Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Byla jsem obratem j
    • informována o přijeti objednavky a platby
    • Na webu se uvadi do 5 dnu a po 13 dnech jsem zbozi neobdrzela

    Mozna je to jen ted pred vanocemi, ale neni dodrzena lhuta uvedena na strankach teto firmy. Takze pokud pospichate na zbozi, tak s vetsim predstihem.

  • Nedoporučuje obchod

    • dlouhá dodací lhůta

    Překvapuje mě, že se mám vyjádřit k něčemu, co ještě nemám doma

    Reakce obchodu Ketyban.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Dotazník na hodnocení neposíláme my, ale sama heureka. I když jste tedy zvolila osobní odběr na prodejně, dotazník Vám heureka stejně pošle, i když zboží ještě nebylo třeba vyzvednuto.

    S pozdravem,
    Team ketyban.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jen pro sebe.
    • Prodává zboží, které ještě neexistuje.

    vyhnout se obloukem

    Reakce obchodu Ketyban.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Pokud objednáte zboží, které není skladem, je nutné jej ve vetšině případů nejdříve vyrobit. Dodací doba je u každého zboží uvedena.

    S pozdravem,
    Team ketyban.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Žádné
    • Bez komentáře

    Stále čekám kdy příjde vrácené zboží, snad to do vánoc stihne.

    Reakce obchodu Ketyban.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Vaše zboží bylo bohužel poškozeno při přepravě přepravní firmou k vám, proto je dodací termín delší. Musíme zajistit výrobu nového stolu.

    Za komplikace se omlouváme.

    S pozdravem,
    Team ketyban.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Dle webových stránek byla postel skladem, nedočkám se ani za měsíc....

    Reakce obchodu Ketyban.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Vámi objednané provedení postele skladem nebylo a není. U zboží bylo a stále je červeným písmem uvedené, že skladem je provedení postele v rozměru 200x90cm, 200x160cm, 200x180cm a to v provedení buk. Vy jste si objednal postel v rozměru 200x100cm.

    Doporučujeme číst informace uvedené u zboží. Zvláště když jsou uvedeny velkým červeným písmem.

    S pozdravem,
    Team ketyban.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den,
    ve vašem obchodě jsem nakupoval především z duvodu, že výše uvedený konferenční stolek nebyl nikde jinde skladem.... Jenže od vás mi ani po 14ti dnech nedorazil, tak už ho ani neposílejte. Už ho nechci,
    Děkuji Císařovský

  • Nedoporučuje obchod

    Lehátko dodnes nemáme a nevíme proč.

    Reakce obchodu Ketyban.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Barevné provedení vašeho lehátka má dodací lhůtu 3-týdny. Tato informace je uvedena i u zboží. Proto Vám ještě nemohlo být dodáno.

    Jakmile budeme mít zboží na skladě, budeme Vás o expedici informovat e-mailem.

    S pozdravem,
    Team ketyban.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • cena
    • komunikace, doba doručení

    Objednala jsem si zboží za 379 kč vč. dopravy. Během dopravy se zboží zničilo a dostala jsem info, že mi pošlou nové zboží. Jenže mi přišlo potvrzení, že cena bude 605 kč. Když jsem to reklamovala a chtěla vysvětlit, tak mi řekli, že to prověří ale už se neozvali a znovu jsem si musela zavolat, kolik teda bude cena a byla mi potvrzena cena původní částka. Trvalo to dlouho, nechápu mylnou cenu a že jsem si jí musela sama obhájit...

    Reakce obchodu Ketyban.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. U naší pracovnice skutečně došlo k pochybení při expedici nového zboží a omylem byla uvedena částka 605Kč. Poté, co jste nás kontaktovala jsme chybu ihned napravili. Nesouhlasíme však s tím, že bychom se Vám neozvali. Volala jste zpět po 1/2 hod. a chtěla jste znát správnou cenu. Předběhla jste tak naši pracovnici, která by se Vám ozvala sama. Za způsobené komplikace se tímto ještě jednou omlouváme.

    S pozdravem,
    Team ketyban.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • nabízí něco,co není schopen dodat

    V žádném případě nedoporučuji.Zboží,které jsem objednal do současné doby nepřišlo,ale hlav ně ho ani nemají.

    Reakce obchodu Ketyban.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Za delší dodací termín se omlouváme. Zboží bylo skladovým systémem vedené jako skladem, bohužel až při fyzické kontrole se přišlo na to, že zboží je v jiném barevném provedení.

    Vaše objednávka Vám bude dodána v průběhu týdne.

    S pozdravem,
    Team ketyban.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • o chloupek nižší cena
    • dodací lhůta

    nic moc průměr

    Reakce obchodu Ketyban.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Dodací doba u Vámi objednaného zboží je 6-7 týdnů z důvody výroby a bohužel nelze ji urychlit.

    S pozdravem,
    Team ketyban.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Po 14 dnech jsem musela obchod kontaktovat co je se zbožím,přesto že po celou dobu měli platbu u sebe, zboží zaslali až po mém emailu.
    Jsou v tomto směru velice nesolventní.

    Reakce obchodu Ketyban.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za reakci. Objednávku jsme prováděla ještě před Vánoci s tím, že termín dodání zboží byl 16.1.2015 Zboží jsme Vám dodali 12.1.2015, tedy ještě o 4 dny dříve. Nebylo to tedy na Vaši urgenci, ale až v okamžiku, kdy bylo zboží vyrobené. Platbu jsme měli u sebe, protože jste zvolila typ platby převodem na účet. V okamžiku, kdy jsme platbu přijaly, jsme Vás o tom informovali e-mailem.

    S pozdravem,
    Team ketyban.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Přehledné stránky a velký výběr zboží
    • Doprava přes jejich dopravce byla hrozná, když se po několika dnech nic nedělo tak jsem si přes sledování zásilky zjistila že dopravci chybí nějaký kód, i tak se celá doprava zdržela a místo dvou dnů trvala osm dnů.

    Obchod je asi v pořádku ale doprava hrozná, neměla jsem ani dojem že lidi z Ketyban udělali maximum abych zásilku dostala.

    Reakce obchodu Ketyban.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za reakci. Mrzí nás, že přepravní firma nedodala zboží v dohodnutém termínu. Z naší strany dostala přepravní společnost veškeré podklady a to dvakrát.

    I přes to věříme, že se zbožím budete spokojena.

    S pozdravem,
    Team ketyban.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka stále nedorazila a nikdo mi ani nenapsal.

    Reakce obchodu Ketyban.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za reakci. Termín expedice u vaší objednávky je podle data objednání a to na zítra. Tedy v termínu uvedeném při objednání.

    Komunikovat s Vámi jsem se snažili přes telefon, bohužel se nám nepodařilo Vám dovolat. Kontaktovali jsem Vás tedy e-mailem a to dvakrát. Poprvé, když jste vytvořila objednávku, podruhé když jsem přijaly Vaši platbu za objednávku. Dále Vás budeme e-mailem informovat o expedici zboží.

    S pozdravem,
    Team ketyban.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná omluva (ta přišla, až po našem "rozhodčenému" e-mailu), přišel e-mail s navýšenou cenou, kde bylo uvedeno, že pokud cenu neakceptujeme, tak se objednávka zruší. Nejen, že nám to zkomplikovalo situaci ohledně spaní, tak ze strany obchodu by jsme čekali serioznější jednání. Zboží bylo objednáno a těsně před dodáním nám bylo napsáno, že cena objednaného zboží byla podhodnocena. Sice šlo o selhání lidského faktoru, ale o to víc bych očekávala nejprve omluvu, vysvětlení navýšení ceny a ne poslat pouze e-mail, který na nás zapůsobil hrozným dojmem. Nejlepší by v tomto případě dle našeho názoru bylo telefonické sdělení, což u všech seriozních obchodů funguje (Pokaždý, když byl problém s naší objednávkou nám bylo zavoláno a nalezeno řešení vhodné pro obě strany. Nikdo nás tzv. netlačil do kouta.)

    Pokud od nich něco objednáváte, tak nespolehejte na e-mail, kde Vám napíší, že Vaše objednávka byla akaceptována a zboží Vám bude dodáno ve lhůtě..., ale projistotu si konečnou cenu ověřte ještě telefonicky, aby jste se nedostali do podobné situace.

    Reakce obchodu Ketyban.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za reakci. Dovolte, abych celou situaci popsal ještě jednou. U Vámi objednaného zboží byla v e-shopu špatně uvedená prodejní cena, zboží do systému přidávají taky jen lidé a k chybě tedy někdy může dojít. Jelikož se zjistilo, že u produktu se výrazným způsoben změnila cena v okamžiku, kdy pro Vás zboží bylo připraveno k expedici, kontaktovali Vás dva naši pracovníci s tím, že se omlouváme za způsobené potíže a nabídli Vám dvě varianty. Tou první byl prodej zboží za sníženou cenu nebo storno objednávky z naší strany. Rozhodně na Vás nikdo netlačil.

    Objednávku jsme tedy na Vaši žádost stornovali a ještě jednou se Vám omluvili za způsobené problémy.

    S pozdravem,
    Team ketyban.cz