Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 70 %

    • Výběr
    • Cena
    • Nedodržení termínů
    • Komunikace žádná

    Domluven termín dodání do 6 týdnů. Zboží dorazilo o 14dní později. O nic by nešlo, dá se vše pochopit, ale kdyby aspoň někdo o tom informoval. Pokud si člověk nezavolá, tak se ani nedozví, že se doručení opozdí. Takže komunikace ohledně komplikací naprosto žádná, na infolince jakoby někteří operátoři byli za trest. Na druhou stranu: ve výdejním skladě v Brně naprosto perfektní pracovníci a vše proběhlo rychle a se super přístupem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodržují termíny, vůbec nereagují na maily NIC TAM NEKUPUJTE

    Nedodržují termíny doručení, ani vám nedají vědět, když urgujete umírající Slovenka vám řekne, že mají přetížený centrální sklad, na maily nereagují UZ NIKDY

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Standartní termín pro doručení nábytku je 7 až 14 dní.
    Prověřila jsem Vaši objednávku a komunikaci s naším zákaznickým servisem.
    Vaše zásilka bude doručena v 17-tý den od data vytvoření, za toto drobné prodlení se Vám velice omlouváme.

    Zákaznickým servisem Vám byl sdělen termín a potvrzeno předání do přepravy,
    kdy Vás následně kontaktoval kurýr ohledně dodání na Vaši adresu.

    Velice nás mrzí Vaše nespokojenost a věříme,
    že alespoň doručený nábytek vaše očekávání splnil.


    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Termín dodání potvrzen na max. 21.2., nyní máme 3.3.. Zboží stále nedorazilo, na email jsem nedostal odpověď.

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Prověřila jsem Vaši objednávku vytvořenou 20.2. a následnou konverzaci mezi Vámi a naším zákaznickým servisem.
    Termín dodání nebyl potvrzen na 21.2., doručení nábytku probíhá standartně 7 až 14 dní od vytvoření zakázky.

    Několik dní před uplynutím této lhůty jsme od Vás obdrželi informaci o předání průběhu zpracování mediím a ČOI,
    i když v žádném případě nedošlo k porušení obchodních podmínek.
    O stavu zakázky, expedici a termínu doručení jsme Vás průběžně informovali.

    Je nám velice líto, že jste nebyla s průběhem vyřízení Vaší objednávky spokojená,
    z naší strany jsme však provedli maximum, aby bylo zboží doručeno na Vaši adresu v avizovaném termínu dodání.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si maličkou vázu, která byla skladem. Po několika dnech, kdy jsem nedostal info, jsem se na infolince dozvěděl, že expedici mají prý běžně až za 7 dní. Mno... Od objednávky už je to víc než 7 a zatím nikde nic.

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Standartní termín pro dodání veškerého sortimentu je 7 až 14 dní.
    Velice nás mrzí, že nejste spokojený s průběhem vyřízení Vaší objednávky.

    Objednané zboží již bylo doručeno a my doufáme,
    že jste s výběrem spokojený.

    S pozdravem a přáním krásného dne
    Veronika, zákaznický servis

  • 20 %

    • Dodaci termin neodpovida realite (ani vzdalene)
    • Obchod nekomunikuje

    Zbozi (sedacka) zakoupeno na prodejne 17.10.2020 - zaplacena plna castka + doprava i s vynosem. Termin dodani 2. tyden roku 2021 (13.-19.1. tzn. 3 mesice). Dnes je 2.3.2021 - kontak ze strany prodejce (at uz formou emailu, sms nebo tenefonicky) s informaci o zpozdeni dodani (a omluvou) NEPROBEHL ani jednou.
    Ve 3. tydnu 2021 jsem kontaktovala prodejnu s dotazem,jak to vypada s vyrizenim objednavky - zamestnanec prijemny, omluvil se s tim,ze je problem s dovozem zbozi z Polska a nove je predpokladany termin dodani 14.2.
    15.2. opet volam na prodejnu - tentokrat bez omluvy, novy termin 5.3. a pri dotazu na moznost stornovani objednavky hystericky vylev,ze jako nemuzou za to,ze jim zadrzuji kamiony (6 tydnu?!) a jestlo teda zbozi nechci,mam si prijet na prodejnu/vydejnu.
    Ani slovo o kompenzaci,kterou inzeruji ve smluvnich podminkach za kazdy zapocaty tyden zpozdeni.
    Za usmevne povazuji predevsim to,ze v eshopu nabizeji stejny produkt (ktery mi nebyli schopni dodat za 18 tydnu) s terminem dodani 6-12 tydnu, coz na me pusobi jako klamani zakaznika.
    Perlou na zaver je pak moznost sledovani objednavky online, kde vidite akorat informaci o zadani objednavky do systemu.
    Zkusenost s timto obchodem prvni a rozhodne posledni! NEDOPORUCUJI!

