Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bylo mi od Vás řečeno,že hra,kterou jsem u vás zakoupil půjde bez problémů na xbox one s.NEJDE.

    Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS

    Dobrý den

    pokud jste hru nerozbalil, můžete ji samozřejmě vrátit do 14 dnů bez udání důvodu :-) Na obrázku u produktu
    nahoře je napsáno XBOX SERIES X
    https://www.jirno.eu/xbox-one-one-s-hry/xsx-farming-simulator-25/

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Akce v tomto případě znamená potrhaný plastový obal, značně poničený, sundaná lepítka, myš dle spodních silikonových gumiček sice nebyla moc dlouho používaná, ale byly patrné známky použití, za mě školní hodnocení za 5

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doručení na prodejnu po 10 dnech od objednání. Přeslo, že bylo skladem.
    • Paní na prodejně velice nepříjemná.
    • Zboží předáno v poškozeném obalu.

    Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS

    Vážený zákazníku,

    velice nás mrzí, že Vaše zkušenost s nákupem u nás byla negativní. Chápeme, že zpoždění dodání je zklamáním.

    Chceme Vás ujistit, že se vždy snažíme, aby byly naše produkty dostupné a aby byly doručeny v perfektním stavu. Bohužel, v tomto případě došlo k neočekávanému vyprodání zboží, což zdrželo dodání. Omlouváme se za tuto nepříjemnost a věříme, že u nás nakoupíte i příště :-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena/výkon
    • Položky skladem zřejmě nejsou aktualizovány automaticky s eshopem a zřejmě neodpovídají skutečnosti.

    Objednávka uskutečněna v sobotu večer, procesor dle eshopu skladem, v úterý byla objednávka eshopem stornována pro vyprodání skladových položek. Bohužel stav skladových položek neodpovídá stavu zobrazeném na eshopu. Pochopil bych zrušení hned první pracovní den po objednávce, nikoliv až následující pracovní den.

    Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS

    Dobrý den

    to se občas stane, že jak máme jeden poslední kus skladem a za dobrou cenu, tak na něj přijdou i 3 objednávky - přednost má ten, kdo jej dříve objedná a na Vás se bohužel nedostalo :-)
    Sklad odpovídá eshopu, jen jste měl jednoduše smůlu.

    Pokoušeli jsme se další kus zajistit od dodavatele a vykrýt vaší objednávku za akční cenu, bohužel jsme další kus nesehnali a tak jsme objednávku museli stornovat - proto zpoždění jeden den. Příště to tedy rovnou stornujeme, protože jsme si za snahu zasloužili akorát tak negativní recenzi..

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Skladem u nich znamená do třetího dne odešleme.

    Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi.

    Potvrzujeme, že informace o době odeslání zboží skladem, uvedená ve Vaší objednávce i na našich webových stránkách, je správná. Objednávky tohoto typu standardně odesíláme do 3-5 pracovních dnů od přijetí.

    Vzhledem k tomu, že jste objednávku učinil ve čtvrtek odpoledne a zboží bylo odesláno v pondělí, přesně dle uvedených podmínek, jsme překvapeni Vaším negativním hodnocením.

    Tady je popis dopravy Balíkovna v košíku, který jste nejspíš jen asi přehlédnul:
    Balíček odešleme do 3-7 pracovních dnů. Maximální délka nejdelší strany balíčku je 70 cm nebo 5 kg. Maximální výše dobírky činí 100 000 Kč.

    Zboží bylo dodáno včas dle obchodních podmínek i údaji v košíků, negativní hodnocení je tak trošku neférové :-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Oškube vás o peníze

    Z ehopu jsem zakoupil výrobek Akasa DuoDock X3.
    Výrobek se jevil jako vadný a tak jsem se rozhodl jej vrátit ve 14 denní zákonné lhůtě.
    Výrobek jsem zaslal zpět v původním balení načež eshop mi zaslal fotografii nějakého napájecího adaptéru s tím, že obsahuje vryp na napájecím trafu (pravděpodobně od přepravy).
    Eshop mi nabídl vrácení 80% mých prostředků s tím že cca 300 Kč je smluvní pokuta za mikro vryp na trafu výrobku. Nechám k posouzení každého zda je toto adekvátní pokuta či ne z mého pohledu mi to přijde nehoráznost.
    20% ceny výrobku by také mohla být celá hodnota toho Trafa.
    Z toho důvodu udělují toto hodnocení a v tomto e-shopu už nikdy více děkuji pěkně.

    Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS

    Vážený pane Hanzale,

    děkujeme za Vaši zprávu ohledně vrácení výrobku Akasa DuoDock X3. Chápeme Vaši frustraci a rádi bychom Vám situaci objasnili.

    Máte pravdu, že dle zákona máte právo na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. V tomto případě nám bylo zboží vráceno s viditelným poškozením na napájecím adaptéru.

    Podle § 210 odst. 3 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, má prodávající právo na úhradu hodnoty snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nesprávného nakládání se zbožím ze strany spotřebitele. V tomto případě se jedná o mikro vryp na transformátoru napájecího adaptéru.

    Na základě posouzení míry opotřebení Vám byla nabídnuta kompenzace ve výši 80% ceny. Tato kompenzace zohledňuje hodnotu zboží a míru poškození.

    Chápeme, že nemusíte s nabídkou souhlasit. Pokud s ní nesouhlasíte, máte právo na vrácení celého zboží, avšak s odečtením hodnoty poškození.

    Věříme, že naše nabídka je spravedlivá a odpovídá míře poškození. Pokud máte další dotazy, neváhejte nás kontaktovat.

    S pozdravem,
    JIRNO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • PODVONÍCI

    Po objednání zboží mi dorazil první email až po několika dnech.
    Napsali:
    Informují Vás že jsem nucen stornovat Vaší objednávku
    Skladovou zásobu jsme již vyprodali a další kusy už nebudou.

    Přitom na stránkách měli skladem 16 kusů.
    Zboží jsem objednal za cenu 10404 Kč a při zrušení objednávky ihned zvedli cenu na 14590 Kč.
    Jako odpověď na další email odepsali, že si mohu objednávku vytvořit novou. Ale za již navýšenou cenu o víc jak 4000 Kč. Jsou to Podvodníci.

    Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS

    Vážený pane Nováku,

    děkujeme Vám za Vaši recenzi. Mrzí nás, že Vaše objednávka musela být stornována, a chceme Vás ujistit, že nejsme podvodníci.

    Bohužel se produkt, který jste si objednali, vyprodal dříve, než jsme stihli Vaši objednávku zpracovat. Z tohoto důvodu jsme ji museli stornovat. Chápeme Vaše zklamání a velice se omlouváme za tuto nepříjemnost.

    Snažíme se dělat maximum pro to, abychom našim zákazníkům nabídli co nejlepší servis a dostupnost produktů. Bohužel se v tomto případě vyskytla neočekávaná situace, která vedla k vyprodání produktu.

    Vážime si Vašeho pochopení a doufáme, že nám dáte ještě šanci a nakoupíte u nás v budoucnu. Pokud máte jakékoli dotazy, neváhejte nás kontaktovat.

    S pozdravem,

    Tým JIRNO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Dobrá cena u LED trubic.
    • Zaslaná kamera má poškozený konektor pro telefon. Kontakt je nespolehlivý, přerušovaný

    Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS

    Dobrý den

    pokud máte s produktem problém, jednoduše si založte reklamaci na www.jirno.eu/reklamace a dáme to do pořádku :-)

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží není na skladě, bude dodáno koncem května

    Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS

    Dobrý den

    objednal jste si zboží Na objednávku, u kterého je delší termín dodání - je potřeba vydržet, než nám zboží dojde od výrobce - jakmile bude u nás, hned jej odešleme :-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    není co psát, peníze jsou pryč, zboží nikde.

    Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS

    Dobrý den

    objednávka je dneska na doručení, balík má česká pošta od pátku - objednal jste ve čtvrtek a v pátek jsme to odeslali (druhý pracovní den), negativní recenzi celkem nerozumíme.

    Tady je tracking k Vaši zásilce:
    https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=DR9592309198C

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dosud bez komunikace ze strany obchodu

    Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS

    Dobrý den

    objednal jste si 50 ks produktů a máme skladem 42 - proto objednávka nebyla zatím odeslána. Předal jsem na kolegy ze skladu, aby Vás kontaktovali zda poslat jen 42 ks, nebo budete chtít počkat na celých 50.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Uvádějí skladem zboží, které nakonec nemají a objednávku stornují

    Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS

    Dobrý den

    bohužel jsme měli poslední kousek za akční cenu a jiný klient byl rychlejší - věřili jsme, že pro Vás seženeme ještě jeden kousek za "starou cenu", ale bohužel jsme u výrovce nebyli úspěšní. Věříme, že to pro Vás nebude překážka pro nakoupení i příště :-)

    Doplnění: Vyřešeno po telefonu, dnes odesíláme 42 ks

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod osobně nedoporučuji. Vytvořil jsem objednávku na zboží uvedené jako skladem 20.4.24 Nedostal jsem žádné info že by byl nějaký problém, ale zboží stále nedorazilo. 25.4. jsem tam volal kde je problém a bylo mi řečeno že zboží se naskladňuje... Ještě ten den mi přišel email že už je to všechno nachystané a další den že se to bude odesílat. 26.4. jsem tam opět volal kolem jedné hodiny odpoledne s otázkou jak to vypadá. Řekli mi že balík je přichystán, ale dopravce jezdí až kolem 16té hodiny... 29.4. jsem tam opět volal s otázkou jak to vypadá. Řekli mi že to nestihli odeslat, ale že na 100 procent to půjde dnes a zítra to mám doma...objednávku jsem ihned stornoval...

    Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS

    Dobrý den

    do Vaši objednávky nám pochyběla jedna položka, ta se donaskladnila v pátek.
    Jak Vám slíbil kolega, v pátek bude odeslána - to se podařilo, objednávka je zabalená, jen bohužel svoz přepravce přijel v poledne a objednávka byla vychystána odpoledne, takže jsme ji již nemohli přepravci řidiči - byla dnes připravena na hromadě pro odeslání.
    Objednávku jste chtěl bohužel stornovat, takže jsme ji našli mezi ostatními balíky a stornovali.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží je jiné, než deklarované

    Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS

    Dobrý den

    pokud se zboží nejste spokojen, tak není nic jednoduššího, než jej vrátit do 14 dnů :-)

    Stačí tak učinit přes náš vratkový systém na www.jirno.eu/reklamace

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Balení zboží
    • Poškozené zboží

    Pracovní světlo mi bylo zasláno zřejmě v neoriginálním obalu, nebo pouze ve vnitřním obalu který byl měkký jako obyčejná A4 a omotané strečovou folií.
    Tím pádem se zboží zřejmě přepravou poškodilo tak, že teleskopický stativ ke světlu nelze využít v plné délce a praskla plastová matice na ukotvení vrchní části světla.
    Bohužel i v tomhle stavu světlo nutně potřebuji k práci která nepočká, tak než abych čekal na reklamaci raději si jej nechám a píšu tuto recenzi aby si každý mohl udělat obrázek jak v obchodě Jirno probíhá kontrola kvality zabalení zboží.

    Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS

    Dobrý den

    děkujeme za recenzi - jednoduše si založte reklamaci na www.jirno.eu/reklamace a mrkneme na to - založit reklamaci zabere méně času, než naspat recenzi na heuréce - produkt kdyžtak vyměníme :-)

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    + široký výběr za výhodné cen
    - dlouhá dodací lhůta, ani po týdnu zboží nebylo doručeno, až snad během dneška po upomínce

    Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS

    Dobrý den

    bohužel nám jeden kousek pochybil do Vaši objednávky, dnes by se měl doskladnit a objednávku hned vyřídíme :-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nelze reklamovat

    Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS

    Dobrý den

    reklamoval jste rozbitý produkt po více než měsíci - jak je napsáno v expedičním emailu - po převzetí zásilky prosím zkontrolujte, jestli není poškozená a to jste bohužel neudělal. Zásilky máme pojištěné a dalo by se to řešit výměnou, jen je to potřeba řešit do pěti dnů od převzetí zásilky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Podložky přišla zamotaná, a polámaná, dle obchodu si ji mam vyrovnat, to bude trvat aspoň týden, kdyz potřebujete ihned pouzit , tak nekupujte , z jineho obchodu chodi nesmotána.

    Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS

    Dobrý den

    objednala jste si podložku s rozměrem v součtu stran nad 120 cm a poslat ji v celku takto nejde, proto jsme ji smotali do válce, který po rozbalení se v pohodě srovná - jednak je to jen kus plastu :-) Pokud s produktem nejste spokojená, tak jej samozřejmě můžete vrátit do 14 dnů a vrátíme Vám peníze - jen to bude potřeba poslat jinak, než zásilkovnou, pokud to nesmotáte do válce.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zboží dorazilo
    • trvalo to skoro týden, bez infa obchodu. Na dnešní dobu trochu moc...

    Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS

    Dobrý den

    toto je hodnocení obchodu, ne přepravce - máme v košíku možnost vybrat si GLS nebo DPD - pokud s poštou nejste spokojen, není důvod si ji vybírat :-)

    Jinak objednávku jste učinil 12. 3. 2024 16:02:50, přijali jsme ji 13.3. a byla odeslána 14.3. tj. druhý pracovní den. Pak už to pošta vláčela další 3 dny po republice, za což my až tak úplně nemůžeme.

    Přikládám tracking Vaší zásilky:
    https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=DR9592293498C