Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dobrá cena
    • Široký výběr
    • I když se produkt jeví jako skladem, skladem být nemusí

    Objednal jsem zboží u kterého byly 4 kusy skladem. Schválně jsem vybral tento eshop, jelikož jsem potřeboval dodat zboží co nejdříve z důvodu domluvené montáže. Po objednání celý produkt zmizel z nabídky eshopu a po pár dnech, kdy nebylo odesláno, jsem se dotázal na stav, kdy mi bylo sděleno, že všechny kusy někdo přede mnou těsně vykoupil a jim se aktualizuje stav na skladu jednou denně. Zboží bylo dodáno až následující týden, což pro mne znamenalo zrušit plány a odsunout návštěvu místa, kde jsem potřeboval zboží montovat.

    Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS

    Dobrý den

    pokud je nějaké zboží, které nikdo nemá a svítí přesný počet kusů, tak je dobré si prvně zavolat a zboží rezervovat. Počítat s nějakou instalací a nemít u sebe ještě zboží je trošku hazard :-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dobré ceny
    • dlouhé dodací lhůty

    Ve středu večer objednáno zboží deklarované skladem a ihned zaplaceno okamžitou platbou. Nepřišlo ani potvrzení o přijaté platbě. Ve čtvrtek ticho, v pátek zpráva, že zboží je připraveno k expedici a že bude předáno dopravci následující pracovní den (k čemu mi taková informace je?). Trasovací odkaz byl chybný, nebýt zprávy od dopravce v pondělí, ani bych nemohl zásilku trasovat. V úterý zásilka dorazila a třešnička na dortu, fakturu se mi nepodařilo vytisknout tak jak byla na monitoru. Takže shrnuto - tady už pokud možno ne.

    Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS

    Dobrý den

    objednávku jste učinil 23. 8. 2023 19:36:49 a zvolil jste platbu bankovním převodem. Ten jsme přijali 25.8. a tentýž den jsme objednávku odeslali. Posílat informaci o platbě je zbytečné, když můžeme odeslat rovnou stav odeslání objednávky.
    Trasovací odkaz byl samozřejmě v pořádku, jen je potřeba počkat, až si zboží vyzvedne přepravce a projde prvním scanem, pak se začne balík hýbat a má funkční pohyby.
    Pokud máte problém s tiskem PDF faktury, tak doporučujeme stáhnout jiný program pro otevření PDF nebo navštívit nejbližší servis PC, který Vám určitě s tiskem poradí.

    Zboží jsme odeslali tentýž den od přijetí platby, pokud chcete příště zboží poslat né druhý pracovní den, ale tentýž den, tak si zvolte platbu kartou.

    Z nás vše v pořádku, možná by bylo fajn se nad nákupem a funkčností internetových obchodů zamyslet, než začnete psát negativní recenze, které jsou z principu neopodstatněné a technicky nemožné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velmi neseriozni jednani pri vraceni zbozi.

    V obchode jsem zakoupil termostat za 2000 Kc nacez jsem po obdrzeni zjistil, ze je jiny nez na obrazku z obchodu. Emailem jsem pozadal o vraceni nacez mi prisla kladna odpoved a vyzva k zaslani zpet na vlastni naklady. Odeslal jsem za 100 Kc a pote mi prisla odpoved, ze zbozi vraci zpet, protoze bylo nakoupeno na ICO. Obrazek je pry ilustracni. Nikdo mne ani nekontaktoval, ackoliv jsem si vraceni overil emailem dopredu. Hrube arogantni jednani...

    Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS

    Dobrý den

    objednávku jste učinil na společnost Shotbox s.r.o., ale vrácení zboží do 14 dnů může pouze a jen koncový spotřebitel. Nikdo Vám přes email vratku neschválil, kolega Vám jen poslal odkaz na systém pro vrácení zboží a hned v prvním kroku je napsáno: V případě nákupu na IČ nelze vrátit zboží do 14 dnů.

    Pokud kupujete něco na firmu, je dobré předem konzultovat zboží, než jej pak objednat špatně a snažit se jej bez nároku vrátit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic dobrého
    • Špatná nebo skoro žádná komunikace

    Objednal jsem si zboží baterie LR14 balení blistr (2ks) protože jsem potřeboval 6 ks baterie tudíž jsem objednal 3 balení po 2 kusech. Po dvou dnech mi napsali že si musím přiobjednat 1 nebo 3 kusy. Nevím jak nemůžou pochopit že když mají balení blistr (2ks) že objednáním 3 balení jsem si vlastně objednal 6 ks. Bohužel cenu měli nastavenou za jeden kus, ale jeden kus vám neprodají. Cena byla záměrně nastavena za jeden kus, aby zboží vypadalo levné kdyby dali cenu za celý blistr tak to neprodají protože všude jinde jsou baterie levnější. Objednávka byla po třech dnech zrušena.

    Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS

    Dobrý den

    objednal jste si tento produkt:
    https://www.jirno.eu/alkalicke-baterie/gp-baterie-maly-mono-alkaline-super-lr14--c--1-5v-blistr-2ks/
    a jak je napsáno v popisu zboží.

