Obchod byl blokován z důvodu zvýšené nespokojenosti zákazníků

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikují
    • člověk neví na čem s nimi je

    Asi se stalo něco divného po 10 dnech bez komunikace / kromě robota / jsem objednávku zrušil a dotazník o mé spokojenosti jsem obdržel druhý den po zrušení mé objednávky, pravděpodobně následující den obdržím kamna od jiného prodejce

    Reakce obchodu BR Krby

    Dobrý den,

    objednávku jste zrušil, když mělo být zboží odesláno. Vaše objednávka byla ve stavu vyřizování a žádný dotaz na stav objednávky nebo že potřebujete dodat rychle jste neposlal. V této době je hlavní podzimní prodejní sezóna a je mnohonásobně více objednávek a zároveň jsou komplikace kvůli koronaviru, takže je bohužel nutné počítat s možným prodloužením termínů.

  • Nedoporučuje obchod

    |Po měsíci a půl zboží nedorazilo, nikdo mi nekontaktoval a obchod nereaguje na email.

    Reakce obchodu BR Krby

    Dobrý den, objednávku jste neměla potvrzenou, protože zboží není u výrobce dostupné a bude až příští rok. Za to my nemůžeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednal 7.9. 2020 a zatím nic nepřišlo ani se mě nikdo neozval , posílal jsem email nikdo mi nedpověděl a telefón nikdo nezvedá.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Potvrzením objednávky to vlastně skončilo. Pravda, jen jednou jsem vznesla dotaz, ten zůstal bez odpovědi a tím považuji celou událost za ukončenou. Zboží jsem již koupila jinde.

    Reakce obchodu BR Krby

    Vážená paní,

    objednala jste si více položek drobného zboží okolo stokoruny. Nebylo uvedeno, že je vše z toho skladem. Čekalo se na doskladnění některých položek, 2 týdny není taková doba, objednávka byla ve vyřízení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno 14.9. dodnes tj.2.10. žádná zpráva a obchod nekomunikuje

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikovali a zakázku odkládali.

    Příště nakoupím jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží nedoručeno

    Dobrý den
    Mnou objednaný produkt který byl před před 10 dny zatím nedorazil, proto nemohu a nechápu co bych měla hodnotit . Čekám do konce týdne jinak budu muset zakázku zrušit a objednat jinde.
    Čekám na vaše vyjádření.
    M, Vaněčková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zatím nedorazilo, na mejl neodpověděli. No uvidíme jestli z toho vůbec něco bude.

    Reakce obchodu BR Krby

    Dobrý den,

    napsala jste nám, že zboží chcete doručit až tento týden po 17.8.2020, že dříve jste na dovolené. Tak proč si tady stěžujete, že zboží ještě nedorazilo?

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Má výtka se netýká obchodu jako takového, ale dopravy DSV. Přes SMS mi bylo oznámeno, že dnes bude krb doručen. Žádný časový interval. Získat tlf na dopravce mi zabralo cca 20min. Po zavolání konkrétnímu člověku - řidiči jsem se dozvěděl, že už krb veze a na místě bude za 10min. Já jsem tam byl schopen dojet za 25min. Krb, který váží přes 300kg není balíček, který se nechá na recepci, musel jsem narychlo shánět někoho, kdo mi s krbem pomůže a vynese jej na určené místo. Tak s dopravou jsem opravdu spokojen nebyl.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nereaguje na telefonáty, dodací lhůta již překročena o 2 týdny

  • Nedoporučuje obchod

    Bohužel, zatím nemohu hodnotit, jelikož objednané zboží doposud nedorazilo a nemám ani informaci, kdy dorazí. Takže zatím nemohu hodnotit kladně. Spokojena zatím nejsem. Objednávala jsem již 24.5.2020.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 2.5. byla mi pouze doručena objednávka emailem,dál se nic neděje
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Píší expedici do 3 dnů. Zboží nedorazilo ani do dvou týdnů.

    Reakce obchodu BR Krby

    Dobrý den,

    od Vaší objednávky uplynuly pouze 5 prac. dnů. Termín expedice je uváděn obvykle 3 prac. dny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo doručeno až po urgenci, vrácení přeplatku muselo být opět urgováno, přeplatek byl vrácen až v nejzašším termínu, faktura za zboží dodnes nezaslaná, celkově komunikace prodejce se zákazníkem je nedostatečná. Navíc ke sporáku nebyl přibalen dárek-čistič varné desky, jak bylo propagováno u položky v e-shopu. Osobně rozhodně nedoporučuji, myslím, že jsou i jiné e-shopy s daleko příjemnějším přístupem k zákazníkovi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikativní pokud jsem se sám nezval, odkládání dodacího termínu

    Po týdnu žádná zpráva o dodání, na můj dotaz "Kdy bude vyřízeno?" odpověď - "Asi příští týden" se opakovala dvakrát. Po třech týdnech jsem zrušil objednávku a objednal jinde. Zde jsem byl průběžně informován o vyřizování a třetí den zboží v pořádku dorazilo!!!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Bohužel, zatím nemohu hodnotit, jelikož objednané zboží doposud nedorazilo a nemám ani informaci, kdy dorazí. Takže zatím nemohu hodnotit kladně. Spokojena zatím nejsem. Jediná informace po čtyřech dnech od objednání byla, že objednávka byla předána dodavateli. Tak to teda neberu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná zpětná komunikace.

    Zboží mi nebylo doručeno ani po měsíci,a na maily nikdo neodpovídá.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Je hezké, že mi přijde hodnocení na Váš obchod a já ani nevím co je se zbožím, které jsem si objednal !

    Reakce obchodu BR Krby

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste nespokojen. Dotazníky bohužel chodí automaticky ze serveru Heuréky. Na našem webu byla informace, že od 20.12.2019. do 5.1.2020 je zavřeno a veškeré expedice budou probíhat po tomto termínu. Nyní od pondělka se objednávky z doby uzavření skladů zpracovávají a zboží se připravuje. Vámi objednaná kamna se budou expedovat ve čtvrtek 8.1.2019, tj. do 3. dne po obnovení provozu. O expedici Vás ještě budeme informovat.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Ani po tel. komunikácii mi nebola zaslaná zálohová fa a musela som platiť hotovosťou pri dodaní. Navyše po otvorení bolo zistené poškodenie tovaru.

    Reakce obchodu BR Krby

    Dobrý den,

    platba na fakturu byla po vzájemné dohodě pro urychlení dodání. O tom, že by zboží bylo poškozeno jste nás neinformovala.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Do dnešního dne zásilka nebyla doručena (objednána před 10dny...)

    Reakce obchodu BR Krby

    Dobrý den,

    ano, u některých položek je dodací termín delší, neuvádíme, že zboží je ihned skladem.