nekomunikovali.

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    je nám moc líto, že Vám kolegové včas neodpověděli.
    Veškeré emaily se snažíme samozřejmě se zákazníky co nejdříve vyřešit a všechny problémy či dotazy zodpovědět, bohužel je však doba před Vánoci a čekajících emailů tak přibývá, pevně však doufám, že se již tato nepříjemnost nestane.
    Co se týká objednávky, zaplacenou objednávku již není možné jakkoliv stornovat z účetních důvodů. V tomto případě žádáme zákazníky, aby objednávku nepřebírali a po jejím návratu na naši pobočku se automaticky vyruší a peníze za ni Vám budou vráceny.
    V případě konkrétního problému se na nás určitě neváhejte obrátit.

    Za tým Knihobot
    Kristýna Králová

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • I když měla být kniha "jako nová", je z boku něčím politá. Je to docela nechutné

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    je nám moc líto, že jste obdržel titul, který byl poškozený.
    Naši kolegové se pokaždé snaží knížky řádně kontrolovat a jejich veškerá poškození u samotné knížky označit na našich webových stránkách. V tomto případě došlo k pochybení našich kolegů a toto poškození zkrátka přehlédli, za což se moc omlouváme.
    Veškerou nespokojenost s knihou můžete zaznačit do našeho reklamačního formuláře, na který máte plný nárok!
    Prosím Vás tedy, abyste nás ohledně této situace kontaktoval, rádi s Vámi tento problém budeme řešit k Vaši plné spokojenosti.
    Děkuji.

    Za tým Knihobot
    Kristýna Králová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po šesti dnech nedoručeno

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,
    
    Moc se omlouváme za nepříjemné komplikace s odesláním Vaši objednávky.
    Balíček nám nyní přepravce vrací k nám na pobočku, došlo k pochybení v podání zásilky a odešla tedy bez dat. V systému vidím, že jste již tuto záležitost řešil s kolegyní a ta Vám jistě tento problém osvětlila.
    Bohužel nyní nemůžeme proces jakkoliv urychlit, tím, že je balíček v rukou přepravce.
    Jakmile se však vrátí, zákazníky standardně kontaktujeme, zda budou mít zájem o opětovné odeslání na naše náklady, či storno/vrácení peněz.
    Ve Vašem případě o zásilku již zájem nejevíte, což je z hlediska těchto potíží zcela pochopitelné.

    Děkuji za pochopení a v případě dalších dotazů se na nás neváhejte obrátit.

    Za tým Knihobot
    Kristýna Králová

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Napsala jsem adresu doručení a zásilka byla zaslána jinde. ( nevím proč? nedopatřením?) Děkuji příště. Doskocilova

    Pište jasně adresu dodání.....!!!!

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    je nám moc líto, že Vám objednávka dorazila jinam, než jste si přála.
    Co se týká adresy doručení, dodací údaje si každý ze zákazníků vyplňuje při vytváření objednávky sám. Systém zadanou adresu propíše a my bez jakékoliv úpravy adresy objednávku následně odesíláme.
    V tomto případě jsou možné dvě varianty a to:

    a) bohužel došlo k chybnému zadání adresy při vytváření objednávky
    b) přepravce musel z kapacitních důvodů zásilku přesměrovat.

    V případě, že byste měla zájem o řešení tohoto problému, neváhejte nás kontaktovat.

    Za tým Knihobot
    Kristýna Králová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku jsem provedla 14.11., peníze mi byly odečteny z mých prodaných knížek, což je v pořádku. Ale stále nemají funkční sledování zásilek, takže nevím co s mojí objednávkou je. Je 21.11., knížky nemám, potvrzení o objednávce nemám, peníze ve virtuální peněžence nemám...Nikdo na můj email neodpověděl...

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    v systému vidím, že na Váš email kolegové odpověděli, většinou je nezbytné kontrolovat i spam, je možné, že Vám naše reakce zapadla.
    Vaše objednávka byla systémově zaplacena až 21.11, do té doby bohužel kolegové tituly nemohou jakkoliv zpracovávat. Ten samý den byla v přípravě a ve večerních hodinách předána přepravci.
    Co se týká dopravy, přepravci trvalo delší čas, konkrétně 4 dny, než zásilku doručil, za což se moc omlouváme. Jakýkoli pohyb objednávky po jejím předání přepravci nemáme možnost ovládat.
    Nyní však vidím, že objednávka byla v pořádku vyzvednuta. Bylo vše v pořádku?

