Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zkušený a milý personál na zákaznické lince
    • Extrémně dlouhá doba dodání
    • Výmluvy, výmluvy

    Objednala jsem si z Jeny polštáře. Speciálně jsem vybrala tento obchod, protoze je mely skladem a slibovali rychlou expedici. To se bohuzel nestalo a musela jsem cekat pres tri tydny.

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Za prodlení v dodání se Vám velice omlouváme. Standartně doručujeme objednávky v rozmezí 1 až 2 týdnů,
    Vaše zakázka byla doručena týden po avizovaném termínu.

    Bohužel se potýkám s obrovským vytížením přepravních společností, není vždy možné zajištění expedice v námi požadovaném termínu. mrzí nás, pokud jsme Vám způsobili případné komplikace s prodlení v dodání.

    Věříme, že alespoň s objednaným sortimentem budete spokojená.



    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    50 %

    • Zatím nevím, zboží nebylo ještě doručeno.

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Prověřila jsem Vaši objednávku, kde jste si vybrala stůl s termínem dodání 4 až 6 týdnů.
    Jakmile dojde k naskladnění ze strany výrobce, budeme Vás neprodleně informovat.

    Následně Vás bude kontaktovat kurýr ohledně termínu pro doručení na uvedenou adresu.

    Děkujeme za Váš nákup a doufáme,
    že budete s nábytkem spokojená.



    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé dodání vysoká kvalita ochota

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • delší dodací lhůta
  • Zboží přišlo sice brzy,ale poškozené. Po týdnu ještě nic nevíme.

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Bohužel v tomto případě došlo k poškození v průběhu přepravy.
    Za vzniklou situaci se Vám velice omlouváme, v ojedinělých případech k této situaci dochází, tuto skutečnost však nejsme schopni zcela eliminovat.

    Naše reklamační oddělení Vás telefonicky kontaktovalo ohledně dalšího postupu.
    Bohužel není možné dodání nového dílku, který byl poškozený do týdne. Mnohdy je nutné zajištění přímo z výroby,
    poté proběhne dodání na náš centrální sklad a následné doručení na adresu zákazníka.
    V případech, kdy by reklamace byla časově náročná, doporučujeme rovnou výměnu celého produktu.
    Snažíme se však o vyřízení v co nejkratší možné lhůtě.

    Reklamace je již vyřízena a my doufáme,
    že Vám spokojenost s nábytkem vynahradí komplikace spojené s řešením reklamace.


    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychle dodání
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Mohl by obchod přidat jako bonus k zidlim filcove podložky na nohy, cca 20 Kč

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé a kvalitní dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zatím zboží nedorazilo, tak nemohu hodnotit. Dle informací by mělo dorazit za 6-12 týdnů.
    Je to tedy dlouhá doba, ale zboží tak bylo označeno, tak se s tím musí počítat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací lhůta

    Snažím se objednávku stornovat, protože už mě nebaví na ni čekat!!! Zboží nutně potřebovala, už je mi k ničemu :-(

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Termín pro doručení nábytku je jeden až dva týdny z důvodu,
    že přeprava nábytku vyžaduje náročnější logistické plánování počínaje zajištěním větších převozových vozů, dostatek kapacitní plochy na převozovém depu přepravní společnosti a následné zajištění alespoň dvou pracovníků, kteří zvládnou bezpečnou manipulaci s těžkými a objemnými výrobky.

    V případech, kdy si zákazník potřebuje zboží vyzvednout v kratší lhůtě,
    je možná rezervace skladových produktů na našich prodejnách, kde je produkt připraven ještě ten den k odběru.

    Vaši zakázku jste zrušila ještě před uplynutím avizovaného termínu,
    proto jsme neměli možnost proces doručení dokončit.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dlouhá dodací lhůta, žádná informace z obchodu o předpokládaném termínu doručení.

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Standartní termín pro doručení nábytku je 7 až 14 dní, přesný termín je vždy upřesněn přepravní společností.
    Je nám velice líto, že jste nebyla spokojená s průběhem vyřízení Vaší objednávky.

    Doufáme, že alespoň doručený nábytek Vaše očekávání splnil.



    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše OK.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Byla to moje první špatná zkušenost.

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Velice nás mrzí, že jste nebyla s průběhem vyřízení Vaší objednávky spokojená.
    Bohužel doručení probíhá standartně do dvou týdnu od data vytvoření zakázky,
    přesný termín vždy upřesní přepravní společnost.
    Dle záznamu přepravce proběhlo doručení v pořádku a bez výhrad.

    Jestliže nejste spokojená s výrobkem,
    máte nárok na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů od data převzetí.


    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nespokojená! čekám 2 týdny na zboží, které bylo skladem a stále mi nic nedošlo a při sledování zásilky vidím, že zboží ani neodešlo po 2 týdnech ze skladu!!!! Žádala jsem o vrácení peněz a tento obchod určitě nedoporučuji!

