Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Operátor nic neví o zboží. Zboží dortazilo jako čínský výrobek, v pořádku, ale není k němu absolutně český návod na obsluhu, což je dnes zákonem dané
Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS
Dobrý den
máme na ehsopu přes 100 000 položek, telefonní linka slouží pouze o informaci k objednávce a reklamaci. Není v lidských silách znát všechny produkty. Co se týče manálu, tak ten jsme Vám poslali emailem - od 6.1. je novela zákona, která upravuje zasílání návodů elektronicky - stačí je zaslat emailem a není potřeba je tisknout a zatěžovat tak zbytečně životní prostřední. -
Nedoporučuje obchod
Nejhorší firma u které jsem něco koupil a určitě naposledy .PC skříně přišly POUŽITÉ !!! a ještě se ani neuráčili vyndat sata kabely co tam nechali a samolepky .Tuto firmu nedoporučuji a udělám na internetu pěknou reklamu.
Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS
Dobrý den
v popisu zboží, které jste zakoupil bylo jasně napsáno, že se jedná o použité zboží, proto byla cena nižší o 30%, než je jeho běžná cena. Pokud se zbožím nejste spokojen, můžete jej samozřejmě do 14 dnů vrátit + SATA kabely jsme Vám tam nechali jako bonus :-) -
Nedoporučuje obchod
komunikace-zadna.po dvou dnech jsem volal a bylo mi receno ze zbozi uz neni na sklade.proc vyse pisete ze jsem zakoupil zbozi ktere jste nevyexpedovali?
-
Nedoporučuje obchod
- vůbec žádná, katastrofa
- Začalo to tím, že jsem zboží objednal. Po týdnu mi volali, že jeden ze dvou produktů nemají, že bude až za další 4 dny. To bych ještě neřešil a řekl jsem tedy ať pošlou pouze osvětlení a ovladač jsem si zakoupil bez problémů v Alze
- Ptal jsem se, jestli produkt použitelný na osvětlení nad zrcadlem, nedostal jsem jasnou odpověď . OK v pohodě, každý nemusí vědět všechno.
- Zboží konečně dorazilo asi po 14 dnech ( ok byly tam nějaké svátky ) - neřeším. Samozřejmě po vyzkoušení absolutně nedostatečné a nevyhovující . Chtěl jsem se tedy s obchodem domluvit jestli je možné zboží vrátit. Bohužel i přesto, že je to zboží za cca 4 tisíce Kč, zadal jsem fakturační adresu firmy. K mému zklamání jsem si všiml po vypsání reklamace ( vrácení ), ze neakceptují vrácení 14 dní na IČ . Že je údajně v obchodním zákoníku . Řekl jsem, dobře chápu, ale nicméně produkt je opravdu nepoužitelný a prosím tedy o nějakou vstřícnost přepsáním FA na maloobchod (po 10 dnech), že akceptuji storno poplatek klidně i do poloviny ceny. Nechci produkt házet do koše. Nic absolutně žádný vstřícný krok a ochota cokoli jakkoli řešit. Takové negativní a odmítavé chování jsem ještě nezažil u žádného prodejce.. Chápu, že jsou dané nějaké obchodní podmínky, avšak při takové částce a chuti udělat vstřícný krok by se jistě dalo nějaké řešení pro obě strany najít. Produkt mohli prodat s dalším výdělkem a já nemusel plnit popelnici odpadem. Pracoval jsem taky v obchodu a nikdy jsem se takto nezachoval v dnešní době a boji o zákazníka bych si to opravdu nedovolil . Imho už jednou jsem vracel na IČ u Alza a bez problému došlo k výměně produktu . Styďte se a běžte raději prodávat rohlíky..
Zboží konečně dorazilo asi po 14 dnech ( ok byly tam nějaké svátky ) - neřeším. Samozřejmě po vyzkoušení absolutně nedostatečné a nevyhovující . Chtěl jsem se tedy s obchodem domluvit jestli je možné zboží vrátit. Bohužel i přesto, že je to zboží za cca 4 tisíce Kč, zadal jsem fakturační adresu firmy. K mému zklamání jsem si všiml po vypsání reklamace ( vrácení ), ze neakceptují vrácení 14 dní na IČ . Že je údajně v obchodním zákoníku . Řekl jsem, dobře chápu, ale nicméně produkt je opravdu nepoužitelný a prosím tedy o nějakou vstřícnost přepsáním FA na maloobchod (po 10 dnech), že akceptuji storno poplatek klidně i do poloviny ceny. Nechci produkt házet do koše. Nic absolutně žádný vstřícný krok a ochota cokoli jakkoli řešit. Takové negativní a odmítavé chování jsem ještě nezažil u žádného prodejce.. Chápu, že jsou dané nějaké obchodní podmínky, avšak při takové částce a chuti udělat vstřícný krok by se jistě dalo nějaké řešení pro obě strany najít. Produkt mohli prodat s dalším výdělkem a já nemusel plnit popelnici odpadem. Pracoval jsem taky v obchodu a nikdy jsem se takto nezachoval v dnešní době a boji o zákazníka bych si to opravdu nedovolil . Imho už jednou jsem vracel na IČ u Alza a bez problému došlo k výměně produktu . Styďte se a běžte raději prodávat rohlíky..
Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS
Dobrý den
na vrácení do 14 dnů má nárok pouze koncový spotřebitel, nikoli firma / podnikatel. Toto vyplývá z občanského zákoníku i našich obchodních podmínek. Pokud se zbožím nejste spokojen, můžete jej jako firma prodat dále nebo jej zkusit prodat někde na bazaru.
Co se týče parametrů - jedná se o značkové svítidlo PHILIPS Hue Xamento bodové chrom, které má na eshopu podrobně popsanou technickou specifikaci i přímo na stránkách výrobce včetně videí. Z parametrů je jasné, že s 350 lm to nebude na přímé svícení, ale jako přídavné efektové světlo pro měnění barev v interiéru.
Technické specifikace
Barva: chrom
Materiál: syntetická látka
Možnost ztlumení pomocí vypínače Hue Switch a aplikace Hue: Ano
Obsahuje LED žárovku/žárovky: Ano
Index barevného podání (CRI): 80
Speciálně navrženo pro: Koupelna
Styl: Moderní
Typ: Zapustné bodové svítidlo
Délka: 9,4 cm
Čistá hmotnost: 0,198 kg
Vzdálenost zapuštění: 10 cm
Šířka: 9,3 cm
Záruka: 2 roky
Životnost až: 15 000 h
Celkový světelný tok svítidla (skryto): 350 lm
Světelný tok žárovky: 350 lm
Technologie žárovky: LED
Barva světla: 2000–6500 Hue Bílá atmosféra
Napájení ze sítě: Rozsah 220–240 V , 50–60 Hz
Ztlumitelné svítidlo: Ano
LED: Ano
Zabudovaný LED zdroj: Ne
Počet žárovek: 1
Příkon žárovky: 5,7 W
Maximální příkon náhradní žárovky: 5.5 W
Kód IP: IP44
Třída ochrany: Třída II
Světelný tok při 2700 K (výchozí nastavení z výroby): 230 lm
Světelný tok při 4000 K: 350 lm
Možnost výměny světelného zdroje
Světelný zdroj LED vyměnitelný koncovým uživatelem
EAN/UPC – výrobek: 8719514355347
Čistá hmotnost: 0,198 kg
Hrubá hmotnost: 0,364 kg
Výška: 14,000 cm
Délka: 10,000 cm
Šířka: 14,600 cm
Číslo materiálu (12NC): 929003074701 -
Nedoporučuje obchod
- Dobrá komunikace
- Dlouhá doba dodání
Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS
Dobrý den
v košíku jste si zvolila dopravu Doručení na adresu zdarma, které má v popisu napsáno, že je expedice až 7 prac. dnů, proto je zdarma. Objednávku jsme přijali 6.1. a byla odeslána 13.1., což je 5 pracovních dnů - dodrželi jsme, co jsme v košíku slíbili :-) Pokud chcete dodat zboží expresně, stačí si v košíku zvolit placenou dopravu a objednávka bude mít vysokou prioritu.
Děkujeme za nákup a věříme, že u nás zase nakoupíte :-) -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Nejdražší produkt kravička Rosy měla pothaný obal.
Kupovala jsem hračky cizí rodině. Kravička Rosy je nabízena s poukazem, že je zabalena v boxu ve tvaru krásné malované stodoly. Po rozbalení jsem byla znechucena faktem, že krabice je v místě ucha roztržena z obou stran, ucho je zohýbané, střecha je ledabyle slepena izolepou, protože zámkové spoje jsou zohýbané a v drážkách nesedí, okraje izolepy jsou černé, zřejmě jak byla zaprášená krabice otřena. Zklamání!
Přemýšlím, že produkt vrátím, stydím se jej takto darovat.
Obal produktu kašpárka je též roztržen, ale to není tak podstatná vada.Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS
Dobrý den
občas se stane, že přepravce špatnou manipulací poškodí obal - z naší strany šlo zboží určitě nepoškozené. Zboží můžete samozřejmě vrátit do 14 dnů od zakoupení. -
Nedoporučuje obchod
- Nabízí zboží, které nemají
Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS
Dobrý den
je celkem běžné, že eshopy mají vystavené zboží, které aktuálně není skladem, nebo se vyprodá dříve, než stihnete udělat objednávku. -
Nedoporučuje obchod
- Nízké ceny
- Rychlá komunikace
- Pozor v rámci nákupu na firmu je záruka jen 12 měsíců i když výrobce dává 36 měsíců záruky
- Pro firmy nepoužitelný nestandardní záruka na všechno jen 12 měsíců
Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS
Dobrý den
záruku 12 měsíců udává výrobce, koukněte se na konkurenční velké eshopy a na značky např. na HP, Apple a pod., mají to všichni stejně. Pokud je u produktu ručně napsáno, že má 36 měsíců, tak platí tato záruka a garantuje ji výrobce. Záruka je takto standardní, než začnete dávat negativní recenze, doporučujeme se prvně s touto problematikou blíže seznámit a nebo nenakupovat na firmu značky, které mají jen rok záruku. Např. značka Acer ma i pro firmy záruku 2 roky vždy, HP ma 1 rok vždy na vše. -
Nedoporučuje obchod
Co hodnotit když nic nepřišlo??
-
Nedoporučuje obchod
- Lžou
- nesmyslné dodací lhůty
Ve čtvrtek objednané zboží. V pátek druhá den na dotaz kdy bude zboží odeslané odpověď ze strany obchodu, že expedováno bude v pondělí/úterý. A další čtvrtek na dotaz, kde se nachází moje objednávka, byla odpověď: 1 kus jsme měli skladem, ale bohužel, ten kus byl vadný. Momentálně dostupnost produktu je cca 3 týdny, z důvodu toho, že výrobce předělává ceníky.
Nepředpokládám, že této pohádce by někdo kromě autora věřil.
Ale dle recenzí jsou podobné zkušenosti o "nedodání při objednání posledního kusu na skladě" u tohoto shopu běžné.Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS
Dobrý den
na skladě je běžné, že se někdy nějaké zboží ztratí, nebo se nechá omylem poškozené, jednoduše jsem Vám dali vědět, že nám další přijdou za 3 týdny - nic tak strašného se nestalo, za objednávku jsme vrátili obratem peníze. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 týdny
Špatná komunikace, nepřišlo ani potvrzení objednávky.
Uvádějí zboží skladem i když neníReakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS
Dobrý den
objednal jste si neskladovou položku, o tom jste byl informován obratem po telefonu a přál jste si na ni počkat. Zboží je dávno u Vás doma :-) zde je link na balíček https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=NB0320031597U -
Nedoporučuje obchod
- Prodává něco co nemá
- Odeslání trvá nehorázně dlouho
- Podpora na e-mailu odpovídá kadencí jeden e-mail denně
I když byl svátek, tak i takhle trvalo odeslání hodně dlouho. Kdybych se neozval sám tak asi ani nevím že něco nemají skladem.
Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS
Dobrý den
ohledně nedostatečného množství kusů skladem jste byl informován z naší strany emailem. Pokud si objednáte větší množství zboží, než je skladem, tak to bohužel nemáme jak udělat, jelikož to zboží jednoduše není. Co se týče odpovědí na helpdesk - pokud odpovíte na dotaz jednou denně po naši pracovní době, tak je jasné, že Vám odpovíme následující pracovní den - celý případ se řešil 2 pracovní dny.
Objednávka nebyla odeslána a byla stornována. -
Nedoporučuje obchod
Objednával jsem zboží skladem okamžitě zaplatil kartou.přišlo potvrzení o přijetí objednávky.Až po mé urgenci jsem se dozvěděl,že zboží nemají i když uváděli,že je skladem.Prý není čas včas aktualizovat stránky...Zřejmě nebyl čas ani dát vědět...
Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS
Dobrý den
objednal jste si bohužel výprodejový produkt za nejnižší cenu na internetu a jiný zákazník byl rychlejší, než vy. Objednávku jste udělal 14:51 18.10. a pracovník z podpory pro vás bohužel nesehnal již další kus, proto jsme s Vámi hned druhý den ráno řešili, že daný model monitoru není. Píšete o urgenci - celá věc se řešila celkem 4 pracovní hodiny, což je nadstandardní vzhledem k tisícům objednávek, které měsíčně odešleme. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 měsíc
V obchodě Jirno.cz jsem si dne 19.9.2022 objednal 10 ks Led žárovek se závitem E14. Poslali mi Led žárovky se závitem E27. Zboží jsem reklamoval a poslal zpět. Po mnoha písemných urgencích, jsem dnes, po cca 1 měsíci, od data objednání, obdržel správné zboží.
Obchod nedoporučuji! -
Nedoporučuje obchod
Obchod prezentuje skladem zboží, které skladem nemá, navíc jej nedokáže vůbec dodat :(
Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS
Dobrý den
Vámi objednány UBNT NVR byl opravu skladem 1 ks, bohužel Vás předběhl rychlejší zákazník. Produkty UBNT nejsou vůbec skladem a jak přijde občas nějaký kousek, strhne se o něj mela :-).
Doporučujeme čekat ve frontě, pokud máte o produkt zájem, jelikož jej nemá nikdo v ČR a kdo ví kdy budou. -
Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- na blbou paměťovou kartu jsem čekal skoro týden, přesto že obchod ji měl skladem
Heureka nenabízí neutrální komentář, takže se přikláním k negativnímu hodnocení
Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS
Dobrý den
objednávku jsme přijali 25.10. a odeslali 27.10, pak byl jeden den státní svátek a pak balíček putoval českou poštou - odeslání trvalo 2 pracovní dny a pak se doručení protáhlo z důvodu státního svátku. Hodnocení obchodu se má skládat z komunikace a rychlost expedice balíku, za rychlost doručení přepravcem už pak nemůžeme, nemáme to jak ovlivnit, tento případ si nezaslouží negativní hodnocení :-)
Zde je pohyb balíčku:
https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=NB9592032665C -
Nedoporučuje obchod
- žádná komunikace
-
Nedoporučuje obchod
Na eshopu lhaní o zboží skladem, po objednávce info o naskladnění za měsíc! Zrušeno a koupeno jinde, kde zboží skladem znamená zboží skladem.
Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS
Dobrý den
Objednal jste si produkt, který jsme měli skladem jen jeden kus a je to nedostatkové zboží - všechny produkty UBNT dlouhodobě nejsou a jak přijde občas jeden na sklad, strhne se o něj bitka - kdo dříve objedná, toho je a byl jste bohužel až druhy. Než jste v košíku vyplnil údaje, koupil jej jiný klient, o žádnou lež se nejedna, jednoduše jste měl měl smůlu :-)
Objednávku jste udělal 8.9. hned ten den jsme Vám dali vědět, ze další kusy dojdou do měsíce a po požadavku na storno jsme Vám obratem tentýž den vrátili peníze. Nic tam strašného se nestalo, aby bylo hned potřeba hodnotit obchod negativně. -
Nedoporučuje obchod
Ani po týdnu od objednávky nemám zprávu, v jakém stavu objednávka je, i když bylo uvedeno, že zboží je k dispozici skladem.