-
Strašný obchod! Nic nekupujte.
-
Dobrý den,
velice nás mrzí vaše tvrzení, co bylo prosím s vaší objednávkou v nepořádku?
S pozdravem
Michaela Raková
-
-
Dobrý den, zakoupili jsme infračervený topný panel v letos v lednu a dnes přestal fungovat. Dovolat se na uvedené telefonní číslo je marné, po minutě se vyzvánění vypne......poslala jsem email jak vyřídit reklamaci a zatím čekám. Nikdy jsem se nesetkala s tím, že by mi nikdo nevzal telefon, abychom dostali nějakou radu či pomoc po telefonu.
-
Dobrý den,
je nám líto, že se Vám nepodařilo dovolat. Provozní dobu zákaznické linky máme řádně uvedenou na webu. Pokud bylo voláno v naší provozní době, a došlo pak k zmíněnému vypnutí, tak byla linka obsazena hovorem s jiným zákazníkem. Uplynul limit na spojení. Jsme Vám samozřejmě k dispozici i na emailu - pokud byla tedy již z Vaší strany zpráva k nám zaslána, tak Vám bude samozřejmě na ni odpovězeno.
S pozdravem
Petr Juránek, IPRICE
-
-
Koupila jsem rychlovarnou konvici od dané společnosti. Zboží přišlo v krabici zabaleno pouze černou fólii. Konvice byla poškozena. V rukojeti konvice byla díra cca 6 cm na 2 cm. Poškozena část v krabici nebyla, nedošlo k poškození během přepravy. Vadné zboží bylo zasláno již obchodem. Reklamace byla telefonicky uznána. Po zaslání zboží a zabaleni zboží přesně tak, jak bylo zasláno mě. My přes reklamaci oznámili, že zboží bylo nekvalitně zabaleno s tím, že vrátí 50% ceny produktu. Obchod nedoporučuji.
-
Dobrý den,
při vyřizování reklamace se řídíme reklamačním řádem a obchodními podmínkami.
Při vrácení zboží je nutné jej řádně zabalit tak, aby nedošlo k nějakému poškození, znehodnocení - tedy do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy.
S pozdravem
Petr Juránek
-
-
Koupila jsem zastřihovač vlasů, rozbalený. Zboží mi přišlo v totálně pomačkané a rozlepené krabičce, což jsem opomenula, vzhledem k nižší ceně, ale že strojek bude špatně stříhat a po druhém použití odejde dobíjení, to jsem nečekala.
Strojek byl koupen se zárukou, rozhodla jsem se tedy reklamovat. Poslala jsem zpět za své náklady, vyplnila formulář a po měsíci mi přišel e-mail, že reklamace je vyřízená, že je zamítnuta a to z důvodu “absence údržby, neudržováno, znečištěno.” Hned jsem tedy volala na telefonní číslo, které bylo uvedeno v e-mailu, tam mi ale bylo řečeno, že mluvím s někým, kdo to nevyřizuje, kontakt ani přepojit mě nemůže, a že k mému nesouhlasu zamítnutí reklamace, se mohu vyjádřit pouze po e-mailu. Což je dost podvodné uvádět v e-mailu kontakt na úplně jiné osoby.
I přes moji další snahu, o sdělení kontaktu na technika, který zboží prověřoval a snahu ať mi tedy někdo vysvětlí, jak se může stát, že odejde dobíjení po druhém použití z důvodu znečištění strojku od vlasů, bylo marné. Pouze přišel e-mail, že si za zamítnutím reklamace stojí. Strojek mi poslali zpátky na adresu. A víc se se mnou nikdo nebavil.
Toto jednání a celkový přístup k reklamaci, chci předat dále, i když strojek byl levný, co je to za obchodníka, který zamítne reklamaci takto levného zboží. Říkám si potom co u dražších věcí, které nabízejí.
Nebo když zboží není za x tisíc, tak se tím nebude přece někdo zabývat? Spoléhají na lenost lidí a věří, že nad tím bude mávnuto rukou?
Za mě nákup v tomto obchodě už NIKDY více a předávám dále o přezkoumání obchodní inspekci.-
Dobrý den,
děkujeme za vaše vyjádření.
