Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    10 %

    zboží zatím,bohužel,nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Strašný přístup, nejdříve volám na prodejnu k osobnímu vyzvednutí, tam mi řekne pán ať si to objednám znova ač mám číslo objednávky, tak si to objednám znova s doručením do domu a do dnešního dne nemám potvrzeno, kdy mi přijde objednávka... Objednáno 06.02.2021... Nedoporučuji !!!

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za vaše hodnocení.

    Prověřila jsem Vaši objednávku vytvořenou 17.2., bohužel Vaše recenze je zveřejněna ještě před uplynutím avizovaného termínu doručení na Vaši adresu. Informovali jsme Vás o stavu zakázky a expedici, bohužel došlo k navrácení zakázky od přepravní společnosti s odůvodněním, že jste odmítl nábytek převzít.

    Nastalá situace nás velice mrzí, z naší strany však bylo provedeno maximum pro doručení v co nejkratší možné lhůtě.


    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

    • Stále čekám na objednávku z 6. 2 a ptáte se mě na tuto

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci.

    Omlouváme se Vám za drobné prodlení v dodání Vaší zakázky.

    Děkujeme za Váš nákup a doufáme,
    že doručený nábytek splnil Vaše očekávání.


    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouha cekaci doba

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že nejste spokojená s průběhem vyřízení Vaší objednávky.
    Standartní termín pro dodání nábytku a sortimentu pro bydlení je 7 až 14 dní, pokud je zboží skladem.

    Prosíme o pochopení, snažíme se o doručení v co nejkratším možném termínu.


    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na dodání zboží označeného skladem čekám již dva týdny a nic. Když volám na info linku a chci info o zásilce tak mi to pouze odkáže na webové stránky, kde ji vidět, že poslední záznam je před dvěma týdny a čeká to na expedici. To jsou pro mě nedostatečné informace. Chci vědět kdy zboží dorazí a to je asi nezjistitelné. Za mě velká nespokojenost.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Ceny
    • Doprava
    • Prehľadné stranky
    • Priplacanie za jednotlivé položky napr. info o doruceni.

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Velice si vážíme Vaší spokojenosti s průběhem a vyřízením objednávky a doufáme,
    že doručený sortiment splnil Vaše očekávání.

    Při vytváření objednávky nabízíme našim zákazníkům možnost dalších doplňkových služeb,
    jako je například zmíněné avízo o doručení zásilky za poplatek 9 Kč.
    Tato služba je doplňková a není podmínkou si službu připlatit. Záleží tedy na každém zákazníkovi, jestliže nabídky využije či nikoliv.

    Děkujeme za Váš nákup.


    S pozdravem a přáním krásného dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Dlouhá dodací doba.

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Termín pro dodání nábytku je 7 až 14 dní, Vaše objednávka byla doručena ještě před uplynutím avizovaného termínu.

    Mrzí nás, že Vám nevyhovoval termín dodání,
    věříme však, že doručený nábytek Vaše očekávání splnil v plném rozsahu.


    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zajímavé zboží v nabídce
    • Objednané a zaplacené zboží vidím už 17. den "skladem", různí operátoři na telefonu podávají o skutečném stavu různé informace a slíbené termíny doručení vycházejí vniveč.
    • Operátoři na infolince jsou poměrně nepříjemní, znudění, práce je zjevně nebaví. Na začátku hovoru nepozdraví, nerozloučí se, u hovoru zívají a celkově jsem se asi u žádného jiného obchodu nesetkal s horším přístupem.
    • Nemám problém s lhůtou pro doručení několik týdnů, ale chci to na rovinu vědět a nehrát falešnou hru s termíny doručení.
    • Zaplatil jsem absurdních a naprosto směšných 9 korun za avízo o dodání zásilky, přičemž aby k zásilce vůbec došlo, protelefonoval jsem výrazně víc. Proč, samozřejmost, jako je zmíněné avízo, má ještě dnes nějaký obchod vůbec potřebu nabízet jako extra službu? Navíc, když mu vlastní placená infolinka funguje vlastně jen formálně.

    I přes zajímavou nabídku zboží obchod na zakladě špatné zkušenosti důrazně nedoporučuji. Moje důvěra v obchod je kvůli nesplněným slibům a protiřečícím si informacím od operátorů zcela minimální. Marketingové pravidlo, že si nespokojený zákazník bude stěžovat víc, než nakolik spokojený zákazník pochválí, prostě platí.