  • Doporučuje obchod

    10 %

    zboží zatím,bohužel,nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Strašný přístup, nejdříve volám na prodejnu k osobnímu vyzvednutí, tam mi řekne pán ať si to objednám znova ač mám číslo objednávky, tak si to objednám znova s doručením do domu a do dnešního dne nemám potvrzeno, kdy mi přijde objednávka... Objednáno 06.02.2021... Nedoporučuji !!!

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za vaše hodnocení.

    Prověřila jsem Vaši objednávku vytvořenou 17.2., bohužel Vaše recenze je zveřejněna ještě před uplynutím avizovaného termínu doručení na Vaši adresu. Informovali jsme Vás o stavu zakázky a expedici, bohužel došlo k navrácení zakázky od přepravní společnosti s odůvodněním, že jste odmítl nábytek převzít.

    Nastalá situace nás velice mrzí, z naší strany však bylo provedeno maximum pro doručení v co nejkratší možné lhůtě.


    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    • Stále čekám na objednávku z 6. 2 a ptáte se mě na tuto

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci.

    Omlouváme se Vám za drobné prodlení v dodání Vaší zakázky.

    Děkujeme za Váš nákup a doufáme,
    že doručený nábytek splnil Vaše očekávání.


    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouha cekaci doba

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že nejste spokojená s průběhem vyřízení Vaší objednávky.
    Standartní termín pro dodání nábytku a sortimentu pro bydlení je 7 až 14 dní, pokud je zboží skladem.

    Prosíme o pochopení, snažíme se o doručení v co nejkratším možném termínu.


    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na dodání zboží označeného skladem čekám již dva týdny a nic. Když volám na info linku a chci info o zásilce tak mi to pouze odkáže na webové stránky, kde ji vidět, že poslední záznam je před dvěma týdny a čeká to na expedici. To jsou pro mě nedostatečné informace. Chci vědět kdy zboží dorazí a to je asi nezjistitelné. Za mě velká nespokojenost.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Ceny
    • Doprava
    • Prehľadné stranky
    • Priplacanie za jednotlivé položky napr. info o doruceni.

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Velice si vážíme Vaší spokojenosti s průběhem a vyřízením objednávky a doufáme,
    že doručený sortiment splnil Vaše očekávání.

    Při vytváření objednávky nabízíme našim zákazníkům možnost dalších doplňkových služeb,
    jako je například zmíněné avízo o doručení zásilky za poplatek 9 Kč.
    Tato služba je doplňková a není podmínkou si službu připlatit. Záleží tedy na každém zákazníkovi, jestliže nabídky využije či nikoliv.

    Děkujeme za Váš nákup.


    S pozdravem a přáním krásného dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Dlouhá dodací doba.

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Termín pro dodání nábytku je 7 až 14 dní, Vaše objednávka byla doručena ještě před uplynutím avizovaného termínu.

    Mrzí nás, že Vám nevyhovoval termín dodání,
    věříme však, že doručený nábytek Vaše očekávání splnil v plném rozsahu.


    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • 10 %

    • Slibují služby které neplní

    Zakoupila jsem si čalouněnou postel Windsor u které je inzerováno, že Vám postel přivezou, smontují a odvezou obalový materiál, za což jsem si také zaplatila. Reálně však přijede přepravní společnost, postel vám vyloží a tím to končí. Pokud si někdo bude objednávat s tím, že si ji sám ať už ze zdravotních či jiných důvodů nemůže složit, počítejte s tím, žádné takové služby se nedočkáte a doma vám navíc zkončí tuna obalového materiálu!
    Služba "doručit na mou adresu "PREMIUM" za 1199,-Kč je k ničemu, protože jen vyhodíte peníze z okna!

  • 20 %

    • Obsolutne žádná
    • Absolutně ignorují zákazníka
    • Nekomunikace
    • Neinformují o zboží
    • Termín dodání zřejmě neví co znamená
    • Už NIKDY!!!!!!
    • Budu řešit s ČOI

    Lháři.... Mají eshop tím to končí... Zaplatíte za zboží a čekáte a čekáte a možná se někdy dočkáte.. Už NIKDY!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zajímavé zboží v nabídce
    • Objednané a zaplacené zboží vidím už 17. den "skladem", různí operátoři na telefonu podávají o skutečném stavu různé informace a slíbené termíny doručení vycházejí vniveč.
    • Operátoři na infolince jsou poměrně nepříjemní, znudění, práce je zjevně nebaví. Na začátku hovoru nepozdraví, nerozloučí se, u hovoru zívají a celkově jsem se asi u žádného jiného obchodu nesetkal s horším přístupem.
    • Nemám problém s lhůtou pro doručení několik týdnů, ale chci to na rovinu vědět a nehrát falešnou hru s termíny doručení.
    • Zaplatil jsem absurdních a naprosto směšných 9 korun za avízo o dodání zásilky, přičemž aby k zásilce vůbec došlo, protelefonoval jsem výrazně víc. Proč, samozřejmost, jako je zmíněné avízo, má ještě dnes nějaký obchod vůbec potřebu nabízet jako extra službu? Navíc, když mu vlastní placená infolinka funguje vlastně jen formálně.

