Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • ????
    • délka doručení, kvalita výrobku, bez prospektu na montáž, bez předvrtaných dírek

    Pokud chcete kvalitní zboží, vyberte si jiný obchod

    Reakce obchodu INTENA nábytek

    Vážený zákazníku,

    Děkujeme za kladné hodnocení kvality naší komunikace.

    Vybrali jste si menší dvoumístnou pohovku v nejnižší cenové kategorii 4 tis. V naší nabídce máme větší množství pohovek ve vyšších třídách zpracování, a proto nelze kvalitu s velmi levnou akční pohovkou srovnávat ( liší se hlavně materiál potahu )

    Pokud jde o prospekt na montáž - u jednoduchých pohovek se nepřibaluje. Celá montáž spočívá v nasazení sedací části na spodní rám a přichycení upevněného kování pomocí samořezných vrutů ( otvory na malé vruty se nepředvrtávají ). Je to zcela intuitivní - na minutku práce...

    S délkou doručení jsme byli v termínu. U výrobku uvádíme expedici 12 - 20 dní ( dovoz z holandského velkoskladu ). 2.7 jsme obdrželi platbu a 20.7 expedovali tj 18 den. Není nám tedy jasné, proč dodací lhůtu negativně hodnotíte - jelikož jste ji znali ještě před objednáním.

    V.Hodina - INTENA Nábytek

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Komunikace. Dvakrat ze ctyr hovoru mi bylo prislibeno, ze se Vas zamestnanec ozve, nestalo se tak.

    Ja mam bohuzel spatnou zkusenost. Objednala jsem si postel a barovy set. Bylo mi receno ze barovy set bude drive a ze budu informovana o tom, kdy bude na sklade a muzu si jej drive vyzvednout, nestalo se tak. Postel nedorazila za mesic, ale za mesic a tyden. Navic nedorazila uplne v poradku. Byly dodany spatne sroubky, co jsem zjistila, ze bych je musela reklamovat a cekat na doruceni dalsich sla jsem radeji koupit delsi sama. Pak jsme zjistili, ze jsou stejne spatne navrtany diry do rostu, a tak se postel neda smontovat tak, aby drzel ulozny prostor. Komunikace se zamestnanci v pripade reklamace perfektni, ale nez postel dorazila volala jsem ctyrikrat a z toho mi dvakrat bylo receno, ze mi nekdo zavola v jakem stavu je objednavka a uz se nikdo neozval.

    Takze mam postel nyni ve stavu reklamace a bohuzel muzu pochvalit jen dovoz, kdy mi pan vynesl postel do prizemi a komunikaci se zamestnancem pri reklamaci, ktery presne vedel kde jaky sroubek myslime.

    Reakce obchodu INTENA nábytek

    Vážený zákazníku,

    Z vaší recenzí bohužel nesouhlasíme. Pokud jde o telefonický kontakt - vždy jsme vám nahlásili, že zavoláme ohledně dovozu, jakmile bude naplánovaná doprava. Patrně velká netrpělivost vás vedla k tomu, že jste opakovaně volali, aniž bychom pro vás již měli dopravu naplánovanou.

    Pokud jde o reklamaci - dle vyjádření mistra z výroby byla postel vyrobena zcela v pořádku. Dle telefonické komunikace s mistrem výroby bylo zjištěno, že jste některé díly špatně použili a spojovací šrouby zaměnili. V případě budoucího nákupu nábytku v jakémkoli obchodě proto doporučujeme přiobjednat odobrnou montáž.

    V.Hodina - INTENA nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • CENA!!!

    Vysoké ceny.

    Reakce obchodu INTENA nábytek

    Vážená paní,

    Objednala jste u nás sedací vak za 780 Kč. V naší nabídce máme přes 17 tis produktů na všechny poskytujeme záruku nejnižší ceny - viz :

    http://www.intena.cz/clanek/19-cenova-garance-zbozi

    Pokud se vám cena za výrobek zdála vysoká, není nám tedy jasné, proč jste si jej vůbec objednávala. Myslíme si spíše, že se jedná o akci konkurence s cílem dát našemu obchodu negativní hodnocení.

    V.Hodina - Intena nábytek

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Špatná domluva na dopravě zboží, komunikace s obchodem -

    Špatná firma pro rozvoz - arogantní jednání - nezájem o Vaše potřeby. Při reklamaci a stížnosti zástupce ITENA sliboval nápravu, nedodržel slib. Zmatek v organizaci.

    Reakce obchodu INTENA nábytek

    Vážený zákazníku,
    Objednanou postel jsme expedovali dopravní službou ve středu s informaci, že rozvozová služba má 3 prac. dny na dodání ( stále jsme byli v předstihu oproti termínu z objednávky ) . Na základě vašeho pátečního telefonického kontaku, kdy jste nás žádal o dodání postele nutně do velikonoc jsme ochotně postel vyzvedli z dopravní služby, naložili na vlastní dodávku a sdělili vám, že ji zařadíme na konec rozvozové trasy a ještě v pátek večer přivezeme.

    Za náš vstřícný přístup jsme byli odměněni vašim arogatním a urážlivým jednáním za to, že u vás řidič nebyl do 17 hodiny. Už v telefonické dohodě jsme vás informovali, že čas dodání je přibližný, neboť řidič měl před vámi cca 6 vykládek. Bohužel jeden zákazník s velkou objednávkou při přebírce poctivě rozbaloval a kontroloval každou krabici a tak došlo k cca hodinovému zpoždění. Takové zpoždění se bohužel nedá ovlivnit, což s vaší arogancí a nevybíravým jednáním do telefonu patrně nikdy nepochopíte.

    Pravidlo "za dobrotu na žebrotu" se nám zde jednoznačně potvrdilo. Doufáme alespoň, že vám bude postel dobře sloužit.

    V.Hodina - INTENA Nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nechává si zboží vyrábět v Polsku.

    Reakce obchodu INTENA nábytek

    Vážený zákazníku,
    V naší nabídce máme přes 5000 druhů nábytku, kde 75% tvoří české výrobky ( označeno CZ logem ) a zbytek produkce se dováží ze zemí EU. Dětská postel z vaší objednávky je opravdu vyrobena v Polsku - neznamená to však, že by se automaticky jednalo o nějaký špatný výrobek. S truhlárnou MB spolupracujeme již dlouhou dobu, protože umí vyrábět krásné dětské postele za skvělou cenu s možností moření na 20 druhů barev. Nezaznamenali jsme od vás žádnou reklamaci na kvalitu, takže negativně hodnotit náš obchod jen podle místa výroby vašeho zboží nám příjde nefér.

    V.Hodina, INTENA Nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nepřiměřeně dlouhá doba dodání

    Reakce obchodu INTENA nábytek

    Vážený zákazníku,
    Informaci že dřevěná komoda není skladem, ale vyrábí se zakázkově na objednávku máme uvedenu na našich stránkách. Termín zakázkové výroby jste nám také odsouhlasili a telefonicky potvrdili. Nerozumíme proto negativní recenzi za výrobní termín.

    V.Hodina INTENA Nábytek

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Výhody? Snad jen přehlednost stránek a velký výběr sortimentu.
    • Velmi dlouhá dodací lhůta, chaos v objednávkách, příšerná doprava, objednávka dorazila na dvakrát, protože nefunguje ani komunikace uvnitř obchodu. Nikdo se neozval, že zboží vezou, nikdo nevěděl, že objednávka není kompletní a proč. Musela jsem si všechno vytelefonovat. Prostě hrůza.

    Jen pro lidi s obrovskou trpělivostí a spoustou času na telefonování.

    Reakce obchodu INTENA nábytek

    Vážený zákazníku,

    U vaší objednávky je opravdu chyba na naší straně. V rámci urychlení jsme zařídili, aby k vám postel dovezl přímo dovozce zboží do ČR. Tento nám však nedal informaci o dovozu předem a proto došlo ke zpoždění dodání matrace. Za vzniklou komplikaci se ještě jednou velmi omlouváme a věříme, že budete s dětskou postelí spokojená.

    V.Hodina - INTENA Nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Reklama předčila kvalitu nabízeného zboží.
    • Špatné opracování jednotlivých dílů.
    • Je nutné, aby si prodávající upřesnil co je to postel z masívu. Dodané díly byly z překližky a ještě hrubě neopracované, žádné prkno, žádné dřevo!!

    U této firmy si já už nikdy nic nekoupím.
    Navíc cena několikanásobně převyšuje kvalitu dodaného zboží ( v prknech díry po červotočích)!!!

    Reakce obchodu INTENA nábytek

    Vážený zákazníku,

    Vaše hodnocení patří spíše k hodnocení produktu než k hodnocení obchodu. Myslím že z naší strany byla komunikace a doprava zcela v pořádku. Pokud jde o vaši postel - je celá 100% vyrobena z masivního buku, dobře opracovaná a nalakovaná. Ve vašem hodnocení patrně zmiňujete rošty, které jsou vyráběné ze silné překližky. Tento materiál má totiž větší nosnost než jednoduchá dřevěná lať. Tyto rošty navíc dáváme k posteli zcela zdarma.

    Pokud jste objevil v materiálu nějáké díry - máte možnost špatný díl reklamovat. Žádnou reklamaci jsme však z vaší strany neobdrželi.

    V.Hodina INTENA nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Komunikace, dodací lhůty.

    Nespolehlivost.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 týdny

    • komunikace

    Dobré zboží za dobrou cenu. Objednávala jsem rošty s dodací lhůtou do 10 dní (toto mi naprosto vyhovovalo, neboť jsem měla dovolenou a mohla jsem být při odběru kdykoliv k dispozici). Po odeslání objednávky a zaplacení jsem byla telefonicky informována o zdárném vyřízení a odeslání zboží v uvedené lhůtě. Po 10 dnech čekání jsem zvedla telefon, a doptávala se, kde je problém. Údajně dovolená celý proces zbrzdila a byla jsem ujištěna, že do 5 dní zboží obdržím. Poslední den mi došel email s informací, že zboží mi bude doručeno do dalších 48hodin. Nikdo už mi ale termín neupřesnil a jelikož mi už dovolená skončila, stalo se, že v době dodání jsem byla v práci a dopravní kurýr zvonil u dveří marně. Kontaktoval mě tedy telefonicky, že zboží se pokusí doručit znova druhý den. Musela jsem si vzít volno a volejte sláva, po skoro měsíci mám rošty doma. Na jednom z nich chybí krytka, ale tuto závadu požaduji za drobnost. Vše bych shrnula tím, že pokud u výrobce nastane podobný problém, měl by být zákazník řádně a hlavně včas informován.

    Reakce obchodu INTENA nábytek

    Vážený zákazníku,

    V tomto případě je opravdu chyba na naší straně. Pokud zjistíme nepředvídané zpoždění ve výrobě, vždy se snažíme zákazníky telefonicky kontaktovat s informacemi. Časové termíny nám hlídá automatický systém, který ve vašem případě zcela zřetelně selhal. Za zpoždění se hluboce omlouváme a věříme, že budete s novými rošty spokojeni.
    Tým INTENA Nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • udává nesprávné termíny dodání na internetových stránkách

    Reakce obchodu INTENA nábytek

    Vážená paní Pohlová,
    Ve vaší objednávce z 19.8 máte mimo stůl také zakázkově vyráběnou čalouněnou židli ( vybrala jste specifický potah ). U tohoto výrobku máme uveden termín expedice 12-20 dní. Při telefonickém potvrzení objednávky jste nám tento termín potvrdila a odsouhlasila. Dnes 8.9 vám objednávku expedujeme - tj přesně 20 den. Sice jsme na samé hranici uváděného termínu ( způsobeno obrovským množstvím objednávek na židle v tomto období ) , ale každopádně vám výrobky expedujeme v avizovaném TERMÍNU. To, že vás netrpělivost vedla k udělení záporné recenze nás velmi mrzí. Věříme, že budete se stolem i židlí spokojeni.
    V.Hodina - INTENA nábytek.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    Pokud je zboží přes internet nabízeno,tak by mělo být na skladě,ale opak je pravdou.

    Musí se teprve vyrobit,aby mohla být uspokojena Vaše objednávka.

    Reakce obchodu INTENA nábytek

    Zákazník u nás objednává koupelnové skříňky, u kterých máme na e-shopu uvedeno, že jsou na objednávku. Zákazník je tedy před nákupem zřetelně předem informován, že danné zboží není na skladě. Přesto zboží objedná, po našem telefonickém kontaktu nám potvrdí že s výrobou souhlasí a pak uděluje negativní recenzi za to, že zboží není skladem. Tomu opravdu nerozumíme :(