    Detailní popis produktu
    UPOZORNĚNÍ: Uvedená CENA je za JEDEN kus produktu, nikoliv za celé balení.
    Výrobek se prodává v blistru, který obsahuje 2 ks. Uvedená cena je za 1 ks.

    Zároveň nejde do košíku hodit jinak, než násobky dvou - jednodušeji to už udělat asi neumíme a ostatní zákazníci s tím nemají problém.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikace, uvádí skladem a nemají.

    Objednal jsem si zboží na tomto "obchodu" z toho důvodu,že bylo skladem a předpokládal jsem tedy brzké a rychlé doručení. Když ***editováno*** nedělo, poslal jsem dotaz. Na ten mi suše odpověděli..na odeslání máme až 5 dnů a navíc toto zboží se ve chvíli kdy jste objednal vyprodalo.." Další dva dny bylo stále stav skladem." Čekací doba bude cca tři týdny. Jako kdybych se já neozval tak bych čekal měsíc bez upozornění obchodem? Sory ale to už lépe funguje Ali expres. Tento obchod je pro mě velkým zklamáním a takto se obchod nedělá.

    Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS

    Dobrý den

    Vaše recenze je jedná velká lež.

    Objednávku jste učinil 30. v 16 hodin - po naši pracovní době - poslal jste k nám dotaz 31. jak to vypadá s dostupností a tentýž den jsme Vám napsali, že je zboží vy prodáno a čekáme na naskladnění. Na tento popud jste chtěl objednávku stornovat.

    Doufáme, že jste si při psaní této recenze alespoň ulevil - je celkem zajímavé, že lidé co si koupí něco za pár stovek mají pak potřebu vypisovat negativní recenze a plivat po eshopech. Chápeme, kdyby jme Vám poslali šmejd, nevrátili peníze nebo se chovali nějak nekale, ale kvůli dostupností zboží?

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nelíbilo se mi, že neměli vypsanou cenu dopravy, na faktuře nic nebylo a pak posléze mi přišel doplňující email o zaplacení přepravy. Vybral jsem si tedy levnější obchod

    Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS

    Dobrý den

    objednal jste si lednici o hmotnosti 51 Kg a tu bohužel nelze poslat balíkem do ruky a bylo potřeba zaplatit doplatek za paletovou přepravu. Máme to napsáno jak v košíku, tak v obchodních podmínkách. Co se týče doplatku za dopravu, tak je samozřejmě fakturována na koncovém daňovém dokladu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouha dodací lhuta.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • takhle zabalený zboží(zářivky) jsem ještě neviděl!!! Jde to přes celou republiku a zabalí to bublinkové folie a dají do kartonu. Tím to skončilo.Teď řeším škodu s dopravcem." Děkuju"ale tady nikdy více!!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nabízí zboží, které nemá !!!

    Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS

    Dobrý den

    v nabídce máme zboží na objednávku nebo i aktuálně vyprodané (které čekají na nové naskladnění). Pokud jej objednáte, tak Vás poté kontaktujeme s termínem dodání, což se stalo i v tomto případě. Pokud si objednáte sezonní zboží, jako je bazén, tak je většinou při prvních větších teplotách hned vyprodaný a je třeba jej doobjednat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • posílají šmejdy

    Po rozbalení a prvním vyzkoušení produkt nefunkční. Při oznámení této skutečnost obchodu nutno poslat zpět a čeket 30 dní, zda opraví, vymění či vrátí peníze. Výrobek se nepokazil používáním, on prostě vůbec nejde.

    Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS

    Dobrý den

    pokud Vám přišel produkt, který nefunguje, tak jej stačí jednoduše reklamovat a poslat zpět na naši adresu. Toto jste do dnešního dne neučinil. Jakmile se vadný produkt vrátí, tak jej vyměníme za nový. Možná je jednodušší věnovat čas zaslání produktu zpět, než posílat urážlivé zprávy do reklamačního systému a psaná negativních recenzí - dávno by byl produkt vyměněn, nebo vráceny peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace s obchodem. Zboží bylo v momentě objednávky skladem, posléze mi bylo sděleno, že na skladě není a že bude naskladněno až za 1 - 2 týdny.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • neochota se dohodnout na řešení při chybném objednání
    • 30% poplatek z původní ceny zboží při výměně za jiné dražší zboží
    • celkově velmi špatná vstřícnost

    tento obchod nedoporučiji, jsou to lidé, kteým jde jen a pouze o maximální zisk
    vstřícné jednání od nich neočekávejte
    nikdy a nikde jsem se doposud s takovým přístupem nesetkal
    každý dělá chyby, ale neúměrně na nich profitovat je ze strany obchodu nemorální a proti slušnému chování
    DÁVEJTE SI VELKÝ POZOR

    Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS

    Dobrý den

    provedl jste objednávku na firmu, u které není možné vrátit zboží do 14 dnů - nabídli jsme Vám možnost vzít zboží se storno poplatkem, toto jste odmítl. Jak se říká za dobrotu na žebrotu, příště bude lepší vrácení zboží rovnou zamítnout.
    Velký pozor si dávejte prosím naopak Vy při nakupování na internetu, jelikož v případě nákupu na IČ nelze zboží vrátit do 14 dnů a možná se pak vyhnete i poměrně neopodstatněným psaním negativních recenzí k něčemu, k čemu nemáte žádný právní ani morální nárok.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prodali mi poruchova sluchátka. Chtěla jsem vrátit ihned peníze a obchod to odmítl z hyg. důvodů, a uhráli to jako reklamaci, kterou v zápětí zamítli s tím, že sluchátka nevykazují žádnou poruchu.
    Celé to budu řešit i přes ČOI,neboť došlo k porušení práva spotřebitele. Tento obchod rozhodně nedoporučuji.

    Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS

    Dobrý den

    snažila jste se vrátit do 14 dnů zboží, které se vrátit nedá, přes zamítavé stanovisko jste změnila postoj, že je teda vrátit nechcete, ale že je chcete reklamovat - sluchátka jsme tedy poslali pro jistotu do autorizovaného servisu, kde byly provedeny testy a sluchátka jsou bez závad. Od autorizovaného servisu máme o této skutečnosti protokol. Od nového roku ČOI již reklamace neřeší, ale pokud by dorazili, rádi jim celý případ doložíme komunikací z reklamačního systému včetně protokolu z autorizovaného servisu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikace, dlouhá dodací lhůta.

    Nekomunikace, dlouhá dodací lhůta.

    Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS

    Dobrý den

    objednávka byla vytvořena 19.5. 19:58, byla přijata 20.5. a odeslána 23.5. a pak ležela 3 dny v balíkovně viz track and trace
    https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=NB9592070005C

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • žádná
    • nekomunikuje
    • nemožnost telefonického spojení
    • obchodní doklady pouze na vyžádání
    • dopravní služba rovněž nekomunikuje

    Vyberte si jiného dodavatele a ušetříte své nervy

    Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS

    Dobrý den

    telefonní kontakt máte v detailu objednávky, rychlejší je ale poslat email - telefonní linka je často přetížena. Objednávku jsme Vám museli poslat nadrozměrným balíkem s ručním zadáním do systému, proto se daňový doklad pozdržel, jelikož to bylo potřeba udělat ručně. Hlavně že zboží dorazil a vše funguje v pořádku :-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží stále nedorazilo

    Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS

    Dobrý den

    objednávka putovala nepochopitelně poštou 7 dnů, to bohužel už neovlivníme, balíček jsme odeslali 10. a došel až 17. viz tracking:
    https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=DR9592199577C

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • naprosto ŽÁDNÁ
    • obchod JIRNO MĚ PODVEDL: Všechny žárovky jsou na webových stránkých inzerovány pod energetickým štítkem A+, což není pravda ani v jednom případě!!!!!
    • JE TO PODVOD NA ZÁKAZNÍKA NAMÍSTO NABÍZENÝCH LED ŽÁROVEK S ENERGETICKÝM ŠTÍTKEM A+ JSOU TO ENERGETICKÉ ŠTÍTKY F A DOKONCE I G
    • CELOU ZÁSILKU ČÍSLO 2023304747 ZA 4 9 3,- Kč mohu vyhodit!!!!!
    • Budu reklamovat, ale posílat zpět za svoje to nehodlám!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • Jsem důchodce a takhle mě okradli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • NENAKUPUJTE U NICH, POKUD SE NEBUDETE CHTÍT NAPÁLIT!

    LED žárovka - E27 - A80 - 20W - 1800Lm - neutrální bílá - energetický štítek A+ je ve skutečnosti F
    LED žárovka - GU10 - SMD 2835 - 7W - 590Lm - neutralni bílá - energetický štítek A+ je ve skutečnosti F
    LED žárovka - GU10 - SMD 2835 - 7W - 550Lm - teplá bílá - energetický štítek A+ je ve skutečnosti F
    LED žárovka C37 - E14 - 7W - 580 lm - teplá bílá - zařazena pod energetický štítek A+ ve skutečnosti G

    Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS

    Dobrý den

    pokud se zbožím nejste spokojena nebo bylo dodáno špatně, není nic jednoduššího, než jej vrátit do 14 dnů. Toto účiníte jednoduše na našem webu přes reklamační systém www.jirno.eu/reklamace

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Velký sortiment občas u něčeho nízká cena.
    • Na to, že zboží mají skladem, tak doba dodání víc jak 11 pracovních dní.

    Po komunikaci s obchodem bylo slíbeno vyexpedování nejpozději následující den, to se nestalo.
    Pokud je to nebaví, neměli by to dělat. S tímto přístupem asi brzy skončí.

    Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS

    Dobrý den

    jedna z položek u Vaši objednávky se vyprodala a bylo potřeba počkat na naskladnění - o tom Vás informoval kolega emailem. Hned jak jsme doskladnili, tak jsme objednávku odeslali a byla obratem dodáná. Děkujeme za nákup, příště se snad zboží nevyprodá :-)

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Slow delivery. Took them 7 days to send item. I am still waiting.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží stále nedoručeno, 5 pracovních dnů GLS tracking hlásí, že zboží stále nepředal prodejce.