Přihlásit se a přidat příspěvek
  • - dodací doba 6 - 7 týdnů neodpovídá realitě
    - 2.týdenní zpoždění dodávky
    - žádná kompenzace ani omluva
    - 7. týden, v pátek večer (po termínu) mi byl doručen mail že zboží nedodají včas, kdyby mi napsali dříve, to bych pochopil, ale ozvali se až poslední pracovní den kdy už jsem měl mít objednané zboží dávno doma.
    - omluva žádná
    - komunikace s obchodem špatná, vždy jsem je musel uhánět po telefonu aby mi vůbec podali informace o objednaném zboží
    - po dodání a zaplacení plné částky mi dnes napsali že zboží které jsem si objednal a zaplatil za plnou cenu právě zlevnili.
    Nevím co si o tom mám myslet, asi to že jsem ten konferenční stolek přeplatil a že jsem ho mohl mít o něco levnější.
    Závěrem bych chtěl dodat že se mi ještě na stránkách ketyban.cz líbil ještě servírovací stolek, ale po zkušenosti s tímto obchodem si servírovací stolek koupím jinde.

    - nedoporučuji tento obchod
    - konferenční stolek draze zaplacený

    Objednal jsem konferenční stolek Rio v dekoru Dub Kansas, dodací lhůta která je na internetových stránkách 6 - 7 týdnů neodpovídala termínu dodání. Dodán mi byl až 9. týden (2 týdny zpoždění). Když jsem chtěl kompenzaci za to že mi nebyl konferenční stolek dodán v termínu, tak mi kompenzaci zamítli. Dnes mě paní kontaktovala mailem že je ten konferenční stolek ve slevě. Za nedodání zboží v termínu ve fabrice jsou vysoké sankce a když mi obchod Ketyban zboží v termínu nedodá, tak to je v pořádku?

  • Dobrý den, chci se podělit o svou zkušenost při nákupu přes firmu Ketyban.cz (AKCENT) majitel pan Konečný. Učinil jsem přes jejich obchod koupi pohovky Houston, která měla být zaručeně, jak avizují na svých stránkách, od českých nebo slovenských výrobců. Po dodání této pohovky jsem zjistil, že pohovka nelze složit (nesedělo kování, úplně jiné rozteče), není k ní návod, chybí díly, gauč vůbec do sebe nezapadá. Po reklamaci se mi ozval výrobce (pouze zprostředkovávájí obchod), že várka těchto pohovek vyrobených v Srbsku je vadná. Ihned jsem kontaktoval pana Konečného, který mi sdělil, že to bude řešit. Jediným výsledkem bylo, že po 14 dnech přijel maník s vrtačkou v ruce, že mi gauč převrtá (u mě doma). S čímž jsem samozřejmě nesouhlasil a požadoval jsem dodání nového výrobky nebo vrácení peněz. Výsledek: pan Konečný mi oznámil, že reklamaci zamítá. Proto vám radím, dejte si na tento obchod veliký poror. Já vše musím řešit přes ČESKOU OBCHODNÍ INSPEKCI A PRÁVNÍKA. Josef Lukáš

  • tutweh: Dobrý den,

    vaší recenzi moc nerozumíme, jelikož matraci Fenix nabízíme stejně, jako její výrobce a nikde neuvádíme, že by se mělo jednat o Curem. Matrace Fenix obsahuje pěnu Flexifoam. Informace přímo od výrobce zde: http://www.matracetropico.cz/matrace-tropico/rodina/matrace-fenix-4-tuhosti.html

    Matrace z řady Curem rovněž nabízíme, avšak odděleně.

    S pozdravem,
    Team ketyban.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na základě podkladů od obchodu.