Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Je to jednoduše podvod,plovák pádlo neunese. Jiné firmy dodávají plováky ze silnějšího materiálu a o polovinu levněji. A tyto spolehlivě fungují.

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Moc nás mrzí, že jste nebyl s nákupem spokojen. Zakoupený plovák je oblíbenou položkou v sekci paddleboardingu a tuto zpětnou vazbu jsme prozatím nezaznamenali. Evidujeme pouze pozitivní recenze.

    Prosíme, nejednalo se v tomto případě o nějaký typ těžšího pádla, do kterého natekla spousta vody?

    V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat. Jsme připraveni pomoci na lince 556300970 nebo na e-mailu [email protected].

    Těšíme se na Vás a přejeme příjemné dny,

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží ani po šesti dnech nedodáno na obchod, takže zatím ještě čekám :-(

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Vážený zákazníku,

    zpoždění v dodání objednaného moto zboží bylo způsobeno z naší strany systémovou chybou v logistice a přepravě na vybrané místo k jeho odběru.
    Velice se Vám tímto omlouváme za zpoždění a prosíme o posečkání v řádu dnů.
    Po připravení zboží k vyzvednutí na zvolené pobočce budete informován obvyklým způsobem - SMS a e-mailem. Bude Vám rovněž nabídnuta kompenzace za uvedené zpoždění.

    Děkujeme za pochopení.
    Tým inSPORTline.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dříve skvělé. Poslední zboží vůbec nedorazilo, nebo mi nedali vědět..... Jen mi chodí požadavky na hodnocení

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den, pane Josefe,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Vaše objednávka na Vás od 12.7.2023 čeká na prodejně. Neváhejte si ji vyzvednout. Rezervovat Vám ji budeme dalších 5 dnů. Avízo jsme Vám zaslali do e-mailu i do SMS zprávy.

    Pokud jste avízo neobdržel, tak byly v objednávce pravděpodobně uvedeny chybné kontaktní údaje.

    Pevně věříme, že se Vám zboží podaří v pořádku vyzvednout a budete-li mít jakýkoliv dotaz, jsme připraveni pomoci na lince 556300970 nebo na e-mailu [email protected].

    Přejeme Vám příjemný den,

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Servis spatny
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Boty resp. jedna z bot byla použitá a někým nošená.

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Velice se Vám omlouváme za popisované komplikace.

    Informaci jsme předali vedoucímu skladu a zajistíme potřebné kroky k nápravě.

    Pevně věříme, že nám v budoucnu dáte šanci napravit Váš celkový dojem. Budeme se těšit.

    Přejeme příjemný den,

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • U zboží je vinou výrobní vady (svar úchytu čelisti zadní brzdy) nemožné nastavit brzdu. Výrobek je při používání NEBEZPEČNÝ.

    Nespolehlivost kvality dodavatele této řady koloběžek.

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den, pane Miroslave,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

    Velice nás mrzí, že k Vám byla odeslána koloběžka s uvedenými vadami. Prosíme, kontaktujte naše reklamační oddělení prostřednictvím následujícího e-formuláře: https://www.insportline.cz/zakaznicka-podpora#reklamace-reklamace
    Kolegové Vás budou kontaktovat s řešením.

    Uděláme maximum, protože spokojenost zákazníků je u nás na prvním místě.

    Přejeme příjemný den,

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekvalitni
    • Nestabilni
    • Nebezpecny

    Objednali jsme basketbalovy koš Dunkster (cena 15 tis. Kc). Konstrukce byla poskrabana a plastovy spodni dilec, ktery ma byt naplnen vodou, praskly. Vysledkem bylo zrizeceni kose, jedinym stestim bylo, ze nikdo nebyl v blizkosti. Spodni cast (zakladna) je z mekkeho plastu, stabilita by nebyla zajistena ani kdyby nebyl praskly.

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den, pane Ladislave,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Mrzí nás, že jste obdržel produkt poškrábaný. Rádi vyřídíme celou záležitost k Vaší plné spokojenosti. Prosíme, kontaktujte nás prostřednictvím následujícího e-formuláře: https://www.insportline.cz/zakaznicka-podpora#reklamace-reklamace Kolegové Vás budou informovat s řešením.

    Rádi bychom se vyjádřili ke stabilitě koše. Koš je velice prodávaný, bytelný a opravdu stabilní. Objem podstavy pojme 150 l vody či 180 kg písku. Koš splňuje certifikaci EN 1270.

    Pevně věříme, že Vás budeme moci přesvědčit nejen o kvalitě samotných produktů, ale všech služeb, které nabízíme.

    Přejeme příjemný den,

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevím
    • Do dnes mi zásilka nepřišla, nevím kde je chyba......kontaktoval jsem zásilkovnu, ta nereaguje

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Velice se Vám za prodlení u přepravce omlouváme. V podobném případě nás neváhejte co nejdříve kontaktovat, abychom mohli záležitost vyřídit co nejdříve k Vaší plné spokojenosti.

    Dle informací jste v komunikaci se zákaznickou péčí a je dojednáno znovu zaslání zboží k Vám. Na doručení původní objednávky byla zahájena reklamace.

    Pevně věříme, že u Vašich dalších objednávek bude vše v pořádku.

    Přejeme příjemný den,

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo objednáno přes internet,bylo možno jej zakoupit a dovezt pouze z Prahy. přesto,že bylo možno jej zakoupit také v prodejně ve Vítkově. V Praze zboží nestihli předat dopravci a deklarovaný termín dodaní dne 16.6.2023 byl neaktualní. po tel.rozhovoru mi byl nabidnuto,vyzvednuti zboží ve Vítkově a zboží z Prahy stornují. Neztornovaly ho a přicházejími emaily abych si zboží vyzvednul v určené zásilkovně!!!! Na dotaz zda by mi bylo možno zboží převézt z Vítkova do Ostravy na vaší prodejnu,bylo mi sděleno ,že ne! Závěr z tohoto nákupu si udělejte sami. S přáním pěkného dne Fojtík Zdenek.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedostatečná informovanost o nabízeném zboží,

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Kupovala jsme elektrokolo v prodejně Brno. Spoustu informací jsem si sama nastudovala, očekávala jsme však na místě odbornost, radu prodejců, a to především u správné volby velikosti rámu kola. Bohužel nebylo zvoleno správně, což jsem zjistila až při návštěvě jiných prodejen, a profesionálnimu přístupu prodejce. Celou objednávku jsem následně stornovala.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednala jsem dvě tašky na koloběžku, jedna přišla poškozená.

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den, paní Jitko,

    velice se Vám za zaslání poškozeného produktu omlouváme. V současné chvíli je reklamace v řešení. Pracovníci reklamací Vás budou brzy informovat. Uděláme maximum pro to, by bylo vše vyřízeno k Vaší plné spokojenosti. Na té nám velice záleží.

    Děkujeme Vám za shovívavost a přejeme příjemný den,

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • časově dlouhé jednání
    • špatné popisy velikostí přileb
    • zboží, které je uvedeno na shopu jako dostupné, nakonec dostupné není

    Chápu, že se může stát, ale mě to stojí moc úsilí, práce a času vyřešit problém již dodaných interkomů do nedodaných přileb, přičemž u jedné přilby byla popsána špatně velikost a u druhé zase skladnost.
    Obchod nemá nabízené věci na skladě, funguje jako překupní stanice dodavatelů a tím vznikají nejen vyšší ceny, ale i větší časové prodlevy a nejasnosti s dodáním zboží.

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Je nám velice líto, že jsme nebyli schopni zajistit objednanou helmu. Bohužel se původně "tvářila" u dodavatele skladem, opak byl pravdou. Systém tuto skutečnost nepropsal a za toto se Vám velice omlouváme.

    Pevně věříme, že nám v budoucnu dáte šanci přesvědčit Vás nejen o kvalitě produktů, ale všech služeb, které s nákupem na e-shopu souvisí.

    Těšíme se na Vás a přejeme příjemný den,

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • cena
    • nekomunikace
    • dlouhá doba doruční
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Výhoda byla jen že produkt dorazil brzo

    Nevýhoda je v galvanickém přístroji, program lifting je bolestivy a krváceli mi i dásně.Myslim že produkt není ani kvalitní, správný galvanicky přístroj by měl mít své krémy atd...

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den, paní Iveto,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že Vám tento kosmetický přístroj nevyhovuje.

    Na základě Vaší komunikace se zákaznickou péči jsme přístroj vyzkoušeli a veškeré programy fungovaly v souladu s návodem. V popisu produktu doporučujeme přikoupení čistící micelární vody a hydratačního krému.

    Co se týká popisovaného problému s dásněmi, nerozumíme vlivu používání přístroje a jejich krvácení. Přístroj je určen k péči o pleť. Pokud Vám používání nevyhovuje, doporučujeme jej přestat používat.

    Samotné nás to moc mrzí, protože se jedná o velice oblíbený produkt ze sekce beauty.

    Budete-li potřebovat pomoci s výběrem jiného přístroje či budete-li mít další dotazy, neváhejte nás opět kontaktovat.

    Přejeme Vám příjemný den,

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    zboží je lehce omlácené a chybí jeden díl..zdá se, že poslední dobou je nekvalita standardem téměř u všeho zboží nejen u Insportlinu.

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Velice se Vám za popisované komplikace omlouváme. Spokojenost zákazníků je u nás na prvním místě, proto prosíme, kontaktujte reklamační oddělení prostřednictvím následujícího e-formuláře: https://www.insportline.cz/zakaznicka-podpora#reklamace-reklamace , abychom mohli celou záležitost vyřešit.

    Děkujeme. Pevně věříme, že Vás přesvědčíme o kvalitě nejen našich produktů, ale všech služeb, které s nákupem na e-shopu souvisí.

    Přejeme příjemný den,

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Zboží,objednané15.4.stále není nachystané v obchodě!

    Objednávka,která,jak mi bylo řečeno,dorazí do 5 dnů na prodejnu.?!?

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé odeslání
    • Stepper mi přišel odřený a nefunguje displej...jakoby ho už někdo používal

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Velice se Vám za popisované komplikace omlouváme.

    Rádi bychom celou záležitost dořešili k Vaší plné spokojenosti. Prosíme, kontaktujte reklamační oddělení prostřednictvím následujícího formuláře: https://www.insportline.cz/zakaznicka-podpora#reklamace-reklamace

    Pracovníci reklamací Vás budou kontaktovat s řešením.

    Děkujeme a přejeme příjemný den,

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlé dodání.
    • Naprosto šílené balení zboží. Vše bylo naházeno v jedné krabici bez jakékoliv jiný výplně, nejdražší položka měla přeříznuté pečetě. Vše se tedy během dopravy rozlítalo po krabici a bylo doškrábané. Tebto obchod už nikdy.

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den, pane Davide,

    velice se Vám za komplikace omlouváme. Celá záležitost nás moc mrzí. Obratem jsme informovali vedoucího skladu, aby vše řádně prověřil.

    Spokojenost našich zákazníků je na prvním místě, proto bychom rádi tuto věc dořešili k Vaší plné spokojenosti. Prosíme, kontaktujte reklamační oddělení prostřednictvím následujícího formuláře: https://www.insportline.cz/zakaznicka-podpora#reklamace-reklamace

    Kolegové Vás poté budou informovat s řešením.

    Děkujeme a přejeme příjemný den,

    tým inSPORTline


    POKRAČOVÁNÍ:
    Dobrý den,

    prověřili jsme kamerové záznamy. Zboží od nás bylo odesláno v pořádku. Do velké krabice byly vloženy brusle (balené v krabici), helma (balená v krabici), která vyplnila prostor tak, že nebyl předpoklad k promíchání zboží.

    Chyba pravděpodobně vznikla na straně přepravce, což nás moc mrzí.

    Pevně věříme, že u Vašich dalších nákupů proběhne vše v pořádku.

    Těšíme se na Vás,

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádnou jsem nenašel

    Objednal jsem zboží, čekal jsem na info SMS (osobní odběr) jediná SMS která mi dorazila byla že pokud si zboží nevyzvednu do tří dnů bude objednávka stornována.