Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodávka trvá hodně dlouho

    dlouhá dodací lhůta bez udýní důvodu

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Tloušťka matrace nám nevyhovovala, tak jsme ji vrátili a objednali matraci stl. 5(slovy pět) cm. Dnes objednaná matrace dorazila, ALE s TL. 25 CM !!! Co si o tom myslet ??? Že v ketyban.cz mají bordel, ještě horší než v tanku !!! Nazdar...

    Reakce obchodu Ketyban.cz

    Dobrý den, pane Vaňharo,

    děkujeme za hodnocení. Zatím u nás pořád pracují lidé a ti se mohou plést. Bohužel ve skladu došlo k záměně a omylem Vám poslali jiné zboží. Za to se omlouváme.

    Špatně dodané zboží samozřejmě na své náklady stáhneme a dodáme matraci ve správné výšce.

    S pozdravem,
    Team ketyban.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Kromě potvrzení objednávky stále ticho na to, že se jedná o drobnou zakázku 3 týden nic tak by int. obchod neměl fungovat

    Reakce obchodu Ketyban.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Vámi objednané zboží má dodací lhůtu 6-7 týdnů, proto Vám ještě nemohlo být dodáno. I když se jedná o drobnou zakázku, musí ji výroba nachystat. Termíny platí pro všechny stejně, nelze to nijak urychlit.

    S pozdravem,
    Team ketyban.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • 30 dní na vyzkoušení bez porušení vnitřního igelitového obalu je nemožné, proč to nabízejí???

    Matraci dovezl dopravce dost zaprášenou a špinavou, takže se nedala ani pořádně nést jak klouzal prach. Rozbalovat jsem musel velice opatrně abych neumazal potah prachem. Po rozbalení byl potah u zipu mírně poškozen. Posílal jsem fotky, pak se odmlčely a nakonec chtějí poslat potah zpět, takže se na matraci budu moct jen koukat než se to celé vyřídí a poslání nového potahu dopředu nechtějí.

    Reakce obchodu Ketyban.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Matraci vždy zasíláme ve dovu obalech. Přepravní obal lze standardně sejmout a na matraci ponechat obal na vyzkoušení.

    Pokud přepravní firma obal při přepravě ušpinila, velmi nás to mrzí a předáme tuto informaci konkrétnímu depu. Přepravce by se měl vždy snažit doručit zboží v čistém stavu.

    Za komplikace se omlouváme, vyřídíme v co nejkratším termínu.

    S pozdravem,
    Team ketyban.cz

    • Zboží nedošlo, ani nás nikdo nekontakroval.

    Reakce obchodu Ketyban.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Za delší dodací termín se omlouváme. Bohužel vinou výroby došlo k dodání pouze jednoho polštářku, proto došlo ke zdržení. Za komplikace se omlouváme.

    S pozdravem,
    Team ketyban.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zakoupena postel je nekvalitni, levny vyrobek. Skladani bylo slozite, kdy predvrtane diry na posteli neodpovidali. Postel je vratka a spatne se roztahuje.

    Reakce obchodu Ketyban.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Zboží je nové, nejedná se o vratku. Reklamaci, kterou jste podala jsme vyřešily zasláním nových dílů k posteli.

    S pozdravem,
    Team ketyban.cz

  • 5.1.přišla zpráva, že objednávka se zpracovává. Zboží doposud nedorazilo, obchod se více neozval.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • bída již nkdy!!!

    obchod nekomunikoval dokonce na objednávku zapoměl jediné +ochota pani Fiuráškové která objednávku dotáhla dokonce děkuji

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží, které jsem chtěla, za rozumnou cenu.
    • Ze strany prodejce žádná komunikace. Po mailovém dotazu na dodání zboží příslíben termín odeslání, který stejně nebyl dodržen.

    Reakce obchodu Ketyban.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Za delší dodací termín se omlouváme. Kolegyně Vám den před plánovaným odeslání zboží posílala informaci, že se termín prodlouží. Bohužel výrobě se před Vánoci začínají prodlužovgat termíny a tuto informaci jsme dostali až se zpožděním.

    Ještě jednou se tedy omlouváme za nedodržení termínu.

    S pozdravem,
    Team ketyban.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedorucčují včas

    Objednal jsem si zboží a do dnes ho nemám ještě doma hned jsem ho i zaplatil firma i potvrdila doručení platby a už mají přes týden po termínu doručení.Po emailu hrozné jednání

    Reakce obchodu Ketyban.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Na termín dodání jste se dotazoval a vždy jsme vám obratem odpověděli. Jakmile jsme z výroby obdrželi informaci, že dojte k prodloužení výroby, tak jsme Vás o této informaci informovali.

    Za zdržení se omlouváme, bohužel ho nedokážeme ovlivnit. Termín dodání nám prodloužil výrobce, který stůl vyrábí.

    S pozdravem,
    Team ketyban.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Už druhý týden čekám,asi objednávku zrušim!

    Nevim v jakém stadiu se nachází moje objednávka!

    Reakce obchodu Ketyban.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Zboží Vám ještě nemohlo dorazit, protože má dodací dobu 1-3 týdny. Pokud se chcete informovat o stavu objednávky, můžete nás kontaktovat po-pá od 8:00-17:00 a to na e-mailu [email protected] nebo tel.: 511 146 748 kde Vám rádi sdělíme podrobnosti.

