Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 8.11. jsem objednal a pořád nic ani předpokládaný termín dodání

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obchod v akci nabízí zboží, které nemá a ani s jistotou neví kdy jej bude mít. Konkrétně kamna Verdo. Kamna byla objednána 16. listopadu. Dodavatel mě sdělil, že je budou mít na skladě pravděpodobně do konce listopadu, nebyla. Potom měla být do půlky prosince, nebyla a následně, jsem obdržel informaci že na skladě budou pravděpodobně v půlce února.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem zatím neobdržel , nemám co hodnotit . Jen délka dodání je nějak dlouhá .
    Žůrek Jaroslav

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 17ti dnech od zaplacení se zatím nikdo neozval že platba byla přijata a kdy bude objednávka skla pod kamna doručena.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Musela jsem obchod kontaktovat v jakém stavu je moje objednávka, teprve potom mi bylo sděleno, že zboží je objednáno u dodavatele, přitom u položky v obchodě nebyla o tom infomace. Po 14dnech mi přišla zpráva, že dodavatel posunul dodání až na leden, což je pro vánoční dárek trošku pozdě.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • laxní přístup obchod

    Po uzavření objednávky jsem pouze obdržel automaticky generovaný notifikační email a tím byla komunikace obchodu vyčerpána. O to divnější bylo, když jsem objednávku zrušil, tak mi zrušení obratem potvrdili...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Komunikace velice špatná ,zboží zatím nedorazilo, několikrát jsem firmu kontaktovala ,ale nedostalo se mi zatím odpovídající a vyhovující odpovědi a zboží i přesto , že je již uhrazeno také ne! Chápu, že jde nyní vše pomaleji ,ale právě proto je nutno se zákazníkem komunikovat ! M.V.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nereagovali na email ani nebrali telefon
    • vice, než týden bez reakce u zboží vedeného jako skladem

    Objednal jsem si krbová kamna. Po více než týdnu, žádná reakce. Na email žádná reakce a telefon opakovaně nebrali. Je zajímavé, že na email o stornu objednávky zareagovali obratem a ublíženě, přesněji pasivně agresivně: "V kontaktech máme napsáno, že objednávky a dotazy posílat e-mailem, není v našich silách v této době zvedat každý telefon." No k tomu bych jen podotnul, že na můj přechozí email ohledně stavu objednávky nezareagovali více, než den, na email ohledně storna to trvalo necelou hodinu. Chápu, že nestíhají, naštěstí konkurence byla řádově rychlejší.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal som si sporak,o týždeň ma kontaktovali že naložili iny tak to bude trvať dlhšie,o dalši tyždeň konečne kurier doviezol sporak,ale nebol to ten ktory som objednal,tak som ho neprebral.Dozvedel som sa že poplietli objednavky a môj sporák skončil uplne niekde inde.O dalši tyžden dobra sprava,vezu môj sporak čo som si objednal ale keď som ho zbadal, hňeď bolo jasne že ho vratim.Bočna strana bola prehnuta,vrchna platňa bola zhrdzavena aj predne madlo-no katastrófa.Sporak som vratil ale mal som obavy o vratenie sumy 280€, ale aspoň to išlo hladko.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikují
    • člověk neví na čem s nimi je

    Asi se stalo něco divného po 10 dnech bez komunikace / kromě robota / jsem objednávku zrušil a dotazník o mé spokojenosti jsem obdržel druhý den po zrušení mé objednávky, pravděpodobně následující den obdržím kamna od jiného prodejce

    Reakce obchodu BR Krby

    Dobrý den,

    objednávku jste zrušil, když mělo být zboží odesláno. Vaše objednávka byla ve stavu vyřizování a žádný dotaz na stav objednávky nebo že potřebujete dodat rychle jste neposlal. V této době je hlavní podzimní prodejní sezóna a je mnohonásobně více objednávek a zároveň jsou komplikace kvůli koronaviru, takže je bohužel nutné počítat s možným prodloužením termínů.

  • |Po měsíci a půl zboží nedorazilo, nikdo mi nekontaktoval a obchod nereaguje na email.

    Reakce obchodu BR Krby

    Dobrý den, objednávku jste neměla potvrzenou, protože zboží není u výrobce dostupné a bude až příští rok. Za to my nemůžeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednal 7.9. 2020 a zatím nic nepřišlo ani se mě nikdo neozval , posílal jsem email nikdo mi nedpověděl a telefón nikdo nezvedá.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Potvrzením objednávky to vlastně skončilo. Pravda, jen jednou jsem vznesla dotaz, ten zůstal bez odpovědi a tím považuji celou událost za ukončenou. Zboží jsem již koupila jinde.

    Reakce obchodu BR Krby

    Vážená paní,

    objednala jste si více položek drobného zboží okolo stokoruny. Nebylo uvedeno, že je vše z toho skladem. Čekalo se na doskladnění některých položek, 2 týdny není taková doba, objednávka byla ve vyřízení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno 14.9. dodnes tj.2.10. žádná zpráva a obchod nekomunikuje

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikovali a zakázku odkládali.

    Příště nakoupím jinde.

    • Zboží nedoručeno

    Dobrý den
    Mnou objednaný produkt který byl před před 10 dny zatím nedorazil, proto nemohu a nechápu co bych měla hodnotit . Čekám do konce týdne jinak budu muset zakázku zrušit a objednat jinde.
    Čekám na vaše vyjádření.
    M, Vaněčková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zatím nedorazilo, na mejl neodpověděli. No uvidíme jestli z toho vůbec něco bude.

    Reakce obchodu BR Krby

    Dobrý den,

    napsala jste nám, že zboží chcete doručit až tento týden po 17.8.2020, že dříve jste na dovolené. Tak proč si tady stěžujete, že zboží ještě nedorazilo?

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Má výtka se netýká obchodu jako takového, ale dopravy DSV. Přes SMS mi bylo oznámeno, že dnes bude krb doručen. Žádný časový interval. Získat tlf na dopravce mi zabralo cca 20min. Po zavolání konkrétnímu člověku - řidiči jsem se dozvěděl, že už krb veze a na místě bude za 10min. Já jsem tam byl schopen dojet za 25min. Krb, který váží přes 300kg není balíček, který se nechá na recepci, musel jsem narychlo shánět někoho, kdo mi s krbem pomůže a vynese jej na určené místo. Tak s dopravou jsem opravdu spokojen nebyl.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nereaguje na telefonáty, dodací lhůta již překročena o 2 týdny

  • Bohužel, zatím nemohu hodnotit, jelikož objednané zboží doposud nedorazilo a nemám ani informaci, kdy dorazí. Takže zatím nemohu hodnotit kladně. Spokojena zatím nejsem. Objednávala jsem již 24.5.2020.