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Standartní termín pro doručení nábytku je 7 až 14 dní.
    Vaše zakázka byla doručena 3 dny po avizovaném termínu, bohužel z důvodu vytíženosti přepravních společností již nebylo možné termín dodání uspíšit.

    Za vzniklé prodlení se Vám omlouváme a doufáme,
    že budete s výrobkem spokojená.


    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    40 %

    Objednávka byla vyřízená velmi rychle. Zaplatila jsem také velmi rychle. Nyní ale přemýšlím, že jsem měla provést platbu až po dodání zboží. Nemám vůbec přehled o tom, kde je zboží, kdy bude doručeno. Mohu jen doufat. Smutné v dnešní době.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Žádná komunikace o objednávce, měla dorazit před týdnem, žádné info o zdržení, nic.
    Takhle se to v dnešní době nedělá, bohužel.

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    je nám velice líto, že došlo k mírnému prodlení oproti avizovanému termínu dodání.
    Bohužel se v této době potýkáme s obrovským vytížením přepravních společností,
    ihned po potvrzení termínu expedice jsme Vás obeznámili a následně proběhlo doručení na Vaši adresu.

    Omlouváme se za vzniklé komplikace a doufáme,
    že spokojenost s dodaným nábytkem alespoň částečně vynahradila prodlení v dodání.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Inzerovaných 5 týdnů na dodání nedodrželi. Dnes je to 14 týdnů a stále nic. Nikdo mi nenapsal, že by se omlouval nebo mě informoval, kde objednávka je, dokud jsem sám nenapsal. Vždy mě odbydou a nadhodí další náhodné datum dodání.... Šílené!

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Prověřila jsem Vaši objednávku, kde skutečně došlo k prodlení v dodání z výroby.
    O prodlení jsme Vás však ihned informovali, aby jste měl možnost se rozhodnout, zda nahlášené prodlení budete akceptovat či nikoliv. Bohužel kvůli nastalému stavu došlo u několika výrobců k omezení či pozastavení výroby, tuto skutečnost nejsme schopni ovlivnit a taktéž ji musíme akceptovat.

    Za prodlení se Vám velice omlouváme a zároveň prosíme o pochopení,
    komplikace spojené s celosvětovou pandemií opravdu nikdo z nás nemohl předpokládat.

    Doufáme, že doručený nábytek Vaše očekávání splnil.


    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodržují termíny, vůbec nereagují na maily NIC TAM NEKUPUJTE

    Nedodržují termíny doručení, ani vám nedají vědět, když urgujete umírající Slovenka vám řekne, že mají přetížený centrální sklad, na maily nereagují UZ NIKDY

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Standartní termín pro doručení nábytku je 7 až 14 dní.
    Prověřila jsem Vaši objednávku a komunikaci s naším zákaznickým servisem.
    Vaše zásilka bude doručena v 17-tý den od data vytvoření, za toto drobné prodlení se Vám velice omlouváme.

    Zákaznickým servisem Vám byl sdělen termín a potvrzeno předání do přepravy,
    kdy Vás následně kontaktoval kurýr ohledně dodání na Vaši adresu.

    Velice nás mrzí Vaše nespokojenost a věříme,
    že alespoň doručený nábytek vaše očekávání splnil.


    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Termín dodání potvrzen na max. 21.2., nyní máme 3.3.. Zboží stále nedorazilo, na email jsem nedostal odpověď.

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Prověřila jsem Vaši objednávku vytvořenou 20.2. a následnou konverzaci mezi Vámi a naším zákaznickým servisem.
    Termín dodání nebyl potvrzen na 21.2., doručení nábytku probíhá standartně 7 až 14 dní od vytvoření zakázky.

    Několik dní před uplynutím této lhůty jsme od Vás obdrželi informaci o předání průběhu zpracování mediím a ČOI,
    i když v žádném případě nedošlo k porušení obchodních podmínek.
    O stavu zakázky, expedici a termínu doručení jsme Vás průběžně informovali.

    Je nám velice líto, že jste nebyla s průběhem vyřízení Vaší objednávky spokojená,
    z naší strany jsme však provedli maximum, aby bylo zboží doručeno na Vaši adresu v avizovaném termínu dodání.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si maličkou vázu, která byla skladem. Po několika dnech, kdy jsem nedostal info, jsem se na infolince dozvěděl, že expedici mají prý běžně až za 7 dní. Mno... Od objednávky už je to víc než 7 a zatím nikde nic.

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Standartní termín pro dodání veškerého sortimentu je 7 až 14 dní.
    Velice nás mrzí, že nejste spokojený s průběhem vyřízení Vaší objednávky.

    Objednané zboží již bylo doručeno a my doufáme,
    že jste s výběrem spokojený.

    S pozdravem a přáním krásného dne
    Veronika, zákaznický servis