Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 2.5. byla mi pouze doručena objednávka emailem,dál se nic neděje
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Píší expedici do 3 dnů. Zboží nedorazilo ani do dvou týdnů.

    Reakce obchodu BR Krby

    Dobrý den,

    od Vaší objednávky uplynuly pouze 5 prac. dnů. Termín expedice je uváděn obvykle 3 prac. dny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo doručeno až po urgenci, vrácení přeplatku muselo být opět urgováno, přeplatek byl vrácen až v nejzašším termínu, faktura za zboží dodnes nezaslaná, celkově komunikace prodejce se zákazníkem je nedostatečná. Navíc ke sporáku nebyl přibalen dárek-čistič varné desky, jak bylo propagováno u položky v e-shopu. Osobně rozhodně nedoporučuji, myslím, že jsou i jiné e-shopy s daleko příjemnějším přístupem k zákazníkovi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikativní pokud jsem se sám nezval, odkládání dodacího termínu

    Po týdnu žádná zpráva o dodání, na můj dotaz "Kdy bude vyřízeno?" odpověď - "Asi příští týden" se opakovala dvakrát. Po třech týdnech jsem zrušil objednávku a objednal jinde. Zde jsem byl průběžně informován o vyřizování a třetí den zboží v pořádku dorazilo!!!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Bohužel, zatím nemohu hodnotit, jelikož objednané zboží doposud nedorazilo a nemám ani informaci, kdy dorazí. Takže zatím nemohu hodnotit kladně. Spokojena zatím nejsem. Jediná informace po čtyřech dnech od objednání byla, že objednávka byla předána dodavateli. Tak to teda neberu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná zpětná komunikace.

    Zboží mi nebylo doručeno ani po měsíci,a na maily nikdo neodpovídá.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Je hezké, že mi přijde hodnocení na Váš obchod a já ani nevím co je se zbožím, které jsem si objednal !

    Reakce obchodu BR Krby

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste nespokojen. Dotazníky bohužel chodí automaticky ze serveru Heuréky. Na našem webu byla informace, že od 20.12.2019. do 5.1.2020 je zavřeno a veškeré expedice budou probíhat po tomto termínu. Nyní od pondělka se objednávky z doby uzavření skladů zpracovávají a zboží se připravuje. Vámi objednaná kamna se budou expedovat ve čtvrtek 8.1.2019, tj. do 3. dne po obnovení provozu. O expedici Vás ještě budeme informovat.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Ani po tel. komunikácii mi nebola zaslaná zálohová fa a musela som platiť hotovosťou pri dodaní. Navyše po otvorení bolo zistené poškodenie tovaru.

    Reakce obchodu BR Krby

    Dobrý den,

    platba na fakturu byla po vzájemné dohodě pro urychlení dodání. O tom, že by zboží bylo poškozeno jste nás neinformovala.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Do dnešního dne zásilka nebyla doručena (objednána před 10dny...)

    Reakce obchodu BR Krby

    Dobrý den,

    ano, u některých položek je dodací termín delší, neuvádíme, že zboží je ihned skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemohu hodnotit, objednávka 31.10.2019 a dnes, tj 17.11.2019 nedodáno. Žádná informace o tom, kdy bude zboží dodáno, ač na webu mají uvedeno, že termín expedice je obvykle do týdne.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obchod nekomunikuje

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Udesna komunikace ze strany prodavajicich,clovek ma pocit ,ze obtezuje

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jak můžu hodnotit, když zboží ještě nedorazilo.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nikdo nevolá,sprosté jednání,pryč od takového obchodu.

    Objednal jsem a zaplatil krbová kamna.Po týdnu mě nikdo ani nekontaktoval.Prostě sprosté jednání.Hlavně že každý chodí od rána do večera s telefonem na uchu!!!!Hlavně že už mají peníze na účtě a zákazník je nezajímá!!!!

    Reakce obchodu BR Krby

    Dobrý den,
    uplynuly 4 dny od obdržení Vaší platby, zboží se již bude odesílat. Není pravda tvrzení, že nás zákazník nezajímá. Bylo možné se dotázat v jakém stavu je objednávka, případně že na dodání spěcháte. O žádné sprosté jednání se nejedná.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nabízí produkty, které nemá na skladu

    Obchod si neváží zákazníků. Přes mé urgence mi zboží nedorazilo ani po 12 dnech. Z komunikace mezi mnou a obchodem vyplývá, že na internetových stránkách nabízejí zboží, které nemají na skladě. Musíme si počkat několikm týdnů. Tak snad se dočkám. Příště si zboží raději koupím v kamenném obchodě, nebo raději odjednám jinde.

    Reakce obchodu BR Krby

    Dobrý den, omlouváme se za delší termín, bohužel nebylo zboží hned dostupné. Zboží dorazilo do 14 dnů po objednávce. U zboží, ale nebyla informace, že by bylo ihned skladem k odeslání. Ano, v e-shopech je běžné, že se nabízí i zboží které není hned na skladě, ale objednává se u výrobce nebo na distribučním skladě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Společnost nemá zajištěné odpovídající doručení zboží do domu ,pošle jednoho řidiče se 100 kg sporákem a ten mě hodinu před dodáním volá ,že nemá vykládací plošinu ,abych si sehnal v místě bydliště dostatečný počet osob pro vykládku z obyčejné dodávky .Toto jsem odmítl jelikož mám nemocná záda , a musel jsem přistoupit na jejich variantu ,další 3 nebo více dní čekat až budou míti auto s vykládací plošinou , a to i přes to že jsem zaplatil za zboží dopředu na jejich účet

    pro mne zatím nevýhoda , uvidíme co bude dál

    Reakce obchodu BR Krby

    Dobrý den, mrzí nás, že máte problémy s doručením. Bohužel od Vás nemáme žádnou zprávu, že byste měl s doručením nějaký problém. Pokud byste se ozval, tak bychom situaci mohli vyřešit s přepravní službou. Zboží rozváží externí přepravní služby, nejedná se o naše vlastní vozy, je to uvedeno v objednávce i v Obchodních podmínkách. Objednáváme vždy přepravu auto s čelem a plošinou, muselo se tedy jednat o selhání přepravní služby z kapacitních důvodů nedostatku aut. Zajistíme u přepravní služby nápravu, škoda, že jste předně neinformoval nás jako Vašeho prodejce, mohli bychom situaci s přepravní službou hned řešit.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nedodáno ani po 10 dnech

    Reakce obchodu BR Krby

    Vážený zákazníku, zboží je již na doručení, byl jste informován e-mailem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednané 8. 1. dnes je 19. 1. a nic nemám.

    Reakce obchodu BR Krby

    Vážený zákazníku,
    omlouváme se, bohužel se nám zpozdila dodávka od výrobce. Na skladě máme pouze 1 ks tohoto zboží, takže na další 2 ks ještě čekáme na doskladnění.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem v půli prosince a do dnes se nic neděje

    Reakce obchodu BR Krby

    Dobrý den,

    objednal jste si zboží dne 2.1.2019 s tím, že to jste dostal informaci, že do 6.1. 2019 je firma uzavřena, tak prosím neuvádějte nepravdivé informace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    20.11 objednané zboží.dnes je 1.12 a stále nic.

    Reakce obchodu BR Krby

    Dobrý den,

    v objednávce byla zadána platba převodem, ale platbu jsme zatím neobdrželi.