Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Strašná výkupní cena. !!! Akorát zlodějna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ani 5. pracovní den po zaplacení objendávky nebyla zásilka odeslána. A to byo vše skadem.
    • Na infolince slibují odeslání, ale slib nedodrží.
    • 5x přijde informace o změně doručení.

    Nechci nikomu kazit hodnocení ale, kdž si o něj řeknete ještě dřív, než vůbec odešlete zásilku, tak tady je: Příště nakoupím na Alze!

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Špatný popis hodinek. Nebyly vystavené ty, co byly k prodeji.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tristní přístup zákaznické podpory
    • Doba doručení

    Bohužel s nákupem na tomto e-shopu, respektive s jeho průběhem, jsem nebyla spokojená.
    U mnou zakoupeného zboží byla uvedena expedice do 24 hodin od přijetí platby - to se nestalo, zboží bylo odeslané po týdnu. Byla jsem nucena opakovaně kontaktovat zákaznickou podporu, kdy jsem z jednání některých operátorů měla pocit, že je obtěžuji. Např. paní Veronika má opravdu “špičkový” proklientský přístup vůči zákazníkovi, který nakoupil za téměř 30k.
    Následně jsem byla nucena řešit chybu ve faktuře - i v tomto případě jsem byla v kontaktu s paní Veronikou, která ani tentokrát nezklamala - opět absolutně neempatické jednání, bez zájmu problém řešit. Dlouho jsem se s takovým chováním k zákazníkovi nesetkala, a to nakupuji online velmi často. U e-shopu, kde bývají nákupy často v řádu desítek tisíc korun, bych čekala úplně jiný přístup.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • rychlost
    • slabá informovanost prodavače
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Objednával jsem dárky, zásilka dorazila včas a s předstihem, ale chyběla v ní jedna položka. Poté, co jsem okamžitě vše nafotil a obratem informoval obchod, jejich odpověď zněla, že to předali na centrální sklad. Od té doby ticho po pěšině. Dnes je tomu 21 dnů a tudíž příště beru u konkurence.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zjištění, že konkurence je levnější
    • Peníze vrátili dříve než do 14ti dní
    • Klamavé informace

    Měl to být dárek k Vánocům, který jsem zaplatil okamžitou platbou. Když dlouho nepřicházel, volal jsem na infolinku, kde mě ujistili, že v dalším týdnu iPhone dorazí, že ho odesílají z Košic. Když nedorazil ani další týden, bylo mi těsně před Vánoci oznámeno mailem od iWantu, že je zboží dlouhodobě není skladem, tak mi ruší objednávku a peníze mi vrátí do 14ti dní. Po dotazu na infolinku, kam se ztratil iPhone, který mi byl odeslán z Košic mi neuměl nikdo odpovědět. Tak asi nějaký známý dostal přednost a můj iPhone, ať si ho užije. Naštěstí jsem sehnal na Planeo elektro stejný iPhone, jen s dvojnásobnou pamětí 128GB a levnější. Měli ho opravdu skladem a přišel během 2 dní, takže Vánoce nakonec zachráněny. Jelikož jako firma kupujeme více Apple zařízení než koncový zákazník a většinu v iWantu, tak po oznámení na infolince, že už od nich nikdy nic nekoupíme vrátili peníze dřív než ze 14 dní.

    Reakce obchodu iWant.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu a hodnocení. Vaše nespokojenost nás mrzí, že jsme nedostáli závazku poskytnout objednané zboží. Neváhejte nás kontaktovat na emailu [email protected], kde s Vámi můžeme záležitost blíže ověřit a nabídnout patřičnou kompenzaci nebo slevu za způsobené komplikace.

    Přejeme příjemný den,
    tým iWant

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V obchodě jsem se cítil, jako že je strašně obtěžuju.

    Reakce obchodu iWant.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu a hodnocení. Vaše nespokojenost s návštěvou prodejny nás velice mrzí. Neváhejte nás kontaktovat na emailu [email protected], kde s Vámi můžeme záležitost blíže ověřit a nabídnout patřičnou kompenzaci nebo slevu za způsobené komplikace.

    Přejeme příjemný den,
    tým iWant

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na papíře jiná částka než se platilo prý skrze účetnictvÍ
    A obchod v pce je uplná tragedie naše nákupy tam jsou u konce letos když jsem kupovala hodinky za 22tis tak to byl velký problém chtěli jsme i dron a další maličkosti ale to už jsme jeli řešit jinam

    Reakce obchodu iWant.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu a hodnocení. Vaše nespokojenost nás mrzí. Neváhejte kontaktovat naše účetní oddělení na emailu [email protected], kde s Vámi mohou záležitost blíže ověřit a sjednat případnou nápravu.

    Přejeme příjemný den,
    tým iWant

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    U objednávky garantovali dodání do vánoc. Nakonec jsem se po třech telefonátech dozvěděla, že je nejbližší dodání po 30.12.2024.

    Reakce obchodu iWant.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu a hodnocení. Dle dostupných informací došlo k posunu dodání z důvodu přeskladňování zboží z prodejny do hlavního skladu, za vzniklou komplikaci se velmi omlouváme.
    Mrzí nás tato negativní zkušenost, nicméně věříme, že Vás další případný nákup dopadne mnohem lépe.


    Přejeme Vám krásný den.
    tým Smarty

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ačkoli byla potvrzena rezervace, zboží na prodejně nebylo
    • Personál situaci neřešil, pouze mi sdělil, že mám smůlu

    Neprofesionalita a nespolehlivost

    Reakce obchodu iWant.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu a hodnocení. U vámi objednaného zboží došlo k ukončení prodeje a z tohoto důvodu došlo ke stornování. Za vzniklé komplikace se velmi omlouváme a mrzí nás tato negativní zkušenost, nicméně věříme, že Vás další případný nákup dopadne mnohem lépe.


    Přejeme Vám krásný den.
    tým Smarty

  • Nedoporučuje obchod

    • Nestihli včas doručit na výdejnu před vánocemi objednané 12.12

    Reakce obchodu iWant.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Za vzniklé komplikace s nedodržením předpokládaného termínu dodání objednaného zboží se velmi omlouváme. Mrzí nás tato negativní zkušenost, nicméně věříme, že Vás další případný nákup dopadne mnohem lépe.

    Přejeme Vám krásný den,
    Tým iWant

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Byl 2x změněn termín dodání. Obratem po zaplacení objednávky.
    Peníze mi byly obratem po zrušení objednávky vráceny.

    Reakce obchodu iWant.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Za vzniklé komplikace se změnou termínu dodání objednaného zboží se velmi omlouváme. Mrzí nás tato negativní zkušenost, nicméně věříme, že Vás další případný nákup dopadne mnohem lépe.

    Přejeme Vám krásný den,
    Tým iWant

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Objednání online

    Telefon přišel absolutně nevhodně (ne)zabalený. Telefon byl volně v krabici společně s jehlou, která byla přilepená kusem izolepy ke krabici, tudíž hrozilo poškrábání samotného mobilu. Tato krabice s mobilem byla opět volně vložena do další větší krabice. Při jakékoliv manipulaci s krabici docházelo k pohybu mobilu a bylo slyšet, jak se telefon v krabici převaluje sem, tam a naráží do stěn krabice. Je asi jen zázrak, že nedošlo k nějakému výraznému poškrábání, nebo poškození přístroje.

    Reakce obchodu iWant.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Zásilky se vždy snažíme zabalit co nejlépe je to možné, aby nedošlo k poškození zboží při přepravě, za tuto ojedinělou situaci se velmi omlouváme a předali jsme podnět do skladu, aby se situace již neopakovala. Mrzí nás tato negativní zkušenost, nicméně věříme, že Vás další případný nákup dopadne mnohem lépe a budeme rádi, když se i příště rozhodnete nakoupit právě u nás.

    S přáním krásného dne
    Tým iWant

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem 4.12. a zatím zboží nedošlo. Dnes je 13.12. Došla jen zadost o hodnocení nakupu, což bez dodání zboží lze tezko.

    Reakce obchodu iWant.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu a hodnocení. Vaše nespokojenost nás mrzí, že jsme nedostáli závazku poskytnout včas objednané zboží. Dle ověření se čekalo na doskladnění zboží na hlavní sklad, který neměl dostupné kusy k odeslání. Vaší objednávku evidujeme jako odeslanou z data 13.12. Neváhejte nás kontaktovat na emailu [email protected], kde s Vámi můžeme záležitost konzultovat a nabídnout patřičnou kompenzaci nebo slevu za způsobené komplikace.

    Přejeme příjemný den,
    tým iWant

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Měl jsem zájem o novou službu Flex, ale prodejce mě odradil, že je to nesmysl, zbytečná návštěva v adventu

    Reakce obchodu iWant.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a hodnocení. Mrzí nás negativní zkušenost s návštěvou pobočky. Neváhejte nás kontaktovat na oddělení zákaznické péče telefonicky nebo přes online chat než-li emailem, kde máme delší reakční době během vánoční sezóny. Tyto podněty nám pomáhají se stále zlepšovat.

    Přejeme příjemný den,
    tým iWant

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    I am writing to express my disappointment with the recent experience I had with your service. After placing an order with your store, I was expecting timely delivery, but the situation that followed was unacceptable. The courier arrived early the next morning without any prior SMS or notification about the delivery time, which meant I missed it as the courier left with my order.

    When I reached out to customer service, I was informed that the order could not be re-sent or held at a store for me to pick up, which I find unreasonable. Instead, I was told that I would need to reorder and pay again, while waiting up to 14 days for a refund for the original order. This is simply not an acceptable solution.

    This experience has left me extremely frustrated, especially since I had planned to purchase not only the Dyson product, but also a new iPhone and MacBook from your store. Given the terrible customer service I’ve encountered, I am now considering purchasing elsewhere.

    I sincerely hope you will address this situation and work to improve your processes to ensure better service for your customers in the future.

    Reakce obchodu iWant.cz

    Hello, thank you for respond and feedback.

    we checked your order and you selected Liftago Express delivery option, so couries arrived soon as possible next morning. It´s predicted to be on place when you select this type of delivery or choose specifit time slot. Refund is made until 14-day, but it´s much sooner in few day. We are sorry for that experience.

    Best regads,

    iWant team

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávka jako taková v pohodě, ale Obchod na Pankráci - strašná obsluha, všechno jim hrozně dlouho trvalo a to jsem tam čekala na dvě maličkost.

    Reakce obchodu iWant.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu a hodnocení. Mrzí nás vaše negativní zkušenost s návštěvou prodejny. Neváhejte nás kontaktovat na emailu [email protected], kde s Vámi můžeme záležitost blíže ověřit a nabídnout patřičnou kompenzaci nebo slevu za způsobené komplikace.

    Přejeme příjemný den,
    tým iWant

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednaný produkt byl skladem a objednán 30.11. s tím, že doručení bude do tří dnů. Do teď z obchodu žádná komunikace o zpoždění dodání zboží a samozřejmě zboží ještě nedodáno.

    Reakce obchodu iWant.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu a hodnocení. Vaše nespokojenost nás mrzí, že jsme nedostáli závazku poskytnout včas objednané zboží. Neváhejte nás kontaktovat na emailu [email protected], kde s Vámi můžeme záležitost blíže ověřit a nabídnout patřičnou kompenzaci nebo slevu za způsobené komplikace.

    Přejeme příjemný den,
    tým iWant

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel za mě obrovské zklamání. Až po návštěvě prodejny mi byla oznámena opravdová charakteristika poskytnuté služby. Za mě už nikdy víc. Neposkytují správné informace ani při objednávce.

    Reakce obchodu iWant.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás tato negativní zkušenost, nicméně věříme, že Vás další případný nákup dopadne mnohem lépe. Budeme rádi, pokud nám zašlete podrobnější informace ohledně Vaší nespokojenosti včetně čísla objednávky emailem na [email protected]
    Díky těmto podnětům se snažíme naše služby zlepšovat.

    Přejeme příjemný den,
    tým iWant