Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nižší ceny
    • Komunikace
    • I když je zboží skladem, trvalo odeslání 4 pracovní dny
    • Nepravdivé odhady v košíku o době dodání

    Ceny v obchodě jsou podstatně levnější, než jsou u konkurence. Kvalita služeb tomu odpovídá. Zboží jsem potřeboval v úterý, bylo skladem, předpokládal jsem doručení v úterý dle údajů uváděných v košíku, zboží přišlo až v pátek.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    týden od uhrazení objednávky bez odezvy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ušetříte, zboží nemají skladem
    • Nemají přehled o zboží skladem, podávají zmatené informace.

    Na zboží jsem se dotazoval tel. a bylo mi sděleno, že bude dodáno následující týden. Po objednání následoval email: Velice se omlouvám, ale produkt Reolink E1 Outdoor kamera bílá byl vyprodán. Bohužel ohledně naskladnění nemáme momentálně žádné bližší informace - termín naskladnění je neznámy. Z tohohle důvodu jsme nuceni objednávku stornovat. Ještě ten den bylo zboží znovu na webu, ale za jinou cenu.

    Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS

    Dobrý den

    bohužel jste si objednal kameru, která byla za neodolatelnou cenu a ihned se vyprodala. Měli jsme přislíbené další kusy od výrobce, ale nakonec slíbený termín nedodržel, proto jsme Vám raději vrátili peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Doba doručení

    Pokud chcete zboží za tři dny, tak tomuto obchodu se určitě vyhněte. Vždy si vybírám shop, který má zboží skladem, což byl i tento případ. Zboží mi tak přijde 2 až třetí den. V tomto případě bylo zboží doručeno po týdnu.

    Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS

    Dobrý den

    v košíku máte napsanou dodací a expediční dobu, kterou jsme dodrželi - objednávku jsme přijali 19.4. a byla odeslána 24.4. (mezi tím byl víkend), takže odeslání trvalo 3 pracovní dny tak, jak máme napsáno v košíku u dopravy (čt + pá + po)
    Zde je link na Vaši zásilku.
    https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=DR9592194362C

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi 'skladem' je skladem... teda vetsinou
    • Cena... teda pokud neni moc akcni, pak totiz neplati
    • Neda se verit uplne vsemu, co pisou

    Objednane zbozi za akcni cenu (sleva), ktere je skladem ... vlastne skladem neni a cenu vam radeji vrati, nez aby ji dodrzeli.

    Obchodni podminky rikaji, ze objednavku mohou zrusit - ale myslim si, ze nejednaji fer.

    Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS

    Dobrý den

    Vámi objednaná kamera byla za skvělou cenu v omezeném množství, strhla se o ní mela a bohužel se nedostalo na všechny, proto jsme vrátili obratem peníze - bylo nám přislíbeno více kusů, ale to dodavatel bohužel nedodržel. Doporučujeme kouknout na konkurenční produkt např. od TP-linku C200, naše neprodávanější kamera, na distribuci dorazí 1600 ks, takže jich bude dost a cena je podobná :-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Trvá dlouho než odešlou zboží

    Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS

    Dobrý den

    objednávku jsme přijali 18.4. 2023 a byla odeslána 20.4.2023 tj. dva pracovní dny - zásilku jste si objednal na výdejní místo GLS, kde jste si jej vyzvednul až 24.4. - zde je odkaz na Váš balíček https://gls-group.eu/CZ/cs/sledovani-zasilek?match=000049413334

    Tento termín expedice deklarujeme v košíku, takže jsme dodrželi, co jsme slíbili :-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod odmítl zaslat zboží, protože se mu nelíbila cena za objednané zboží(cena, za kterou jsem zboží objednal se zdála obchodníkovi nízká).

    Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS

    Dobrý den

    občas se stane, že na eshop naskočí špatně cena a místo 3990 Kč stojí třeba 39 Kč - hned na to reagují spekulanti, kteří objednají velké množství a pak se neeticky domáhají dodání zboží a píšou negativní recenze, jako je v případě této objednávky. Naštěstí na nás myslela novela zákona a když se u nás někdo splete, tak objednávku nemusíme dodat a proti spekulantům se účinně bránit jednoduchým stornem a okamžitým vrácením peněz.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Pekny vyber
    • Fer ceny
    • Expedice trva neprimerene dlouho (vice nez tyden)
    • Velmi omezena pracovni doba jejich zakaznicke linky

    Bohuzel je zatim ma zkusenost s timto obchodem negativni. Kdyz jsem je po 4 dnech od objednavky kontaktoval s zadosti a informaci kdy bude objednavka expedovana (vse udajne skladem), bylo mi odepsano, ze zitra, nejpozdeji za dva dny. Bohuzel ani pote objednavka expedovana nebyla, zadna proaktivni omluva ze strany prodavajiciho. Nyni je vikend, takze jeste pockam do pondeli a pokud nedojde k naprave, odstoupim od kupni smlouvy.

    Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS

    Dobrý den

    Váš balíček je od včerejšího dne na cestě, můžete jej dnes očekávat - za opoždění se omlouvám, vzhledem k povedené marketingové akci jsme poněkud přetížení

    zde je link na Váš balíček: https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=DR9592194380C

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Komunikace pomalá a nepravdivá

    Ve středu jsem si objednala telefon s pouzdrem a zaplatila ho. V pátek jsem napsala, jestli je objednávka v pořádku, protože mi nepřišlo NIC: odpověď ujišťovala, že prý to pošlou "začátkem nového týdne". No... dobře.
    Ne dobře. Houby s octem. V úterý: telefon je vyprodaný, chcete aspoň to pouzdro, co jste si objednala k tomu mobilu, co nebudete mít?

    Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS

    Dobrý den

    objednala jste si MOTOROLA Moto G42 4+128GB Dual SIM Atlantic Green, jedná se o doprodejový kousek, kde nám bylo od výrobce přislíbeno dodání dalších kusů tak, jak Vám slíbil kolega z podpory. Bohužel nám nakonec další kusy nedodají a objednávku jsme tedy nemohli vyřídit k Vaši spokojenosti. Snad nad námi nezlomíte hůl a koupíte u nás něco i v budoucnu, nebo si stačí jednoduše vybrat jiný model :-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo skladem. Týden se nic neděje. Na mail nereagují. Dovolat se nedá.

    Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS

    Dobrý den

    objednal jste si produkt o délce 2m násadu fiskars do zásilkovny - je jasné, že to poslat takto nepůjde - snažili jsme se Vám dovolat, bohužel bez úspěchu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dobrá cena.
    • Rychlé vyplnění elektronického formuláře na vrácení zboží.
    • Rychlé vrácení peněz.

    Do objednávky jsem uvedl, že chci pouze originálně zabalené t.j. nepoužité a nevrácené zboží.
    Přišlo zboží poškrábané, polep displeje byl zhrnutý. Jsem přesvědčený, že takto výrobce zboží nebalí. Zboží druhý den vráceno.

    Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS

    Dobrý den

    to jste přesvědčen bohužel mylně - bylo Vám zaslané nové, nepoužité zboží s planou zárukou. Rozbalené nebo vrácené zboží do 14 dnů máme extra ve slevě s popisem ROZBALENO.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nepravdivé informace o skladovosti
    • dlouhá doba dodání toho, co je "skladem"

    Produkty označené SKLADEM vůbec nejsou skladem, ale kupují je z externích cizích skladů jiného dodavatele. Monitor uváděný SKLADEM vůbec neměli, nakoupili ho z AT computers a k vyzvednutí byl až 3. pracovní den od objednávky.

    Nemám problém se způsobem takového obchodování, jako problém hodnotím to úmyslné lhaní, že je věc SKLADEM (čímž se myslí přímo na dané prodejně, ihned k vyzvednutí). Proč je SKLADEM u JIRNO lež a klamavá praktika? Odpověď je zcela podrobně zde: https://www.apek.cz/kodex-terminologie-lhut-dodani-kompletni-zneni.

    Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS

    Dobrý den

    o žádnou lež se nejedná - pokud si přečtete popis v košíku i v kontaktech, tak prodejna je POUZE VÝDEJNÍ MÍSTO, nikoli sklad. Pokud byste si objednal zboží na adresu, tak Vám dojde druhý pracovní den - převést zboží na prodejnu trvá +jeden den, vozíme to vlastním autem ze skladu.

    Máme na eshopu přes 200 000 položek a určitě se do prodejny všechny nevlezou a už vůbec nemůžou být v prodejně skladem. Objednávku jste udělal v sobotu, tu jsme přijali v pondělí, v úterý byla vychystána a převezena na prodejnu a ve středu vyzvednuta. Toto je standardní čas přípravy na osobní odběr, kratší čas není možné z logistických důvodu dodržet.

    Doufáme, že se Vám pří psaní této recenze alespoň ulevilo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Muj názor je takový ze jsem ještě objednány produkt vůbec nedostal a byl jsem velice zklamán protože to měl byžt darek a vůbec nedorazil a nebyl jsem o ničem informován a po telefonim kontaktu nikdo ani nezvednul telefon a to jsem volal 1hodinu před pracovní dobou a to tak 6krat takže za mě hrozny přístup

    Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS

    Dobrý den

    pokud voláte před pracovní dobou, tak je jasné, že u telefonu nikdo nebude :-) Nikdo totiž ještě není v práci. Vaše objednávka byla vyřízena a koukám, že i doručena, takže vše dopadlo v pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychle doruceni
    • Dobra komunikace s obchodem.
    • Zbozi neodpovidalo popisu,vratka velice komplikovana,situace jeste nevyrizena.

    Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS

    Dobrý den

    jednoduše si vratku založte na jirno.eu/reklamace - vratka je naprosto jednoduchá, zadáte číslo objednávky, váš email a zaškrtnete zboží, které chcete vrátit - je to opravdu jednoduché - emailem Vám přijdou pokyny se zasláním zboží zpět.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nabízený produkt byl levnější než u konkurence.
    • Nulová komunikace.

    Zboží dorazilo vadné. Když jsem ho chtěl reklamovat, na uvedené číslo se mi nepodařilo na několik pokusů dovolat. Nejdříve se mi vždy ozval automat a po zmáčknutí doporučené volby se ozval omluvný text v angličtině.

    Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS

    Dobrý den

    reklamaci stačí zadat na jirno.eu/reklamace - jednoduchý systém Vás navede a vše dáme do pořádku.
    Pokud se snažíte dovolat na tel. linku, tak ta je nonstop přetížená, doporučujeme komunikaci řešit emailem nebo založit reklamaci do systému na zmíněné adrese.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velmi nejasné představení zboží v e-shopu a zcela nepředstavitelný způsob doručení i placení. Vlastní jednání opravdu neprofesionální až drzé.

    Velmi nejasné představení zboží v e-shopu a zcela nepředstavitelný způsob doručení i placení. Vlastní jednání opravdu neprofesionální až drzé.

    Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS

    Dobrý den

    objednal jste si elektronickou licenci balíkem do ruky i když to bylo v popisu zboží napsáno, že se jedná o elektronickou licenci - to je bohužel naše chyba, že to eshop dovolil a za to se omlouváme. Za objednávku jsme vrátili obratem peníze, jelikož krabicovou verzi tohoto produktu nemáme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doručené zboží bylo vadné, na vlastní náklady jsem ho vrátil prodejci, který odpověděl, že ho předal výrobci k posouzení, takže nevím jestli se někdy dočkám funkčního zboží, které jsem zaplatil a dvakrát poštovné k tomu.

    Už bych u nich nic nekoupil!

    Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS

    Dobrý den

    reflektor evidujeme na reklamaci, který jsme přijali před 5 dny. Reklamce tohoto zboží řešíme vesměs do týdne, takže věřím, že to tento týden dáme do pořádku.
    Co se týče zaslání na vlastní náklady - proč jste tak učinil? Máte nárok na proplacení nákladů spojených s reklamací - jednoduše pošlete potvrzení o zaplacení dopravného do systému Retino, kde jste si založil reklamaci a my Vám jej proplatíme.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Už prodávají opravdové kšunty, ze 6ks led žárovek 2 po půlhodině zhasly navždy
    • Odaslat zásilku po týdnu? A operátor 4. den tvedil že "Dnes se to odesílá". To je dno.

    Už nikdy Jirno. Nejsem tak bohatý, abych u nich mohl nakupovat a ještě čekat, až se uráčí to poslat.

    Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS

    Dobrý den

    k Vaši objednávce neevidujeme žádnou reklamaci, jednoduše si ji založte na ledveci.cz/reklamace a žárovky vyměníme. Bohužel nejsme výrobci a pokud je od výroby něco špatně, tak nám nezbývá, než produkty vyměnit.

    Co se týče dodání zboží, tak Váš balíček ležel v zásilkovně 5 dnů, než jste si jej vyzvednul.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Žádná výhoda
    • Karta došla rozbalená s tím jsem počítal , ale to že došla víceméně poškozená (přehřívání na 90 stupňů při zapnutí hry) s tím jsem nepočítal. Ale z nějakého důvodu faktura nikde. Tak jsem jim psal skrz to ze je nefunkční, a ať ji prý pošlu zpátky a jakmile jsem napsal jestli by mi prvně mohly poslat fakturu, e-shop přestal komunikovat. Kartu jsem si musel opravit sám.
    • Opravdu nedoporučuji!!!

    Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS

    Dobrý den
    o víkendu bohužel nepracujeme, pokud kartu chcete reklamovat, nebo vrátit stačí si založit reklamaci na jirno.eu/reklamace - poté postupovat podle instrukcí a kartu zaslat zpět, zajistíme výměnu, nebo opravu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • uvádí zboží skladem i když není
    • nekontaktují kupujícího,že objednané zboží není skladem

    Objednán a zaplacen Tv držák Thomson WAB846 na stránkách prodejce uveden skladem.Objednán 17.2 2023. Dne 22.2 kontaktuji prodejce,co je z mojí objednávkou.Dne 23.2 prodejce odepisuje ,že zboží není skladem a bude naskladněno 1nebo 2 nebo 3.3 2023.Zrušení objednávky a zakoupeno u TS Bohemia 23.2 2023 v 13:50 a doručen 24.2 v 11:16 na výdej.Cena stejná na korunu(asi karma).

    Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS

    Dobrý den

    občas se stane, že se nějaký produkt vyprodá a je potřeba jej doobjednat od výrobce. Jsme rádi, že Vám produkt přišel v pořádku i když od jiné firmy - peníze jsme vrátili obratem :-)