Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Některé vrty byly zaměněny za jiné, takže jsme museli improvizovat a použít svoje. Zásuvky v psacím stole jsou velmi krátké a jedna se již po týdnu protrhla, museli jsme lepit.

    Pro zboží jsem si musela 200 km tam a 200 km zpět do Ejpovic (Geis) dojet. A ve finále mi bylo sděleno, že jsem si vlastně zásilku chtěla vyzvednout sama od začátku. Vskutku spolehlivá firma, hlavně že za dodání jsem zaplatila Kč 700,--. Plus 400 km benzín, protože bydlím 50 km od Aše.

    Reakce obchodu INTENA nábytek

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení. Mrzí nás vaše špatná zkušenost s dopravcem - jedná se o ojedinělou individuální chybu dispečera v komunikaci. Pokud se doprava neuskutečnila až do místa bydliště, částku za dopravu samozřejmě vrátíme zpět. Jestliže jste objevila na výrobku jakýkoli problém - kontaktujte prosím kolegyni z reklamačního oddělení. Jakékoli reklamace řešíme okamžitě a vždy ke spokojenosti zákazníka. Pevně věřím, že vám stůl a nová dětská postel budou dlouho sloužit.

    Ing. Vladimír Hodina
    vedoucí prodeje

    INTENA nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • U Inteny jsem si osobně objednal postele, na objednávce - faktuře byly ceny za jednotlivou postel, tak jsem si to objednal jako finální dodávku a zaplatil. Došly však díly v obalech s tím, že montáž si musím zaplatit zvlášť v ceně cca 10 000kč(15% z ceny). O tom,však při sepisování a domlouvání v obchodě nepadla ani zmínka. Jelikož jsme 80letí důchodci tak jsem požadoval přesun postelí z auta do rodinného domu, vzdáleneho 22m, bylo mi to přislíbeno, avšak přijel jen šofer, tak jsme společně s nim museli odnosit v noci díly do objektu. Další nepříjemnost spočívala v tom, že díly byly dodány na dvakrát, v důsledku špatného dílu. Rovněž čekání na dovoz od 17. do 21.hodin, přijel 20.25 a druhý dovoz 18. až 20.30, přijel 19.45 hod nemá s logistikou nic společného.

    Raději si najít jiného dodavatele - nekupovat!!!

    Reakce obchodu INTENA nábytek

    Dobrý den,

    veškerý nábytek je standardně dodáván v demontovaném stavu - tuto informaci uvádíme přehledně u každého výrobku. Postele smontované v celku by technicky nebylo možné dopravovat. Cena montáže se standardně účtuje jako 15% z ceny montovaného nábytku. Jelikož jste měli objednáno několik postelí a montáž by několika pracovníkům zabrala celý den, kalkulace montáže je tedy zcela v pořádku. Kritice večerního rozvozu rovněž nerozumím, neboť byl ve vašich požadavcích.

    Ing. Vladimír Hodina
    vedoucí prodeje

    INTENA nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    doslova šílená doprava
    zboží mělo dorazit V Po. V neděli mi polali z obchodu SMS, že nepřijde - bohužel už jsem nemohl zrušit naplánovanou dovolenou.
    Náhradní termín byl v Pá - kupodivu už bylo možné odpolední doručení - původně možné nebylo. Ovšem dorazil pouze řidič (TOPTRANS)- o nějakém doručení za první zavřené dveře bez mé pomoci ani náhodou. Balík vážil 98kg! Ještě že byl řidič ochotný a společně jsme balík nějak dotáhli do domu. Údajně prý doručují jen za vrátka plotu???

    Reakce obchodu INTENA nábytek

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení. Mrzí nás vaše špatná zkušenost s dopravcem - jedná se o ojedinělou individuální chybu řidiče v komunikaci. Za komplikace s přepravní službou se proto velmi omlouváme. Ihned jsem provedl takové opatření, aby se podobná situace neopakovala. Pokud jde o místo předání - v základní dopravě je pouze přesun k prvním dveřím ( např vchod do domu, branka plotu u RD ). Tuto informaci uvádíme jak u zboží, tak při vyplňování objednávky. Výnos zboží je samostatná příplatková služba.

    Ing. Vladimír Hodina
    vedoucí prodeje

    INTENA nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Prodáváte solidní postele s výběrem matrací, nikoliv ovšem s adekvátními stolky k postelím. Vysoké postele, nízké stolky. Výběr, všechno jedno brdo ! Stolek z masívu ve stejném odstínu, výškou naprosto nevhodný k posteli za 6,5 tis.Kč. Kdo by si dvojpostel s dvěma nočními stolky koupil ? Zkuste to, byli bychom zvědavi !

    Reakce obchodu INTENA nábytek

    Dobrý den,
    zakoupili jste osobně na naší prodejně masivní bukovou postel a matrace - dle vaší informace jste s těmito výrobky spokojeni. K posteli jste chtěli následně dokoupit noční stolek vysoký 80cm. Jde tedy již spíše o skříňku - takto vysoké noční stolky žádný výrobce nenabízí. Nabídli jsme vám proto výrobu bukového masivního stolku se zásuvkou a s atypickou výškou, kde vám však přišla vysoká cena. Z naší strany proběhlo vše v pořádku - komunikace, doprava postele a bezplatná pomoc s výnosem. Proto nás velmi mrzí vaše celkové negativní hodnocení, které si určitě nezasloužíme.

    Ing.Vladimír Hodina
    vedoucí prodeje

    INTENA nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obchod komunikuje se zákazníky
    • Nedostatečná koordinace s dopravcem
    • Nekvalitní výrobky

    Podle pokynů mělo při převzetí zboží dojít ke kontrole jednotlivých výrobků. Dopravce na to měl zcela odlišný názor, který podpořil tvrzením, že "obchod vždy tvrdí něco jiného", že si vymýšlí a on za poškození nenese odpovědnost - předává zboží komplet na paletě tak, jak ho dostal. Zboží bylo na paletě zabalené do jednoho balíku.
    Dopravce se neozval dopředu, ozval se až ráno v den doručení.
    Na rámu postele byly málo vyvrtané díry (všechny), šrouby proto nebylo možné zcela zašroubovat, bylo nutné vyvrtat hlubší díry.
    Dodaný rošt měl příliš dlouhé laťky, které se (některé) nevešly do rámu postele. Bylo nutné některé laťky zkrátit uřezáním. V důsledku dlouhých latí není rám ve zcela vertikální poloze a přední zábrana je tak šikmo vůči sloupkům postele. Vypadá to hrozně.
    Celkově šílenost, kdyby to byl výrobek, který lze snadno vrátit prodejci, tak bych ho rozhodně vrátil. Jelikož to u postele není tak snadné, poradili jsme si s tím, jak se dalo, byť montáž s ohledem na uvedené vady nebyla snadná.
    A to se ani nevracím k tomu, co tomu předcházelo... Objednávka nad 20 000 Kč (doprava zdarma), poskytnutí slevy 400 Kč, následně zaúčtování dopravy za cca 600 Kč... To se pak vyjasnilo telefonicky. Nekompatibilní lamelový rošt s přední zábranou, tudíž nezbytná změna roštu v již potvrzené objednávce atd. Zklamání.

    Reakce obchodu INTENA nábytek

    Dobrý den,

    Děkujeme za vaše hodnocení, neboť i negativní recenze jsou pro nás zpětnou vazbou k dalšímu zlepšování. Velmi nás těší vaše pochvala komunikace. Pokud jde o kontrolu zboží při převzetí - vždy stačí při přebírání zkontrolovat jen vnější obal krabice ( jak je běžné u všech dopravců ) . V žádném případě není potřeba před řidičem rozbalovat a kontrolovat obsah. Jestliže jste objevil na výrobku jakýkoli problém - kontaktujte prosím kolegyni z reklamačního oddělení. Jakékoli reklamace řešíme okamžitě a vždy ke spokojenosti zákazníka. Pevně věřím, že vám bude nová dětská postel dlouho sloužit.

    Ing.Vladimír Hodina
    vedoucí prodeje

    INTENA nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    • po vybalení stolu, deska poškrábaná, šuplíky nešli vůbec složit, rohy oštípané, stůl jsme objednávali dceři k narozeninám, takže zkažené narozeniny....:-(

    Reakce obchodu INTENA nábytek

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši recenzi, která spíše patří do hodnocení produktu než obchodu. Z naší strany proběhlo vše bezproblémů - komunikace, rychlost dodání... Dle mé kolegyně z reklamačního oddělení se s vámi dohodla okamžitá výměna celého stolu. Jakékoli reklamace řešíme vždy obratem ke 100% spokojenosti zákazníka.

    Ing.Vladimír Hodina
    vedoucí prodeje

    INTENA nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nevyhoda

    Reakce obchodu INTENA nábytek

    Dobrý den,

    Děkujeme za vaše hodnocení . Bohužel mu nerozumíme a nemůžeme na něj reagovat...

    Ing.Vladimír Hodina
    vedoucí prodeje

    INTENA nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po dvou týdnech volali z prodejny, že látku na postel, kterou jsem si vybrala nemají. Musela jsem objednat jinou.

    Reakce obchodu INTENA nábytek

    Dobrý den,

    V průběhu zakázkové výroby vaší čalouněné postele dodavatel opravdu zrušil potahovou látku. Jako obchod jsme tuto skutečnost nemohli nijak ovlivnit. Nabídli jsme tedy zrušení objednávky nebo výběr z jiných látek , kde jste nakonec vybrala. Mrzí nás proto vaše negativní hodnocení...

    Ing.Vladimír Hodina
    vedoucí prodeje

    INTENA nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přestože jste obdrželi platbu 11.12., židle do dnešního dne - 28.12. - nedorazily. Ano, telefonicky jste se omluvili, ale o Vánocích jsme se na omluvu posadit nemohli.

    Reakce obchodu INTENA nábytek

    Dobrý den,

    U židle č.866 z vaší objednávky uvádíme expedici do 14 dní. Při telefonickém potvrzení jsme vám sdělili, že již není garance dodání do vánoc a nabídli okamžité vrácení peněz. Tuto možnost jste nevyužila - nerozumím proto vaší negativní recenzi.

    Ing.Vladimír Hodina
    vedoucí prodeje

    INTENA nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží dodnes nemám i když deklarovaná dodací lhůta 4-6 byla již dáááávno překročena. Zboží sice původně došlo, ale bylo viditelně poškozeno, takže jsem ho od dopravce vůbec nepřevzala. Celý proces s reklamací dodávky se táhne (dovolená, výpadek elektřiny...???) a dodnes není jasné kdy a jestli vůbec postel v ceně přes 20tis. Personál jedná vstřícně, ale neefektivně. AJ

    Reakce obchodu INTENA nábytek

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že vaši zásilku přepravce poškodil. Požadavek na výrobu nového dílu, který byl poškozen, jsme okamžitě předali do výrobní dílny a momentálně čekáme na jeho dodání. Obratem pak objednávku rychle dodáme. Jak zde uvádíte - naše kolegyně s reklamačního oddělení s vámi vstřícně jedná a komunikuje. Pokud bychom znali nějaké efektivnější řešení, určitě bychom jej realizovali. Pevně věříme, že budete moci novou postel co nejdříve spokojeně užívat.

    Ing.Vladimír Hodina
    vedoucí prodeje

    INTENA Nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • dlouhá čekací doba dodání - 1 měsíc

    Reakce obchodu INTENA nábytek

    Dobrý den,

    u každého výrobku na našich stránkách přehledně uvádíme termín expedice. Tato výrobní doba také zobrazuje v potvrzovacím emailu u každé objednávky. U postele LADA z vaší objednávky uvádíme výrobní dobu do 30 dní. Nerozumíme proto, proč nás již po 14 dnech hodnotíte takto negativně...

    Ing.Vladimír Hodina
    vedoucí prodeje

    INTENA Nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace nulová
    • žádný email,že objednávka je hotová
    • žádná domluva na dodání zboží

    Zboží mělo být k vyzvednutí,dodání na konci března.V půlce dubna jsem se musela sama dotázat,kde zboží je.Teprve poté mi bylo odepsáno,že mají z důvodu nemocnosti opoždění.Ok,to se dá pochopit,ale neměla by firma sama informovat opoždění dodávky? Stále čekám na email s domluvou o dodání,ale komunikace nulová,prostě nezájem.Dodání druhý den v 7 ráno ...nedokáží pochopit,že v osm večer si těžko můžu vyzvednout na pobočce peníze a domluvit v práci volno.Od té doby komunikace nic.Opravdu nedoporučuji,tohle jsem ještě nezažila.A to jsem se na novou postel těšila.Je půlka května ..opravdu dobrá reklama pro firmu,asi zákazníky nepotřebují.

    Reakce obchodu INTENA nábytek

    Dobrý den,

    Průběh vyřízení vaší objednávky jsem osobně prověřil. Postel z objednávky měla být vyrobená do konce března. Dne 26.3 jsme vám zasílali informační email, ve kterém se omlouváme za zpoždění ve výrobě díky 50% nemocnosti zkušených truhlářů. Jakmile postel dorazila z výroby - obratem jsme vás kontaktovali ohledně dovozu. Jelikož pro zákazníky nabízíme dopravu zdarma - plánujeme vždy rozvozovou trasu tak, aby na sebe vykládky navazovali. První vykládky máme opravdu v 7 ráno a poslední v 7 večer - auto jede po celé republice. Kolega z dopravy je s vámi předběžně dohodnutý na další dovoz - nerozumíme proto, proč nás hodnotíte takto negativně.

    Vladimír Hodina
    vedoucí prodeje

    INTENA Nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Na zboží se těšíme, dle stránek vypadá kvalitně, ale zatím nedorazilo, tedy nemůžeme hodnotit. Komunikace je příjemná, leč zatím bez výsledku.

    Reakce obchodu INTENA nábytek

    Dobrý den,

    U postele Varezza z vaší objednávky uvádíme výrobní dobu do 6 týdnů. Nerozumíme proto, proč nás už po 5 týdnech hodnotíte takto negativně. Do konce 6 týdne bude vaše postel vyrobená.

    V.Hodina - INTENA Nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    NÁZOR NA VÁŠI PRODEJNU
    je to,že když jsem si objednal zboží se slevou,tak ano byla mi připsaná,ale když jsem potřeboval zboží ze slevou posunout,tak byly vymluvy prodejce
    Tak bych vaši firmu nikomu nedoporučil

    Reakce obchodu INTENA nábytek

    Dobrý den,

    Děkujeme za vaše anonymní hodnocení, kterému však nerozumíme a nedovedeme na něj proto reagovat.

    V.Hodina - INTENA Nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • na pohled vypadá pěkně
    • všechny šrouby sesypané dohromady, takže bylo zcela nejasné, který je který - třídění je práce asi na 2 hodiny
    • nepopsaná prkna, takže se muselo odhadovat, které prkno má být které
    • některá prkna byla už dodána popraskaná
    • při prvním použití praskly chabé plastové rukojeti
    • hlasitě skřípají pružiny
    • velmi dlouhá doba dodání, ač není zcela jasné, co trvalo tak dlouho - veškeré díly byly zcela rozložené
    • celkově nepůsobí vůbec bytelně

    Reakce obchodu INTENA nábytek

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení, kterým však spíše hodnotíte produkt, nikoli náš obchod. Z naší strany prodejce vše proběhlo bezproblémově - potvrzení, komunikace, doprava.... Mrzí nás však vaše nespokojenost s výrobkem. Neváhejte se proto obrátit na naší kolegyni z reklamačního oddělení: ( http://www.intena.cz/clanek/14-reklamace ).

    V.Hodina - INTENA Nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Dlouhá čekací doba dodání!

    Reakce obchodu INTENA nábytek

    Dobrý den,

    9.listopadu jste u nás objednali postel Hana s termínem expedice do 30 dní a 7.prosince jsme postel odeslali na vaši adresu. Termíny výroby jsou na našich stránkách zřetelně a přehledně zobrazeny - nerozumíme proto vaší negativní recenzi. Přejeme spokojené užívání vaší nové postele.

    V.Hodina - INTENA Nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Sice příjemná komunikace, ale ani po 50 dnech zboží stále nedorazilo. Chápu, že je u nábytku dlouhá čekací lhůta, ale více než šest týdnů už je dost.

    Reakce obchodu INTENA nábytek

    Dobrý den paní Michaelo,

    objednala jste u nás postel Barča, u které je zakázková výroba 6 týdnů, ale vaše platba k nám dorazila s více než týdenním zpožděním. Nyní postel expedujeme k vám a jsme stále v námi deklarovaném termínu.

    Přejeme dlouhé a spokojené užívání vaší nové postele.

    V.Hodina - INTENA Nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží je otřesně zabaleno. Není v krabicích vůbec zajištěno (vystláno polystyrenem) proti posuvu a nechtěným nárazům. Desky jsou na sobě pouze naskládány a jezdí po sobě. Hřebíky byly rozsypány mezi deskami skříně. Jen velkou náhodou nedošlo k poškození desek.

    V tomto obchodě bych již neobjednala. Ne z důvodu komunikace nebo délky objednání, ale čistě z důvodu balení zboží. Je to příliš velký risk. Na to, jak je zboží drahé, je vysoká pravděpodobnost, že přijde poškozené, i když přepravce udělá vše správně a krabice je neporušená.

    Reakce obchodu INTENA nábytek

    Dobrý den,

    Děkujeme za vaše hodnocení. Všichni výrobci při balení nábytku z lamina nepoužívají žádné proložení mezi deskami, neboť je laminovaný povrch odolný podření či poškození. U nábytku z lakovaného masivního dřeva je systém balení složitější, jednotlivé desky jsou vždy vzájemně proloženy změkčující vrstvou.
    Jelikož máte dodanou skříň zcela v pořádku a bez závad, přejeme její dlouhé a spokojené užívání.

    V.Hodina - INTENA Nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Výběr vystavených postelí z masivu
    • Nedostatečné - matoucí popisy zboží. Při objednávce jsme uváděli na nabídku roštů, že máme svoje rošty 90x200cm, které použijeme.
    • Když je u postele uveden doporučený rozměr roštů 90x200 a rozměr postele 180x200, nepočítám s tím, že do postele 2 rošty 90x200 nevlezou. Na dotaz mám sděleno, že jejich rošty mají rozměr 89x200 a že jsme si mohli všimnout konstrukce polohovatelného systímu roštů - v prodejně jsou postele složené, obrázek na webu není.

    Pokud bychom neměli vlastní rosšty a chtěli koupit rošty zárověň s postelí, bylo by vše v pořádku. Když ale došlo k problému - chybělo mi vstřícné věcné jednání, vyžádaná nabídka slevy na rošty 10%, není jako řešení problému prodejce s chybnými údaji o produktu zajímavá.

    Reakce obchodu INTENA nábytek

    Dobrý den pane Tomáši,

    děkujeme za váš nákup a hodnocení. Jsme rádi, že se naše komunikace ohledně roštů do postele již vysvětlila a nyní můžete vaši novou postel z masivu ( http://www.intena.cz/68-postele-z-masivu ) spokojeně užívat.

    V.Hodina - INTENA Nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží jsem objednala 28.2. a uhradila zálohu, dosud nebylo dodáno! Moje hodnoceni by tudíž nebylo pozitivní. Stále čekám.

    Reakce obchodu INTENA nábytek

    Dobrý den,
    Vždy si zakládáme na kvalitní komunikaci a proto jsme vás na vzniklé menší zpoždění výroby předem telefonicky informovali. Přijměte proto ještě jednou naši omluvu za chybu ve výrobě. Věříme že vás potěší dva anatomické zdravotní polštářky, které vám navíc k objednávce zasíláme jako dárek.

    V.Hodina - INTENA Nábytek