Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Od objednání do expedice ,bylo několik dní, prý toho mají moc,tal jsem zrušil obj.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Je uvedenou, že zboží dodají do 2 prac dnů ale zatím se 11 dnů nic neděje...

    Reakce obchodu BR Krby

    Vážená paní Fasolová,

    To jste se špatně dívala, u zboží v objednávce nemáte uvedeno, že by bylo zboží ihned skladem. V podmínkách máte uvedeno, že zboží se doručuje do 2 prac. dnů po odeslání, nikoliv že bude dodáno do 2 prac. dnů!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná komunikace
    • telefon zvednou po x pokusech
    • na e-mail nereagují
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemám co hodnotit. Nemám zboží, ani potvrzenou objednávku(měla být potvrzena do dvou pracovních dní)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá lhůta dodání, komunikace 0.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Minimální komunikace, a to až po několikáté urgenci a stejně bez výsledku. Kamna sice dodali, návod k nim je nepřehledný a doklad o koupi - fakturu dodnes nemám.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kromě potvrzení objednávky žádná komunikace obchodu. Zboží jsem objednal 29.9 s dostupností obvykle do 3. pracovních dní. Psal jsem mail ohledně expedice zboží. Nepřišla žádná odpověď.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Chat přímo na stránce obchodu
    • Nepřišlo potvrzení objednávky - urgence
    • Po další urgenci přišlo zboží za 14 dní
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mají dopravce, který se neumí orientovat v ČR
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Udělal jsem objednávku, a od té doby nic. Tel. nikdo nezvedá, na e-maily nereagují.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nikdo na mou objednávku nereagoval

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prišiel mi len potvrdzujúci mail s obj., na tel a maily nikto nereaguje, zboží nedodané, obchod nekomunikuje a nedvíha uvedený mobil na web str. NEDOPORUČUJEM!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Drahý o více než 30% oproti ostatním, bohužel jsem to zjistil až po zakoupení zboži :o(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    špatná komunikace a po měsíci čekání a několika urgencích obchod objednávku zrušil. Neseriózní jednání .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nekomunikuje. Ani na druhý dotaz nikdo neodpověděl.

    • Absolutní neinformovanost zákazníka o stavu zakázky. Objednáno 4.8. a dodnes 24.8. nevím kdy zakázku dostanu.

    Jedná se o internetový obchod, takže by informovanost tj. očekávaný termín dodávky objednané zakázky neměl být problémem. PH

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží bylo špatně zabalené od prodejce (upravená a promáčklá krabice), takže při přejímce jsem měl obavy převzít, protože bylo uvnitř i sklo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Chybí komunikace se zákazníkem! Objednávala jsem zboží skladem a nebyli schopní se ozvat ani po 14 dnech i přes veškerou komunikaci z mé strany stále čekám na zboží!

  • Zboží nedorazilo a obchod nekomunikuje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nikdo nekomunikuje, nikdo nebere telefony.