Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Všechno v pohodě.

  • Doporučuje obchod

    70 %

    Dlouhé dodací lhůty , i když bylo objednané zboží uvedeno jako skladem

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Je nám velice líto, že Vám nevyhovoval průběh vyřízení Vaší objednávky.
    Termín pro dodání nábytku je 7 až 14 dní, doručení na Vaši adresu proběhlo v tomto avizovaném termínu.

    Děkujeme za Váš nákup a doufáme,
    že jste s objednanými výrobky spokojený.


    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • 10 %

    • Nelze dovolat
    • Po měsíci čekání na zboží skladem stále žádná informace o dodání

    Hrůza nechápu jak můžou ještě fungovat. Došla 1/3 objednávky po měsíci. A pí dalším týdnu 2 cast6... Na 3 už nemám nervy... Komunikace hrůza

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Standartní termín dodání je 7 až 14 dní, objednávku jste však týden po jejím vytvoření zrušil pomocí kontaktního formuláře.
    Velice nás tedy mrzí Vaše záporné hodnocení, jelikož by objednávka byla vyřízena v avizovaném termínu.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Na dnešní dobu relativně rychlé dodání.
    • Doprava viz níže.

    Přijde Vám to normální, že mi zavolá řidič a říká - "Vezu vám balík a stojím ve Vaší ulici."
    Jako očekával bych, že se mi ozve alespoň hodinu předem anebo, že přijde nějaká SMS zpráva. Byl jsem v tu chvíli asi 80 km od domova. Ano, žena byla doma, ale ta mu s třemi těžkými balíky 50 - 70 kg nepomůže. A světe div se, ale ten řidič přijel sám a neměl ani závozníka. Takže si s tak těžkými balíky fakt sám neporadil. Takže balíky ve snaze to urvat sám, poškodil a ještě se zdráhal zápisu o poškození. Ještě, že nám v ulici opravovali silnici, a když to chlapi viděli, tak se nabídli, že pomohou.
    Teď ještě čekám dodání postele. A jestli se bude tento scénář opakovat, tak už si u vás nikdy nic nekoupím.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si zboží 21.3.2021 a ihned zaplatila. Dne 22.3.2021 mi byla potvrzena platba a napsáno, že zboží do 1.4.2021. Dnes je 11.4.2021, zboží nedorazilo a nikdo nereaguje na mé e-mailové dotazy.

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Za prodlení v dodání se Vám velice omlouváme.
    Bohužel došlo k opožděné expedici z důvodu obrovského přetížení přepravních společností a předešlých státních svátků.
    Standartní termín dodání je 7 až 14 dní, Vaše objednávka byla dodána s prodlením 6 dnů.

    Děkujeme za pochopení a doufáme,
    že jste s doručeným výrobkem spokojená.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • 10 %

    • nulová komunikace se zákazníkem
    • nedodání zboží v termínu

    Zboží jsou objednávala 2.2.2021. V objednávce se mi zobrazilo, že bude dodáno 10.3.2021. Objednala jsem, protože jsme se stěhovali a potřebovala jsem rychle nábytek. Nedodáno, ani žádná komunikace z obchodu, nikdo mě o ničem neinformoval. Na informační lince mi sdělili, že dodají až 9.4.2021. Opět nedodali a ani se mi nikdo neozval. Že prý můžete sledovat svoji zásilku. U té mojí není od 2.2.2021 žádná změna. Takže stále máme místo nábytku jen věci v krabicích. Už nikdy si zde nic nekoupím!!!!

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Bohužel jste neuvedl číslo Vaší zakázky, aby jsme její průběh mohli ověřit.
    Nemohu tedy zjistit avizovaný termín dodání výrobcem. Pokud by došlo k případnému prodlení, vždy je zákazník zkontaktován,
    aby se mohl rozhodnout, zda případný posun dodání bude akceptovat či nikoliv.

    Prosím zkontaktujte naši zákaznickou linku 542 425 555 nebo nám napište přes kontaktní formulář na webových stránkách,
    abychom celou objednávku vyřídili k Vaší spokojenosti.


    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • 10 %

    • Na prvni pohled velky vyber zbozi ale nestoji to za to
    • Silene problemy s dopravou
    • Priserny zakaznicky servis

    Rozhodne nedoporucuji. Moje prvni zkusenost pred par lety byla velmi dobra, objednavala jsem postel, vse bylo v poradku, panove prijeli, smontovali, vse uklidili a odjeli. Nynejsi zkusenost vsak naprostp priserna. Zaplatila jsem si vsechny mozne extra sluzby, uctuji si napr. 9kc za to, ze Vam dopravni spolecnost da avizo (ktere mi beztak nedali a volali ze za 20 min budou u me - doruceni probehlo na novy byt kde nebydlim a 20 min bylo tak tak abych vubec prijela a byla tam na prebirku), dalsich par stovek jsem si zaplatila extra za to, ze v pripade reklamace s Vami bude reklamaci resit jeden clovek (jakoby to ve slusne firme nebylo jiz normalni). Ale ok, clovek.chce mit vse bez problemu, takze plati. Ja si zaplatila i 1199 kc za dopavu, vynos do bytu, odstraneni obalovych materialu a zakladni montaz. Do bytu mi byl gauc vynesen s recma, v te dobe snezilo, panove mi gauc hodili v mokrych krabicich na novou drevenou podlahu a rikali ze o odstraneni obalovych materialu a montazi nic nevedi a odjeli. Nasledne zacal kolotoc reklamaci s Jena Nabytek, kde si me prehazovali jak horky brambor a ve vysledku ze me udelali blbce, ze jsem si zadnou montaz neplatila. Kdyz jsem jim poslala prinstcreen s potvrzenim zaplacene montaze, tak stale tvrdili ze to v cene neni :D Proste z Vas delaji uplneho blbce. Gauc jsem si musela nechat smontovat od externi firmy za vice nez 3000 kc, jeste jim tam chybely casti na uchyt tak jsme museli doobjednavat odjinud. Ve vysledku jsem se po mnoha emailech, telefonech, hodinach ztraceneho casu a nervu domohla kompenzace od Jeny ve vysi 600 kc. Coz je smesne a jedine co mohu vsem doporucit NAKUPTE U KONKURENCE. Jena tezi z toho, ze je kazdy bere za velkou a znamou firmu a nikdo necte recenze. Prectete si prosim i vice recenzi tu z heureky, ja udelala tu chybu ze jsem necetla a byl to jeden z nejhorsich nakupu, s nejprisernejsim servisem zaostalem nekde v komunismu.

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Bohužel nemohu stav a průběh Vaší objednávky prověřit, jelikož jste neuvedla číslo objednávky.

    Přepravní společnost vždy zákazníkům nabídne první možný termín, pokud by Vám však nevyhovoval,
    přepravce vždy nabídne termín náhradní. Poplatek v částce 1 199Kč obsahuje výnos do bytu zákazníka, postavení na místo určení a odvoz obalového materiálu. Montáž nábytku skutečně není součástí dopravy exclusive.

    Jestliže se tak nestalo, pochybení přepravce je nutné nahlásit naší společnosti, aby jsme dodatečně sjednali nápravu.
    Bohužel nemám možnost nahlédnout do stavu reklamace bez Vámi zveřejněných dat k zakázce.

    V případě jakýkoliv dotazů nás prosím kontaktujte, bez potřebných údajů Vám nemohu sdělit podrobné informace o stavu a řešení nahlášené reklamace.


    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací lhůta
    • Žádná komunikace

    Druhá a poslední objednávka z tohoto obchodu! píšou skladem, ale i tak zboží dorazí velmi pozdě, komunikace nula.
    Stolek sice dorazil ale bílý místo šedého

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Prověřila jsem Vaši objednávku, která měla být doručena do 5.4. .
    Bohužel došlo k prodlení v dodání z důvodu předešlých státních svátků, k doručení došlo tedy 2 dny po avizovaném termínu,
    za což se Vám velice omlouváme.

    Prosíme o kontrolu emailu potvrzení o přijetí objednávky.
    Zvolila jste si stolek v šedé barvě a ten Vám byl také doručený.

    Pokud zákazník omylem objedná jinou variantu nebo s výrobkem není spokojený,
    je vždy možné odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů od data převzetí bez udání důvodu.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • 10 %

    • Doprava
    • Uhrazené služby nehodlají plnit
    • Podpora

    Uhrazena doprava s montáží, výnosem do patra, odvoz starého nábytku a obalu. Realita je taková, že řidič přepravní služby se Vám vysměje s tím, že o ničem takovém neví. Máte tedy nábytek složen na silnici a poraďte si. Má zkušenost s tímto obchodem je nejhorší, co jsem zažil. Doporučuji všem ostatním, jděte do jiného obchodu.

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Pokud došlo ze strany přepravní společnosti k takovémuto pochybení, za vzniklé komplikace se Vám velice omlouváme.

    Bohužel jste neuvedl číslo Vaší objednávky, aby jsme mohli stížnost řešit.
    Budeme velice rádi, když nás kontaktujete přes formulář na našich webových stránkách,
    aby jsme veškeré informace předali přepravní společnosti k prošetření, aby se podobná situace již nikdy neopakovala.

    Pokud se jedná o přepravu objemných zásilek, je z naší strany vždy nahlášen požadavek na zajištění potřebného počtu pracovníků, aby byla zajištěna bezpečná manipulace s výrobkem.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Bezproblémové
  • Doporučuje obchod

    90 %

    po pár dnech od objednání mi bylo zboží doručeno až domů a navíc zdarma

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doručení melo byt do 3.4.2021 a dnes je 7 a pořád nic. Toto hodnotím jako velké minus.

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Termín pro doručení nábytku je 7 až 14 dní, Vaše objednávka byla doručena v druhém týdnu od přijetí platby na náš účet.
    Velice nás mrzí, že Vám lhůta vyřízení Vaší zakázky nevyhovovala, z naší strany byl však avizovaný termín dodržen.

    Doufáme, že alespoň s nábytkem jste spokojená.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • 10 %

    • !! NENAKUPOVAT - NEDOPORUČUJI !!

    !! NENAKUPOVAT - NEDOPORUČUJI !!

    Zboží objednané 18. ledna (doba dodání uvedena 3-5 týdnů). Po 11 týdnech nic, termín se stále posouvá. Nikdy víc!!
    Každý týden mi sdělí nový termín dodání, to je absolutní neschopnost.

    !! NENAKUPOVAT - NEDOPORUČUJI !!
    !! NENAKUPOVAT - NEDOPORUČUJI !!
    !! NENAKUPOVAT - NEDOPORUČUJI !!

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše vyjádření.

    Bohužel jste neuvedl číslo Vaší objednávky, aby jsme mohli její stav prověřit.

    U některých z našich dodavatelů opravdu došlo k prodlení v dodání na náš centrální sklad,
    jelikož byli nuceni z důvodu aktuální celosvětové situace omezit či pozastavit výrobu.

    Zákazníci, kterých se tato situace týkala byli o nastalé komplikaci obeznámeni ,
    aby se mohli rozhodnout, zda jsou ochotni akceptovat prodlení v dodání.

    Děkujeme za pochopení a prosíme o pohled i z našeho úhlu pohledu,
    kdy nikdo z nás důsledky pandemie a s nimi vzniklé omezení a restrikce nemohl předpokládat .

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • 20 %

    • komunikace
    • rychlost

    Ani po 3 měsících zboží nedodáno. Termín mi nejsou schopni říct ani zaručit, přičemž na eshopu mají stále uvedeno do 6 týdnů - klamání dalších zákazníků.
    Pán na infolince neochotný, protivný, arogantní.

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Bohužel jste neuvedla číslo Vaší objednávky a na Vaše jméno žádnou objednávku neevidujeme,
    není tedy možné, abych stav zpracování prověřila.

    Prosím kontaktujte naši zákaznickou linku nebo nám napište přes kontaktní formulář na našich webových stránkách,
    aby jsme celou záležitost mohli dořešit k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • 80 %

    • Vůbec nic
    • Neustálé odkládáni data dodání zboží
    • Nulová komunikace ze strany obchodu
    • Extrémně nepříjemní operátoři na infolince

    Nejhorší zkušenost s nákupem nábytku co jsem kdy zažila.
    10.1.2021 jsem z eshopu objednala šatní skříň, následující den připsána platba na účet a info o tom, že termín doručení objednávky je stanoven na 25.2.
    Přišlo několik mailů o zahájení výroby, postupu výroby apod., komuniksce super,dobrý pocit z vylběru firmy. Ten ale přešel 5.2., kdy přišel mail,že se objednávka MOŽNÁ zdrží (ale už ne o kolik dní/týdnů se zdrží). Tady končí veškerá komunikace eshopu z jejich strany.
    Přišel 25.únor a světe div se, skříň nikde a žádné info. Volám proto na infolinku,kde mi velmi protivná paní otráveně oznamuje,že datum dodání se posunulo. Kdybych ale nezavolala nic o tom nevím. Takhle to pokračovalo stále dokola-před novým datem dodání volám opět na infolinku a zase se dozvídám,že se vše posunulo. Aktuální datum dodání po dnešním telefonátu (6.4.) bylo stanoveno někde koncem dubna/začátkem května. Vše ale musím iniciovat já,firma nepošle žádné informace o tom,že by se něco posunulo.
    Věčné výmluvy na dodavatele,který zdržuje dodání. Něco jako informační email neexistuje a omluvy by se člověk u této společnosti taky nikdy nedočkal.
    Chápu,že dodávky zboží se v aktuální situaci mohou opozdit,ale čekat na jeden kus nábytku 3 měsíce (zatím) bych pochopila možná u skříně vyráběné na míru, ne u strojového kousku někde z Polska.
    Takže abych to shrnula: firmu Okay/Jena opravdu NEDOPORUČUJI, jsou to neprofesionálové,kteří nejsou schopni zvládat základní komunikaci se zákazníkem a ve chvíli,kdy se vyskytne chyba na jejich straně,tak se vymlovají na někoho třetího. Ale peníze si nechat poslat hned,to by jim šlo. Naprosto otřesná zkušenost a kdo ví,jak dlouho budeme na skříň ještě čekat a v jakém stavu nábytek bude. Už nikdy od nich nikdo z rodiny a známých neobjednáme lautr nic. Naprostá hrůza,která nestojí ani za půl hvězdičky...

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Velice nás mrzí, že jste neuvedl číslo Vaší objednávky, aby jsme její stav mohli prověřit.

    Obecně u některých výrobců došlo k prodlení v dodání na náš centrální sklad z důvodu aktuální situace,
    kdy byly nuceni omezit či dočasně pozastavit výrobu.

    Věřte, že i pro nás je situace značně nepříjemná a komplikuje nám hladký průběh vyřízení objednávek,
    v tomto stavu jsme však nuceni vyčkat na dodání výrobků na náš centrální sklad, aby jsme mohli zakázky expedovat.

    Chápeme, že mnohdy zákazníci nemohou čekat na dodání z výroby, v tomto případě je však možné zakázku zrušit nebo vybrat podobnou variantu výrobku, který skladem máme.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • V tomto případu velká rychlost dodání, i během víkendu
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží jsem objednala 22. března a od té doby mám pouze informaci, že platbu (platební kartou on-line) obdrželi. Teď, 2. dubna mi přijde žádost o hodnocení obchodu?

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Standartní termín pro doručení nábytku je 7 až 14 dní, bohužel u Vaší zakázky došlo k mírnému prodlení.
    Nastalá situace nás opravdu velice mrzí, prodlení v dodání je způsobeno obrovským vytížením přepravních společností.
    Zejména doručování objemných zakázek nábytku je logisticky náročnější,
    jelikož je potřebné zajištění velkých převozových vozidel a alespoň dvou pracovníků zajišťujících manipulaci s výrobky.

    Bohužel jste prodlení v dodání nebyla ochotna akceptovat,
    což samozřejmě chápeme a za vzniklé komplikace se Vám omlouváme.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Po 17 dnech se nedělo absolutně nic, a tak jsem už zavolala co se deje a kdy mi bude objednávka doručena, pán mi řekl, že je technická chyba na skladě a že je tam může jen urugovat a přijde mi mail. Mail nedorazil, dnes je to 19 dni od objednávky, KTERÁ JE ZAPLACENÁ.

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Velice se Vám omlouváme za prodlení v dodání Vaší objednávky.
    Bohužel opravdu došlo k technické chybě v systému,
    snažili jsme se o nápravu v co nejkratší možné lhůtě.

    Děkujeme za pochopení.


    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem zaplatil a čekám a čekám a čekám...

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Termín pro doručení je standartně 7 až 14 dní. Vaše objednávka byla doručena 16-tý den od data vytvoření,
    prodlení bylo způsobeno velikonočními svátky, kdy přepravci ve dnech státních svátků a víkendů rozvozy neprovádí.

    Prosím přijměte naši omluvu za prodlení v dodání.
    Doufáme, že objednaný sortiment splnil Vaše očekávání.


    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Z informacii u produktov si nie je mozne urobit dostatocnu predstavu o ich kvalite a prevedeni.

    Som sklamany z pohovky, ktora ma podivne uchytenie bocnic a tie sa pomerne dost kyvu. Z informacii u vyrobku sa takuto zavadu nie je mozne dozvediet, ak by som vedel o takomto probleme, nikdy by som si danu pohovku neobjednal.
    Konferencny stolik je perfektny, presne podla toho co som ockavala.
    Kreslo vyzera inak ako som si predstavoval, ale nevadi mi to. Zaroven by to chcelo mat aspon video aby bolo jasne, ze nie je symetricke. Alebo mam teda vadny kus, ktory vobec nezodpoveda obrazkom.

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Je nám velice líto, že nejste s objednaným sedákem spokojený.
    Pokud máte jakékoliv pochybnosti nebo vám výrobek nevyhovuje, je možné dostoupení od kupní smlouvy.
    Můžete nás zkontaktovat na naší zákaznické lince nebo přes kontaktní formulář na webových stránkách, aby jsme se mohli domluvit na dalším možném postupu.

    Naším zájmem je spokojenost našich zákazníků, proto budeme velice rádi,
    když celou záležitost vyřešíme k Vaší plné spokojenosti.


    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis