Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Dodáno v termínu bez problémů
  • Čekám už skoro dva měsíce na objednaný koberec stále nikde.

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Prověřila jsem Vaši objednávku, kde jste si vybrala koberec s dodáním do 12 týdnů.
    Objednávku jsme již doručili na Vaši adresu ještě před uplynutím avizovaného termínu.

    Je nám líto, že nejste spokojená s vyřízením zakázky,
    veškeré potřebné informace Vám však byly poskytnuty, termín dodání byl uveden na webových stránkách a stejná informace Vám přišla i v potvrzovacím emailu o přijetí objednávky.

    Doufáme, že alespoň výrobek Vaše očekávání splnil.



    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zkušený a milý personál na zákaznické lince
    • Extrémně dlouhá doba dodání
    • Výmluvy, výmluvy

    Objednala jsem si z Jeny polštáře. Speciálně jsem vybrala tento obchod, protoze je mely skladem a slibovali rychlou expedici. To se bohuzel nestalo a musela jsem cekat pres tri tydny.

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Za prodlení v dodání se Vám velice omlouváme. Standartně doručujeme objednávky v rozmezí 1 až 2 týdnů,
    Vaše zakázka byla doručena týden po avizovaném termínu.

    Bohužel se potýkám s obrovským vytížením přepravních společností, není vždy možné zajištění expedice v námi požadovaném termínu. mrzí nás, pokud jsme Vám způsobili případné komplikace s prodlení v dodání.

    Věříme, že alespoň s objednaným sortimentem budete spokojená.



    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    50 %

    • Zatím nevím, zboží nebylo ještě doručeno.

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Prověřila jsem Vaši objednávku, kde jste si vybrala stůl s termínem dodání 4 až 6 týdnů.
    Jakmile dojde k naskladnění ze strany výrobce, budeme Vás neprodleně informovat.

    Následně Vás bude kontaktovat kurýr ohledně termínu pro doručení na uvedenou adresu.

    Děkujeme za Váš nákup a doufáme,
    že budete s nábytkem spokojená.



    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé dodání vysoká kvalita ochota

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • delší dodací lhůta
  • Zboží přišlo sice brzy,ale poškozené. Po týdnu ještě nic nevíme.

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Bohužel v tomto případě došlo k poškození v průběhu přepravy.
    Za vzniklou situaci se Vám velice omlouváme, v ojedinělých případech k této situaci dochází, tuto skutečnost však nejsme schopni zcela eliminovat.

    Naše reklamační oddělení Vás telefonicky kontaktovalo ohledně dalšího postupu.
    Bohužel není možné dodání nového dílku, který byl poškozený do týdne. Mnohdy je nutné zajištění přímo z výroby,
    poté proběhne dodání na náš centrální sklad a následné doručení na adresu zákazníka.
    V případech, kdy by reklamace byla časově náročná, doporučujeme rovnou výměnu celého produktu.
    Snažíme se však o vyřízení v co nejkratší možné lhůtě.

    Reklamace je již vyřízena a my doufáme,
    že Vám spokojenost s nábytkem vynahradí komplikace spojené s řešením reklamace.


    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychle dodání
  • 10 %

    • rychlé vrácení peněz za stornovanou položku
    • nulová komunikaci směrem k zákazníkovi
    • neustálé posouvání termínu dodání (když se sám ozvu na infolinku)

    Objednávka učiněna v půlce listopadu 2020. Doteď nic. Nulová komunikace ze strany obchodu. Pokud bych se asi již třikrát neozval a nepřipomenul sám, nic se neděje. Část objednávky (která podle obchodu blokovala termínově zbytek objednávky) jsem tedy raději stornoval, přesto ani ten zbytek není do dnešního dne dodán. Budu usilovat o storno celé objednávky.

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Bohužel jste nám neuvedl číslo objednávky, aby jsme stav dodání mohli prověřit.
    U objednávek, kde si zákazník vybere zboží na zakázkovou výrobu, je možná delší doba dodání.
    Tato informace je vždy u produktu uvedena, navíc zákazník obdrží potvrzení dodání ještě v emailu o potvrzení objednávky.

    Pokud si přejete zrušit celou objednávku, kontaktujte naši zákaznickou linku nebo nám požadavek napište přes kontaktní formulář na našich webových stránkách, platba Vám bude vrácena v průběhu 2 až 4 pracovních dnů.

    Děkujeme za pochopení.


    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Mohl by obchod přidat jako bonus k zidlim filcove podložky na nohy, cca 20 Kč

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé a kvalitní dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zatím zboží nedorazilo, tak nemohu hodnotit. Dle informací by mělo dorazit za 6-12 týdnů.
    Je to tedy dlouhá doba, ale zboží tak bylo označeno, tak se s tím musí počítat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací lhůta

    Snažím se objednávku stornovat, protože už mě nebaví na ni čekat!!! Zboží nutně potřebovala, už je mi k ničemu :-(

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Termín pro doručení nábytku je jeden až dva týdny z důvodu,
    že přeprava nábytku vyžaduje náročnější logistické plánování počínaje zajištěním větších převozových vozů, dostatek kapacitní plochy na převozovém depu přepravní společnosti a následné zajištění alespoň dvou pracovníků, kteří zvládnou bezpečnou manipulaci s těžkými a objemnými výrobky.

    V případech, kdy si zákazník potřebuje zboží vyzvednout v kratší lhůtě,
    je možná rezervace skladových produktů na našich prodejnách, kde je produkt připraven ještě ten den k odběru.

    Vaši zakázku jste zrušila ještě před uplynutím avizovaného termínu,
    proto jsme neměli možnost proces doručení dokončit.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dlouhá dodací lhůta, žádná informace z obchodu o předpokládaném termínu doručení.

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Standartní termín pro doručení nábytku je 7 až 14 dní, přesný termín je vždy upřesněn přepravní společností.
    Je nám velice líto, že jste nebyla spokojená s průběhem vyřízení Vaší objednávky.

    Doufáme, že alespoň doručený nábytek Vaše očekávání splnil.



    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše OK.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Byla to moje první špatná zkušenost.

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Velice nás mrzí, že jste nebyla s průběhem vyřízení Vaší objednávky spokojená.
    Bohužel doručení probíhá standartně do dvou týdnu od data vytvoření zakázky,
    přesný termín vždy upřesní přepravní společnost.
    Dle záznamu přepravce proběhlo doručení v pořádku a bez výhrad.

    Jestliže nejste spokojená s výrobkem,
    máte nárok na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů od data převzetí.


    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nespokojená! čekám 2 týdny na zboží, které bylo skladem a stále mi nic nedošlo a při sledování zásilky vidím, že zboží ani neodešlo po 2 týdnech ze skladu!!!! Žádala jsem o vrácení peněz a tento obchod určitě nedoporučuji!

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Standartní termín pro doručení nábytku je 7 až 14 dní.
    Vaše zakázka byla doručena 3 dny po avizovaném termínu, bohužel z důvodu vytíženosti přepravních společností již nebylo možné termín dodání uspíšit.

    Za vzniklé prodlení se Vám omlouváme a doufáme,
    že budete s výrobkem spokojená.


    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    40 %

    Objednávka byla vyřízená velmi rychle. Zaplatila jsem také velmi rychle. Nyní ale přemýšlím, že jsem měla provést platbu až po dodání zboží. Nemám vůbec přehled o tom, kde je zboží, kdy bude doručeno. Mohu jen doufat. Smutné v dnešní době.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Žádná komunikace o objednávce, měla dorazit před týdnem, žádné info o zdržení, nic.
    Takhle se to v dnešní době nedělá, bohužel.

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    je nám velice líto, že došlo k mírnému prodlení oproti avizovanému termínu dodání.
    Bohužel se v této době potýkáme s obrovským vytížením přepravních společností,
    ihned po potvrzení termínu expedice jsme Vás obeznámili a následně proběhlo doručení na Vaši adresu.

    Omlouváme se za vzniklé komplikace a doufáme,
    že spokojenost s dodaným nábytkem alespoň částečně vynahradila prodlení v dodání.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Inzerovaných 5 týdnů na dodání nedodrželi. Dnes je to 14 týdnů a stále nic. Nikdo mi nenapsal, že by se omlouval nebo mě informoval, kde objednávka je, dokud jsem sám nenapsal. Vždy mě odbydou a nadhodí další náhodné datum dodání.... Šílené!

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Prověřila jsem Vaši objednávku, kde skutečně došlo k prodlení v dodání z výroby.
    O prodlení jsme Vás však ihned informovali, aby jste měl možnost se rozhodnout, zda nahlášené prodlení budete akceptovat či nikoliv. Bohužel kvůli nastalému stavu došlo u několika výrobců k omezení či pozastavení výroby, tuto skutečnost nejsme schopni ovlivnit a taktéž ji musíme akceptovat.

    Za prodlení se Vám velice omlouváme a zároveň prosíme o pochopení,
    komplikace spojené s celosvětovou pandemií opravdu nikdo z nás nemohl předpokládat.

    Doufáme, že doručený nábytek Vaše očekávání splnil.


    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis