Obchod byl blokován z důvodu zvýšené nespokojenosti zákazníků

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Udělal jsem objednávku, a od té doby nic. Tel. nikdo nezvedá, na e-maily nereagují.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nikdo na mou objednávku nereagoval

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prišiel mi len potvrdzujúci mail s obj., na tel a maily nikto nereaguje, zboží nedodané, obchod nekomunikuje a nedvíha uvedený mobil na web str. NEDOPORUČUJEM!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Drahý o více než 30% oproti ostatním, bohužel jsem to zjistil až po zakoupení zboži :o(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    špatná komunikace a po měsíci čekání a několika urgencích obchod objednávku zrušil. Neseriózní jednání .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nekomunikuje. Ani na druhý dotaz nikdo neodpověděl.

  • Nedoporučuje obchod

    • Absolutní neinformovanost zákazníka o stavu zakázky. Objednáno 4.8. a dodnes 24.8. nevím kdy zakázku dostanu.

    Jedná se o internetový obchod, takže by informovanost tj. očekávaný termín dodávky objednané zakázky neměl být problémem. PH

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží bylo špatně zabalené od prodejce (upravená a promáčklá krabice), takže při přejímce jsem měl obavy převzít, protože bylo uvnitř i sklo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Chybí komunikace se zákazníkem! Objednávala jsem zboží skladem a nebyli schopní se ozvat ani po 14 dnech i přes veškerou komunikaci z mé strany stále čekám na zboží!

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží nedorazilo a obchod nekomunikuje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nikdo nekomunikuje, nikdo nebere telefony.

  • Nedoporučuje obchod

    8.11. jsem objednal a pořád nic ani předpokládaný termín dodání

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obchod v akci nabízí zboží, které nemá a ani s jistotou neví kdy jej bude mít. Konkrétně kamna Verdo. Kamna byla objednána 16. listopadu. Dodavatel mě sdělil, že je budou mít na skladě pravděpodobně do konce listopadu, nebyla. Potom měla být do půlky prosince, nebyla a následně, jsem obdržel informaci že na skladě budou pravděpodobně v půlce února.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem zatím neobdržel , nemám co hodnotit . Jen délka dodání je nějak dlouhá .
    Žůrek Jaroslav

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 17ti dnech od zaplacení se zatím nikdo neozval že platba byla přijata a kdy bude objednávka skla pod kamna doručena.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Musela jsem obchod kontaktovat v jakém stavu je moje objednávka, teprve potom mi bylo sděleno, že zboží je objednáno u dodavatele, přitom u položky v obchodě nebyla o tom infomace. Po 14dnech mi přišla zpráva, že dodavatel posunul dodání až na leden, což je pro vánoční dárek trošku pozdě.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • laxní přístup obchod

    Po uzavření objednávky jsem pouze obdržel automaticky generovaný notifikační email a tím byla komunikace obchodu vyčerpána. O to divnější bylo, když jsem objednávku zrušil, tak mi zrušení obratem potvrdili...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Komunikace velice špatná ,zboží zatím nedorazilo, několikrát jsem firmu kontaktovala ,ale nedostalo se mi zatím odpovídající a vyhovující odpovědi a zboží i přesto , že je již uhrazeno také ne! Chápu, že jde nyní vše pomaleji ,ale právě proto je nutno se zákazníkem komunikovat ! M.V.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nereagovali na email ani nebrali telefon
    • vice, než týden bez reakce u zboží vedeného jako skladem

    Objednal jsem si krbová kamna. Po více než týdnu, žádná reakce. Na email žádná reakce a telefon opakovaně nebrali. Je zajímavé, že na email o stornu objednávky zareagovali obratem a ublíženě, přesněji pasivně agresivně: "V kontaktech máme napsáno, že objednávky a dotazy posílat e-mailem, není v našich silách v této době zvedat každý telefon." No k tomu bych jen podotnul, že na můj přechozí email ohledně stavu objednávky nezareagovali více, než den, na email ohledně storna to trvalo necelou hodinu. Chápu, že nestíhají, naštěstí konkurence byla řádově rychlejší.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal som si sporak,o týždeň ma kontaktovali že naložili iny tak to bude trvať dlhšie,o dalši tyždeň konečne kurier doviezol sporak,ale nebol to ten ktory som objednal,tak som ho neprebral.Dozvedel som sa že poplietli objednavky a môj sporák skončil uplne niekde inde.O dalši tyžden dobra sprava,vezu môj sporak čo som si objednal ale keď som ho zbadal, hňeď bolo jasne že ho vratim.Bočna strana bola prehnuta,vrchna platňa bola zhrdzavena aj predne madlo-no katastrófa.Sporak som vratil ale mal som obavy o vratenie sumy 280€, ale aspoň to išlo hladko.