    S pozdravem,
    Team ketyban.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    na zboží stále čekáme a ani po opakovaných urgencích se nám zatím nepodařilo zboží dostat, jsme opravdu velice zklamaní a navíc nám utíká nájemné z bytu který je bez kuchyně neobyvatelný, při objednávce jsem telefonicky upozorňovali na to, že na objednávku spěcháme

    Reakce obchodu Ketyban.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Při objednání jste sice uvedl, že na objednávku spěcháte, nicméně u zboží byl termín dodání uvedený. Jakmile nás výrobce informoval, že se termín ještě prodlouží kvůli naplněné výrobní kapacitě, informovali jsme Vás jako první.

    Bohužel není v našich silách ovlivnit průběh výroby. Výrobce, firma Decodom, jede podle výrobních plánů a žádné změny nepřipouští. Zákazníky, kteří u nás objednají zboží od tohoto výrobce, upozorňujeme i dodatečně na delší dodací termíny.

    S pozdravem,
    Team ketyban.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    U objednaného nábytku byl uvedený termín dodání 3-4 týdny. Po uplynutí 4týdnů od povinného složení zálohy (min. 30%) a žádné informaci o zpoždění jsem sama kontaktovala obchod. Zjišťují termín dodání ve výrobě. Až na základě mého dotazu.

    Reakce obchodu Ketyban.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Zboží mělo být expedováno dle termínu při objednání 18.10. Bohužel z výroby jsme informaci o zpoždění nedostaly a až po urgenci bylo zjištěno, že zboží bude vyrobeno 23.10. Za výrobce se tedy tímto omlouváme.

    O expedici zboží Vás budeme informovat e-maiem a SMS.

    S pozdravem,
    Team ketyban.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá doba dodání

    Po objednání skříně je dodací lhůta 6-7 týdnů. Po uplynutí této doby jsem byl nucen třikrát zavolat a vždy jsem byl ujištěn že mi zjistí ve výrobě zjistí co a, jak a obratem mi zavolají což se ani nestalo a následně mi tedy poslali email ze se objednávka o týden až dva opozdí.

    Reakce obchodu Ketyban.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Dodací doba zboží byla v době objednání 8 týdnů. Bohužel těsně před dodáním nám výrobce, firma Decodom informovala, že kvůli přechodu na nový informační systém nestíhá vyrábět a dodací doba se o další dva týdny prodlouží.

    Za komplikace způsobené delším dodacím termínem se tímto omlouváme.

    S pozdravem,
    Team ketyban.cz

  • Zboží ani po 8 týdnech nedorazilo. Objednáno bylo 8.7.2018, 31.8.2018 jsem dostal e-mail, že dodávka se prodlouží o další 1 až 2 týdny.

    Reakce obchodu Ketyban.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Dodací doba zboží byla v době objednání 8 týdnů. Bohužel těsně před dodáním nás výrobce, firma Decodom informovala, že kvůli přechodu na nový informační systém nestíhá vyrábět a dodací doba se o další dva týdny prodlouží.

    Za komplikace způsobené delším dodacím termínem se tímto omlouváme.

    S pozdravem,
    Team ketyban.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Horor. U vertikálních částí skříně se rozměr lišil o 1/2 cm od horizontální. Po reklamaci na výměnu poslali bočnice od jiného typu skříně s tím, že výroba nechce vadné zpět. Po opětovné reklamaci přišel korpus skříně kde jedna bočnice je tak oštípaná, jako by byla řezaná na cirkulárce. Při všech dodávkách byl alespoň jeden roh od štípnutý. Všechna prkna nám překáží ve stodole. Výrobce je nechce zpět. Je to tak neuvěřitelné. Mám zdokumentováno, škoda, že foto nelze poslat. Po třetí reklamaci jsme si mohli sice vybrat zda vrátit, či vyměnit nebo slevu. Je nám sedmdesát let a nemocný manžel už odmítl se skříní manipulovat a tak jsme přijali slevu 20% za skříň, kterou bych se styděla i darovat. A odpověď obchodu, že se jim to za čtyři roky spolupráce s výrobcem nestalo je směšná. Tři dodávky a jedna horší než druhá.

    Reakce obchodu Ketyban.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Velmi nás mrzí, že při výrobě došlo k pochybení. Výrobcem je slovenská firma Dedocom a za 25-let spolupráce je to první takový případ.

    Zvolili jste způsob řešení reklamace jako 20% slevu na výrobek a v tomto ohledu jsme Vám vyšli vstříc.

    Za komplikace způsobené výrobou se omlouváme.

    S pozdravem,
    Team ketyban.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží přišlo totálně rozbité.

    Reakce obchodu Ketyban.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Nerozumíme ovšem negativnímu hodnocení na naši stranu. Stůl byl poškozen přepravní firmou. Tato situace nás mrzí, ovšem nebyla způsobena námi. Na Vaše e-maily i dotazy jsme reagovali obratem.

    Abychom Vám mohli vyměnit zboží za nové, prosíme o zaslání přepravního listu s vyznačeným zápisem o škodě, případně fotografie obalu zboží na e-mail: [email protected].

    V e-mailu s informací o epxedicí zboží důrazně doporučujeme řádně zboží překontrolovat při přebírání zboží. Pokud to řidič neumožní, zapsat do přepravního listu, že zboží bylo převzato s výhradou.

    S pozdravem,
    Team ketyban.cz