Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Na můj dotaz, kdy obdržím objednaný výrobek mně bylo sděleno, že ho ještě neobrželi od dodavatele.
    Aspoň nějaká komunikace.

    Reakce obchodu Jabloshop

    Dobrý den,
    omlouváme se za zpoždění dodávky. Setkalo se nám více objednávek na vámi objednané zboží, které nám došlo. Dodavatel nám měl mezitím zaslat nové zboží které však prozatím nezaslal. Paní kolegyně vás tedy informovala o prodlení dodávky ze strany dodavatele.

    S pozdravem L. Janda Jabloshop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zabaleno pro přepravu, ale uvnitř originální krabička výrobku otevřena a v rohu dokonce roztržena. Nemám tušení, zda je vevnitř vše, či ne, zda nejde o nějakou vratku, použitý výrobek,...

    Reakce obchodu Jabloshop

    Dobrý den,
    jedná se o nové zboží dodané přímo výrobcem elektrobock. Pokud byla otevřena pečeť výrobku technici výrobce nahrávají aktuální verze výrobku. Součástí balení je přijímač, vysílač, USB kabel, stojánek pro termostat a manuál. V případě nejasností nás prosím kontaktujte na emailu [email protected].

    S pozdravem L. Janda Jabloshop

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Část zboží "skladem" nebylo k dispozici
    • Dlouhá dodací lhůta
    • Zboží dorazilo v poškozeném obalu

    V pátek objednáno 7 světel, všechny skladem. V pondělí mi volali, že jedno ve skutečnosti nemají. Zbylých 6 světel dorazilo až ve čtvrtek. Krabice byla roztržená a obaly několika světel poškozené. Obsah (snad) neporušený, zjistíme po zapojení.

    Reakce obchodu Jabloshop

    Dobrý den,
    omlouváme se za zpoždění dodávky. Vaší odpolední páteční objednávku jsme zpracovávali v pondělí a dvě položky jsme si stahovali z našeho druhého skladu. Zpoždění vzniklo díky nevyzvednutí úterních zásilek přepravcem. Bohužel za deformaci balíku a obsahu zásilky nemůžeme. Může to být způsobené hrubím zacházením s balíky řidiči přepravek, nebo na překladišti. Od nás jsou ale hodně probalené. V případě že bude poškozené zboží přepravou obratem Vám zašleme nové zboží.

    S pozdravem L. Janda Jabloshop

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Doprava Česká pošta

    Obchod odeslal 16.12., ale pošta do 31.12. neměla snahu doručit zásilku se službou balík do ruky, jen napsali, že jestli chci zásilku, musím si dojít na poštu. Asi si objednám u jiného obchodu, který dokáže dodržet smluvená věci a to je i doprava.

    Reakce obchodu Jabloshop

    Dobrý den,
    vaši objednávku z 16.12 jsme expedovali v den vašeho objednání. Jako formu dopravy jste zvolil Českou poštu - balík do ruky na adresu kde jste bohužel nebyl zastižen. Balík tedy nebyl převzat. V tomto případě Vám automaticky zanechá poštovní kurýr lístek o možnosti vyzvednutí balíku na nejbližší poště. Jedná se o standartní postup České pošty.

    S pozdravem L. Janda Jabloshop

  • Musím Jablotronu vytknout skutečnost, že nám zaúčtovala dopravné + poplatek za dobírku ikdyž byla zásilka odeslána a fakturovaná z firmy EMOS, která za stejné výrobky zasílá zdarma: https://www.emos.cz/cob-led-nabijeci-pracovni-reflektor-p4536-2000-lm-8000-mah
    Jinak Jablotron znám jako solidní firmu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Oproti konkurenci to trvá neskutečně dlouho než připraví zboží

    Reakce obchodu Jabloshop

    Dobrý den,
    vámi objednané zboží bylo připraveno k přepravě v den objednání. Způsob dopravy jste však zvolil osobní převzetí na Pražské pobočce. Zde máme uvedeno, že zboží je přepraveno ze skladu na pobočku zpravidla do 2-4 pracovních dnů po zpracování Vaší objednávky. Zboží bylo dodáno v uvedené lhůtě. Ke zpoždění objednávky tedy nedošlo.

    S pozdravem L. Janda Jabloshop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží označené jako skladem, ale nebylo ani za 3 dny. Prý nějaké komplikace na skladě, pak s dopravou, nakonec zmatky s dohledáním. Po jednání na výdejním místě a vytelefonováním s dalšími pobočkami vzdáno. Za 3 dny totiž zboží ještě ani nevyrazilo na slíbené výdejní místo.

    Reakce obchodu Jabloshop

    Dobrý den,
    omlouváme se za způsobené zpoždění zásilky. Zboží jsme stahovali z pražského skladu, kde z důvodů dovolených našich obchodníků bylo zasláno přepravcem, který zásilku dovezl se zpožděním.

    S pozdravem L. Janda Jabloshop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišel pouze jeden mail, že objednávka byla přijata. Už je to týden a nic se neděje...

    Reakce obchodu Jabloshop

    Dobrý den,
    email o možnosti vyzvednutí zboží jsme Vám zasílali již 13.4 od té doby máte zboží připravené na naší prodejně v Jablonci nad Nisou. Případně se podívejte zda Vám email nespadnul do spamu.

    S pozdravem L. Janda Jabloshop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jelikož zboží bylo objednáno před týdnem (11.4., dnes je 18.4), všechno objednané zboží bylo dle e-shopu skladem a objednané položky byly v množství 1ks (pro testovací účely), neboli lze očekávat, že objednané množství nepřekročilo množství položek označených jako skladem, a objednávka není doposud obchodem stále připravena k vyzvednutí (prodlení není ve zvolené dopravě, zvoleno osobní vyzvednutí), nemohu obchod doporučit

    Reakce obchodu Jabloshop

    Dobrý den,
    omlouváme se vaši objednávku jsme nedohledali v našem systému. Zřejmě muselo dojít někde k technické chybě. Objednávky od ostatních zákazníků nám prošly bez problémů. Zde Vás případně poprosíme o znovu objednání zboží.

    S pozdravem L. Janda Jabloshop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Když mi do teď ,zboží nedorazilo a už od středy toto víte a jen se ptáte, jak jsem spokojeny - tak to si asi děláte srandu. Raději mi zjistěte, kdy zboží co jsem si objednal dorazí?

    Reakce obchodu Jabloshop

    Dobrý den,
    zboží jste si u nás objednal na platbu předem. Bohužel fakturu nemáme dodnes od Vás zaplacenou. Až zaplatíte tak Vám zboží zašleme. Pokud se Vám ztratila faktura v emailu rádi Vám ji zašleme znovu. Případně zboží můžeme zaslat obratem na dobírku. Email o hodnocení obchodu zasílám automat Heureky ne náš obchod.

    S pozdravem L. Janda Jabloshop

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží ještě nedorazilo.

    Reakce obchodu Jabloshop

    Dobrý den,
    omlouváme se vaše objednávka se nám nespárovala v našem systému. Vaše zboží budeme dnes obratem expedovat.

    S pozdravem L. Janda Jabloshop

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zásilka byla doručena se zpožděním 24 hodin

    Reakce obchodu Jabloshop

    Dobrý den,
    balík byl od nás expedován v den vašeho objednání. Zpoždění dopravců již nejsme schopni ovlivnit.

    S pozdravem L. Janda Jabloshop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    De winkel wil niet leveren aan Nederland, Slechte zaak.

    Reakce obchodu Jabloshop

    Dobrý den,
    naše firma zboží do ciziny standardně nedodává a ani eshop na to není postavený. Stát dodání máme pouze Czech Republic.

    S pozdravem L. Janda Jabloshop

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Po odeslání objednávky jsem neobdržel jakékoli vyrozumění o možnosti vyzvednutí zboží.

    Reakce obchodu Jabloshop

    Dobrý den,
    veškeré emaily nám zasílá automat. Po ověření jsme dohledali, že email Vám byl v pořádku odeslán. Podívejte se, zda Vám email případně nespadl do spamu.

    S pozdravem L. Janda Jabloshop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výhoda, že zboží pošlou
    • Nevýhoda, že když zboží vrátíte, tak nekomunikují a a ni nevrací peníze za zboží. Vypadá to, že budu muset věc předat právníkovi abych peníze dosta zpět.

    Určitě bych už znovu nenakoupil, protože to jse obchod nakup a neotravuj. Už to vidím, jaká bude možná reakce obchodu, že to či ono. Prostě tento obchod nefunguje spolehlivě a vše ostatní jsou jen výmluvy.

    Reakce obchodu Jabloshop

    Dobrý den,
    náš eshop vrací peníze všem zákazníkům, kteří odstoupí od kupní smlouvy. Stačí se podívat na naše recenze od zákazníků.
    Nenajdete zde jedinou, že bychom peníze někomu nevrátili. Vámi vrácené zboží nám přišlo v minulém týdnu a dali jsme ho našim servisním technikům na přezkoušení.
    Jedná se o elektroniku, kterou vždy testujeme. Až po jeho přezkoušení vystavujeme zákazníkům dobropis. Bohužel zákazníci nám vraceli zboží, které bylo nenávratně poškozené špatným zapojením.

    Dobropis Vám bude účtárna vystavovat tento týden a dostanete ho i emailem.

    S pozdravem L. Janda Jabloshop

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Komunikace, kvalita zboží.

    Zakoupeny LED vestavné svítidla. Z 30-ti kusů mělo 9 kusů optické vady (špatně oříznutá hrana, špatně nastříkaná barva ap.). Chápu, že se nejedná o drahá svítidla, nicméně na kvalitu prodávaného zboží by to nemělo mít dopad. Nebo má být uvedeno, že se jedná o zboží snížené jakosti.

    Reakce obchodu Jabloshop

    Dobrý den,
    omlouváme se za doručení špatné série zboží z výroby. Daná svítidla prodáváme ve velkém množství, a ještě jsme na ně neevidovali žádnou reklamaci na optické vady. Vadné zboží vyměníme za nové kusy.

    S pozdravem L. Janda Jabloshop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Stanovené místo odběru už nefunguje. Pro zboží jsem jel 30 km do depa.

    Reakce obchodu Jabloshop

    Dobrý den,
    za nefungující výdejní místo DPD Pickup se omlouváme. Natahují se nám automaticky z jejich systému do eshopu a denně se aktualizují. Nefunkční výdejní místo už řešíme přímo s DPD a nevíme, proč bylo vložené v systému. Můžeme Vám dát slevu na vaší další objednávku, abychom Vám částečně kompenzovali náklady na Vaší cestu.

    S pozdravem L. Janda Jabloshop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • I když píšete 3x že mají špatně kontakty, nepřestávají otravovat...
    • Vytrvalost otravování je neuvěřitelná...
    • Zaměstnanci nevědí co dělají...
    • Zboží které mám recenzovat poslali jinému...

    Několikrát jsem obchodníkovi psal, že má špatně uvedenou adresu mailu, reakce vlažné, spíše žádné. Nic jsem samozřejmě neobdržel, ani omluvu. No když na stejně špatnou adresu dorazí i dotazník spokojenosti, tak zde sděluji obchodníkovi, že si za blbé hodnocení může sám.

    Reakce obchodu Jabloshop

    Dobrý den,
    na Váš požadavek o chybném emailu jsme Vám reagovali v den Vašeho požadavku na opravu emailu a psali jsme Vám, jak k tomu asi došlo. Bohužel nemůžeme za to, že si neregistrovaný zákazník zadal do své objednávky špatnou emailovou adresu,
    která byla stejná jako Vaše. Zákazníka jsme na to upozornili, bohužel bez žádné zpětné reakce na opravu emailu, kterou muže udělat. Tím, že zákazník u nás nakoupil jednorázově bez registrace, už nedokážeme jeho email v systému změnit.
    Náš eshop automaticky odesílá změny stavu objednávek na email, který je v objednávce uvedený. Heureka také posílá hodnocení automaticky na všechny objednávky, proto přišlo na Vás. Jsme rádi, že nedoporučujete náš obchod, i když jste si nás nic nekoupil.....

    Jabloshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem zboží, když během 4 dnů nepřišla žádná reakce, volal jsem, dodání zboží mi bylo přislíbeno za další 3 dny, následoval telefon z obchodu, že zboží dorazí až během dalšího týdne, kdy už jsem zboží potřeboval. Objednávku jsem tedy zrušil.

    Reakce obchodu Jabloshop

    Dobrý den,
    objednané zboží máme na eshopu s dostupností skladem v externím skladu, z kterého zboží dvakrát týdně navážíme. Proto někdy dojde ke zdržení objednávky, když není ani v externím skladu v požadovaném počtu dostupné a musí se doobjednat u dodavatele. Moc se Vám omlouváme za zdržení s naskladněním zboží.

    S pozdravem L. Janda

    • Po zaplacení faktury vám banka odečte z účtu poplatek 50,- Kč, což je nehoráznost!!!
    • Po zaplacení faktury vám banka odečte z účtu poplatek 50,- Kč, což je nehoráznost!!!

    Po zaplacení faktury vám banka odečte z účtu poplatek 50,- Kč, což je nehoráznost!!!
    Jinak vše v pořádku,

    Reakce obchodu Jabloshop

    Dobrý den,
    naše banka není oprávněná Vám odečítat poplatky z vašeho účtu. Zde se musíte obrátit na vaši banku.

    S pozdravem L. Janda