Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Tak trochu složité jednání ohledně jedné reklamace - co se týkalo tohoto zboží a dalšího produktu s tím souvisejícím. Když jsem posílal něco k reklamaci - tak mi bylo pouze řečeno, že to funguje - ale ve skutečnosti to nefungovalo. Místo toho, aby někdo zavolal a zeptal se - co a jak má zkoumat - pouze psané sdělení. Takže touto cestou ano - děkuji - více už od Jablotronu nechci ohledně ovládání spotřebičů na dálku nic a ani nikomu jinému.
Reakce obchodu Jabloshop
Dobrý den,
zde si prosím pletete hodnocení firem. My jsme firma TELMO a.s. a provozujeme eshop Jabloshop.cz, kde jste zakoupil daný produkt. Reklamaci jste ale řešil přímo se servisem Jablotonu a ne s naší firmou. Zakoupil jste univerzální externí drátové teplotní čidlo JB-TS-PT1000, které se dá připojit k různým zařízením. Jde o to, zda je vhodné pro zařízení, ke kterému čidlo připojujete a zda s ním dokáže spolupracovat? Na teplotní čidlo nemáme od zákazníků žádné reklamace.
S pozdravem L. Janda Jabloshop -
Nedoporučuje obchod
Je to týden od objednávky, která zatím nedorazila, zato požadavek na hodnocení ano.
To je docela divné ... protože není co hodnotit.
Takže nelze zvolit, že doporučujiReakce obchodu Jabloshop
Dobrý den,
vaše zboží leží nevyzvednuté již týden na naší pobočce v Praze. Zboží z objednávky jsme Vám převezli na naší pražskou pobočku 11.10. Dostal jste od nás informaci do emailu k vyzvednutí zboží. Je možné, že Vám náš email spadl do nevyžádané pošty. Už by mělo být vše po telefonu vysvětleno a zboží předáno.
Jabloshop.cz -
Nedoporučuje obchod
- Samotný nákup a informování o stavu a rychlé doručení TS11 GST.
- Samotný výrobek TS11 GST. Něco opravdu strašeného. Technologie cca 20 let nazpět a totálně nespolehlivá. Vyhozené peníze. Ztratil jsem čas za celý víkend testováním a zboží okamžitě vracím. Za cenu 1.900,- Kč absolutní hrůza. Začalo to už u SW, který je složitý a 20 let nazpět. Na krabici i webu je odkaz na IOS, který však není k nalezení v App Store, takže smůla. Po složité instalaci z cca 20 měření při změně teploty (min i max) vůbec nepřišla nastavená notifikace, tedy ovládací SMS k vypnutí, nebo zapnutí topení. To samé status. na SMS "Stav" mi odpověď v poměru na každou 3 SMS. Čili vzhledem k času, který jsem tomu věnoval a mému MD mi společnost ještě dluží. Ale pozor není to Jablotron, ale Elektrobock!!!!
Samotný výrobek TS11 GST. Něco opravdu strašeného. Technologie cca 20 let nazpět a totálně nespolehlivá. Vyhozené peníze. Ztratil jsem čas za celý víkend testováním a zboží okamžitě vracím. Za cenu 1.900,- Kč absolutní hrůza. Začalo to už u SW, který je složitý a 20 let nazpět. Na krabici i webu je odkaz na IOS, který však není k nalezení v App Store, takže smůla. Po složité instalaci z cca 20 měření při změně teploty (min i max) vůbec nepřišla nastavená notifikace, tedy ovládací SMS k vypnutí, nebo zapnutí topení. To samé status. na SMS "Stav" mi odpověď v poměru na každou 3 SMS. Čili vzhledem k času, který jsem tomu věnoval a mému MD mi společnost ještě dluží. Ale pozor není to Jablotron, ale Elektrobock!!!!
Reakce obchodu Jabloshop
Dobrý den,
zde si pletete hodnocení zboží místo e-shopu. Recenze spíše patří výrobci Elektrobocku. Dané zboží prodáváme již několik let, bez nějaké špatné zkušenosti jiných zákazníků a reklamací. Koupil jste si základní, nejlevnější GSM modul, tak od něj nemůžete očekávat funkce a nastavovací možnosti, jaké mají jiné dražší GSM moduly, které si kupujete. Je nám líto, že Vám zakoupené zboží nevyhovuje.
S pozdravem L. Janda Jabloshop -
Nedoporučuje obchod
Po týdnu (zboží skladem) mám v rukou fakturu, nicméně NE zboží!
Reakce obchodu Jabloshop
Dobrý den,
vaše zboží leží nevyzvednuté již týden na naší pobočce v Praze. V objednávce jste zvolil způsob dopravy osobní vyzvednutí v Praze. Kde bylo zboží obratem přepraveno na pobočku a kolegové vám zasílali informaci o možnosti vyzvednutí. Je tedy možné že jste informace o vyzvednutí přehlédl.
S pozdravem L. Janda Jabloshop -
Nedoporučuje obchod
Dodané polepky byly staré, nešly odlepit od papírového základu.
Arogantní odpověď "Administrátora eshopu" neuznávající chybu dovršila
nespokojenost.Reakce obchodu Jabloshop
Dobrý den,
zde jsme vám pouze zaslali odpověď, že samolepky prodáváme ve velkém množství a žádné reklamace na ně neevidujeme. Samolepky jsme ve skladu ještě preventivně vyzkoušeli a byly zcela v pořádku.
**Dobrý den,
samolepky prodáváme po stovkách denně a žádné reklamace na ně nemáme. Dle vašeho popisu jste špatně sloupnul papíroví podklad, na které je samolepka nalepená. Samotná samolepka k nalepení bez papírového podkladu je čistá folie s lepidlem.
S pozdravem L. Janda Jabloshop -
Nedoporučuje obchod
Společnost DPD je všeobecně známá nespolehlivostí dodávek a ještě lhaním, že zákazník nebyl zastižen. Zboží jsem potřeboval a proto jsem seděl doma na zadku!!!. Moje doporučení - jiný přepravce
-
Nedoporučuje obchod
Na můj dotaz, kdy obdržím objednaný výrobek mně bylo sděleno, že ho ještě neobrželi od dodavatele.
Aspoň nějaká komunikace.Reakce obchodu Jabloshop
Dobrý den,
omlouváme se za zpoždění dodávky. Setkalo se nám více objednávek na vámi objednané zboží, které nám došlo. Dodavatel nám měl mezitím zaslat nové zboží které však prozatím nezaslal. Paní kolegyně vás tedy informovala o prodlení dodávky ze strany dodavatele.
S pozdravem L. Janda Jabloshop -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Zabaleno pro přepravu, ale uvnitř originální krabička výrobku otevřena a v rohu dokonce roztržena. Nemám tušení, zda je vevnitř vše, či ne, zda nejde o nějakou vratku, použitý výrobek,...
Reakce obchodu Jabloshop
Dobrý den,
jedná se o nové zboží dodané přímo výrobcem elektrobock. Pokud byla otevřena pečeť výrobku technici výrobce nahrávají aktuální verze výrobku. Součástí balení je přijímač, vysílač, USB kabel, stojánek pro termostat a manuál. V případě nejasností nás prosím kontaktujte na emailu [email protected].
S pozdravem L. Janda Jabloshop -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Část zboží "skladem" nebylo k dispozici
- Dlouhá dodací lhůta
- Zboží dorazilo v poškozeném obalu
V pátek objednáno 7 světel, všechny skladem. V pondělí mi volali, že jedno ve skutečnosti nemají. Zbylých 6 světel dorazilo až ve čtvrtek. Krabice byla roztržená a obaly několika světel poškozené. Obsah (snad) neporušený, zjistíme po zapojení.
Reakce obchodu Jabloshop
Dobrý den,
omlouváme se za zpoždění dodávky. Vaší odpolední páteční objednávku jsme zpracovávali v pondělí a dvě položky jsme si stahovali z našeho druhého skladu. Zpoždění vzniklo díky nevyzvednutí úterních zásilek přepravcem. Bohužel za deformaci balíku a obsahu zásilky nemůžeme. Může to být způsobené hrubím zacházením s balíky řidiči přepravek, nebo na překladišti. Od nás jsou ale hodně probalené. V případě že bude poškozené zboží přepravou obratem Vám zašleme nové zboží.
S pozdravem L. Janda Jabloshop -
Nedoporučuje obchod
- Doprava Česká pošta
Obchod odeslal 16.12., ale pošta do 31.12. neměla snahu doručit zásilku se službou balík do ruky, jen napsali, že jestli chci zásilku, musím si dojít na poštu. Asi si objednám u jiného obchodu, který dokáže dodržet smluvená věci a to je i doprava.
Reakce obchodu Jabloshop
Dobrý den,
vaši objednávku z 16.12 jsme expedovali v den vašeho objednání. Jako formu dopravy jste zvolil Českou poštu - balík do ruky na adresu kde jste bohužel nebyl zastižen. Balík tedy nebyl převzat. V tomto případě Vám automaticky zanechá poštovní kurýr lístek o možnosti vyzvednutí balíku na nejbližší poště. Jedná se o standartní postup České pošty.
S pozdravem L. Janda Jabloshop -
Nedoporučuje obchod
Musím Jablotronu vytknout skutečnost, že nám zaúčtovala dopravné + poplatek za dobírku ikdyž byla zásilka odeslána a fakturovaná z firmy EMOS, která za stejné výrobky zasílá zdarma: https://www.emos.cz/cob-led-nabijeci-pracovni-reflektor-p4536-2000-lm-8000-mah
Jinak Jablotron znám jako solidní firmu. -
Nedoporučuje obchod
Oproti konkurenci to trvá neskutečně dlouho než připraví zboží
Reakce obchodu Jabloshop
Dobrý den,
vámi objednané zboží bylo připraveno k přepravě v den objednání. Způsob dopravy jste však zvolil osobní převzetí na Pražské pobočce. Zde máme uvedeno, že zboží je přepraveno ze skladu na pobočku zpravidla do 2-4 pracovních dnů po zpracování Vaší objednávky. Zboží bylo dodáno v uvedené lhůtě. Ke zpoždění objednávky tedy nedošlo.
S pozdravem L. Janda Jabloshop -
Nedoporučuje obchod
Zboží označené jako skladem, ale nebylo ani za 3 dny. Prý nějaké komplikace na skladě, pak s dopravou, nakonec zmatky s dohledáním. Po jednání na výdejním místě a vytelefonováním s dalšími pobočkami vzdáno. Za 3 dny totiž zboží ještě ani nevyrazilo na slíbené výdejní místo.
Reakce obchodu Jabloshop
Dobrý den,
omlouváme se za způsobené zpoždění zásilky. Zboží jsme stahovali z pražského skladu, kde z důvodů dovolených našich obchodníků bylo zasláno přepravcem, který zásilku dovezl se zpožděním.
S pozdravem L. Janda Jabloshop -
Nedoporučuje obchod
Přišel pouze jeden mail, že objednávka byla přijata. Už je to týden a nic se neděje...
Reakce obchodu Jabloshop
Dobrý den,
email o možnosti vyzvednutí zboží jsme Vám zasílali již 13.4 od té doby máte zboží připravené na naší prodejně v Jablonci nad Nisou. Případně se podívejte zda Vám email nespadnul do spamu.
S pozdravem L. Janda Jabloshop -
Nedoporučuje obchod
Jelikož zboží bylo objednáno před týdnem (11.4., dnes je 18.4), všechno objednané zboží bylo dle e-shopu skladem a objednané položky byly v množství 1ks (pro testovací účely), neboli lze očekávat, že objednané množství nepřekročilo množství položek označených jako skladem, a objednávka není doposud obchodem stále připravena k vyzvednutí (prodlení není ve zvolené dopravě, zvoleno osobní vyzvednutí), nemohu obchod doporučit
Reakce obchodu Jabloshop
Dobrý den,
omlouváme se vaši objednávku jsme nedohledali v našem systému. Zřejmě muselo dojít někde k technické chybě. Objednávky od ostatních zákazníků nám prošly bez problémů. Zde Vás případně poprosíme o znovu objednání zboží.
S pozdravem L. Janda Jabloshop -
Nedoporučuje obchod
Když mi do teď ,zboží nedorazilo a už od středy toto víte a jen se ptáte, jak jsem spokojeny - tak to si asi děláte srandu. Raději mi zjistěte, kdy zboží co jsem si objednal dorazí?
Reakce obchodu Jabloshop
Dobrý den,
zboží jste si u nás objednal na platbu předem. Bohužel fakturu nemáme dodnes od Vás zaplacenou. Až zaplatíte tak Vám zboží zašleme. Pokud se Vám ztratila faktura v emailu rádi Vám ji zašleme znovu. Případně zboží můžeme zaslat obratem na dobírku. Email o hodnocení obchodu zasílám automat Heureky ne náš obchod.
S pozdravem L. Janda Jabloshop -
Nedoporučuje obchod
Zboží ještě nedorazilo.
Reakce obchodu Jabloshop
Dobrý den,
omlouváme se vaše objednávka se nám nespárovala v našem systému. Vaše zboží budeme dnes obratem expedovat.
S pozdravem L. Janda Jabloshop -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Zásilka byla doručena se zpožděním 24 hodin
Reakce obchodu Jabloshop
Dobrý den,
balík byl od nás expedován v den vašeho objednání. Zpoždění dopravců již nejsme schopni ovlivnit.
S pozdravem L. Janda Jabloshop -
Nedoporučuje obchod
De winkel wil niet leveren aan Nederland, Slechte zaak.
Reakce obchodu Jabloshop
Dobrý den,
naše firma zboží do ciziny standardně nedodává a ani eshop na to není postavený. Stát dodání máme pouze Czech Republic.
S pozdravem L. Janda Jabloshop -
Nedoporučuje obchod
Po odeslání objednávky jsem neobdržel jakékoli vyrozumění o možnosti vyzvednutí zboží.
Reakce obchodu Jabloshop
Dobrý den,
veškeré emaily nám zasílá automat. Po ověření jsme dohledali, že email Vám byl v pořádku odeslán. Podívejte se, zda Vám email případně nespadl do spamu.
S pozdravem L. Janda Jabloshop