Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Postel jsme skládali dva dny. Prevrtavali jsme díry. Rozdíl byl až 4 cm. Špatný přístup. Maly úložný prostor a zbytečně moc nevyužitého prostoru pod postelí.

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Je nám velice líto, že nejste s objednaným nábytkem spokojená.
    K Vaší zakázce jsme doposud neobdrželi žádné nahlášení reklamace,
    kterou by jsme mohli začít řešit k Vaší spokojenosti.

    Dodaná postel Dafne má zmenšený úložný prostor pouze o výduť na pružinový systém,
    který pomáhá při manipulaci s výklopy. Ve většine typů postelí s výklopnými rošty je prostor srovnatelný.
    Každý zákazník má nárok na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu,
    záleží tedy na rozhodnutí každého zákazníka.

    Děkujeme za pochopení.


    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zdržení doručení objednávky, i když dodací lhůta byla skoro měsíc - zaplaceno 7.4. a 15.5. ještě nic nemám. Obchod mi poděkoval za platbu, vystavil fakturu a od té doby se nic neděje, nikdo mi nepsal, neinformoval o zpoždění. Proboha proberte se vážení, takhle se nedá fungovat!

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Prověřila jsem Vaši zakázku, kdy jsme Vás v průběhu zpracování obeznámili o možném prodlení v dodání.
    Rozhodla jste se, že prodlení nebudete akceptovat a Vaše objednávka byla zrušena.

    Velice nás vzniklá situace mrzí, z důvodu aktuální celosvětové situace došlo u některých výrobců k pozastavení či omezení ve výrobě. Prosíme o pochopení, i pro naši společnost znamená toto omezení obrovské komplikace.
    Snažíme se však o vyřešení v co nejkratší možné lhůtě.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    Místo avízovaných 14 dní (viz reklama) jsem na kuchyňskou linku čekala více než měsíc - po několikerém urgování. Další zádrhel nastal ze strany OKAY "zajištěnou" montáží. Do tří dnů se měla ozvat montážní linka, leč ani do 14 dní nikdo. Opět telefonické urgence a přepojování od čerta k ďáblu. Nakonec se podařilo spojit se s vedoucím a ten po 2 měsících zajistil montážní firmu. Ta svůj úkol splnila dobře a v sjednaném termínu.

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše ohodnocení.

    Prověřila jsem Vaši zakázku, kdy skutečně došlo k prodlení v dodání.
    S omluvou jsme Vás obeznámili o stavu ohledně opoždění, což jste se rozhodla akceptovat.

    Bohužel z důvodu obrovského vytížení pracovníků provádějících dodatečné služby není vždy možné zajištění montáže hned v následující den po jejím doručení. Snažíme se však o vyřízení v co nejkratší možné lhůtě.

    Děkujeme za pochopení a doufáme,
    že dodaná kuchyně splnila Vaše očekávání.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Jsem velmi spokojena

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Čekáte na peníze jejich chybou a nemůžete je pak utratit u konkurence
    • objednávka sice přišla(sedacka), ale poškozena již od pohledu jak to někdo nakládal proto jsem nepřevzal. Neustále urgováni a peníze stále zpět nemám. Po této zkušenosti, už u nich nic nekoupím. Platit chtějí hned, ale pak absolutní nezájem, neodepisovaní na e-mail ani nemluvím.

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Za vzniklou situaci se Vám velice omlouváme.

    Bohužel v ojedinělých případech může dojít k poškození v průběhu přepravy,
    tento stav bohužel nejsme schopni zcela eliminovat.

    Příkaz na vrácení platby je předán na účetní oddělení hned, jakmile dojde k fyzickému naskladnění výrobku zpět na našem centrálním skladu.

    Prosíme o pochopení, vynasnažíme se o dořešení v co nejkratší možné lhůtě.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Všechno v pohodě.

  • Doporučuje obchod

    70 %

    Dlouhé dodací lhůty , i když bylo objednané zboží uvedeno jako skladem

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Je nám velice líto, že Vám nevyhovoval průběh vyřízení Vaší objednávky.
    Termín pro dodání nábytku je 7 až 14 dní, doručení na Vaši adresu proběhlo v tomto avizovaném termínu.

    Děkujeme za Váš nákup a doufáme,
    že jste s objednanými výrobky spokojený.


    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Na dnešní dobu relativně rychlé dodání.
    • Doprava viz níže.

    Přijde Vám to normální, že mi zavolá řidič a říká - "Vezu vám balík a stojím ve Vaší ulici."
    Jako očekával bych, že se mi ozve alespoň hodinu předem anebo, že přijde nějaká SMS zpráva. Byl jsem v tu chvíli asi 80 km od domova. Ano, žena byla doma, ale ta mu s třemi těžkými balíky 50 - 70 kg nepomůže. A světe div se, ale ten řidič přijel sám a neměl ani závozníka. Takže si s tak těžkými balíky fakt sám neporadil. Takže balíky ve snaze to urvat sám, poškodil a ještě se zdráhal zápisu o poškození. Ještě, že nám v ulici opravovali silnici, a když to chlapi viděli, tak se nabídli, že pomohou.
    Teď ještě čekám dodání postele. A jestli se bude tento scénář opakovat, tak už si u vás nikdy nic nekoupím.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si zboží 21.3.2021 a ihned zaplatila. Dne 22.3.2021 mi byla potvrzena platba a napsáno, že zboží do 1.4.2021. Dnes je 11.4.2021, zboží nedorazilo a nikdo nereaguje na mé e-mailové dotazy.

