Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • rychlé - zboží přišlo dříve, než bylo uvedeno
    • Asi týden po mém nákupu došlo k výrazné slevě psacího stolu, který jsem si koupila. Mrzelo mne, že obchod na tuto skutečnost neupozornil, slušný obchodník dopředu avizuje plánované snížení cen

    Reakce obchodu INTENA nábytek

    Dobrý den,

    žádné snižování ani zvyšování cen dopředu neplánujeme a vždy reagujeme na úpravu ceny či akční nabídky od dodavatelů a výrobních dílen. Vaše negativní recenze nás proto velmi mrzí.

    Vladimír Hodina
    vedoucí prodeje

    INTENA Nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodržení dodací lhůty
    • Přehledný e-shop
    • Postel seženete i jinde na internetu pod jiným názvem, ale výrazně levněji
    • Nebyl dodán montážní návod
    • Cena

    Postel dodaná v částečném demnotu nešla složit. Kolíky pro bočnice horního lůžka byly mimo svoji osu asi 2 mm - pro běžného smrtelníka nereálné složit, pro mě řešení stylem "poraď si sám".

    Reakce obchodu INTENA nábytek

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že aniž by jste nám do obchodu podali jakoukoli zprávu o problému s montáží či reklamaci, vše zmiňujete až zde na Heuréce. Pokud by jste zavolali na naši infolinku, obratem bychom poslali nové díly či kování. Pokud jde o název postele - váš zakoupený model kopíruje spousta výrobců a prodávají jej pod různými názvy.

    Vladimír Hodina
    vedoucí prodeje

    INTENA Nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Ochotná paní v obchodě , ochotný dopravce zboží
    • Nedodržení dodací doby o 14dní.
    • Pokud se neinformujete o stavu objednávky (při překročení dodací lhůty) a dodání zboží, sami aktivně nekomunikují. Po dotazu ale obratem odpověděli.
    • Velmi špatná kvalita postelí. Výklopná část ,na kterém je umístěna matrace, je zespodu potažena netkanou textilií (= papírová fólie !!!) ,která se dává v zahradnictví pod jahody. Velké riziko,že se používáním po krátké době protrhne. Stejnou netkanou fólií jsou potaženy i strany,které nejsou vidět + čelo postelí zezadu. Celková konstrukce velice slabá.

    Reakce obchodu INTENA nábytek

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí vaše nespokojenost. Desky a konstrukce na skrytých částech postele se vždy čalouní jen černou netkanou textílií. Je to obvyklá výrobní zvyklost všech výrobců čalouněných postelí, neboť by další použití pohledové látky zvyšovalo konečnou cenu. Pokud jste jak zmiňujete navštívila naší prodejnu , postel Denver z vaší objednávky jste si určitě dobře prohlédla. Za malé zpoždění ve výrobě se ještě jednou omlouváme.

    Vladimír Hodina
    vedoucí prodeje

    INTENA Nábytek

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsme si vyzvedli a po vybalení a složení jsme zjistili, že je čelo postele na její hraně poškozeno (rovná prasklina), kontaktovali jsme hned druhý den obchod a třetí den jsme písemně podali reklamaci. V první odpovědi nám sdělili, že jsme se na zboží před objednáním na eshopu, měli přijít osobně podívat a po 40 dnech ve druhé odpovědi nám sdělili, že jsme si mechanické poškození způsobili sami, že mají kamerový systém na kterém žádné poškození není.
    Nikomu nedoporučuji pořizovat si zboží v tomto obchodu.

    Reakce obchodu INTENA nábytek

    Dobrý den,
    Pečlivě jsem prostudoval průběh vaší objednávky. Reklamovali jste u nás chybějící očalounění zadní části čela postele, ačkoli v popise na eshopu uvádíme, že se zadní část nečalouní a postel jste si rovněž prohlédli na našem obchodě. Při osobním odběru jste si postel kontrolovali - byla zcela v pořádku. Ve vámi zmíněném kamerovém záznamu před našim skladem zřetelně vidíme, jak korpus postele odvážíte autem na vozíku, bez jakéhokoli podložení nebo proložení jednotlivých dílů a tyto jsou v přímém kontaktu s kovovým okrajem vozíku. Dále nemáme k vaší úmyslně poškozující recenzi co dodat.

    Vladimír Hodina
    vedoucí prodeje

    INTENA nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    • Zvýšená čalouněná postel s úložným prostorem Lyoneta, 90x200 - Výběr čalounění : PO (ekokůže), Výběr matrace : 05. Matrace Brooklyn , nejhorsi postel na ktere jsem kdy lezela, zatim me spadla z postele jen noha. Kazdou noc mam strach, ze spadnu na zem

    Reakce obchodu INTENA nábytek

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši recenzi, která však patří spíše do hodnocení produktu než obchodu. Z naší strany prodejce proběhlo vše bezproblémů - komunikace, rychlost dodání...

    Jelikož jsme od vás neobdrželi žádnou reklamaci - kontaktujte prosím naše reklamační oddělení. Jakékoli probléby řešíme vždy obratem ke 100% spokojenosti zákazníka.

    Ing.Vladimír Hodina
    vedoucí prodeje

    INTENA nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Komunikace po 6 týdnech při upozornění na nedodrženou objednávku prakticky okamžitě
    • Dodání postele s jiným čalouněním než jsem objednal (nechápu, proč jsem trávil čas výběrem)
    • Dodání 4-6 týdnů se protáhlo bez pěti dnů na rovné dva měsíce
    • Nožky postele nevhodně vyrobeny, kdy se jedna protáčí a druhá má dokonce stržený závit

    Dle mne na mou objednávku zapomněli, na postel pak dali červené čalounění, které bylo právě na skladě (namísto původně objednaného černého čela?) a poslali..vše, až když jsem se po 6 týdnech dotázal. Nožky si sám předělám na širší šroub a zapuštěnou matku. Příště volíme raději obchodní centra..

    Reakce obchodu INTENA nábytek

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši recenzi a pochvalu naší komunikace. Výrobcem Vaší postel je firma MAWS z Prostějova. Jelikož jsme měli s tímto výrobcem opakované potíže především s dodacími termíny, již před měsícem jsme spolupráci s tímto výrobcem ukončili. Omlouváme se za problémy s postelí, zatím k nám však z vaší strany nedorazil žádný požadavek na reklamaci nebo vrácení zboží. Pevně věříme , že váš příští nákup již bude probíhat na 100% .

    Vladimír Hodina
    vedoucí prodeje

    INTENA Nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nevhodné řešení reklamace poškozeného zboží

    Při rozbalení zjištěno poškození potahové látky (ekokůže). Při reklamaci svalena odpovědnost na mě z důvodu nedostatečné kontroly zboží. Nevím sice, jak jsem měla zboží zkontrolovat před rozbalením (obal byl neporušen), ale dle obchodu jsem pochybila. Zaplacen komfortní výnos - při reklamaci si mám postel snést a po vyřízení opět vynést sama (resp. s řidičem).

    Reakce obchodu INTENA nábytek

    Dobrý den,

    Pečlivě jsem prostudoval průběh vaší reklamace. Ačkoli dle pracovníků výnosu při převzetí neproběhla z vaší strany žádná kontrola zboží, nabídli jsme vám přečalounění nebo slevu a zaslání nového potahu. Zvolila jste variantu se slevou a novou látku již máte doma. Nerozumím tedy, proč zde uvádíte zkreslené informace.

    Vladimír Hodina
    vedoucí prodeje

    INTENA Nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    zboží zaplaceno a stále ještě čekáme na dodání

    Reakce obchodu INTENA nábytek

    Dobrý den,

    Termín výroby vaší objednávky postele byl v průběhu května. Tento termín bezproblému splníme a vaši objednávku dodáme. Zboží je již ve výrobě dokončeno, čekáme jen na volnou kapacitu dopravního auta. Denně expedujeme desítky zakázek a všichni naši pracovníci jedou na 150% tak, abychom objednávky stihali včas dodat. Vaše hodocení proto mrzí nejen mě, ale všechny naše skladníky a řidiče.

    Vladimír Hodina
    vedoucí prodeje

    INTENA nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží svou kvalitou neodpovídá ceně! Bočnice je sešitá lajdácky. Nevím, jak kontrolujete kvalitu, ale řekl bych, že nijak!

    Reakce obchodu INTENA nábytek

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši recenzi, která však patří spíše do hodnocení produktu než obchodu. Z naší strany prodejce proběhlo vše bezproblémů - komunikace, rychlost dodání... Pokud máte s výrobkem jakýkoli problém, kontaktujte prosím naše reklamační oddělení. Jakékoli reklamace řešíme vždy obratem ke 100% spokojenosti zákazníka.

    Ing.Vladimír Hodina
    vedoucí prodeje

    INTENA nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel mi zboží nebylo doručeno, jelikož jsem objednávku zrušila, protože mi nebylo vyhověno a to s odnosem do 1.patra.

    Reakce obchodu INTENA nábytek

    Dobrý den,

    informaci o tom, že z hygienických důvodů omezení kontaktu řidičů se zákazníky nelze aktuálně objednávat výnosy, máme uvedenou jak v infu o dopravě, tak přehledně v nákupním košíku. Při telefonickém potvrzení objednávky jste nám povrdili, že tuto informaci berete na vědomí. Nerozumím tedy vaší negativní recenzi.

    Ing. Vladimír Hodina
    vedoucí prodeje

    INTENA Nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Po pocatecnkm zmatku byla komunikace s dodavatelem, Nabytek INTENA, dobra. Vysvetlili me situaci s dodavatelem nabytku firmou Bradop z Jablunkova, a nakonec jako vyraz dobre vule nezapocitali dopravu.

    Zbozi bylo dodano s nekolikatydenim zpozdenim, ktere bylo zpusobeno vyrobcem, firmou Bradop z Jablunkova. Koupil jsem dve postele a komodu. Postele byly vyrobene z tenkych prkynek jako kdyby byly pro panenky a ne dospeleho cloveka. Minimalni stabilita, pri otoceni a jakemkoli pohybu spousta vrzani a mel jsem pocit, ze se pode mnou postel kazdou chvili rozpadne. Druhy den jsem obe postele rozmontoval na spaleni. Nechal jsem jenom rosty, ktere dam do novych posteli ktere si necham udelat od mistniho truhlare. Alespon neco se da pouzit... Pokud jde o komodu, byla pouzita nekvalitni prkna nekde zcernale drevo. Predni strana vsech supliku je slozena ze tri slepenych prkynek, ktere k sobe barvou a strukturou naprosto nepadnou. Navod k sestaveni je prakticky nefunkcni a dokonce i ocelove klicky na sroubovani se brzy opotrebovaly a musel jsem pouzit klicky z Ikea. Nakonec jsem pro komodu nasel misto, ale ne to puvodni, ale trochu svhovane. Celkove jsem citil, ze vyrobky byly vyrobene s naprostym nezajmem. Je to velika skoda, ze se drevo takto dokaze znehodnotit misto zhodnoceni, ze firma nedodava s vyrobky radost ale frustraci.

    Reakce obchodu INTENA nábytek

    Dobrý den,

    ohledně zpoždění ze strany výrobce - dopředu jsme vás o této skutečnosti informovali a neustále s vámi komunikovali. Informování zákazníka patří mezi naše hlavní priority. Pokud nejste s dodaným nábytkem spokojeni, máte vždy možnost vrácení zboží bez udání důvodů. S touto službou nenese náš kupující vůbec žádné náklady. Co se týče kvality výrobků, nezaznamenali jsme však od vás žádnou reklamaci, proto nás vaše negativní recenze velmi mrzí.

    Ing. Vladimír Hodina
    vedoucí prodeje

    INTENA Nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Komunikace dobrá, zboří bylo dodáno v dřívějším termínu, ale dodání "vázlo". Nevím, kde a kdo udělal chybu, ale naše zboží bylo dodáno na zcela jinou adresu a pak bylo pravděpodobně celý den v nákladním autě, protože krabice se rozlepovala a po vybalení jsme zjistili odření hrany čela postele.

    Reakce obchodu INTENA nábytek

    Dobrý den,

    Pečlivě jsem prověřil jsem průběh dodání vaší objednávky. Vaše příjmení se shodovalo s druhým zákazníkem, kterému bylo zboží rovněž ve stejný den dováženo. Řidič auta vykládky zaměnil a následně se k vám ještě ten den vrátil, aby vše dal do pořádku. Pokud jde po problém s hranou postele - nezaznamenali jsme od vás žádnou reklamaci. Mrzí nás proto vaše negativní hodnocení.

    Ing. Vladimír Hodina
    vedoucí prodeje

    INTENA Nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nic moc

    Reakce obchodu INTENA nábytek

    Dobrý den,

    objednali jste u nás 2 matrace Herodes, které jsme vám v pořádku dovezli. Neobdrželi jsme žádnou zpětnou informaci o jakémkoli problému a proto bohužel nevíme, co negativně hodnotíte...

    Ing. Vladimír Hodina
    vedoucí prodeje

    INTENA Nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Mělo dojít do 7-14 dnů, je to dnů 18 a nemám žádné informace.

    Reakce obchodu INTENA nábytek

    Dobrý den,

    u vaší objednávky je opravdu chyba na naší straně. U výrobce matrace došlo k menšímu zpoždění a systém na hlídání termínů nás včas neupozornil. Včera jsme vám matrace dovezili a pevně věříme, že s nimi budete spokojeni. Za vzniklé zpoždění se ještě jednou omlouváme .

    Ing. Vladimír Hodina
    vedoucí prodeje

    INTENA nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zmatky při dodávce - chybějící komponenty.

    Reakce obchodu INTENA nábytek

    Dobrý den,

    vaši reklamaci chybějícího dílu kuchyně jsme ihned potvrdili a objednali u výrobce potřebnou součást. Kolegyně vás také průběženě telefonicky informovala. Vždy se snažíme jakýkoli problém vyřešit obratem a proto nás mrzí vaše negativní hodnocení.

    Ing. Vladimír Hodina
    vedoucí prodeje

    INTENA Nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikují

    Reakce obchodu INTENA nábytek

    Dobrý den,

    výroba vaší objednávky je ca 30 dní - postel budeme ješte tento týden expedovat. V průběhu výrobní doby bohužel nejsme technicky schopni zjistit stav dokončení ( výrobní dílna nám oznámí dokončení ca 1 den předem ). Pevně věřím, že budete s novou postelí a matracemi spokojeni.

    Ing. Vladimír Hodina
    vedoucí prodeje

    INTENA Nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jsem krajně nespokojen.Zboží jsem objednal 9.1.2020 s tím,že bude dodáno v rozmezí 20-30 dní a dodnes jsem nic nedostal.Ani zprávu jak na tom objednávka je i když jsem ji urgoval.

    Reakce obchodu INTENA nábytek

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení. Prověřil jsem osobně vaši objednávku na čalouněnou válendu a opravdu je chyba na naší straně. Výrobce měl drobný výpadek a systém nás včas na tuto skutečnost neupozornil. Postel dnes odesíláme a ještě jednou se omlouváme za zpoždění. Ihned jsem udělal taková opatření, aby se problém neopakoval.

    Ing. Vladimír Hodina
    vedoucí prodeje

    INTENA Nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dodáno bez návodu a faktury.

    Reakce obchodu INTENA nábytek

    Dobrý den,

    vaši negativní recenzi nerozumím. Fakturu vždy lepíme v obálce na zboží. V případě, že by např. přepravce poškodil - není žádný problém zaslat emailem. Omlouváme se, pokud v balení nebyl montážní návod. Pokud zákazník kontaktuje naši infolinku, vždy dovedeme obratem zaslat na email.

    Ing. Vladimír Hodina
    vedoucí prodeje

    INTENA nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • mnoho zboží k prohlédnutí
    • Zboží nedodávají
    • Žádná komunikace ze strany obchodu, omluva nebo nějaká výmluva ohledně termínu

    Reakce obchodu INTENA nábytek

    Dobrý den,

    Termín vaší objednávky postele byl dodání do vánoc. Tento termín bezproblému splníme - dovezeme předběžně 20.12. Zboží již máme vyrobeno, čekáme jen na volnou kapacitu dopravního auta. Denně expedujeme desítky zakázek a všichni naši pracovníci jedou na 150% tak, abychom všechny objednávky do vánoc stihli dodat. Vaše hodocení proto mrzí nejen mě, ale všechny naše skladníky a řidiče.

    Ing. Vladimír Hodina
    vedoucí prodeje

    INTENA nábytek