Heureka.cz - porovnání cen a srovnání produktů

inSPORTline.cz

96%
Zákazníků doporučuje obchod
Za posledních 90 dní
Ověřeno zákazníky
Garance nákupu - inSPORTline.cz

Diskuse inSPORTline.cz

Ptejte se na cokoliv, co Vás zajímá ohledně obchodu inSPORTline.cz.
Pamatujte na to, že za své příspěvky nesete zodpovědnost. Vyvarujte se prosím nepodložených informací a vulgarismů, takové příspěvky mohou být smazány. Provozovatele serveru za diskuse nenese zodpovědnost ani neručí za pravdivost prezentovaných informací.

Diskutovat o obchodu inSPORTline.cz mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se

Příspěvky emailem

Pro příjem příspěvků emailem, klikněte na tlačítko "Přihlásit".

Nalezeno: 73 příspěvků (zobrazujeme 1 - 20)
1 2 3 4 Další »
přidáno 20. října 2017

Zakoupila sem si běžecký pás Lavister. Pás došel a po složení se na displeji ohlásila chyba E03. Jelikož pás má dosti kilo tak sem poruchu náhlasila na jejich lince. Ted čekám až někdo dorazí a pás opraví, kdyby to byla menší zásilka tak posílám okamžitě zpět! Tak snad někdy budu běhat.

Avatar uživatele

anonym

, 0b
přidáno 20. září 2017

Obchod nedoporucuji. Zakaznik je vubec nezajima, na chatu vam vubec neporadi a nepomohou. Pokud spolehate na nejaky predem urceny termin dodani napr. jejich dodame pozitri pak ano ale plus dva dny. Jiz podruhe jsem musel objednavku stornovat, je to skoda nabidku maji dobrou, ale komunikaci se zakaznikem nulovou. Za me vyhnout se obloukem a zkusit jiny e-shop.

přidáno 27. července 2017

Doufám, že mohu pomoci při koupi. Kupoval jsem vnučce k narozeninám dětské kolo HELLO KITTY Cutie 16" 2012 po telefonu ve Vítkově. Paní byla velice ochotná a příjemná. Hodnotil bych tuto paní výborně. Kolo přišlo jak bylo dohodnuto a já jsem zaplatil. Byl jsem velice spokojen, že mám krásný dárek pro vnučku k narozeninám 7.6.2017. Při rozbalení jsem zůstal v šoku. Bílé kola špinavé a brzdy ošoupané. Ihned jsem volal do Vítkova a tam mě sdělili, aby zavolal druhý den, Samozřejmě jsem vše vyfotil. Druhý den jsem volal do Vítkova a řekl jsem problém, který nastal. Paní byla velice příjemná ,velice slušná a ochotná. Řekl jsem ji problém a snažila se mi nějak vyhovět. Potom telefon předala jiné paní arogantní a v kostce sem napíši její jednání. Co by jste chtěl při obchodu po internetu. Já jsem ji řekl, že kolo je opotřebované a ona mi ještě řekla, že s tím musím počítat .Dnes je 27.7.2017 a já ještě nemám vyřízenou reklamaci. Závěrem peníze chceme, ale zboží nic moc. Myslím si , že taková velká firma - nevím. Zeman Pavel

přidáno 26. července 2017

Velký výběr sportovních potřeb, přiměřené ceny, rychlé dodání a možnost využití cashbacku, takže za mě 5 hvězdiček :) Konkrétně využívám tento: https://www.ziskejte.cz... :)

Avatar uživatele

Ogog

, 0b
přidáno 5. června 2017

Tak jsem si dovolil ohodnotit obchod záporně, a proto ze mě ještě udělali vola. Samozřejmě tam už není možnost reagovat na jejich odpověď. Což ukazuje na jejich aroganci.
Zboží jsem objednal 24.5. (malá pumpa na kolo a 2 lepicí sady - vše měli skladem v Praze) chtěl jsem to přivézt k vyzvednutí na jejich pobočku do Brna. 26.5. jsem volal do Brna, jestli to přišlo. Nikdo mi celé dopoledne telefon nevzal. Poté jsem si psal s online asistentkou, která nebyla ochotna reagovat, jen psala dokola, že jestli nepřišel mail, tak to nemají. Až jsem měl pocit, že si píšu s automatem a ne člověkem. Nakonec mi přišla SMS, že mám zboží k vyzvednutí na pobočce v Brně. SMS přišla 26.5. v 18:57 !!! Takže podle mě to prostě za 3 minuty zvládnout nešlo, proto jsem si dovolil je zkritizovat za dlouhou dobu dodání. Nakonec ke kritice jen napsali, že jsem to objednal 24.5 a 26.5. to bylo k vyzvednutí. A že se omlouvají, že mi to nedodali hned ten den, kdy jsem to objednal - další projev jejich arogance a možná i stupidity.
Takže za mě: ceny jsou dobré, ale ten přístup k zákazníkovi. A jak jsem četl tady v recenzích, tak určitě to není ojedinělý případ.

přidáno 30. května 2017

Pozor před koupí!!! Musím vás všechny upozornit, že pokud zakoupíte trenažér pod 10.000Kč a během záruky se vám objeví jakákoliv závada, máte více méně 2 možnosti:

1. Kompletně celý stroj rozmontovat a každý díl velmi dobře zabalit (víme, jak expediční firmy se uctivě chovají k balíčkům). Poté přijede firma, celý stroj ji přinést "pod nos", čistá váha stroje přesahuje 33kg + balení... Poté ze zákona čekáte 30 dní a firma přijede, položí vše na chodník a čeká na vás rozbalování a opětovné seskládání a doufat, že se vše opravilo !!!! Rozmontování cca 2 hodiny + balení + 0,5 hodiny, to samé při skládání a těchto 5 hodin a více vám nikdo nezaplatí!!!

2. Opravit si to sám i v záruce - snad se nic nezničí, pak záruka není!!!

Takže bacha na před koupí a určitě položte dotaz na opravu!!!

Avatar uživatele

Milan S.

, 0b
přidáno 19. února 2017

Zaplatil jsem online za rotoped.Po telefonu mi oznámily,že není skladem. Dohodli jsme se na vrácení peněz. 30.2.jsem mailem odeslal č.účtu, na který chci peníze zaslat. 9.2 telefonicky urguji. Paní na telefonu přislíbila nápravu.16.2.píši mail. Žádná reakce. Peníze stále na účtu NEMÁM. Tak pozor na platbu předem.

přidáno 31. ledna 2017

:) :) zboží dětské kolo přijde poškozené - lak odřený až na rám, sedlo evidentně používané, zřejmě kole někde z prodejny.
Co expediční kontrola ??? _!!!.
Takže šup ho do krabice a možná to projde.
Zřejmě spoléhají na to, že na to Češi kašlou a nechají si to líbit.
Michal Orliv

Avatar uživatele

Mooona

, 0b
přidáno 4. ledna 2017

Slevové kódy pro Insportline najdete na https://www.tosevyplati.cz.... Tak tam před nákupem mrkněte a ušetřete.

Avatar uživatele

Kasal

, 0b
Kolín
přidáno 13. prosince 2016

Voláte na prodejnu, položíte otázku zda mají otevřeno a do kolika? Paní na telefonu evidentně podrážděná na co se ji ptám. Odpoví bohužel otevřeno máme. Položím tedy otázku znovu a opět dostanu odpověď bohužel otevřeno je. Poděkuji a cestu do obchodu ani nevážím.

přidáno 25. listopadu 2016

Chtěla bych se s vámi také podělit o zkušenosti s firmou Insportline. V pondělí jsem si objenala eliptický trenažér. Trochu jsem váhala zda ho koupit nebo ne ale po diskuzi na chatu firmy Insporline a doporučení ať s koupí neotálím neboť lepší cena už do vánoc nebude jsem stroj zakoupila. Když jsem se ve čtvrtek náhodně podívala na stránky firmy zjistila jsem že cena stroje klesla o 3000-, Kč. No není nad radu specialisty. Tak jsem došla k závěru že když něco nevím jistě tak bude lepší zavřít pusu"chat" a raději mlčet. Šárka

Avatar uživatele

Hanna

, 0b
přidáno 7. července 2016

při nákupech na inSPORTline.cz můžete ušetřit dalších 2,8 % na http://www.ziskejte.cz...

Avatar uživatele

Andrea Šťastná

, 0b
Praha
přidáno 5. října 2015

Třikrát jsme objednávali krosnu, vždy ji dodali v jiné barvě, jednou jsme se museli připomínat. Kominukace pod bodem mrazu.

Avatar uživatele

domisekp

, 0b
přidáno 5. března 2015

Super obchod, dětská přilba hello kitty Pink přesně jako na fotkách :) rychle dodání a super komunikace. Za me doporučuji :)

Avatar uživatele

Michaela

, 0b
přidáno 19. května 2014

Dobrý den, mám také veslovací trenažér Oxford (asi 3 roky) a jsem s ním spokojená. Nikdy se mi nic nepokazilo, jen teď se mi rozbilo čidlo na pojezdové tyči. Volala jsem na servis, kde byla velice ochotná paní, čidlo mi okamžitě poslali, druhý den bylo doma.. Musím zákaznický servis i kvalitu stroje velmi pochválit.. pokud bych kupovala příště, opět bych si vybrala tuto firmu. 100% spolehlivost .-)

přidáno 29. dubna 2014

Nemám s nimi žádný problém. Skate jsem objednal asi v 10 večer a druhý den kolem 11 ráno mi přišel email s tím, že si zboží můžu vyzvednout.
Obsluha v pohodě, rychlé dodání

přidáno 2. dubna 2014

NEKUPUJTE NA inSPORTline PODLE OBRÁZKŮ!!!
Jsou pouze ilustrační!!! Takže vám může přijít něco jiného než jste si objednali.
Objednaný kryt pružin na trampolínu došel sice správný rozměr, ale úplně jiný typ (jinde o několik set levnější, protože to je srač...).
Díky INSPORTLAJNE, ale už více ne.

Avatar uživatele

fousata

, 0b
přidáno 4. ledna 2014

Mám veslařský trenažér Oxford.Koupila jsem ho v listopadu 2013 a denně na něm jezdím.Po měsíci se zlomilo kolečko na sedátku.Volala jsem na servis a paní byla úplně úžasná kolečka mi poslala náhradní.Teď mám trenažér necelé dva měsíce a objevilo se neuvěřitelné vrzání v šlapkách,tak jsem je rozebrala a zjistila,že plast na čem vlastně šlapky se pohybují nahoru a dolů je totálně vyježděný.Už mě to fakt nebaví znovu psát a řešit opětovnou reklamaci po dvou měsících!!!......To je každou chvíli něco.......podruhé bych se fakt rozmýšlela,myslím že trenažér za 8500kč už by měl být trošku kvalitní,když je ještě určen až pro osobu vážící 120kg.Navíc na těch šlapkách se nestojí jen se opíráte,takže to je prostě nehoráznost takto to vymyslet.

Avatar uživatele

Pavel

, 0b
přidáno 12. srpna 2013

Komunikace inSPORTline.cz - zadna

Pri zajmu o posilovaci vez jsem se obratil
1) telefonicky na odbornika pri realizaci posiloven - nekolik telefonatu, nikdy jsem se nedovolal, nikdo nezavolal zpatky

2) mnoho telefonatu na vsechna cisla prodejny v Praze - stejny vysledek jako v 1) cili nic

3) objednani prohlidky stroje na prodejne - automaticky vygenerovana odpoved, dale nic

Protoze se jedna o drazsi stroj, zaklad domaci posilovny, tak si to potrebuju vyzkouset, nicmene to lidi v inSPORTline.cz zrejme nezajima.

Pavel

Avatar uživatele

Václav

, 0b
přidáno 11. března 2013

Obrátil jsem se na obchod ve Vítkově s opravou kola, byl jsem velmi překvapen se vstřícností a komunikací během opravy. Mohu tento obchod každému vřele dporučit. V.

Nalezeno: 73 příspěvků (zobrazujeme 1 - 20)
1 2 3 4 Další »