Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Rychlost
- Přehledné stránky
- Přišlo jiné zboží než objednáno.
Objednala jsem 3 knihy, z toho 1 přišla úplně jiná než jsem objednala a zaplatila. Bohužel to jsou vánoční darky, které jsem včas nezkontrolovala. Ihned, kdy jsem to zjistila jsem je kontaktovala a zatim se mi nedostalo odpovedi a čekám. Jsem velmi zklamaná, protože objednavam tezko dostupné knihy do kolekce a obavám se, ze tato chyba jen tak napravit nepůjde. No neztracim nadeji a cekam na odpověď z knihobotu.
Reakce obchodu knihobot.cz
Hezký den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Velice se omlouváme za vzniklé komplikace a za prodlevu v odpovědi. V systému vidím, že Vás již kolegyně kontaktovala s řešením nastalé situace. Objednaný titul, který Vám nedorazil Vám velmi rádi dopošleme.
Za nastalé zmatky a komplikace se ještě jednou velmi omlouváme.
Za tým Knihobot
Anna Kubizniaková -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Stav knihy určitě neodpovídal ceně.
Reakce obchodu knihobot.cz
Hezký den,
děkujeme za recenzi. Mrzí nás, že nejste s našimi službami spokojena. Cenu knih vždy nastavujeme podle aktuálního stavu trhu. V případě kdy je o knihu velký zájem, může její cena být vyšší, i když se jedná o poškozený titul. Samozřejmě se může stát, že uděláme chybu a titul naceníme špatně, proto jsme vždy rádi, když nás zákazník na pochybení upozorní přes tlačítko "Navrhnout úpravu" v popisku každé nabízené knihy, či e-mailem na [email protected].
Pokud byste měla pocit, že cena Vámi zakoupené knihy je neadekvátní stavu, neváhejte a kontaktujte nás na zmiňovanou e-mailovou adresu [email protected] pro dořešení situace k Vaší spokojenosti.
Za tým Knihobot
Anna Kubizniaková -
Nedoporučuje obchod
- Některé ceny jsou spíš nízké, ale nic, co byste jinde nesehnali. Alarmující je, že tomu, kdo jim prodal knihu, kterou prodávají za 60 kč, bude po odečtu 40 %(a poplatku 29 Kč za každou jednotlivou knihu )vyplaceno 7 Kč..
- Viz u výhod..můžete mít určitou knihu i levně, ale za cenu naprostého oškubání toho, od koho byla kniha odkoupena..
Nedoporučuju, praktiky výkupu považuju za nepřijatelné, za 10 zcela novych knih, které se knihobot rozhodne prodat po stovce, můžete po " odečtu provize a manipulačních poplatků)dostat jen 310 Kč...atp. A nakupem toto podporujete Semtam se něco zratí a nedohledá, výdejní místo je škaredé a to , že zaměstanci jsou spíše nevychovaní, je pak úplná marginálie.
Jistě, knihobot má právo na svou obchodní politiku. A spotřebitel má zas právo vyjadřit, co si o tom myslí.Reakce obchodu knihobot.cz
Hezký den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Knihy ceníme podle aktuální situace na trhu tak, aby byly prodejné, ani v našem zájmu není knihy podceňovat. Provize 60 % minus 29 Kč je nastavena tak, aby byl prodej knihy výhodný pro obě strany a aby byly pokryty všechny náklady spojeny s prodejem knížek. Chápeme, že naše služby nemusí vyhovovat všem, proto se jako potenciální dodavatel se můžete rozhodnout, zda Vám naše služba vyhovuje a které knihy k nám chcete do prodeje svěřit. Co se nenalezených titulů týče, bohužel se občas může stát, že některý titul ve skladu nedohledáme, nicméně tyto situace vždy finančně kompenzujeme dodavatelům i zákazníkům.
Mrzí nás, že jste se u nás necítila příjemně a za tuto skutečnost se omlouváme. Rozumíme tomu, že má každý pro prostředí jiné cítění, avšak věříme, že naši zaměstnanci na pobočce v Holešovicích dělají vše pro to, aby se zákazníci v knihkupectví cítili dobře, a proto aktivně vytvářejí prostředí pro příjemný nákup. Jestliže došlo ze strany zaměstnanců k nějakému pochybení, kontaktujte nás na [email protected] a my situaci prověříme.
Za tým knihobot
Alice Kolihová -
Nedoporučuje obchod
-knižka prišla neskôr ako bolo avizované (na stránke sa uvádza 48h, prišla po 5 dňoch)
-knižka bola rozrezaná spredu i zozadu, pritom vrchné kartónové balenie nebolo poškodené. Z toho mi vyplýva, že musela byť poškodená (pravdepodobne orezávačom pri vyberaní z pôvodného balenia) ešte predtým, ako ju dodávateľ balil a odosielal.Reakce obchodu knihobot.cz
Hezký den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že Vám kniha dorazila poškozená. Za toto pochybení se hluboce omlouváme a rádi Vám jej plně kompenzujeme. Ozvěte se nám, prosíme, na [email protected] - situaci společně vyřešíme.
V systému vidíme, že jsme Vaši zásilku předali přepravci druhý den po jejím objednání a ke zdržení došlo poté na straně přepravce. Objednávky se snažíme vždy odesílat co nejrychleji, abyste je včas obdrželi, avšak ve chvíli, kdy zásilku předáme přepravci, nedokážeme dobu doručení nijak ovlivnit a u zásilek na Slovensko může bohužel ke zdržení dojít.
Za tým knihobot
Alice Kolihová -
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
Objedn.mi zrušil kuriér , knihy prišli až v piatok v poobedných hodinách keď som cestovala mimo Bratislavy a v nedeľu oznámili,že ráno o 8 hod v pondelok bude zásielka zobrata , strašne krátky čas na vyzdvihnutie.
Prosím opakovane mi to doručiť,úhrada bola.Reakce obchodu knihobot.cz
Hezký den,
děkujeme za zpětnou vazbu, mrzí nás, že jste měla s doručením objednávky potíže. O Vaší zásilce víme a v moment, kdy se k nám vrátí, ji zašleme na naše náklady znovu. O jejím odeslání budete informována e-mailem.
Ve chvíli, kdy objednávku předáváme dopravcům, se na její doručení vztahují jejich obchodní podmínky - my tedy nedokážeme datum doručení a úložní dobu nijak ovlivnit. U objednávek do výdejních boxů je tedy úložní lhůta nastavena na 48 hodin podle stanovy dopravní společnosti.
Za tým knihobot
Alice Kolihová -
Nedoporučuje obchod
Objednáno, zaplaceno před týdnem, stále nedorazila kniha.
Na dotaz Knihobot nereaguje.Reakce obchodu knihobot.cz
Hezký den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že máte s doručením objednávky potíže. Situaci ohledně Vaší objednávky jsme prověřili a vypadá to, že došlo k chybě při načtení zásilky na depu u přepravce a ten nám tedy zásilku bude vracet k opětovnému zaslání. Za vzniklé komplikace se hluboce omlouváme.
Na e-mailové dotazy se snažíme reagovat do 24 hodin. V historii naší korespondence vidíme, že Vám kolegové na Váš dotaz odpovídali, někdy se však může stát, že tyto e-maily dorazí do složky spam. V případě dalších nejasností nás kontaktujte na [email protected].
Za tým knihobot
Alice Kolihová -
Nedoporučuje obchod
- stále čekám na zásilku
Ačkoli jsem knihy objednala a zaplatila již 9. 10. 2024 a 13. 10. 2024 mě obchod informoval, že balík předal přepravci - Balikovna, knihy stále nemám (24. 10. 2024). Navíc při sledování balíku u Balíkovny se zdá, že u ní bylo pouze zarezervováno odeslání, ale zatím jí balíček ani nebyl předán, natož, aby byl na cestě. Objednávám již po několikáté a vždy bylo vše v pořádku. Toto je zklamání.
Reakce obchodu knihobot.cz
Hezký den,
děkujeme za zpětnou vazbu, velmi si jí vážíme. Těší nás, že jste měla s našimi službami dobrou zkušenost a současně nás mrzí, že Vaši poslední objednávku doprovází potíže. Za tyto komplikace se hluboce omlouváme.
Situaci doručení Vaší zásilky jsme prověřili - zjistili jsme, že pravděpodobně došlo k chybnému podání zásilky na depu přepravce a zásilka se nám tedy bude vracet zpět k opětovnému zaslání. Ohledně řešení tedy budeme kontaktovat přímo dopravce. V případě nejasností se na nás neváhejte obrátit na e-mailové adrese [email protected].
Za tým knihobot
Alice Kolihová -
Nedoporučuje obchod
- Balík mi dodnes neprišiel a ani som nedostal žiadnu info že by bol vôbec odoslaný
Reakce obchodu knihobot.cz
Hezký den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, mrzí nás, že máte s doručením zásilky potíže. Za vzniklou prodlevu se omlouváme. Situaci ohledně Vaší objednávky jsme prověřili a vidíme, že jsme Vaši zásilku předali dopravci druhý pracovní den po jejím uskutečnění. V trasování zásilky vidíme, že ke zdržení došlo u přepravce. Ve chvíli, kdy zásilku přepravci předáváme, se na průběh doručování vztahují jeho obchodní podmínky a my tak nedokážeme dobu doručení nijak ovlivnit.
V moment, kdy objednávku předáváme přepravci, Vám je také automaticky zaslán potvrzovací e-mail o jejím odeslání. Někdy se může stát, že se tento e-mail zařadí do složky spam. Jestliže máte s doručováním e-mailů od nás problémy, neváhejte se na nás obrátit na [email protected] - my společně s Vámi situaci prověříme.
Za tým knihobot
Alice Kolihová -
Nedoporučuje obchod
- kniha nebyla nová , ale použitá.
- v knize byla odtržená stránka
Reakce obchodu knihobot.cz
Hezký den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, pomáhá nám zlepšovat naše služby. Zároveň nás mrzí, že Vámi obdržený titul neodpovídal požadovanému stavu, za toto pochybení se hluboce omlouváme. Máte samozřejmě nárok na reklamaci, vyplňte, prosíme, reklamační formulář nebo nám napište na e-mailovou adresu [email protected], my Vám za obdrženou knihu vrátíme peníze.
Veškeré knihy, které na našich stránkách najdete, pochází z druhé ruky a mohou tedy nést známky opotřebení. Stav knihy však vždy udáváme na našich stránkách a ukazujeme na fotografiích. V případě jakýchkoli nejasností se na nás neváhejte obrátit.
Za tým knihobot
Alice Kolihová -
Nedoporučuje obchod
Knihy stále neprišli.
Reakce obchodu knihobot.cz
Hezký den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že máte s doručením zásilky potíže, záleží nám na tom, abyste své zásilky obdrželi co nejdříve. Situaci ohledně Vaší objednávky jsme prověřili a z trasování zásilky vyplývá, že nám dopravce po jejím odeslání 20. 10. zásilku opětovně vrátil z depa. Zásilku jsme proto v pátek 25. 10. expedovali znovu. Za tuto prodlevu se hluboce omlouváme.
Za tým knihobot
Alice Kolihová -
Nedoporučuje obchod
Dlouhé čekání a nepříjemná obsluha.
Reakce obchodu knihobot.cz
Hezký den,
děkujeme za zpětnou vazbu, pomáhá nám zlepšovat naše služby. Mrzí nás, že jste měla s nákupem u nás potíže. Ačkoliv se kolegové na výdejnách snaží odbavovat zákazníky co nejsvižněji, v době větší vytíženosti pobočky může dojít ke zdržení, za což se velice omlouváme.
Na našich výdejnách si dáváme záležet na tom, aby se u nás zákazníci cítili příjemně. V případě jakýchkoli výhrad ohledně naší obsluhy se na nás neváhejte obrátit na adrese [email protected] a my společně s Vámi situaci prověříme.
Za tým knihobot
Alice Kolihová -
Nedoporučuje obchod
Když jsem koupil a zaplatil kartou knihu Pavel Mucke Místa paměti druhé světové války, na místě jsem zjistil, že v knize není žádný text. Knihu jsem vrátil. Prodavačka prohlásila, že peníze 127 Kč mi nemůže vrátit, že to příjde na můj účet. Dosud se tak nestalo.
Jaroslav BoučekReakce obchodu knihobot.cz
Hezký den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Velice nás mrzí, že jste měl s vyplácením reklamace potíže a za komplikace se omlouváme. Bohužel nám náš reklamační systém neumožňuje reklamovat objednávky přímo na místě, jelikož všechny reklamace musí nejdříve projít účetním oddělením. Peníze za reklamované knihy vracíme na bankovní účet zpravidla do 14 dnů od podání požadavku. Situaci ohledně Vaší reklamace jsme prověřili a vidíme, že Vám požadavek na vrácení peněz byl vyplacen 11. 10., devět dní od založení reklamace.
Za tým knihobot
Alice Kolihová -
Nedoporučuje obchod
Tovar nebol doručený na požadovanú adresu . Z uvedeného dôvodu knihy nebudem na inej adrese preberať.
Reakce obchodu knihobot.cz
Hezký den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste měla s doručováním zásilky potíže. Situaci ohledně doručení Vaší objednávky jsme prověřili a v trasovacím systému doručovací služby vidíme, že první pokus doručení nebyl uskutečněn, jelikož nebyl příjemce na adrese zastižen, a proto byla objednávka přesměrována na výdejní místo. Ve chvíli, kdy předáme zásilku dopravci, probíhá doručování na základě jeho obchodních podmínek a my jej nedokážeme nijak ovlivnit. V případě jakýchkoli dalších nejasností se na nás neváhejte obrátit na e-mailové adrese [email protected].
Za tým knihobot
Alice Kolihová -
Nedoporučuje obchod
Prešlo 7 dní od vytvorenia objednávky a tovar nikde. čakám a čakám..
Reakce obchodu knihobot.cz
Hezký den,
mrzí nás, že jste měl s obdržením zásilky potíže a za toto zdržení se omlouváme. Ačkoliv se snažíme objednávky odesílat vždy co nejsvižněji, bohužel u větších zásilek může dojít k prodlevě v jejich kompletování. U zásilek na Slovensko trvá doručovací doba standardně okolo tří dnů. V případě jakýchkoli nejasností se na nás neváhejte obrátit na e-mailové adrese [email protected].
Za tým knihobot
Alice Kolihová -
Nedoporučuje obchod
Tovar mu zatiaľ nedorazil, čakala som rýchlejšie dodanie
Reakce obchodu knihobot.cz
Hezký den,
děkujeme za zpětnou vazbu, velmi si jí vážíme. Mrzí nás, že jste měla s obdržením zásilky potíže a za zdržení se omlouváme. Situaci jsme prověřili a vidíme, že jste objednávku uskutečnila 14. 10., načež následující den (15. 10.) byla předána přepravci, kde došlo ke zpoždění a 21. 10. byla doručena na výdejní místo. Ve chvíli, kdy zásilku předáváme přepravci, nedokážeme ovlivnit rychlost jejího doručení a u objednávek na Slovensko bohužel může dojít k prodlevě.
Za tým knihobot
Alice Kolihová -
Nedoporučuje obchod
- Při ceně knihy okolo 50 Kč nedostanu nic (60%, -29Kč), resp 1 Kč. Znamená to, že knihy pod prodejní cenu 50 Kč nemá cenu nabízet - a to je většina nových. Kdybych jich měl např. 300, tak jinde alespoň něco dostanu.
- S vlastní koupí jsem byl spokojen.
Reakce obchodu knihobot.cz
Hezký den,
děkujeme za zpětnou vazbu, těší nás, že jste byl se svým nákupem spokojen. Prodej knih je u nás nastaven tak, aby byl oboustranně výhodný. Ceny knih jsou vždy nastavovány podle aktuální situace na trhu, přičemž knihy záměrně nepodceňujeme, jelikož by to nebylo výhodné ani pro nás. V případě jakýchkoli konkrétních požadavků či nejasností ohledně prodeje se na nás můžete obrátit na e-mailové adrese [email protected].
Za tým knihobot
Alice Kolihová -
Nedoporučuje obchod
Spolupracují s českou poštou, která zásilku nedá do boxu dle objednávky, protože jsou líní, a nechají to na poště o kilometr dál, kam musíte do frontičky v úředních hodinách.
Jenom vám nenapíšou, že máte jít na poštu, ale do Balíkovny.
Už na poště slyšeli, že bylo před 5 tisíci lety vynalezeno kolo???
Absolutně nulové doručení.Reakce obchodu knihobot.cz
Hezký den,
děkujeme za zpětnou vazbu, mrzí nás, že jste měl s přebíráním zásilky potíže. Ve chvíli, kdy předáme zásilku dopravci, podléhá doručení obchodním podmínkám přepravce a my jej bohužel nedokážeme nijak ovlivnit. Kromě Balíkovny však spolupracujeme také se Zásilkovnou a GLS, takže by neměl být problém vybrat si vyhovující způsob doručení.
Za tým knihobot
Alice Kolihová -
Nedoporučuje obchod
- Už je to 10 dní čo mi objednávka neprišla, písala som aj mail, čakám na odpoveď
Reakce obchodu knihobot.cz
Hezký den,
velice děkujeme za zpětnou vazbu. Situaci jsme prověřili - zjistili jsme, že pravděpodobně došlo k chybnému podání zásilky na depu přepravce, ohledně řešení tedy budeme kontaktovat přímo jej. Za komplikace se velice omlouváme.
Za tým knihobot
Veronika Pernicová -
Nedoporučuje obchod
balíkovna nedoručila zásilku do výdejního boxu ale nechala ji na poště.
spolupracovat s balíkovnou je chyba.
zaplatila jsem za doručení na vybrané místo, nedostala jsem službu za kterou jsem zaplatila.
a to ještě nejsou ani vánoce, aby bylo jednání pochopitelné, i když ne omluvitelné. nesnáším balíkovnu.Reakce obchodu knihobot.cz
Hezký den,
velice děkujeme za zpětnou vazbu. Situace nás velice mrzí, nicméně ve chvíli, kdy objednávku předáme přepravci, již její doručení nejsme schopni konkrétně ovlivnit - řídí se obchodními podmínkami přepravce, které toto umožňují.
Pokud byste neměla možnost zásilku vyzvednout, vždy v takových případech nabízíme opětovné zaslání na naše náklady.
Za tým knihobot
Veronika Pernicová