Mrzí nás, že jste nespokojená s vyjádřením reklačního oddělení, nakolik z naší strany bylo zboží řádně k reklamaci přijato a odzkošeny závady které jste nám uvedla do protokolu k reklamaci.
Ihned po přijetí zboží Vám byl napsáno do přijímacího protokolu, že jste zboží zaslala znečištěno od chlupů a že bylo neudržováno.
Následně po dalším prověření technikem bylo zjištěno, že díky tomuto znečištění nemůže být uznána vaše reklamace.
Následně jsme vvše s Vámi znovu prošetřovali a jak Vám bylo napsáno z reklamačního oddělení za našim vyjádřením si stojíme.
Co se týká vašeho komentáře, že spoléháme na lenost lidí, a další věty tak se jedná o nepravdivé tvrzení, které na naši společnot vrhají negativní světlo a se kterým nesouhlasíme, nakolik každý jeden případ řešíme individuálně a s největší prioritou i kdyby se jednalo o zboží za pár korun.
S pozdravem,
Klára Šůstková -
Dobrý den,
zastřihovač neviděl žádné ”chlupy”, ale byl použit dvakrát na stříhání vlasů.
Také si stále stojím za tím, že reklamace nebyla zamítnutá právem. Odešlo dobíjení po druhém použití. Čekalo se na vyjádření skoro 30dnů, aby mi bylo sděleno, že hned po obdržení byl zastřihovač nevyčištěn od “chlupů”? Ať si každý přebere, zda je to v pořádku či ne. Já jen varuji další potencionální zákazníky, že se může stát, že si koupí strojek na dvě použití.
Předáno ČOI.
S pozdravem -
Dobrý den,
zpráva byla předána na reklamační oddělení.
S pozdravem
Petr Juránek
-
-
Prosím o radu, jak postupovat při výměně struny u vás zakoupené strunové sekačky PowerPlus POWEG6015 300W 250mm. Kolem navinuté struny je páska, odstraňuje se? Děkuji.
-
Dobrý den, pane Kořenský,
děkujeme za zaslaný dotaz. Níže zasílám postup pro výměnu struny u této sekačky.
Výměna cívky a struny
Vytáhněte zástrčku ze zásuvky.
Stiskněte strany krytu cívky a sejměte kryt
Vyjměte prázdnou cívku struny.
Provlečte konce struny na novou cívku struny očky na tělese cívky.
Nasaďte kryt cívky zpět do držáku cívky.
Při opakovaném spuštění zařízení bude struna automaticky zastřižena na správnou délku.
Dle informaci servisu pro tyto sekačky můžete pásku odstranit.
Mockrát děkuji za pochopení.
S přáním hezkého dne,
Klára Šůstková
-
-
Zakoupila jsem zánovní žehličku na vlasy STEAMPOD 3.0. Žehlička vyšla na nemalé peníze a bohužel nepřišla ve stavu v jakém by měla. Pominu-li to, že nádržka na vodu dle mého neodpovídá stavu zánovní (ani to, že je totálně ošoupaný název a značka)...to bych ještě nějak pochopila. Ale to, že při spuštěí žehličky začnou okamžitě blikat všechny 3 kontrolky teploty a žehlička přestane žhavit, to už bohužel opravdu nechápu. U takto dražších věcí by to mělo být řádně kontrolováno? Řeším ted reklamaci. Nehledě na to, že jsem ji potřebovala a potřebuji rychle, tak mi to opravdu dost vadí...
-
Dobrý den,
velmi se omlouváme za vzniklé komplikace s doručeným zbožím. Produkty vždy řádně testují naši pracovníci, nebo naši servisní partneři, kdy nejspíše došlo k nějaké záměně.
Vaši reklamaci se budeme snažit vyřešit co nejdříve z ohledem na to, že dle popisu se opravdu jedná o chybu žehličky.
Tímto se ještě jednou velmi omlouvám za vzniklé komplikace a věřte, že se pokusíme vše vyřešit k vaší spokojenosti, protože spokojenost našich zákazníků je pro nás na prvním místě.
S pozdravem,
Klára Šůstková
-
-
Zakoupila jsem přes IPRICE sadu nádobí pro indukční desku. Vše proběhlo v pořádku. Paní na zákaznické lince byla příjemná a ochotná se mnou dořešit způsob platby, který jsem preferovala. Dodání proběhlo do druhého dne.Doporučuji. K.A
-
Dobrý den,
děkujeme za vaše milá slova, která nás těší. Jsme rádi, že jste s kolegyní na zákaznické lince byla spokojená a že jste společně vše dořešili k vaší spokojenosti.
Doufáme, že z nádobím budete spokojená jako naši ostatní zákazníci a ráda se k nám zase vrátíte nakoupit něco jiného.
S pozdravem,
Klára Šůstková
-
-
Ikdyž jsem zde udělil pozitivní hodnocení po prvním nákupu mě hodně zklamali.Dostal jsem děkovný dopis Od majitele s tím že mi po udělení hodnocení zašlou voucher.Na mail už ani nereagují. Při telefonickém hovoru jenom mazání medu. Byl jsem nadšený při nákupu,je tam to ale. Tady bude asi třeba opatrnosti s fi. protože jestli takhle podobně jednají co teprve kdyby jste měli nějaký problém s nákupem či reklamaci. Mě osobně zklamalo.
-
Dobrý den,
na všechny hodnocení udělené do pátku 8.4.2022 jsme slevový voucher odesílali na emailovou adresu, kterou má zákazník uvedenou v objednávce. Bohužel netuším o jakou objednávku se jedná a tak nemůžu ověřit zaslání voucheru. Poprosím Vás o sdělení čísla objednávky, případně na jaké jméno objednávka byla vytvořena. Následně vše prověříme a budeme Vás kontaktovat, abychom Vám slevový voucher dodali.
Spokojenost našich zákazníků je pro nás na prvním místě a mrzí nás, že voucher nebyl doručen a rádi bychom celou situaci napravili k vaší spokojenosti.
Mockrát děkuji za pochopení a vstřícnost.
S pozdravem,
Klára Šůstková
-
-
Doporučuji. Super ceny a rychle dodání. Děkuji.
-
Dobrý den,
my Vám také děkujeme za doporučení. Jsme rádi, že jste se s cenami i rychlosti dodání zboží byli spokojeni.
S pozdravem. za celý tým Iprice,
Klára Šůstková
-
-
Zakoupil jsem zde televizi, vedenou jako zánovní, předváděcí, 100% funkční. U TV hned po zapnutí bylo jasné vidět, že má vypálený panel a kvůli tomu má skrvny na obrazovce. Poslal jsem ještě ten den prodejci email s fotografiemi s žádostí o nějakou rozumnou domluvu. Je to 5 dnů a reakce nulová. Pokud to tak půjde dál, budu muset podat tuhle záležitost na ČOI. Jen čekám, až mi dojde link od heureky a budu moci napsat tuhle věc jako právoplatnou recenzi, aby si lidé dali pozor.
-
Přesně tak,komunikace nulová jen když napíšete negatívny komentář tak to se hned ozvou.tady už nic nikdy nakupovat-katastrofa !
-
Komunikace s prodejcem opravdu mizerná nebo žádná-tenhle prodejce se nechová k zákazníkům jako by měl.
-
Dobry den,
provedl jsem 15.10.2020 nakup na iprice.cz a po zkusenostech napsal negativni recenzi. Obchod se z negativni recenze v reakci snazi vylhat snuskou lzi. Prvni lez je, ze se mi nekolikrat snazili dovolat a ze jsem to nezvedal. Volali mi jednou a ihned jsem volal zpet, kdyz jsem zjistiil, ze mam zmeskany hovor. Na telefonu jsem zadne dalsi zmeskane hovory v danem obdobi nemel a normalne vzdy volam zpet. Druhou lzi je, ze v raakci obchod tvrdi, ze penize zasilali v patek (23.10.2020) a ze mi na zacatku tydne prisli. Penize se na muj ucet pripsalii ve ctvrtek 29.10.2020 a to pote, co jsem v pondeli 26.10.2020 opet volal na jejich telefonni linku, ze penize stale nemam. Banky musi platebni prikaz ze zakona pripsat do 24 hodin. Nakup u tohoto eshopu opravdu nedoporucuji, lzou dokonce i v reakcich na negativni recenze, aby si uchovali tvar feroveho eshopu.
REAKCE:
Dobrý den,
bohužel zde neuvádíte pravdivé informace a to nás mrzí. Snažili jsme se Vám dovolat hned několikrát a celou situaci s Vámi vyřešit. Zároveň peníze vždy odesíláme hromadně koncem týdne a to se stalo i ve Vašem případě. Také jsme dodrželi lhůtu na vrácení částky do 14 dní od doby, kdy převezmeme vrácené zboží, nebo kdy dojde k odstoupení od smlouvy pokud zboží nemáme. Mrzí nás, že nás obviňujete z něčeho, když my jsme dodrželi všechny standartní postupy. Bohužel není možné abyste měl vrácennou platbu na účtě hned druhý den, jelikož máme tisíce zákazníků, tak opravdu není možné odesilát každou platbu zvlášť, proto je také 14 denní lhůta a platby jsou odesílány hromadně.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem
IPRICE -
Dobrý den, i já se přidávám k velmi nespokojeným zákazníkům. Objednala jsem si vysavač, přišel mi úplně jiný vysavač. Po okamžité reklamaci (na telefon se vůbec nedalo dovolat :-( ) jsem zjistila, že objednaný vysavač nemají skladem, tak poslali jiný. Chtěla jsem tedy zboží vrátit. Bohužel zpětný odběr jejich přepravcem absolutně nefungoval a stále jsem čekala. Po další urgenci nakonec dorazil přepravce a přivezl další vysavač s tím, že zpětný odběr není domluvený. Takže jsem měla dva vysavače, které jsem nechtěla. Opět jsem reklamovala. To už jsem byla opravdu naštvaná. Takže po domluvě jsem oba vysavače zaslala českou poštou do firmy IPRICE. Dne 1.10.2021 mi byl vystaven opravný daňový doklad se splatností 13.10.21 a informací, že v datu splatnosti mi přijdou zpět peníze. Dodnes peníze nepřišly a po kontaktování prodejce se jen vymlouvají. A teď už jsem úplně vytočená. Mám s tím jen starosti. Rozhodně tento obchod NEDOPORUČUJI!!!!!!!! Vyhněte se mu.
-
Dobrý den,
mrzí nás Vaše zkušenost bohužel však nevíme o jakou objednávku se jedná, jelikož je tohle anonymní hodnocení. Takové hodnocení může napsat prakticky kdokoliv a dokonce i konkurence.
Na infolince jsme každý pracovní den a dokonce i přes víkendy. Není tedy možné, aby se zákazník nedovolal pokud to tedy nezkoušel mimo pracovní dobu, nebo když byla infolinka obsazená jiným zákazníkem - v tomto případě však přejdete do čekací fronty.
Částku vracíme dle zákona do 14 dní od převzetí zboží. Určitě nemáme důvod se vymlouvat a každý zákazník do této lhůty částku obdrží na účtu.
S pozdravem
IPRICE
-
-
Dobrý den,
objednala jsem si zboží a ihned zaplatila bankovním převodem. Bohužel jsem pak nutně potřebovala svou objednávku stornovat a napsala emailem, že provádím storno a též volala do firmy. Bylo mi sděleno, že platba asi prošla a mám čekat vrácení během týdne. Čekám nyní od pátku, ale stále platba na účtu není. Jedná se o 17 000 Kc, tedy ne malé peníze. Nikdo není schopen mi přesně ověřit, zda a případně kdy platba na můj účet skutečně proběhla? -
zakoupil jsem u vas sekačku na travu za 18 000 Kč!!! a nefunguje!!! plus neni navod plus spatne komponenty!!!!! nikdo nic neresi!!!! jenom lzou!!!!! penize nevratili sekacku neopravili!!!!!!!!!!!!!!! bohuzel cela vec byla vcera predana kriminalni policii čr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Zboží bylo dodáno bez ČJ návodu. Ani po 3. telefonátu a e-mailové komunikaci nebyl návod dodán. Výmluva operátora, že e-mail na který přišla automatická odpověď spadl do spamu jistě na věrohodnosti obchodu nepřidá. Stejně jako tvrzení operátorky, že návody v ČJ standardně obchod lepí na krabice a při přepravě se tento nejspíš odlepil. Ani dalšímu tvrzení, že si obchod návod vyžádal 12.5. , přímo od výrobce , nemohu věřit. Do dnešního dne, tedy do 21.5. návod totiž nemají. Obchod proto nedoporučuji.
-
Firma oje**va stát co to jde. Koupí použité zboží kdo ví z kama, přebalí, jestli vůbec a prodá jako nové, už jsem toho o ní dost hledal. Na pohovoru místo smlouvy na hlavní pracovní poměr nabízí dohodu (poloviční úvazek) ale pracovní dobu 9 h…
Názvem Iprice to začíná, ale pro větší byznys a čisté jméno si vytvorili e-shop Emahome.cz, Eljo.cz a kdoví co ještě, sklad mají tyto firmy společný. (IČO: 5046912 , IČO: 7282851)
Kvalita zboží odpovídá ceně, řekl bych, že to mají takový částečný secondhand všemožného zboží.
Však se stačí podívat, co nabízí. Když mají v sortimentu např. olejové filtry do auta, od každého typu jeden kus! , přes kočárky, šicí stroje a podobné kulišárny, tak si tam jistě telefon, ještě k tomu s nafouklou baterkou už nikdy hledat nebudu!!! Prostě děs. Vyhnout se obloukem, případně hromadná žaloba, jelikož se najde hodně jejich podvedených zákazníků, ale to asi vezme čas a za chvíli z nich bude veleúspěšná firma, už teď investovali do reklamy nejen na E**opě 2.
Lepší objektivně nenávistný komentář, než jen přihlížet, co se to tu děje. -
Dobry den,
provedl jsem 15.10.2020 nakup na iprice.cz a po zkusenostech napsal negativni recenzi. Obchod se z negativni recenze v reakci snazi vylhat snuskou lzi. Prvni lez je, ze se mi nekolikrat snazili dovolat a ze jsem to nezvedal. Volali mi jednou a ihned jsem volal zpet, kdyz jsem zjistiil, ze mam zmeskany hovor. Na telefonu jsem zadne dalsi zmeskane hovory v danem obdobi nemel a normalne vzdy volam zpet. Druhou lzi je, ze v raakci obchod tvrdi, ze penize zasilali v patek (23.10.2020) a ze mi na zacatku tydne prisli. Penize se na muj ucet pripsalii ve ctvrtek 29.10.2020 a to pote, co jsem v pondeli 26.10.2020 opet volal na jejich telefonni linku, ze penize stale nemam. Banky musi platebni prikaz ze zakona pripsat do 24 hodin. Nakup u tohoto eshopu opravdu nedoporucuji, lzou dokonce i v reakcich na negativni recenze, aby si uchovali tvar feroveho eshopu. -
Prozatim neutralni nazor, ale na zbozi ktere melo byt ihned k dodani cekam jiz pres tyden (objednavka 2020006494), 2x jsem kontaktoval mejlem a 2x odpoved ze me bude kontaktovat prepravce, naposledy informace ze na zacatku tohoto tydne, dnes je utery a stale nic.
Kdyz se snazim dovolat, po upozorneni ze hovor se nahrava prijde hlaska ze operatori jsou obsazeni a budou se mi venovat hned jak to bude mozne a na to je hovor ukoncen!-
Dobrý den,
celou situaci uvedeme na pravou míru. Zvolil jste si platbu GoPay a tedy platbu předem. Za zboží však do dnešního dne nemáme uhrazenou částku a proto tedy nemůžeme nezaplacené zboží zaslat - bylo by to zadarmo. Snažili jsme se Vás 3x telefonicky kontaktovat, kdy ani jednou nám hovor nebyl přijat. Proto jsme Vám psali email, že z důvodů neuhrazené částky, nekomunikace a dlouhé rezervační doby jsme nuceni objednávku stornovat.
Zároveň naše telefonická linka funguje bez problému. Denně se nám dovolají desítky zákazníků. Pravděpodobně jste volal v době, kdy naše zákaznická podpora hovořila s jiným ze zákazníků. Pokud máte o zboží stále zájem stačí nás kontaktovat buď na emailu a nebo telefonicky a my Vám můžeme platbu změnit například na dobírku.
S pozdravem
IPRICE
-