    I přes zajímavou nabídku zboží obchod na zakladě špatné zkušenosti důrazně nedoporučuji. Moje důvěra v obchod je kvůli nesplněným slibům a protiřečícím si informacím od operátorů zcela minimální. Marketingové pravidlo, že si nespokojený zákazník bude stěžovat víc, než nakolik spokojený zákazník pochválí, prostě platí.

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Vaše objednávka byla doručena 3 týdny po datu jejího vytvoření.

    Za prodlení v dodání se Vám velice omlouváme,
    bohužel z důvodu obrovského vytížení přepravních společností nebylo možné dřívější doručení.

    Věříme, že spokojenost s dodaným nábytkem alespoň částečně kompenzuje prodlení v doručení.


    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • 20 %

    • špatná komunikace
    • dlouhé dodání zboží

    Po objednání zboží jsme dostali potvrzení o vytvoření obj. i zaplacení. Poté pouze email o "zdržení dodání". Když jsem se konečně proklikal na kontaktní formulář tak mi bylo oznámeno že detaily ohledně objednávky říct nemůžou. Po dalším hledání mne zkontaktoval zástupce Jeny že došlo ke zpoždění ze strany dodavatele. Ve výsledku jsme čekali na zboží skoro 2 měsíce a jak zde bylo napsáno vše stejně chodí z Polska. Zatím jsme stůl nerozbalili takže kvalitu hodnotit nemůžu.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Jsem spokojená, objednávka byla velmi rychle vyřízena a v pořádku.

  • 10 %

    • Nábytek sice z Polska ale vydrží, ceny přiměřené
    • Objednávka vytvořena 1.9.2020, dodnes (po 6měsících) není zakázka dokončena, žádná omluva, žádné vysvětlení

    Zmatená terminologie, ptají se na "číslo smlouvy" ale nic takového není, protože to správně je číslo objednávky. Musíte volat pouze do prodejny, kde jste si zboží objednali, protože Okay a Jena nejsou vůbec propojené obvykle pouze odbydou větou "Ozveme se zpátky" ale už se nikdo zpátky neozve :))) Online sledování objednávky visí od 1.9.2020 beze změny. (Čtvrtý "náhradní termín" 24.2.2021 proběhl omluva žádná, vysvětlení žádné, to asi budeme mít křesla ze zlata posázené brilianty!). Když tedy firma nezvládá ani stávající zákazníky, proč přijímá další a tak si tu horu problémů před sebou stále zvětšuje, připadne mi že jsou na kraji krachu, nevěřit, nic nekupovat!

    Tak ještě perlička ze dneška (16.3.), když manželka po x-té volala znovu do Prostějova (ještě že má neomezený tarif), jak to tedy vypadá, tak podle jejich systému bylo už prý zboží expedováno!!!! Když jim nebudete neustále šlapat na paty a volat skoro každý týden tak se ničeho nedočkáte jaký v tom mají bordel! Když zavoláte dvěma různým lidem z prodejny, tak se od každého dozvíte úplně jinou informaci, jako kdyby si to právě vymysleli, pokud vám řeknou jejich oblíbenou frázi "musím to vyhledat a zavolám zpátky", tak rozhodně se nenechte odbýt, řekněte já si z dovolením počkám na lince...

    Aktualizace: 24.6.: minulý měsíc jsem dostal vratnou fakturu se splatností 30 dní!, dnes je zpožděné už 24 dní a nic se neděje. Všivácká firma!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zatím žádnou neznám
    • Dlouhá doprava, řekli mi, že 21.2. přijde objednávka, volala jsem znova 23.2. a slečna u telefonu mi řekla, že to přesunuli až na 7.3., Nedoporučuji.

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Po kontrole Vaší objednávky bylo Vámi vybráno zboží, které nebylo skladem.
    U těchto druhů nábytku je vždy avizovaná lhůta pro dodání ze strany výrobce,
    následný termín doručení je 7 až 14 dní.

    Bohužel jste se rozhodla zakázku zrušit ještě před uplynutím avizované lhůty.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena
    • zbozi zatim nebylo dodano

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Vaše objednávka byla vytvořena 12.2. a doručení proběhlo 1.3. .
    Termín doručení nábytku je standartně 7 až 14 dní, za 3-denní prodlení se Vám velice omlouváme.

    Doufáme, že alespoň doručený nábytek Vaše očekávání splnil.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis