Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- rychlé vyřízení
- nedostatečně zabalené zásilky vzhledem k nadměrné váze
První objednávku závaží jsem nepřevzal - dorazila naprosto v dezolátním stavu. Na druhou objednávku už nemám sílu opět reklamovat, opět jsou na jednom ze závaží na 4 místech odštíplé hrany od házení se zásilkou na PPL. Přede mnou s nimi nezacházela šetrně ani samotná pracovnice PPL. Bohužel to bylo hlavně kvůli nedostatečnému zabalení (pouze slabý karton a igelit, popadané stahovací pásky) na těžkých 25kg zásilkách. Naštěstí tyto povrchová poškození nemají na funkci vliv. Další nákup u obchodu ale už nejspíš neprovedu.
Reakce obchodu inSPORTline.cz
Dobrý den, pane Michale,
děkujeme za zpětnou vazbu. Velice se Vám omlouváme za popisované komplikace.
Informaci jsme předali vedoucímu skladu a zajistíme potřebné kroky k nápravě. Na Vaší 100% spokojenosti nám záleží, proto neváhejte zažádat o zajištění výměny prostřednictvím e-mailu [email protected] nebo přes tento formulář: https://www.insportline.cz/zakaznicka-podpora#reklamace-reklamace
Pevně věříme, že nám v budoucnu dáte šanci napravit Váš celkový dojem. Budeme se těšit.
Přejeme příjemný den,
tým inSPORTline -
Nedoporučuje obchod
- Plní účel
- Chyběl návod, musel jsem jej dohledat na stránkách
- Chybělo lepidlo popsané v návodu
- Po sestavení žebřin přesně dle postupu v návodu, se konstrukce velmi křížila a musel jsem za pomoci druhé osoby připevnit žebřiny ke zdi v tahu
- Díky pnutí konstrukce na dvou místech napraskla
Reakce obchodu inSPORTline.cz
Dobrý den, pane Aleši,
velice se Vám za popisované komplikace omlouváme. Prosíme, kontaktujte prostřednictvím následujícího e-formuláře naše reklamační oddělení: https://www.insportline.cz/zakaznicka-podpora#reklamace-reklamace
Pracovníci reklamací Vás budou kontaktovat a domluvíte se na řešení problému. Spokojenost zákazníků je pro nás prioritní.
Přejeme Vám příjemný den,
tým inSPORTline -
Nedoporučuje obchod
- Kolo i po dohodě že bude pripraveo došlo rozložené a přední kolo mělo jinou osku, rychlo upínák přišel zvlášť v krabici
- Všechny díly musíte podotahovat, seřídit prehazovačky i po dohodě že kolo bude nachystané
Pokud vám přijde kolo v krabici rozložené, neprebirejte a pošlete rovnou zpět, ušetříte si další výdaje
Reakce obchodu inSPORTline.cz
Dobrý den,
dne 15. 3. 2023 jste na našem webu vytvořil celkem dvě objednávky. U první objednávky jste uvedl požadavek na smontování a seřízení elektrokola. Tato objednávka byla později stornována. U novější objednávky jste požadavek na smontování a seřízení bohužel neuvedl a v objednávkovém systému tak automaticky došlo k vyexpedování nesmontovaného elektrokola.
Pokud jste si prozatím nesmontoval elektrokolo svépomocí, prosíme, kontaktujte kolegy z našeho servisního střediska na telefonním čísle 604 853 019 nebo emailu [email protected] a jistě se dohodnete na řešení.
Spokojenost zákazníka je naším prvořadým cílem, proto pevně věříme, že nám dáte v budoucnu příležitost celkový dojem napravit a že Vás budeme moci přesvědčit o kvalitně nabízeného zboží i služeb.
Budeme se na Vás těšit.
Tým inSPORTline -
Nedoporučuje obchod
- Dobré prodejní ceny
- Neprofesionální cykloservis
- Kolo nebylo připraveno k použití, jak slibuje prodejce
Reakce obchodu inSPORTline.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu.
Mrzí nás, že jste nebyl spokojen a velice se Vám za tuto zkušenost omlouváme. Bohužel došlo ke špatné komunikaci, což jsme již odstranili. Pevně věříme, že u Vašich dalších objednávek bude vše v pořádku.
Těšíme se na Vás a přejeme příjemný den,
tým inSPORTline -
Nedoporučuje obchod
- Nekvalitní zboží, nenositelne, zboží vráceno
Reakce obchodu inSPORTline.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu.
Mrzí nás, že jste nebyla se zbožím spokojena. Pevně věříme, že u Vašich dalších objednávek bude vše v pořádku. V případě zájmu o konzultaci před objednáním zboží neváhejte kontaktovat naši zákaznickou péči. Jsme na lince 556300970 nebo na e-mailu [email protected].
Těšíme se na Vás a přejeme příjemný den,
tým inSPORTline -
Nedoporučuje obchod
Vesta přestala fungovat. Je úplně jedno jestli to koupím u Větnamce na trhu,nebo ve značkovém obchodu. Jsou to všechno stejné Čínské šmejdy.
Reakce obchodu inSPORTline.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Za komplikaci s produktem se Vám velice omlouváme.
Prosíme, kontaktujte reklamační oddělení prostřednictvím následujícího formuláře: https://www.insportline.cz/zakaznicka-podpora#reklamace-reklamace
Spokojenost zákazníků je u nás prioritou, proto tuto záležitost rádi vyřídíme k Vaší plné spokojenosti.
Přejeme příjemný den,
tým inSPORTline -
Nedoporučuje obchod
- Komunikace žádná
Přišlo poškozené zboží .on-line nešla řešit reklamace. Po telefonu v pátek v 9..00 zavolejte v pracovní den. A na e-mail nikdo nereaguje
Reakce obchodu inSPORTline.cz
Dobrý den, pane Incédy,
děkujeme za zpětnou vazbu.
Prověřili jsme Vaši reklamaci i funkčnost online formulářů.
Pracovník reklamací Vás již kontaktoval do e-mailu, čekáme na zaslání fotografie produktu. Co se týká online formulářů, nezaznamenali jsme žádný výpadek.
V podobném případě neváhejte kontaktovat zákaznickou péči, kde Vám pracovníci rádi pomohou s vyplněním formuláře: [email protected], telefon 556300970.
Věříme, že bude celá záležitost vyřízena k Vaší plné spokojenosti a my Vás budeme schopni přesvědčit nejen o kvalitě produktů, ale všech služeb, které s nákupem na e-shopu souvisí.
Těšíme se na Vás a přejeme příjemný den,
tým inSPORTline -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Nekvalitní zboží
Prodej nejlevnějších čínských smejdů.
Reakce obchodu inSPORTline.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že nejste s produktem spokojen.
Jestliže Vám byl dodán vadný produkt, prosíme, kontaktujte naše reklamační oddělení prostřednictvím formuláře zde: https://www.insportline.cz/zakaznicka-podpora#reklamace-reklamace. Lze přidat také fotografie.
Máte-li zájem o odstoupení od smlouvy, můžete zboží do 30 dnů od koupě vrátit. V takovém případě prosíme o zabalení nepoužívaného zboží do původního obalu, přiložení dokladu o koupi s číslem bankovního účtu pro vrácení platby a zaslání na adresu Seven Sport s.r.o., Dělnická 957, 74901 Vítkov.
Zboží můžete také předat na jedné z našich prodejen: https://www.insportline.cz/zakaznicka-podpora#prodejny.
Spokojenost zákazníků je pro nás moc důležitá, proto rádi vyřídíme vše k Vaší plné spokojenosti.
Děkujeme a přejeme příjemný den,
tým inSPORTline -
Nedoporučuje obchod
Koupě nového zboží, obdržel jsem použité zboží i při výměně zboží. dvě závaží použitá.
Reakce obchodu inSPORTline.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu.
U ocelových závaží je zcela běžné, že vizuální struktura povrchu někdy není zcela hladká, je to dáno technologií výroby, neznamená to však, že "závaží bylo použito".
Tyto produkty jsou dodávány v uzavřeném originálním balení a všechna závaží, která jsou součástí činkového setu, jsou vždy nová.
V případě osobního odběru - jako tomu bylo i zde - má zákazník navíc možnost si celý produkt před jeho zakoupením vždy prohlédnout.
Ze strany našeho personálu Vám již byla nabídnuta možnost výměny za jiný exemplář zakoupené sady činek.
Omlouváme se Vám za komplikaci při nákupu, vždy se snažíme učinit maximum pro to, abychom vyřídili požadavky zákazníků k jejich plné spokojenosti.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám příjemný den,
tým inSPORTline -
Nedoporučuje obchod
- poškozené zboží
Reakce obchodu inSPORTline.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu.
Velice se Vám za komplikace omlouváme. Prosíme, kontaktujte prostřednictvím následujícího e-formuláře naše reklamační oddělení: https://www.insportline.cz/zakaznicka-podpora#reklamace-reklamace
Následně Vás budeme informovat s řešením. Spokojenost zákazníků je u nás na prvním místě. Rádi vyřídíme vše k Vaší plné spokojenosti.
Děkujeme a přejeme příjemný den,
tým inSPORTline -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Bez spojovacího materiálu, nefunkční. Přeštíplý kabel o plast. Technik neměl. Očividně absence výstupní kontroly. Funkční za 16 dní (dodo) Zbastleno. Mělo to být k vánocům. Nemožnost odjet do práce. Ztráta - dvojnásobek ceny výrobku. Tak si to přeberte. Za mě, už ne.
Reakce obchodu inSPORTline.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu.
Mrzí nás, že byl produkt zaslán s popisovaným problémem. Prověřili jsme Váš dotaz na oddělení náhradních dílů. Bohužel jsme z uvedené e-mailové adresy žádnou poptávku po kabelu neobjevili.
Vždy děláme maximum pro to, abychom vyřídili požadavky zákazníků k jejich plné spokojenosti. Prosíme, neváhejte nás v případě zájmu kontaktovat prostřednictvím následujícího formuláře: https://www.insportline.cz/zakaznicka-podpora#reklamace-nahradnidil
Děkujeme a přejeme příjemný den,
tým inSPORTline -
Nedoporučuje obchod
Veslovaci trenažér dorazil s utrženým displejem a bez šroubků...Vracela jsem a doufám,že po svátcích mi obchod zašle trenažér nový,lépe zabalený a bez vad!
Reakce obchodu inSPORTline.cz
Dobrý den, paní Míšo,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
Za komplikace s veslovacím trenažerem se velice omlouváme. Uděláme maximum, aby byla reklamace vyřízena co nejdříve a k Vaší plné spokojenosti.
Přejeme příjemné dny,
tým inSPORTline -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Výběr zboží
- Zboží není funkční
Sice zboží zašlou celkem rychle, ale bohužel, už je to druhá věc, která měla závadu. Takže hned druhý den jsem ji odeslala s tím, že mi obratem pošlou novou. Nestalo se tak, takže jen čekám a čekám a možná se někdy dočkám, že vratku vyřeší. Za měsíc, za dva, za půl roku ??? Prostě opravdu hrozný obchod
Reakce obchodu inSPORTline.cz
Dobrý den, paní Marie,
děkujeme za zpětnou vazbu. Popisované komplikace nás velice mrzí a omlouváme se za ně.
Vaše reklamace je v procesu od 21.12., tedy 5. pracovní den. Věříme, že do jednotek dnů bude vyřízena k Vaší plné spokojenosti, protože ta je pro nás moc důležitá.
Děkujeme a přejeme příjemný den,
tým inSPORTline -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Rychlé jednání
Poslali jste výrobek (rukavice pro manželku)) naprosto nefunkční!!! Takže jsem zaplatil za dopravu ke mě a jednou takovou částku za dopravu při vrácení. Takže mě to stálo 200,-Kč. a rukavice nemám. Smůla.
Reakce obchodu inSPORTline.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu a zároveň se Vám za komplikace s produktem omlouváme.
Prosíme, buďte bez obav. Spokojenost zákazníků je u nás na prvním místě. Reklamace je v procesu. Vzhledem k tomu, že odstupujete od smlouvy z důvodu reklamace, budou Vám náklady na dopravu proplaceny. Kolegové z reklamací Vás budou s podrobnostmi kontaktovat.
Pevně věříme, že Vás v budoucnu budeme moci přesvědčit o kvalitě nejen našich produktů, ale i všech služeb, které s nákupem na e-shopu souvisí.
Přejeme příjemný den,
tým inSPORTline -
Nedoporučuje obchod
- Po dvou pouzitich se poškodilo vodící kolečko a nefunguje
Jsem zklamaná, již v minulosti jsem nakoupila na Insportline a vždy spokojenost, ale tentokrát bohužel ne,doufám, že jen vadný kus.
Reakce obchodu inSPORTline.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu a zároveň prosíme o přijetí omluvy.
Spokojenost zákazníků je pro nás moc důležitá, proto bychom rádi celou záležitost vyřídili k Vaší plné spokojenosti. Prosíme, kontaktujte prostřednictvím následujícího e-formuláře reklamační oddělení: https://www.insportline.cz/zakaznicka-podpora#reklamace-reklamace
Děkujeme a pevně věříme, že nám i přes tuto zkušenost dáte v budoucnu příležitost přesvědčit Vás o kvalitě všech našich produktů i služeb, které s nákupem na e-shopu souvisí.
Děkujeme a přejeme příjemný den,
tým inSPORTline -
Nedoporučuje obchod
Dobrý den,
objednávala jsem eliptický trenažér 15.11.2022.
Dnes 22.11.2022 zatím nedorazil i když v e-shopu bylo uvedeno 18.11. u Vás. Jsem hodně nespokojena v e-shopu nepravdivá informace.Reakce obchodu inSPORTline.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu.
Velice nás mrzí, že k Vám nebylo zboží doručeno v požadovaný den. Jsme rádi, že jste nás kontaktovala a podařilo se nám domluvit řešení doručení produktu.
Budeme se na Vás opět těšit.
Přejeme příjemné dny,
tým inSPORTline -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- komunikace
- Kolo dorazilo v rozloženém stavu a bez montážního návodu, což byl problém hlavně u montáže doplňků, když bylo v sáčku asi šest druhů šroubků pro montáž blatníků a nosiče, tak nějakou dobu trvalo rozklíčovat správné rozmístění šroubků.
Reakce obchodu inSPORTline.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu.
Velice nás mrzí, že jste nebyl s nákupem na e-shopu spokojen. V podobném případě doporučujeme návštěvu nejbližšího cykloservisu pro montáž kola a zaslání dokladu o provedené práci k nám na servisní oddělení: [email protected]
Spokojenost zákazníků je u nás na první místě. Dále bychom Vás rádi informovali o možnosti využití garanční prohlídky zdarma: https://www.insportline.cz/aktuality/149-profesionalni-servis-jizdnich-kol
Pevně věříme, že nám dáte v budoucnu šanci přesvědčit Vás nejen o kvalitě produktů, ale všech služeb, které s nákupem souvisí. Budeme se na Vás těšit.
Přejeme příjemný den,
tým inSPORTline -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- už jim nedůvěřuji
Doručeny zaprášené, špinavé činky. Evidentně to roky bylo někde vystaveno, nebo to leželo někde ve skladě.. Obrázku neodpovídá ani udávaní váha v lb. Nedůvěra k obchodu.
Reakce obchodu inSPORTline.cz
Dobrý den, paní Michaelo,
děkujeme za recenzi.
Velice se Vám omlouváme za zaslání zboží v tomto stavu. Záležitost byla předána vedoucímu skladu a v současné chvíli ji prověřujeme.
Spokojenost zákazníků je pro nás moc důležitá, proto bychom rádi vše vyřídili k Vaší plné spokojenosti. Prosíme, kontaktujte naše reklamační oddělení prostřednictvím elektronického formuláře: https://www.insportline.cz/zakaznicka-podpora#reklamace-reklamace Kolegové Vás budou informovat s řešením.
Děkujeme a přejeme Vám příjemný den,
tým inSPORTline -
Nedoporučuje obchod
- Neumí dodržet termín doručení do obchodu. Koupit jako dárek proto nelze.
Reakce obchodu inSPORTline.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste nebyl s nákupem v našem internetovém obchodě spokojen. Omlouváme se za komplikace vzniklé na straně našeho smluvního přepravce DHL, který měl problém s dodáním zboží na prodejnu v Praze.
Pevně věříme, že u Vašich dalších objednávek bude vše v pořádku a my Vás budeme moci přesvědčit o kvalitě nejen našich produktů, ale všech služeb, které s nákupem souvisí.
Děkujeme a přejeme příjemný den,
tým inSPORTline -
Nedoporučuje obchod
Dorazil jiný produkt než jaký jsem si objednala
Reakce obchodu inSPORTline.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu.
Velice se Vám za tuto chybu omlouváme. Celou záležitost jsme předali k vyřízení reklamačnímu oddělení. Spokojenost zákazníků je pro nás důležitá.
Moc nás těší Vaše důvěra i to, že jste si koloběžku v pořádku vyzvedla na jedné z našich prodejen.
Pevně věříme, že se na Vás v budoucnu budeme moci opět těšit.
Přejeme příjemný den,
tým inSPORTline