Obchod byl blokován z důvodu zvýšené nespokojenosti zákazníků

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemohu hodnotit, objednávka 31.10.2019 a dnes, tj 17.11.2019 nedodáno. Žádná informace o tom, kdy bude zboží dodáno, ač na webu mají uvedeno, že termín expedice je obvykle do týdne.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obchod nekomunikuje

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Udesna komunikace ze strany prodavajicich,clovek ma pocit ,ze obtezuje

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jak můžu hodnotit, když zboží ještě nedorazilo.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nikdo nevolá,sprosté jednání,pryč od takového obchodu.

    Objednal jsem a zaplatil krbová kamna.Po týdnu mě nikdo ani nekontaktoval.Prostě sprosté jednání.Hlavně že každý chodí od rána do večera s telefonem na uchu!!!!Hlavně že už mají peníze na účtě a zákazník je nezajímá!!!!

    Reakce obchodu BR Krby

    Dobrý den,
    uplynuly 4 dny od obdržení Vaší platby, zboží se již bude odesílat. Není pravda tvrzení, že nás zákazník nezajímá. Bylo možné se dotázat v jakém stavu je objednávka, případně že na dodání spěcháte. O žádné sprosté jednání se nejedná.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nabízí produkty, které nemá na skladu

    Obchod si neváží zákazníků. Přes mé urgence mi zboží nedorazilo ani po 12 dnech. Z komunikace mezi mnou a obchodem vyplývá, že na internetových stránkách nabízejí zboží, které nemají na skladě. Musíme si počkat několikm týdnů. Tak snad se dočkám. Příště si zboží raději koupím v kamenném obchodě, nebo raději odjednám jinde.

    Reakce obchodu BR Krby

    Dobrý den, omlouváme se za delší termín, bohužel nebylo zboží hned dostupné. Zboží dorazilo do 14 dnů po objednávce. U zboží, ale nebyla informace, že by bylo ihned skladem k odeslání. Ano, v e-shopech je běžné, že se nabízí i zboží které není hned na skladě, ale objednává se u výrobce nebo na distribučním skladě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Společnost nemá zajištěné odpovídající doručení zboží do domu ,pošle jednoho řidiče se 100 kg sporákem a ten mě hodinu před dodáním volá ,že nemá vykládací plošinu ,abych si sehnal v místě bydliště dostatečný počet osob pro vykládku z obyčejné dodávky .Toto jsem odmítl jelikož mám nemocná záda , a musel jsem přistoupit na jejich variantu ,další 3 nebo více dní čekat až budou míti auto s vykládací plošinou , a to i přes to že jsem zaplatil za zboží dopředu na jejich účet

    pro mne zatím nevýhoda , uvidíme co bude dál

    Reakce obchodu BR Krby

    Dobrý den, mrzí nás, že máte problémy s doručením. Bohužel od Vás nemáme žádnou zprávu, že byste měl s doručením nějaký problém. Pokud byste se ozval, tak bychom situaci mohli vyřešit s přepravní službou. Zboží rozváží externí přepravní služby, nejedná se o naše vlastní vozy, je to uvedeno v objednávce i v Obchodních podmínkách. Objednáváme vždy přepravu auto s čelem a plošinou, muselo se tedy jednat o selhání přepravní služby z kapacitních důvodů nedostatku aut. Zajistíme u přepravní služby nápravu, škoda, že jste předně neinformoval nás jako Vašeho prodejce, mohli bychom situaci s přepravní službou hned řešit.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nedodáno ani po 10 dnech

    Reakce obchodu BR Krby

    Vážený zákazníku, zboží je již na doručení, byl jste informován e-mailem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednané 8. 1. dnes je 19. 1. a nic nemám.

    Reakce obchodu BR Krby

    Vážený zákazníku,
    omlouváme se, bohužel se nám zpozdila dodávka od výrobce. Na skladě máme pouze 1 ks tohoto zboží, takže na další 2 ks ještě čekáme na doskladnění.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem v půli prosince a do dnes se nic neděje

    Reakce obchodu BR Krby

    Dobrý den,

    objednal jste si zboží dne 2.1.2019 s tím, že to jste dostal informaci, že do 6.1. 2019 je firma uzavřena, tak prosím neuvádějte nepravdivé informace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    20.11 objednané zboží.dnes je 1.12 a stále nic.

    Reakce obchodu BR Krby

    Dobrý den,

    v objednávce byla zadána platba převodem, ale platbu jsme zatím neobdrželi.

  • Nedoporučuje obchod

    • Po deseti dnech zatím bohužel nic...

    Reakce obchodu BR Krby

    Vážený zákazníku, u zboží je uvedena dostupnost obvykle do 10 dnů. Čekalo se na doskladnění jedné položky. Zítra bude vše zkompletováno. Budeme Vás informovat o expedici.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží, které jsem si objednal bylo na vašem obchodě jako zlevněné. Po dotazu vyhovují li kamna předpisům na emisní třídu byla objednávka stornována s tím, že je zboží nedostupné. Na dotaz mi bylo odpovězeno až za tři dny i když mi byla slíbena odpověď ještě týž den.
    • ,

    Reakce obchodu BR Krby

    Dobrý den,

    toto zboží bylo staženo z nabídky, protože je nedostupné u výhradního dovozce. Tudíž nekoupíte ani nikde jinde. Za delší dobu odpovědi se omlouváme, ale bohužel dříve dovozce nebyl schopen odpovědět.

  • Nedoporučuje obchod

    Špatná komunikace.nevíme co se děje s objednávku.trvá to moc dlouho.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • prodejce okamžitě objednávku stornoval a zboží odstranil bez jakéhokoli vysvětlení nebo poskytnutí alternativy
  • Nedoporučuje obchod

    23.2.2018 byla přijata Objednávka. Dnes je 6.3.2018, krbová vložka nebyla dodána, nebylo ani podáno vysvětlení, proč se tak nestalo.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Týden čekání bez reakce. Druhý týden storno objednávky z důvodu ze zboží neni.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Moje první objednávka zboží nedoručeno nevim kde se stala chyba

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Samotná kamna jsou perfektní, ale zboží dorazilo s prasklou kachlí(cestovalo ze Slovenska do Brna, Ostravy a pak ke mě) a kouřovody jsou nastříkány šmejdskou barvou. Chtěl jsem je vrátit všechny, pak jsem vybral ty nejhorší a přišly o něco lepší. Jinak celá reklamace proběhla v pořádku až na tu barvu na kouřovodech.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Stručně řečeno mi byl doručen jiný typ kamen než co jsem objednala, navíc levnější typ než za který jsem zaplatila!

    Reakce obchodu BR Krby

    Omylem bylo vyexpedováno ze skladu dodavatele jiné zboží než si zákazník objednal. Již byla provedena náprava, Zákazník dostal správné zboží a byla mu uznána také finanční kompenzace za zbytečné náklady s převzetím chybné zásilky (cesta na chalupu). Zákazníkovi se ještě jednou omlouváme. Bohužel při velkém množství zásilek se to může stát, ale chápeme , že je to pro zákazníka nepříjemné.