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Vaše objednávka byla doručena 3 týdny po datu jejího vytvoření.

    Za prodlení v dodání se Vám velice omlouváme,
    bohužel z důvodu obrovského vytížení přepravních společností nebylo možné dřívější doručení.

    Věříme, že spokojenost s dodaným nábytkem alespoň částečně kompenzuje prodlení v doručení.


    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Jsem spokojená, objednávka byla velmi rychle vyřízena a v pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zatím žádnou neznám
    • Dlouhá doprava, řekli mi, že 21.2. přijde objednávka, volala jsem znova 23.2. a slečna u telefonu mi řekla, že to přesunuli až na 7.3., Nedoporučuji.

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Po kontrole Vaší objednávky bylo Vámi vybráno zboží, které nebylo skladem.
    U těchto druhů nábytku je vždy avizovaná lhůta pro dodání ze strany výrobce,
    následný termín doručení je 7 až 14 dní.

    Bohužel jste se rozhodla zakázku zrušit ještě před uplynutím avizované lhůty.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena
    • zbozi zatim nebylo dodano

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Vaše objednávka byla vytvořena 12.2. a doručení proběhlo 1.3. .
    Termín doručení nábytku je standartně 7 až 14 dní, za 3-denní prodlení se Vám velice omlouváme.

    Doufáme, že alespoň doručený nábytek Vaše očekávání splnil.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží objednané 12.2 se stále "připravuje k expedici".

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše ohodnocení.

    Standartně je termín dodání výrobků skladem 7 až 14 dní,
    Vaše zakázka byla doručena třetí týden od data vytvoření, ze což se Vám velice omlouváme.

    Věříme, že spokojenost s dodaným nábytekm alespoň částečně vynahradí delší lhůtu doručení.


    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Aktuálně jsem značně nespokojen s nákupem přes JENA-Nábytek. Zboží jsem zaplatil 12.2. Do dneška 23.2.2021 mi zatím nedošla žádná odpověď ohledně stavu zboží. Přitom u daného zboží je na internetu uvedeno, že je dostupné na 11 prodejnách.
    Přes internetové stránky se nedá nikam dovolat a na dotaz na chatu mi došla odpověď, že budu kontaktován a stále nic. Dlouho jsem se s podobným přístupem nesetkal. Pochopím, když obchod zboží nemá a čeká na neskladnění. Potom bych ale očekával, že mě obchod tuto informaci předá. Navíc nevím proč je potom zboží na internetu prezentováno, že je na prodejnách k vyzvednutí. Kdyby byl informován o možnosti si zboží vyzvednout na prodejně, která se nachází poblíž mého bydliště, tak bych využil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Termín dodání!!!

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Vaše objednávka byla doručena 17-tý den od data jejího vytvoření.
    Za 3-denní prodlení oproti avizovanému termínu dodání se Vám velice omlouváme a doufáme,
    že alespoň dodaný nábytek Vaše očekávání splnil.

    Děkujeme za pochopení,
    i přes obrovské vytížení přepravních společností se snažíme o vyřízení v co nejkratší možné lhůtě.


    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Přestaňte mi zasílat hodnotící ankety (již podruhé), když jste zboží stále nedoručili - objednáno 9.2.21, dodnes nic. Vážně chcete kladné hodnocení??

  • zboží jsem zaplatil v puli prosinci,ale stale neprislo a neni mozne se nikam dovolat,jen na strankach potvrzena obj,ani penize,ani zboží

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Je to více jak dva týdny a objednávku ještě neposlali.

    Zboží bylo zaplaceno předem a po více jak dvou týdnech ho ještě ne odeslali.
    Nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    I když bylo deklarováno, že je zboží skladem. Doručení trvá již 4 týden.
    Cenu jsem uhradil okamžitě. Obchod nekomunikuje....
    Nehorázné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    ZBOŽÍ ZAPLACENO... E-MAIL O ZAPLACENÍ DOŠEL, ALE OBCHOD O PLATBĚ NEMÁ ZDÁNÍ ... ŽÁDÁ NÁS O ZASLÁNÍ DOKLADU O ZAPLACENÍ....

  • Doporučuje obchod

    60 %

    • velký výběr zboží
    • rozumné ceny zboží

    Dlouhá dodací doba