    Děkuji za pochopení a ještě jednou se omlouváme za vzniklé pochybnosti.

    Za tým Knihobot
    Kristýna Králová

  • Nedoporučuje obchod

    Neakceptuji platbu předem.

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    pokud byste měl zájem zaslat balík na dobírku, určitě je to možné.
    Ve vytváření objednávky tato možnost samozřejmě je, pokud se Vám však nepovedla jakkoliv zaškrtnout, je nezbytné nás kontaktovat a my Vám objednávku změníme na Vámi požadovaný způsob platby.
    Nyní v systému vidím, že objednávka je stále aktivní a proto pro zájem o ni nás určitě neváhejte kontaktovat a my Vám knížky zašleme na Váš požadavek na dobírku.
    Děkuji za pochopení a v případě nějakého problému či dotazu se na nás neváhejte obrátit.

    Za tým Knihobot
    Kristýna Králová

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Objednala som dcére pracovný zošit
    • Ruského jazyka. Nebola som informovaná, že pracovný zošit bude vypísaný, čiže už použitý.

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    moc se omlouváme za tyto potíže.
    V systému vidím, že knížka byla na naše stránky přidána včetně fotografie, kde je zjevné její dřívější použití. Určitě je nám moc líto, že jste tuto záležitost přehlédla a že jste nyní s námi nabízenými službami nespokojená.
    Máte však plné právo na reklamaci této knihy, prosím Vás tedy o vyplnění našeho reklamačního formuláře, či nás neváhejte kontaktovat a můžeme se společně domluvit na následné kompenzaci.

    Děkuji za pochopení a ještě jednou se Vám moc omlouváme.

    Za tým Knihobot
    Kristýna Králová

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Popisana kniha, co nebolo uvedene pri popise knihy, ked som objednaval

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    je nám moc líto, že jste obdržel titul, který byl poškozený.
    Naši kolegové se pokaždé snaží knížky řádně kontrolovat a jejich veškerá poškození u samotné knížky označit na našich webových stránkách. V tomto případě došlo k pochybení našich kolegů a toto poškození zkrátka přehlédli, za což se moc omlouváme.
    Veškerou nespokojenost s knihou můžete zaznačit do našeho reklamačního formuláře, na který máte plný nárok!
    Prosím Vás tedy, abyste nás ohledně této situace kontaktoval, rádi s Vámi tento problém budeme řešit k Vaši plné spokojenosti.
    Děkuji.

    Za tým Knihobot
    Kristýna Králová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • zboží bylo poškozeno, vytržené listy

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    je nám moc líto, že jste obdržela titul, který byl poškozený.
    Naši kolegové se pokaždé snaží knížky řádně kontrolovat a jejich veškerá poškození u samotné knížky označit na našich webových stránkách.
    Každý ze zákazníků má samozřejmě možnost na finanční kompenzaci, či vrácení celkové částky za uhrazenou objednávku. Pokud jste tedy nespokojena, určitě nás neváhejte kontaktovat a tuto nepříjemnost, způsobenou naši chybou, s Vámi jistě vyřešíme!
    Děkuji za pochopení a v případě dalších dotazů se na nás neváhejte obrátit.

    Za tým Kmihobot
    Kristýna Králová

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Balíček byl k vyzvednutí na pobočce až po třech dnech

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,


    děkujeme za zpětnou vazbu. Omlouváme se za prodlevu ve vychystání Vaší objednávky na pobočku. Standardně knihy přichystáme k vyzvednutí do 24 hodin, bohužel se může stát, že při nárůstu objednávek, se kompletace prodlouží a zpozdí, což samozřejmě může způsobit velké komplikace.

    Za zpoždění ve vychystání se ještě jednou velmi omlouváme.

    Za tým Knihobot
    Anna Kubizniaková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod neodporúčam a už tu nenakúpim

    Je tragikomické, že mi príde dotazník na ohodnotenie nákupu, ktorý som doteraz neobdržal (na zásielku čakám už týždeň a neviem či sa jej niekedy dočkám).
    Zákaznícky servis SK nefunkčný (hlavne, že uvádzate linku od 8 do 20h). Zákaznícky servis CZ neprofesionálny a neochotný, voláte tam a len počujete rozprávky z ich strany = neochota urgentne riešiť problém s prepravcom (vraj mám čakať ďalej).

    Podotýkam, že zásielka bola plne uhradená vopred - čiže nemám ani zásielku ani peniaze.
    Predpokladám, že balík neodoslali vôbec alebo sa záhadne stratil.

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,


    děkujeme za recenzi. Mrzí nás, že nejste spokojen s naším servisem. Bohužel došlo k prodlení podání na straně Balíkova, a proto Vám byla zásilka doručena s několika denním zpožděním, což je pochopitelně velmi nepříjemné. V systému vidím, že Vám objednávka již byla úspěšně doručena, za což jsme velice rádi.

    Pro naše zákazníky ze Slovenska a Česka máme jeden zákaznický servis s jednou telefonní linkou. Pokud Vám přišlo jednání kolegů jako neochotné, velmi se omlouváme. Kolegové se vždy snaží situaci objasnit, co nejlépe to jde, ale chápeme, že někdy pouze žádost o chvíli strpení může působit nepříjemně, a však v situaci pozdního podání se jednalo o to správné řešení.

    V případě jakýchkoli dalších požadavků či nejasností se na nás neváhejte opět obrátit.

    Za tým Knihobot
    Anna Kubizniaková

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Dobry vecer, objednavka asi uviazla u prepravcu

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,


    děkujeme za zpětnou vazbu. Bohužel došlo k prodlení podání na straně Balíkova, a proto Vám byla zásilka doručena s několika denním zpožděním, což chápeme, můžete být nepříjemné. V systému vidím, že balík byl úspěšně doručen a to nás velice těší.

    Za tým Knihobot
    Anna Kubizniaková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nefunkčná zákaznícka linka. Dlhá čakacia doba na balík. Balík sa nedá ani sledovať.

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,


    děkujeme za recenzi. Mrzí nás, že nejste s nabízenými službami spokojena. Bohužel došlo k prodlení podání na straně Balíkova, a proto Vám byla zásilka doručena s několika denním zpožděním, což chápeme, můžete být velmi nepříjemné.
    Trasování objednávky vždy zasíláme v e-mailu v okamžiku předání zásilky dopravci.
    Co se týče naší telefonické linky, je aktivní každý den od 8.00 do 20.00. Pokud nejste delší dobu přepojena, je třeba vyčkat o trošku déle. Jakmile bude linka volná s kolegy rádi odpovíme na Vaše dotazy.

    Za tým Knihobot
    Anna Kubizniaková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 2xkrat som volala, že knihy neprisli a sú zaplatné 13 dní a nemam knihy ani peniaze

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,


    děkujeme za zpětnou vazbu. Omlouváme se za vzniklé komplikace při podání balíku. V systému vidím, že Vám objednávka již byla úspěšně doručena, za což jsme velice rádi.
    Bohužel došlo k technickému problému při prvním podání zásilky, a proto došlo ke zpoždění doručení.
    Chápeme, že tato situace může být velice nepříjemná a tak doufáme, že již znovu nenastane.

    Naše zákaznická linka funguje denně od 8.00 do 20.00, pokud nejste delší dobu přepojena, je třeba vyčkat o trošku déle. Jakmile bude linka volná s kolegy se Vám rádi budeme věnovat.

    Za tým Knihobot
    Anna Kubizniaková

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Neviem ohodnotit, tovar stale neprisiel. Vyplateny bol obratom bankovym prevodom.
    • Obchod nevie dodržať podmienky uvedené v ponuke.

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,


    děkujeme za recenzi. Mrzí nás, že s námi nejste spokojena. V systému vidím, že Vaše objednávka Vám již byla úspěšně doručena, což nás velmi těší. Objednávky se snažíme doručit do 2-3 pracovních dnů, pokud tedy objednávka byla uhrazena na konci týdne, může dojít ke zpoždění jejího podání o víkend, neboť přes tento časový úsek přepravci nedoručují.
    Chápeme, že tato situace může být nepříjemná, zvláště pokud se na knihy těšíte nebo jimi chcete udělat radost druhým.

    Za tým Knihobot
    Anna Kubizniaková

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Kvalita knihy - jako nové a stav teda nevypadá aboslutně. Doufám že se mi někdo ozve skrz stav.

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,


    děkujeme za recenzi. Mrzí nás, že nejste s našimi službami spokojen. Knihy, před jejich nahráním do systému, vždy zkontrolujeme a případná poškození řádně nafotíme a zaevidujeme je pod správnou kategorií stavu. Tituly v kategorii "jako nová" tradičně nesou minimální kosmetická poškození, která by se mohla objevit i na knihách z knihkupectví.

    Ohledně reklamace jsme Vás kontaktovali e-mailem. (Titul můžete samozřejmě reklamovat také přes formulář na našich webových stránkách https://knihobot.cz/c/reklamace.)

    Za tým Knihobot
    Anna Kubizniaková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jedna z knih byla tak neuvěřitelně špinavá od mastného černého prachu, že se snad něco takového ani prodávat nedá. Abych tuto drobnou závadu objevila až doma, byla kniha pěčlivě obalena fólií. Vysoké ceny!

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,


    děkujeme za recenzi. Mrzí nás, že jsme zklamali Vaše očekávání. Knihy, před jejich nahráním do systému, vždy zkontrolujeme a případná poškození řádně nafotíme a zaevidujeme. Bohužel se může stát, že uděláme chybu a něco přehlédneme, za což se omlouváme.
    Prosíme, napište nám na e-mailovou adresu [email protected] pro vyřešení situace k Vaší spokojenosti. Titul můžete samozřejmě reklamovat přes formulář na našich webových stránkách https://knihobot.cz/c/reklamace.

    Za veškeré komplikace se velice omlouváme.

    Za tým Knihobot
    Anna Kubizniaková

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Sezenete u nich temer vse
    • Nesmyslne predrazene

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,


    děkujeme za zpětnou vazbu. Těší nás, že jste spokojen s výběrem knih na našich stránkách. Co se týče cenění knih, tituly oceňujeme dle momentální situace na trhu. Pokud je po knize vysoká poptávka a nabídka je naopak nízká, může cena růst.
    Samozřejmě se může stát, že uděláme chybu a titul naceníme špatně, proto jsme vždy rádi, když nás zákazník na pochybení upozorní přes tlačítko "Navrhnout úpravu" v popisku každé nabízené knihy, či e-mailem na [email protected].


    Za tým Knihobot
    Anna Kubizniaková

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Vybrána na e-shopu kniha ve "velmi pěkném "stavu a dodána mi byla poškrábaná kniha s nechutně odrbaným rohem slepeným izolepou. Kniha měla být jako dárek...Na reklamaci mi po třech dnech stále nikdo neodpověděl.

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,


    děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že s námi nejste spokojena. Knihy, před jejich nahráním do systému, vždy zkontrolujeme a případná poškození řádně nafotíme a zaevidujeme. Bohužel se může stát, že uděláme chybu a něco přehlédneme, za což se omlouváme.
    V systému vidím, že zadaný požadavek na vrácení peněz s Vámi již kolegyně zpracovala. V případě jakýchkoli dalších požadavků či nejasností se na nás neváhejte opět obrátit.

    Za komplikace a prodlevu v zpracování se velice omlouváme.

    Za tým Knihobot
    Anna Kubizniaková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kniha,ve které měla být figurka,tak tam nebyla.A obchod ani nereagoval na reklamaci.

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,


    děkujeme za recenzi. Mrzí nás, že nejste s našimi službami spokojena. Pokud je kniha jakkoliv poškozená nebo jí chybí příloha, vždy tak uvedeme v popisku a poškození nafotíme. Situaci jsme prověřili a informace, že knize chybí příloha, byla uvedena v jejím popisku.
    Pokud nemáte o knihu v tomto stavu zájem, můžete ji samozřejmě reklamovat přes formulář na našich webových stránkách - https://knihobot.cz/c/reklamace.

    Za tým knihobot
    Anna Kubizniaková