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Za prodlení v dodání se Vám velice omlouváme.
    Bohužel došlo k opožděné expedici z důvodu obrovského přetížení přepravních společností a předešlých státních svátků.
    Standartní termín dodání je 7 až 14 dní, Vaše objednávka byla dodána s prodlením 6 dnů.

    Děkujeme za pochopení a doufáme,
    že jste s doručeným výrobkem spokojená.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací lhůta
    • Žádná komunikace

    Druhá a poslední objednávka z tohoto obchodu! píšou skladem, ale i tak zboží dorazí velmi pozdě, komunikace nula.
    Stolek sice dorazil ale bílý místo šedého

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Prověřila jsem Vaši objednávku, která měla být doručena do 5.4. .
    Bohužel došlo k prodlení v dodání z důvodu předešlých státních svátků, k doručení došlo tedy 2 dny po avizovaném termínu,
    za což se Vám velice omlouváme.

    Prosíme o kontrolu emailu potvrzení o přijetí objednávky.
    Zvolila jste si stolek v šedé barvě a ten Vám byl také doručený.

    Pokud zákazník omylem objedná jinou variantu nebo s výrobkem není spokojený,
    je vždy možné odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů od data převzetí bez udání důvodu.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Bezproblémové
  • Doporučuje obchod

    90 %

    po pár dnech od objednání mi bylo zboží doručeno až domů a navíc zdarma

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doručení melo byt do 3.4.2021 a dnes je 7 a pořád nic. Toto hodnotím jako velké minus.

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Termín pro doručení nábytku je 7 až 14 dní, Vaše objednávka byla doručena v druhém týdnu od přijetí platby na náš účet.
    Velice nás mrzí, že Vám lhůta vyřízení Vaší zakázky nevyhovovala, z naší strany byl však avizovaný termín dodržen.

    Doufáme, že alespoň s nábytkem jste spokojená.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • V tomto případu velká rychlost dodání, i během víkendu
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží jsem objednala 22. března a od té doby mám pouze informaci, že platbu (platební kartou on-line) obdrželi. Teď, 2. dubna mi přijde žádost o hodnocení obchodu?

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Standartní termín pro doručení nábytku je 7 až 14 dní, bohužel u Vaší zakázky došlo k mírnému prodlení.
    Nastalá situace nás opravdu velice mrzí, prodlení v dodání je způsobeno obrovským vytížením přepravních společností.
    Zejména doručování objemných zakázek nábytku je logisticky náročnější,
    jelikož je potřebné zajištění velkých převozových vozidel a alespoň dvou pracovníků zajišťujících manipulaci s výrobky.

    Bohužel jste prodlení v dodání nebyla ochotna akceptovat,
    což samozřejmě chápeme a za vzniklé komplikace se Vám omlouváme.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Po 17 dnech se nedělo absolutně nic, a tak jsem už zavolala co se deje a kdy mi bude objednávka doručena, pán mi řekl, že je technická chyba na skladě a že je tam může jen urugovat a přijde mi mail. Mail nedorazil, dnes je to 19 dni od objednávky, KTERÁ JE ZAPLACENÁ.

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Velice se Vám omlouváme za prodlení v dodání Vaší objednávky.
    Bohužel opravdu došlo k technické chybě v systému,
    snažili jsme se o nápravu v co nejkratší možné lhůtě.

    Děkujeme za pochopení.


    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem zaplatil a čekám a čekám a čekám...

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Termín pro doručení je standartně 7 až 14 dní. Vaše objednávka byla doručena 16-tý den od data vytvoření,
    prodlení bylo způsobeno velikonočními svátky, kdy přepravci ve dnech státních svátků a víkendů rozvozy neprovádí.

    Prosím přijměte naši omluvu za prodlení v dodání.
    Doufáme, že objednaný sortiment splnil Vaše očekávání.


    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Z informacii u produktov si nie je mozne urobit dostatocnu predstavu o ich kvalite a prevedeni.

    Som sklamany z pohovky, ktora ma podivne uchytenie bocnic a tie sa pomerne dost kyvu. Z informacii u vyrobku sa takuto zavadu nie je mozne dozvediet, ak by som vedel o takomto probleme, nikdy by som si danu pohovku neobjednal.
    Konferencny stolik je perfektny, presne podla toho co som ockavala.
    Kreslo vyzera inak ako som si predstavoval, ale nevadi mi to. Zaroven by to chcelo mat aspon video aby bolo jasne, ze nie je symetricke. Alebo mam teda vadny kus, ktory vobec nezodpoveda obrazkom.

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Je nám velice líto, že nejste s objednaným sedákem spokojený.
    Pokud máte jakékoliv pochybnosti nebo vám výrobek nevyhovuje, je možné dostoupení od kupní smlouvy.
    Můžete nás zkontaktovat na naší zákaznické lince nebo přes kontaktní formulář na webových stránkách, aby jsme se mohli domluvit na dalším možném postupu.

    Naším zájmem je spokojenost našich zákazníků, proto budeme velice rádi,
    když celou záležitost vyřešíme k Vaší plné spokojenosti.


    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Dodáno v termínu bez problémů
  • Nedoporučuje obchod

    Čekám už skoro dva měsíce na objednaný koberec stále nikde.

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Prověřila jsem Vaši objednávku, kde jste si vybrala koberec s dodáním do 12 týdnů.
    Objednávku jsme již doručili na Vaši adresu ještě před uplynutím avizovaného termínu.

    Je nám líto, že nejste spokojená s vyřízením zakázky,
    veškeré potřebné informace Vám však byly poskytnuty, termín dodání byl uveden na webových stránkách a stejná informace Vám přišla i v potvrzovacím emailu o přijetí objednávky.

    Doufáme, že alespoň výrobek Vaše očekávání splnil.



    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis