Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 10 %

    • absolutně žádná

    Příšernost a už nikdy víc. Zboží objednáno před třemi měsíci. 10.06.2021 konečně napsali,že zboží odesílají. 25.06.2021 telefon na linku, kde tedy zboží je. Nevědí, dají vědět druhý den. Nic. Volám znovu. Opět nevědí. Ozvou se. Uplynul týden. Zboží jsem objednala jinde, do dvou dnů jsem ho měla doma. Znovu zkusmo volám na zákaznickou linku Jeny, kde zboží je. Prý objednávku stornovali. Nikdo neví proč. Že by mi dali třeba vědět? Každopádně, už nikdy víc tento obchod nevyužiju. Příšerné jednání operátorů, nespolehlivost, nekomunikace. Je zajímavé, že v jiných obchodech fungují normálně. č.o. 9921343833

  • 10 %

    • Výhodu opravdu nenajdu
    • Nekvalitní zboží, jednání při reklamaci

    Nákup zboží na Jena nábytek byla nejhorší zkušenost. Po čekací lhůtě přes 2 měsíce dodaní, zaslali velký kus nábytku bez upozornění alespoň den dopředu. Zboží odřené a zapatlané.
    Ale to nejlepší Vás čeká až ho reklamujete. Výstižně jedním slovem nehorázné jednání. Telefon paní Stráníková asi nezná. Nezvedá. Vše je v jednání. Po 42 dnech mám zboží stále doma. Výhody tohoto obchodu opravdu nikde neshledávám.

  • 50 %

    • Přijatelná cena
    • Krátká čekací doba dodání
    • Poškozený a špinavý gauč

    Sedací souprava přišla poškozená a na některých místech špinavá. 9921836180

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Velice se Vám za nastalou situaci omlouváme.
    Bohužel v ojedinělých případech dochází k poškození v průběhu přepravy,
    což bohužel nejsme schopni zcela eliminovat.

    Vynasnažíme se o vyřízení celé reklamace v co nejkratší možné lhůtě k Vaší plné spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.


    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Postel jsme skládali dva dny. Prevrtavali jsme díry. Rozdíl byl až 4 cm. Špatný přístup. Maly úložný prostor a zbytečně moc nevyužitého prostoru pod postelí.

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Je nám velice líto, že nejste s objednaným nábytkem spokojená.
    K Vaší zakázce jsme doposud neobdrželi žádné nahlášení reklamace,
    kterou by jsme mohli začít řešit k Vaší spokojenosti.

    Dodaná postel Dafne má zmenšený úložný prostor pouze o výduť na pružinový systém,
    který pomáhá při manipulaci s výklopy. Ve většine typů postelí s výklopnými rošty je prostor srovnatelný.
    Každý zákazník má nárok na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu,
    záleží tedy na rozhodnutí každého zákazníka.

    Děkujeme za pochopení.


    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • 20 %

    • Děs

    Hrůza,sedačka,tedy stavebnice,úroveň čalouněná lavička v parku,kvalita strašná,bez výstuh,spodní část bez krycí látky,nelze zkompletovat, v díle opěrka lítají matky v čalounění nelze připevnit,stejně tak boční korpus tam chybí díry na připevnění stranice.Na zákaznické lince nás odkázali na prodejnu OKAY v Litvínově ,kde jsme si měli objednat svoz????,tam samozřejmě nelze ,prý nás odflákly na zák.lince,o tom že jsme dostali avizo v pondělí že jde sedačka k nám a už dva dny sedíme na zemi a ted tedy jestě ta hruza na kterou si sednou NELZE.A to jsme oba inv.důchodci a ZTP. Hnus původní cena 28000 kč .A chybí ,zámky panty,vše si musíte zkompletovat dostanete tři díly a pytlík s plasty a železem,za 1190 kč Vám vynesou sedačku a utečou.Už nikdy víc

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Bohužel jste neuvedl číslo Vaší objednávky, aby jsme popisovanou situaci mohli prověřit.
    U některých typů sedacích souprav je nutná montáž / připevnění bočnic. Nábytek je dodáván rozložen, aby bylo možné dostat sedací díly k zákazníkům do bytu. Tyto díly stačí vsadit do sebe, aby byla sedačka zkompletována. Některé typy jsou dodávány bez nožek, které je potřebné ze spodní části namontovat.

    Pokud se v ojedinělých případech stane, že dojde k poškození v průběhu přepravy, nejjednodušší je nahlášení reklamace na našich webových stránkách, následně dojde ke zkontaktování pracovníkem reklamačního oddělení a je domluven další postup.

    Jestliže nejste s nábytkem z jakéhokoliv důvodu spokojený,
    máte samozřejmě nárok na odstoupení od kupní smlouvy.

    Děkujeme za pochopení.


    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • 10 %

    • Doba dodání
    • Pomoc operátorů

    Dobrý den,

    Dne 14.2. Jsem si objednal konferenční stolek, stolek pod TV a poličku. Číslo objednávky 9921165420. Dodací doba byla 8-12 týdnů. Do dneška mi nepřišlo vůbec nic. Jediné, co mi firma zaslala na e-mail, bylo potvrzeni o přijaté platbě. Třikrát jsem volal na call centrum. Bylo mi slíbeno, že objednávku rozdělí a doručí alespoň dva kusy již hotového nábytku ze tří a to co nejdříve. Bohužel se nic nezměnilo.

    Toto jest má zkušenost s firmou Jena nábytek.

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Za vzniklé prodlení v dodání se vám velice omlouváme,
    bohužel z důvodu nedávné celosvětové situace došlo u některých z našich dodavatelů k omezení či pozastavení výroby.
    V tuto chvíli jsou obě již naskladněné položky nábytku expedovány,
    přepravce Vás bude kontaktovat ohledně domluvení termínu pro doručení na zvolenou adresu.

    Doufáme, že spokojenost s vybraným nábytkem alespoň částečně vynahradí drobné prodlení oproti avizovanému datu.


    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • 10 %

    • dlouhá dodací doba

    Konferenční stolek objednán 6.3., zatím stále čekám. Na maily odpovídají...omlouváme se, termín dodání se posouvá. Nyní na počátek června. Jsem velmi zklamaná. 9921546006

    Reakce na odpověď obchodu: V době kdy jsem objednávala nebyla dodací lhůta určitě 12 týdnů, ale kratší. Snad se tedy příští týden dočkáme a vše bude v pořádku.

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Prověřila jsem Vaši objednávku, kdy je nábytek na zakázku doručen do 12 týdnů od data objednání.
    Velice nás mrzí, že s průběhem vyřízení zakázky nejste spokojená, uplynutí avizovaného termínu pro dodání však ještě neuběhlo.

    Doufáme, že po doručení objednaný nábytek splní Vaše očekávání.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zdržení doručení objednávky, i když dodací lhůta byla skoro měsíc - zaplaceno 7.4. a 15.5. ještě nic nemám. Obchod mi poděkoval za platbu, vystavil fakturu a od té doby se nic neděje, nikdo mi nepsal, neinformoval o zpoždění. Proboha proberte se vážení, takhle se nedá fungovat!

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Prověřila jsem Vaši zakázku, kdy jsme Vás v průběhu zpracování obeznámili o možném prodlení v dodání.
    Rozhodla jste se, že prodlení nebudete akceptovat a Vaše objednávka byla zrušena.

    Velice nás vzniklá situace mrzí, z důvodu aktuální celosvětové situace došlo u některých výrobců k pozastavení či omezení ve výrobě. Prosíme o pochopení, i pro naši společnost znamená toto omezení obrovské komplikace.
    Snažíme se však o vyřešení v co nejkratší možné lhůtě.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    Místo avízovaných 14 dní (viz reklama) jsem na kuchyňskou linku čekala více než měsíc - po několikerém urgování. Další zádrhel nastal ze strany OKAY "zajištěnou" montáží. Do tří dnů se měla ozvat montážní linka, leč ani do 14 dní nikdo. Opět telefonické urgence a přepojování od čerta k ďáblu. Nakonec se podařilo spojit se s vedoucím a ten po 2 měsících zajistil montážní firmu. Ta svůj úkol splnila dobře a v sjednaném termínu.

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše ohodnocení.

    Prověřila jsem Vaši zakázku, kdy skutečně došlo k prodlení v dodání.
    S omluvou jsme Vás obeznámili o stavu ohledně opoždění, což jste se rozhodla akceptovat.

    Bohužel z důvodu obrovského vytížení pracovníků provádějících dodatečné služby není vždy možné zajištění montáže hned v následující den po jejím doručení. Snažíme se však o vyřízení v co nejkratší možné lhůtě.

    Děkujeme za pochopení a doufáme,
    že dodaná kuchyně splnila Vaše očekávání.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • 20 %

    • Zboží není dodáno ve lhůtě, kterou prodejce slibuje.

    Objednala jsem si zboží, které mělo mít dodací lhůtu 4-6 týdnů, po 6 týdnech, kdy se mi nikdo neozval jsem kontaktovala zákaznickou linku, kde mi bylo sděleno, že mnou již zaplacené zboží se opozdí o měsíc. Odstoupila jsem tedy od smlouvy.
    U Jena nábytek, bych si již žádné zboží neobjednala a to jsem si původně chtěla koupit nábytek do celého pokoje, ještě že jsem to neudělala, Jena již nikdy více.

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Bohužel jste neuvedla číslo objednávky, aby jsme mohli průběh zpracování zakázky prověřit.
    Velice nás mrzí, jestliže došlo k prodlení v dodání oproti avizovanému termínu,
    bez potřebných údajů k prověření Vám však nemohu poskytnout přesné informace k objednávce.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • 10 %

    • Plastové nožičky sa zlomili pri montazi. Kúpil som nové kvalitne
    • Po tristvrte roku sa pokazila opierka.
    • Reklamácia kým prišli po tovar 2 týždne.
    • Tovar po 30 dňoch nevyreklamovany
    • Výhovorka covid keby som im nenapísal asi ani nedajú vedieť co ako.
    • 14 dňová lehota na vrátenie peňazí nedodrzana

    Gauc pekný dobra látka nejaký drobný nedostatok výrobku by sa dal odpustiť. Ale komunikácia v prípade problému des. Ponúkli kompenzáciu za čakanie 30 eur ale koľko to bude ešte trvat pol roka? Alebo vrátenie peňazí ale ako to tu čítam aj to neviem či je výhra a či ich dostanem a kedy.
    Objednávka 1000/21030160 ak by sa tým niekto kompetentný nahodou chcel zaoberať.

    Tak doplním recenziu. Nebolo by to ono keby aj pri vrátení peňazí nenastal problém samozrejme "technicky v systeme" . Presne preto je tam lehota 14 dni aby na to bol cas. Samozrejme opäť keby som nenapísal ani mi nenapisu že je nejaký problém. Cize stále som bez gauča aj bez peňazí. Sedíme na zemi ešte ze mame podlahove.

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Za vzniklou situaci se Vám velice omlouváme.
    Reklamace je v řešení, čekáme na dodání reklamovaného dílu ze strany výrobce.
    Jak jsme Vás informovali, výrobce měl z důvodu nedávných restrikcí kvůli nastalé situaci omezení ve výrobě,
    z tohoto důvodu Vám byla poskytnuta finanční kompenzace za prodlení v dodání.

    Vynasnažíme se o dořešení v co nejkratší možné lhůtě,
    aby se celá záležitost mohla uzavřít k Vaší plné spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • 10 %

    • Zkusenost k nezaplace
    • Termin dodan se neustale posunoval
    • Vraceni penez je boj na dlouho trat
    • S operatory nic nevyresite

    Kdysi davno v unoru jsem si objednal skrin s dodanim do tydne. Pak se ale skrin udajne poskodila, nebo proste jina komplikace pri preprave. Po cca 3 tydnech jsem objednavku zrusil a pozadoval vraceni penez a to se tahne az do dneska. Kdy mi jedna pani tvrdi ze uz je to na uctarne, abych za mesic zjistil, ze to tam nebylo, protoze zbozi na me ceka ve skladu. Cely konsternovan volam na helpdesk kazdy tyden a porad ty stejne hlasky. Ze se objednavka zasekla a ze se mi nekdo ozve. Nikdo se mi neozval jeste!!! Neco takoveho jsem nikde nezazil!! Absolutni amaterismus. Jinak pro ty co to tu hlidaji tak c. obj je 9921308609, myslim ze to bude pekne poctenicko...

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Prověřila jsem vaši objednávku nábytku, která byla expedována hned druhý den po přijetí zakázky .
    V následujícím týdnu jsme obdrželi informaci o poškození v průběhu přepravy,
    zásilka se tedy z přepravní společnosti vrátila zpět na náš centrální sklad.

    Po telefonickém hovoru byl zadán požadavek na zrušení zakázky s automatickým vrácením platby na Váš účet.
    Příkaz k úhradě je předán na účetní oddělení ihned po navrácení ze strany přepravní společnosti.

    Za nastalé komplikace způsobené poškozením v přepravě se Vám velice omlouváme,
    bohužel k takovým komplikacím dochází v ojedinělých případech a toto nejsme schopni zcela eliminovat.
    Platba Vám byla následně vrácena na Váš účet.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • 10 %

    • Žádná
    • Doba doručení
    • Jednání ze strany obchodu

    Od 27.3.2021 je zboží připraveno k odeslání, dnes je 7.5.2021 což je již 48 dnů !!!
    Horší nespolupráci a jednání ze strany obchodu jsem nikdy nezažil !!!
    Neustálé telefonáty na linku kde se člověk dozvídá je a jen samé výmluvy a mlžení, žádná fakta a plané sliby !!!
    Zboží jsme musely uhradit neprodleně, tak bych očekával přinejmenším lepší chování ze strany vašeho obchodu !!!
    Po zkušenosti nemohu nikomu doporučit, spíše odradit !!!

    S pozdraven
    Antonín Müller

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Prověřila jsem Vaši objednávku, kde jste si zakoupil několik kusů nábytku s dodáním do 12 týdnů od data vytvoření zakázky.
    Nábytek skladem Vám byl expedován a doručen, zbývající část zakázky je avizovaná pro doručení v první polovině měsíce června.

    Velice nás mrzí, že s touto skutečností nejste spokojený.
    Termín dodání je však uveden u každého typu nábytku na našich stránkách,
    informace Vám byla zaslána i v potvrzovacím emailu o přijetí Vaší objednávky.

    Je možné, že dodání proběhne dříve než v avizovaném termínu ze strany výrobce,
    toto však nejsme schopni garantovat.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • 20 %

    • Postel nesla slozit nechteji resit reklamaci
    • Nepresne otvory pro srouby.

    Kupovali jsme od OKAY NABYTEK - JENA NABYTEK
    Postel. A urcite naposled.
    Postel nesla sesroubovat jelikoz u ni byly spatne vyvrtane otvory ktere nesedely proti sobe. Nevedeli jsme co s tim reklamaci resi uz vice jak mesic a neakceptuji reklamaci. Nemuzeme si diry prevrtat jinak prijdeme o zaruku. Jednani na bodu mrazu. Opravdu nedoporucuji kvalita taky zadna slava

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Za vzniklou situaci se Vám velice omlouváme.
    Bohužel pokud dojde k dodání vadného balení přímo z výroby,
    toto nejsme schopni odhalit před expedicí z našeho centrálního skladu.
    Samozřejmě provádíme namátkovou kontrolu, není však možné zkontrolovat každou expedovanou zakázku.

    Naše reklamační oddělení ihned po nahlášení kontaktuje dodavatele ohledně možného termínu dodání nového dílu,
    bohužel není vždy možné dodání správného dílu obratem.

    Zákazník má samozřejmě možnost se rozhodnout, zda je ochoten vyčkat na dodání nebo odstoupí od kupní smlouvy.
    Záleží pouze na tom, jaké řešení je pro zákazníky přijatelnější.

    Prosíme o pochopení, nastalou situaci se snažíme vyřešit v co nejkratším možném termínu.



    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • 10 %

    • Výběr
    • Doprava "za korunu"
    • Doprava
    • Klamání zákazníka

    Zboží objednáno a zaplaceno 21.3. 2021, bylo skladem s dodáním do 14ti dní.
    Dnes je 2.5. 2021 a zboží stále nedodáno.
    Posílal jsem 2 maily, ve kterých se mi p. Vostrejž sice omlouval a ubezpečoval mě nejprve o termínu do 12. 4. a poté do konce měsíce dubna, ale bohužel se ani s jedním termínem jaksi netrefil.
    Rošt jsem bohužel už musel zakoupit jinde, a tak uvažuji i
    o zrušení objednávky.
    NEDOPORUČUJI.

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Velice nás mrzí, že došlo k prodlení v datu dodání.
    Ihned po zjištění informace, že dodavatel nebude schopen splnit avizovaný termín dodání na náš centrální sklad jsme Vás informovali, aby jste měl možnost zvážení, zda jste ochoten prodlení ve výrobě akceptovat nebo případně vybrat podobný typ sortimentu, kde by byla možná okamžitá expedice.

    Prosím o pochopení, vzhledem k celosvětové situaci došlo u některých výrobců k omezení či dočasnému pozastavení ve výrobě, což není v našich silách ovlivnit.


    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • 10 %

    • nenašla jsem
    • klamání zákazníků

    Obchod rozhodně nedoporučuji. 20.1. 2021 jsme si objednali a zaplatili nábytek. Doba dodání měla být 3-5 týdnů, dnes máme 30.4.2021 a nábytek stále nemáme. Když volám na infolinku tak pokaždé posunou termín dodání o 2-3 týdny.
    Nábytek je stále v nabídce, akorát se doba dodání změnila na 6-12 týdnů,i tuto dobu dodání máme splněnou a nábytek nikde. Jena nábytek akorát tak klame spotřebitele.
    Komunikace ze strany nábytku je nulová, jediný e-mail byl zaslán 2.2.2021 , že je možné pozdější dodání naší objednávky,a nezapomněli dodat že 9 z 10 se podaří doručit v termínu. Asi jsme ti desátí už několik týdnů!
    Po této zkušenosti už nikdy nic neobjednáme.

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Bohužel jste nám neuvedla číslo objednávky, aby jsme stav zakázky a termín dodání mohli prověřit.
    U některých z našich dodavatelů skutečně v předešlém období došlo k posunutí termínu dodání oproti avizovanému termínu z důvodu, že nastalá celosvětová situace způsobila omezení nebo částečné pozastavení výroby.

    Zákazníci, kterých se tento stav týkal byli informováni, aby měli možnost rozhodnutí, zda jsou prodlení v dodání ochotni akceptovat či nikoliv.

    Velice nás mrzí, jestliže k tomuto došlo i u Vaší objednávky, rádi Vám však pomůžeme vybrat obdobnou variantu nábytku, kterou máme skladem a může být expedováno okamžitě.

    Děkujeme za pochopení.


    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • 10 %

    • Není
    • Popsáno níže

    Zrekapitulujme si to:
    24.01.2021 - vytvoření a zaplacení objednávky (dodání 2-4 týdny u všech 3ks nábytku)
    12.02.2021 - jedna komoda je hotová, připravují k expedici
    27.02.2021 - druhá komoda připravená k expedici
    10.03.2021 - obývací stěna stále nikde, zrušená
    Datumy, které si již nepamatuji - urgování kde jsou dvě komody - při každém hovoru mi bylo sděleno jiné datum
    16.04.2021 - zrušení celé objednávky kvůli neschopnosti této společnosti
    22.04.2021 - mail o tom, že expedují celou zásilku (dvě komody - nikde zmínka o tom, že to je jen část té objednávky)
    22.04.2021 - hovor o tom, jak si mohli dovolit odeslat již zrušenou objednávku a kde jsou peníze, které měli vrátit
    22.04.2021 - poslal jsem mail, že přemýšlím o kontaktování ČOI, a jak si toto mohou dovolit
    23.04.2021 - mail, s informací že část objednávky je k vyzvednutí
    23.04.2021 - kontaktovali nás telefonicky, místo toho, aby mi odepsali na mail
    23.04.2021 - posílám mail ať píšou maily a nevolají
    26.04.2021 - mail o tom, že až se zboží vrátí z prodejny, tak teprve potom odešlou peníze na účet
    28.04.2021 - posílám mail o tom jak si tohle mohou dovolit a že opravdu přemýšlím o podání podnětu na ČOI

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Bohužel jste neuvedl číslo Vaší objednávky, aby jsme mohli stav zpracování ověřit.

    V dubnu jsme upravili logistické zpracování zakázek, kdy je zboží skladem expedováno ihned.
    Zákazníci, kteří mají v objednávce více produktů tedy nemusí čekat na dodání posledního kusu výrobcem,
    jestliže je vše ostatní již naskladněno.

    Pokud jste zrušil Vaši zakázku ve chvíli, když již probíhala expedice a převoz na výdejní místo,
    je nutné předání této informace na prodejnu, aby nám nábytek vrátili zpět na náš centrální sklad.
    Po fyzickém naskladnění teprve může proběhnout stornování s automatickým vrácením platby na bankovní účet.

    Je nám opravdu líto, že aktuální stav způsobil u některých výrobců prodlení ve výrobě,
    bohužel takový průběh celosvětové situace nikdo nemohl předpokládat.

    Prosíme o pochopení, jelikož nejsme výrobci, jsme také nuceni vyčkat na dodavatele,
    aby jsme objednané zakázky mohli doručovat v avizovaných termínech, které jsme i my měli potvrzené výrobcem.


    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Jsem velmi spokojena

  • 10 %

    • dlouhá dodací lhůta
    • komunikace
    • co si nezjistíš, to nevíš

    31.1. jsme zde s přítelem objednali pohovku. Zaplatili jsme předem. Dodání slibovali do 4-6 týdnů. Po měsíci přišel email s informací, že zahájili výrobu. Po 6 týdnech nedorazila ani pohovka, ani žádná informace o zdržení nebo problému. Zavolali jsme na infolinku, abychom zjistili, kde se stala chyba. Bylo nám sděleno, že nastal problém u dodavatele. Dle nových informací mělo zboží dorazit za 5 týdnů (4 týdny výroba +1 dodání). Za 4 týdny jsme volali znovu na linku, abychom se ujistili, že vše probíhá tak, jak má. Dnes nám bylo sděleno, že pohovka stále není připravena a že dodavatel nepodal informace o dodání, prý až v nedávné minulosti potvrdil dodání až 5.června. Tudíž při prvním hovoru si pán na infolince vymyslel datum dodání!!! Řešení situace ze strany obchodu se nedostavilo. Nebyl nám nabídnut ani podobný produkt, sleva ani žádná jiná kompenzace. Informace si musí člověk zjistit sám. Nakonec jsme objednávku zrušili, protože odmítáme čekat na pohovku půl roku. Snad se vrácení peněz opět nezdrží u “dodavatele“ . Po této zkušenosti zde nekoupím ani polštář!!

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Za prodlení v dodání se Vám velice omlouváme. Bohužel jste neuvedla číslo objednávky, aby jsme mohli prověřit stav zakázky zpětně. Opravdu u některých dodavatelů došlo k prodlení v dodání oproti avizovanému termínu, což bylo způsobenou aktuální situací ve světě. Část výrobců musela dočasně omezit či pozastavit výrobu, v tomto stavu jsme závislí na termínu dodání na náš centrální sklad. Tento stav se týká všech prodejců nábytku, nejenom naší společnosti.

    Pevně věříme, že se situace brzy vrátí do normálního stavu a my opět budeme moci dodržet avizované termíny dodání.

    Prosíme o pochopení, ani nás nastalé komplikace nijak netěší.
    Bohužel v této situaci jsme nuceni vyčkat na zlepšení aktuálního stavu.


    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Čekáte na peníze jejich chybou a nemůžete je pak utratit u konkurence
    • objednávka sice přišla(sedacka), ale poškozena již od pohledu jak to někdo nakládal proto jsem nepřevzal. Neustále urgováni a peníze stále zpět nemám. Po této zkušenosti, už u nich nic nekoupím. Platit chtějí hned, ale pak absolutní nezájem, neodepisovaní na e-mail ani nemluvím.

    Reakce obchodu JENA-NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Za vzniklou situaci se Vám velice omlouváme.

    Bohužel v ojedinělých případech může dojít k poškození v průběhu přepravy,
    tento stav bohužel nejsme schopni zcela eliminovat.

    Příkaz na vrácení platby je předán na účetní oddělení hned, jakmile dojde k fyzickému naskladnění výrobku zpět na našem centrálním skladu.

    Prosíme o pochopení, vynasnažíme se o dořešení v co nejkratší možné lhůtě.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Veronika, zákaznický servis