Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kupoval jsem silikonový kryt na mobil za 39,-Kč. Kryt neseděl a zboku po celém obvodu měl ostrou hranu. Řešil jsem z obchodem a byla mi nabídnuta sleva 20,-Kč. Vzhledem k tomu, že jsem za dobírku zaplatil 120,- a navíc mi PPL nepřivezlo zásilku domu, ale musel jsem si pro ni jít na výdejní místo, celkem neadekvátní řešení. Když pošlu zpět na reklamaci, bude mě to stát další stovku. Tak jsem v podstatě prodělal 60,-Kč a mám pouzdro, které můžu hodit do koše.

    Reakce obchodu JHMobil

    Vážený zákazníku,

    o problému s doručením jste nám žádnou informaci nepodal, co se týče samotného produktu sdělil jste nám že si jej chcete ponechat, ať navrhneme slevu, nabídli jsme Vám 50%, ač na produktu nebyly vady z Vašich fotografií zřetelné.

    hezký den,
    JHMobil.cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    S obchodem jako takovým nebyl žádný problém, ale baterii musí skoro každý den dobíjet. Nedrží kapacitu a to i když telefonuji za celý den třeba 20 až 25 minut.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dlouhotrvající čekání na sve předem zaplacené zboží. Čekal jsem tyden. Kdybych zboží objednal na dobírku, tak to mam do dvou dnů. Bohužel zákazník, který si předem zaplati zboží je až na posledním místě.

    Reakce obchodu JHMobil

    Vážený zákazníku,
    Vaši objednávku jsme vyexpedovali obratem po Vašem uhrazení, v objednávce máte zvolenou dopravu Českou poštou doporučeně, takové zásilky nejsou v žádném případě expresní. Česká pošta bohužel lhůty doručení negarantuje, a udává je pouze jako orientační.
    V případě kdy na zboží spěcháte je vhodné volit kurýrní službu PPL , kterou máme v nabídce také a lhůty pro doručení jsou ze strany přepravce garantovány.
    S pozdravem JHMobil.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Pladba předem aniž nevíte v jakém stavu zboží je.

    Reakce obchodu JHMobil

    Vážený zákazníku,
    platbu za objednávku předem jste si zvolil při jejím vytváření, v nabídce máme samozřejmě dobírku, je zapotřebí si ji však v košíku navolit.
    Hezký den, JHMobil

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nízké ceny
    • Nedostatečně popsané prodávané zboží

    Reakce obchodu JHMobil

    Dobrý den,
    podrobná specifikace a popis každé položky z Vaší objednávky je uvedena na detailu produktu. V případě, že některou informaci postrádáte, lze se dotázat emailem nebo telefonicky.
    Hezký den,
    JHMobil

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Mají super ceny
    • Zboží zaplaceno převodem ale zatím není doručena

    Reakce obchodu JHMobil

    Dobrý den,
    3.11. byla Vaše objednávka expedována, dle sledování na webu přepravce byla 6.11. 2020 dodána.
    S pozdravem JHMobil

  • Nedoporučuje obchod

    nová baterie je ještě horší než moje původní 4 roky stará.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednány 3 ks Originální datový kabel SAMSUNG EP-DG925UWE - cena 45,-Kč - z toho jeden nefunkční - hned jsem psala zpět do obchodu - reakce pouze výpis z reklamačních podmínek i přes to, že jsem rovnou uvedla, že kabel vracet nebudu, jelikož za poštovné bych zaplatila více než je cena kabelu, kterou by mi případně prodejce vrátil.
    Dle mého názoru přesně na toto prodejce spoléhá, že nefunkční produkty lidé vracet nebudou. Solidní prodejce by reagoval úplně jinak.
    Jinak zboží zaplaceno dopředu, dodací doba delší jak týden, doručeno jen do schránky - tady bych předpokládala alespoň doporučené psaní do ruky.

    Reakce obchodu JHMobil

    Dobrý den,
    dle emailové komunikace Vám bylo nabídnuto, aby byl produkt k reklamaci zaslán a také jsme Vám sdělili že proplatíme náklady s tím spojené, tak jste neučinila a nikterak dále nereagovala.
    Vaše objednávka byla odeslána doporučeně, přesně dle způsobu v objednávce zvoleného, k čemuž máme od pošty archivovány samozřejmě veškeré podklady, včetně sledovacích čísel a dalších náležitostí, do schránky Vám tedy bylo doručeno zřejmě oznámení o uložení zásilky na poště, nikoliv samotná zásilka.
    S pozdravem
    JHMobil

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Dvě ze tří skel po rozbaleni byla praskla, pouzitelne jen jedno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Stále čekám na objednané zboží ,9 tý den.

    Reakce obchodu JHMobil

    Dobrý den,
    Vaše objednávka byla ihned po přijetí platby expedována, přeprava k dodací poště trvala 3 pracovní dny, Vámi zvolenou přepravou doporučená zásilka č.p.
    Zásilka je dle sledování uložena na Vaší poště, postačuje si ji vyzvednout, zřejmě jste nebyl zastižen.
    V emailu o vyřízení máte sledovací odkaz společně s číslem zásilky, na něj stačí kliknout a můžete zásilku sledovat.
    S pozdravem JHMobil

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišlo Mi 2 x menší sklo na displej telefonu , reklamace nevyřízená. Jenom výmluvy!

    Reakce obchodu JHMobil

    Dobrý den,
    add komunikace v emailu, kterou jsem nyní opětovně procházel.

    Dodané sklíčko je zcela v pořádku, žádné výmluvy zde z naší strany skutečně nebyly, byly Vám z naší strany sděleny skutečnosti, fakta a naše dlouholeté zkušenosti k zakoupenému produktu a také k variantám sklíček, které nabízíme a před nákupem jste se zřejmě s podrobným popisem produktu neseznámil, a následně požadoval vlastnosti které zakoupený produkt mít nemůže, jelikož jimi v dané výrobní variantě ani nedisponuje (vždy vše uvedeno u produktu).

    V popisu všech sklíček je na eshopu uveden vždy přesný rozměr + provedení skla (je několik variant, zakřivené, rovné, 2,5D, 3D,5D atd.)
    Vámi zakoupená varianta rovného skla je samozřejmě záměrně vyrobena menší, je tomu tak napříč všemi modely a výrobci, jednak z důvodu použitelnosti se všemi typy pouzder (aby se Vám sklíčko nevzdouvalo), dále je také dilatační mezera především důležitá pro správnou funkci sklíčka v případě pádu telefonu (jeli až k okrajům, funkci má takové sklo spíše designovou, nikoli zabraňující destrukci LCD).

    Nabídl jsem Vám ať si mé tvrzení a fakta jenž Vám sděluji ověříte kdekoliv v nezávislých diskuzích na internetu, případně si přečtete, alespoň jeden z několika set odborných článků k tomuto tématu napsaných, ani tak jste neučinil, jelikož byste takovou recenzi skutečně napsat nemohl.

    Hezký den,
    JHMobil

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Ochranná folie na telefon dorazila zcela rozlámaná

    Reakce obchodu JHMobil

    Vážený zákazníku,
    poškození při přepravě má jednoduché a rychlé řešení, postup je nedílnou součástí reklamace, reklamačního řádu a je také uveden v OP.
    Z Vaší strany se však o problému s poškozením dozvídáme až nyní, nikde nejsou zaslány fotografie, nikde není nic nahlášeno a problém včas sdělen.
    V takovém případě skutečně nemáme způsob pro řešení, pokud o problému nevíme.
    S pozdravem JHMobil

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • cena
    • Tvrzené sklo které mělo být na xiaomi 8T ROZDODNĚ NA TENTO TYP TELEFONU NENÍ!. Tvrzené sklo je podstatně menší, ale za tu cenu se mi neoplatí reklamace.
    • Dodací lhůta uvedena na e-shopu neodpovídá. Zboží bylo doručeno o několik dní později.
    • kvalita - odpovídá Aliexpressu

    Reakce obchodu JHMobil

    Dobrý den,
    je nám velmi líto , ale Vaše recenze není pravdivá.
    Tvrzené sklo bylo dodáno zcela v pořádku dle popisu produktu, kde je vše řádně popsáno, jak varianta a provedení skla (rovné na rovnou plochu LCD bez oblení) tak přesně naměřený rozměr (abyste si mohla před nákupem na telefonu naměřit zda Vám bude rozměr vyhovovat pro použití s Vaším typem pouzdra a nebude se Vám vzdouvat).
    Chápeme že se ve sklech asi nevyznáte jinak byste něco takového zřejmě nenapsala, máme však né jen my ale všechny eshopy a odborné weby k tomuto napsány na informace a články, postačuje je pročíst a tím se s typy a provedení skel seznámit.
    Dodací lhůta je v uváděna pravdivě a v pořádku , vždy je u zboží uváděna nejrychlejší možnost tedy kurýr PPL, pokud si zvolíte nejlevnější ekonomickou zásilku České pošty je to již Vaše rozhodnutí, je však zapotřebí si k tomu přečíst také doplňující informace, které máme samozřejmě uvedeny.
    Děkujeme, a přejeme hezký den.
    JHMobil.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím mi nic nepřišlo.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Le colis est arrivé tard. La bonne battérie ne m'a pas été envoyé. Je dois payer des frais en plus pour renvoyer l'article. J'ai renvoyé l'article, et je ne sais plus où on est.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Levé sluchátko nefunguje po měsíci

    Nejdříve přestávaly hrát a pak úplně. Dobré tak pro někoho s jedním uchem. Čekám na vyjádření prodejce o reklamaci

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kryt ktery jsem namontoval vydržel 4 dny potom v tom nejužším mistě u sim karty podélně prasknul,,je to katastrofa ,vyrábějí to asi z papíru nebo co,už bych si od nich nic nekoupil,,čínsky šit,,

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Rozhodně u nich nic nekupujte. Bohužel na typ telefonu,kterému mělo odpovídat vubec nepasuje z každé strany chybí jeden cm a oni tvrdí že je to v pořdáku. Uplný výsměch. Navíc je to laciný šunt z aliexpresu.

    Reakce obchodu JHMobil

    Vážený zákazníku,
    přesný rozměr skla je uveden v popisu produktu (uvádíme u každého skla na našem eshopu), je zde také uvedena varianta skla - rovné - bez zakřivení.
    V takovém případě je sklíčko vyrobeno na rovnou plochu LCD bez oblení, z toho důvodu je také v popisu produktu uveden přesně naměřený rozměr produktu, aby si kupující mohl představit / zobrazit kam bude rovná varianta výrobku zasahovat. Věříme že v dané cenové relaci 40Kč za ks je kvalita výborná, a jinými kupujícími je hodnocen produkt pozitivně.
    Přejeme hezký den,
    JHMobil.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Když jsem potřeboval s obchodem něco vyřídit, tak komunikace byla dost žalostná. Dobrý eshop se zákazníkem komunikuje, když je potřeba, toto není dobrý eshop

    Reakce obchodu JHMobil

    Dobrý den,

    upřesněme tedy prosím zákazníkům a čtenářům situaci jak přesně proběhla :

    Expedice Vaší objednávky proběhla standartně , obratem dle uvedených proporcí, a byla zaslána zvoleným přepravcem.

    Po odeslání a fyzickém předání zásilky jste zaslal email s požadavkem na storno, na email jsme Vám odpověděli že to již není možné, jelikož se fyzicky nenalézá zásilka u nás, nýbrž na voze přepravce směřujícího dále po své trase.

    Nevíme konkrétně co je tak špatného na informacích jenž obsahovali fakta, v momentě kdy je zásilka předána do přepravy a fyzicky se u nás nenalézá, nemůžeme s ní již nic dělat, jedná se o přepravní proces do kterého nemáme jak zasáhnout.

    Hezký den, JHMobil

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekompatibilní

    Prodávají produkt o kterém se pak jinde na internetu dočtete, že je buď nekompatibilní a nebo, že když zároveň nabíjíte a pouštíte hudbu tak to vydává rušivý zvuk. Což postrádá smysl tohoto produktu!

    Reakce obchodu JHMobil

    Dobrý den,
    upřesněte nám prosím na jakém modelu Apple iPhone tento produkt používáte? osobně jej mám teké ke svému zařízení Apple a tento popisovaný problém jsem nezaznamenal.
    Hezký den,
    JHMobil