Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- poměrně dobré ceny
- neschopnost zabalit zboží
S hrůzou v očích jsme rozbalovali krabici s koloběžkou pro vnučku. Naštěstí koloběžka přežila. Obchod se nenamáhá nějak zabalit zboží, aby předešel případnémů poškození. Bylo zasláno v originální krabici lehce přetáhnutou igelitem.Krabice celá zmačkaná, na určitých místech i díry, protože části koloběžky se snažily probojovat ven. Tento obchod se pouze tváří profesionálně, ale není tomu tak. Má to být dárek, ale v této humusácké krabici to dávat nebudeme. Jak je vidět, žádná úcta k zákazníkovi ani k vlastnímu zboží zde nehrozí.
Reakce obchodu inSPORTline.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velice se Vám za popisované komplikace omlouváme. Celou záležitost předáváme kompetentnímu oddělení pro komunikaci se smluvními přepravci.
Pevně věříme, že nám i přes tuto zkušenost dáte v budoucnu příležitost přesvědčit Vás nejen o kvalitě našich produktů, ale všech služeb, které s nákupem na e-shopu souvisí.
Těšíme se na Vás a přejeme příjemný den,
tým inSPORTline -
Nedoporučuje obchod
Zboží které jsem měl jako dárek , bylo v roztrhané krabici a jiné v obchodě nebylo, proto jsem objednávku zrušil
Reakce obchodu inSPORTline.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Na zboží s poškozeným obalem - pokud se ojediněle vyskytne (je v podobném případě způsobené přepravou zboží na naši prodejnu) - můžeme vždy nabídnout na místě přiměřenou slevu z ceny.
Při požadavku na doobjednání zboží (stejný artikl) bez vzhledové vady obalu jsme bohužel limitováni kapacitou příručního skladu každé prodejny inSPORTline a jedinou cestou i možností v takovém případě je doobjednat produkt z našeho centrálního skladu (je-li zde aktuálně dostupný).
Omlouváme se za popsanou situaci a budeme se těšit, že i přes tuto negativní zkušenost se brzy rozhodnete pro nákup u naší obchodní společnosti.
Děkujeme za pochopení, tým inSPORTline. -
Nedoporučuje obchod
bicykel mi bol dodany s inymi komponentami ako mali v popisku. Brzdy mali byt deore M6100 a su MT200, a kazeta CS-M6100 a je tam nejaka no-name.
-
Nedoporučuje obchod
- Dobrá cena
Slečna/paní Prodávající při předání výrobku nebyla moc ochotná teda a tvářila se jak kdybych obtěžoval.. zvolím jiný obchod ještě že je konkurence velká..
Reakce obchodu inSPORTline.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za zaslanou zpětnou vazbu. Velice se omlouváme za popisovaný přístup a neochotu zaměstnankyně na naší prodejně.
Všichni naši zaměstnanci jsou průběžně proškolováni nejen ohledně produktových novinek a námi nabízeného zboží, ale dostávají rovněž informace, které se týkají jednání a komunikace se zákazníky.
Pokud jste s přístupem některého z našich zaměstnanců z jakéhokoliv důvodu nespokojen/a, je pro okamžitou zpětnou vazbu při popsané stížnosti vždy vhodné přímé kontaktování vedoucího pracovníka příslušné prodejny. Pak jsme schopni případnou zákaznickou nespokojenost s obsluhou řešit ihned na místě a zjednat rychlou nápravu.
Pevně věříme, že nám v budoucnu dáte šanci napravit celkový dojem.
Přejeme příjemný den,
tým inSPORTline -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Kvalita zboží neodpovidá ceně.
Sedačka pro panenku na jízdní kolo byla celá poškrabaná.Reakce obchodu inSPORTline.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu a zároveň se Vám za popisované komplikace velice omlouváme.
Spokojenost zákazníka je u nás na prvním místě. Prosíme, neváhejte o tomto informovat naše reklamační oddělení prostřednictvím následujícího e-formuláře: https://www.insportline.cz/zakaznicka-podpora#reklamace-reklamace
Kolegové Vás budou kontaktovat s řešením.
Děkujeme a věříme, že u Vašich dalších objednávek bude vše v pořádku.
Přejeme příjemný den,
tým inSPORTline -
Nedoporučuje obchod
Nepříjemná obsluha
Reakce obchodu inSPORTline.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za zaslanou zpětnou vazbu. Velice se omlouváme za popisovaný přístup některého z našich zaměstnanců na prodejně.
Všichni naši zaměstnanci jsou průběžně proškolováni nejen ohledně produktových novinek a námi nabízeného zboží, ale také všech potřebných informací, které se týkají jednání a komunikace se zákazníky.
Nejste-li s přístupem některého z našich zaměstnanců spokojen/a, je pro okamžitou zpětnou vazbu s operativním způsobem řešení problému nebo stížnosti vždy vhodné přímé kontaktování vedoucího pracovníka příslušné prodejny. Pak jsme schopni na místě Váš požadavek posoudit, bezodkladně jej řešit i případně zjednat rychlou nápravu.
Pevně věříme, že nám v budoucnu dáte šanci napravit celkový dojem.
S přáním příjemného dne,
tým inSPORTline -
Nedoporučuje obchod
Zákaznická podpora mi neporadila dobře
Reakce obchodu inSPORTline.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste se službami zákaznické péče nebyla spokojena.
Prověřili jsme komunikaci, ve které Vás operátorka informuje o tom, že bohužel požadovaný průměr inline koleček nemáme skladem. 80mm kolečka doporučujeme vyzkoušet na jedné z našich prodejen, protože Vám nejsme schopni zajistit 100% kompatibilitu.
Odkaz na prodejny nabízíme zde: https://www.insportline.cz/zakaznicka-podpora#prodejny
Pevně věříme, že Vám v budoucnu budeme schopni více pomoci.
Těšíme se na Vás a přejeme příjemný den,
tým inSPORTline -
Nedoporučuje obchod
- Prodávají zboží co nemají skladem ( 2 x ta sebou )
Objednal jsem helmu, za pár dní napsali že není. Ok. Za dalších asi 14 jedu k nim do kamenného obchodu vybrat jinou. V prodejně měli asi jen 4, tak mi prodavač objednal tu stejnou, byla skladem. Samozřejmě po 5 dnech e-mail že skladem není.
Reakce obchodu inSPORTline.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Popisované komplikace nás velice mrzí a omlouváme se za ně.
Helma měla být dostupná na externím skladě, proto se Vám ji snažili kolegové objednat. Bohužel již fyzicky nebyla skladem. Na stránkách jsme možnost objednání zastavili.
Věříme, že pokud si u nás v budoucnu vyberete další zboží, bude již vše v pořádku a my Vás budeme moci přesvědčit nejen o kvalitě prodávaných produktů, ale i našich zákaznických služeb.
S pozdravem tým inSPORTline. -
Nedoporučuje obchod
Objednali jsme venkovní ping pongovy stůl . Jako dárek dodání do dvou dnů . V den doručení nám volali , že stůl je nekompletní a ještě poškozený . Takže paráda , zůstali jsme bez dárků . Příště Decathlon
Reakce obchodu inSPORTline.cz
Dobrý den,
v době vytvoření Vaší objednávky byl bohužel dostupný pouze jediný kus tohoto stolu na stolní tenis, a to na naší prodejně v Brně. Před samotnou expedicí zboží do zákaznické objednávky proběhla interní exp. kontrola, která zjistila, že tento exemplář zboží je poškozen.
Zákazníka vždy informujeme, pokud nastane podobná situace. Tento požadovaný produkt bude na naší centrále opět dostupný s předběžným datem naskladnění 9.11.2023.
Tímto se omlouváme za popsanou komplikaci a uvedenou nepříjemnost při Vaší objednávce.
Věříme, že pokud si u nás v budoucnu vyberete další zboží, bude již vše v pořádku a my Vás budeme moci přesvědčit nejen o kvalitě prodávaných produktů, ale našich zákaznických služeb.
S pozdravem tým inSPORTline. -
Nedoporučuje obchod
- jednání prodávajících
- rozbité zboží hned při koupi
- 2 koloběžky byli po vybalení z krabice rozbité
- vrácení peněz zatím neproběhlo
Reakce obchodu inSPORTline.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Moc nás mrzí, že jste nebyla s produkty spokojena.
Dle sdělení kolegů byly koloběžky představeny na prodejně. Vše bylo v tu chvíli v pořádku. V rámci reklamace samozřejmě rádi vyřídíme vše k Vaší plné spokojenosti, protože ta je u nás na prvním místě.
Věříme, že u Vašich dalších objednávek bude vše v pořádku a my Vás budeme moci přesvědčit nejen o kvalitě produktů, ale všech služeb, které s nákupem souvisí.
Děkujeme a přejeme příjemný den,
tým inSPORTline -
Nedoporučuje obchod
- obchod je na dobrém přístupném místě, a mají i docela široký sortiment
- velmi neochotný a laxní personál, kyselý obličeje
vypadá to, že sortiment je pestrý, kvalitní, ale přístup personálu mě tak otrávil, že už tam nikdy nepůjdu
Reakce obchodu inSPORTline.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za zaslanou zpětnou vazbu. Velice se omlouváme za popisovaný přístup některého z našich zaměstnanců na prodejně.
Všichni naši zaměstnanci jsou průběžně proškolováni nejen ohledně produktových novinek a námi nabízeného zboží, ale také všech potřebných informací, které se týkají jednání a komunikace se zákazníky.
Pokud jste s přístupem některého z našich zaměstnanců z jakéhokoliv důvodu nespokojen/a, je pro okamžitou zpětnou vazbu s operativním způsobem řešení problému nebo stížnosti vždy vhodné přímé kontaktování vedoucího pracovníka příslušné prodejny. Pak jsme schopni Váš požadavek posoudit a řešit na místě i zjednat rychlou nápravu.
Pevně věříme, že nám v budoucnu dáte šanci napravit celkový dojem. Budeme se těšit.
Přejeme příjemný den,
tým inSPORTline -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Super kurýr
- Rychlé doručení
- 24.8 dorazilo zboží bohužel poškozené. Zvenku obal v pořádku, ale uvnitř rezave díly, poškrábané, poničené. Hned nafoceno posláno za celý týden až po několika urgovaní telefon od pána, že zavolá do Prahy a hned dá vědět. Opět se nic neděje. Obchod bohužel nedoporučuji už je to 11 dní a nic. Nepřišel ani jediný e- mail kromě od paní která e-mail převzala a předala na konkrétní osobu.
Reakce obchodu inSPORTline.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Za výše popisované komplikace se velice omlouváme.
Celou záležitost jsme prověřili. Mrzí nás, že původně nabídnutý svoz přepravcem DHL nevyšel. Nyní je domluven svoz prodejnou Praha 5.
Věříme, že vše vyřídíme co nejdříve a k Vaší plné spokojenosti. Budete-li cokoliv potřebovat, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tady pro Vás na lince 556300970 nebo na e-mailu [email protected].
Děkujeme ještě jednou za přijetí omluvy a přejeme Vám příjemný den,
tým inSPORTline -
Nedoporučuje obchod
- Dlouhá čekací doba
Reakce obchodu inSPORTline.cz
Dobrý den, pane Pavle,
děkujeme za zpětnou vazbu.
K lehkému prodlení ve vyexpedování došlo z toho důvodu, že jste si objednal zboží, u kterého avizujeme doručení do +-5 pracovních dnů. Vaši objednávku jsme přijali 15.8. a 18.8. jsme ji fyzicky předali přepravci. Tento den byl pátek, proto pro Vás byla zásilka připravena v pondělí, tj. 21.8.
Pevně věříme, že Vám tato dodací lhůta nezpůsobila komplikace.
Budeme se na Vás v budoucnu těšit.
Přejeme příjemný den,
tým inSPORTline -
Nedoporučuje obchod
Dárek je kolu - držák na telefon.
Vše správně nastaveno.
Po par kilometrech telefon v ceně kola na sracku.
Kolo zcela neserizeny.Reakce obchodu inSPORTline.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Velice se Vám za popisované komplikace omlouváme, obrovsky nás popisovaná situace mrzí. Jsme opravdu překvapeni, protože se jedná o kvalitní držák.
Prosíme, kontaktujte pro řešení naše reklamační oddělení prostřednictvím následujícího e-formuláře: https://www.insportline.cz/zakaznicka-podpora#reklamace
Děkujeme a přejeme pěkný den,
tým inSPORTline -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Koupě proběhla v pohodě
Objednané elektrokolo, mělo být seřízené a připravené k provozu,ale není.
Navíc se při šlapání ozývají podivné zvuky z oblasti klik a motoru. Divný zvuk vychází z motoru, když se kolo tlačí po zpatku.
Stále čekám, na kontaktování servisu...
Kolo se nadá nepoužívatReakce obchodu inSPORTline.cz
Dobrý den, pane Nováku,
děkujeme za zpětnou vazbu. Za popisované komplikace se Vám velice omlouváme.
Dle sdělení servisního oddělení Vám byla nabídnuta možnost dovézt kolo na prodejnu k opravě a pokud by to byl pro Vás problém, nabídnuli jsme Vám zpoplatněný svoz. Mrzí nás, že jste s řešením nebyl spokojen.
Servisní/reklamační oddělení vždy jedná s maximálním nasazením pro spokojenost zákazníka. Protože ta je u nás vždy na prvním místě.
Pevně věříme, že nám v budoucnu dáte ještě příležitost. My Vás rádi přesvědčíme, že u nás jste v dobrých rukou.
Budeme se těšit a přejeme příjemný den,
tým inSPORTline -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Rychlost dodání
- Zrezlý stroj ve svárech a rezem rozpadlá pojistka. Neodpovídá deklarovaným drobným. Zatím bez reakce obchodu.
Reakce obchodu inSPORTline.cz
Dobrý den, pane Radime,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velice se Vám za popisované komplikace omlouváme. Již jsme zajistili patřičné kroky, které by měly zabránit tomu, aby se podobná záležitost opakovala.
Kolegové ze servisního oddělení Vás již dříve kontaktovali s možností výměny za produkt v 1. jakosti. Dle sdělení kolegů je již naplánovaný i svoz původně zakoupeného produktu k nám.
Pevně věříme, že nám i přes zmiňovaný problém dáte v budoucnu příležitost přesvědčit Vás nejen o kvalitě produktů, ale i všech služeb, které s nákupem souvisí.
Děkujeme a přejeme příjemný den,
tým inSPORTline -
Nedoporučuje obchod
- Nedodržení dodání do druhého dne sobjednáním do 12h.
- Zakoupené zboží je odpad.
- Nechápu, že to někdo vyrobí a už vůbec nechápu, že se to někdo rozhodne prodávat.
- Popis zboží neodpovídá, např. uváděná výška.
Reakce obchodu inSPORTline.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu.
Mrzí nás, že nejste s produktem spokojena. Nabízíme Vám odstoupení od smlouvy ve lhůtě 30 dnů od koupě. V případě zájmu prosíme o zabalení zboží do původního obalu, přiložení faktury s číslem bankovního účtu pro vrácení platby a zaslání na adresu Seven Sport s.r.o., Dělnická 957, 74901 Vítkov.
Zboží také můžete předat na jedné z prodejen: https://www.insportline.cz/zakaznicka-podpora#prodejny
Co se týká zpoždění v expedování, omlouváme se, že jsme předali zboží přepravci následující den po objednání. Toto lehké prodlení vzniklo z toho důvodu, že bylo z víkendu více objednávek na zpracování. Mrzí nás to a pevně věříme, že Vám toto zpoždění nezpůsobilo komplikace.
Budeme rádi, když nám dáte v budoucnu příležitost napravit celkový dojem a přesvědčit Vás nejen o kvalitě všech produktů, ale i služeb, které s nákupem souvisí.
Přejeme příjemný den,
tým inSPORTline -
Nedoporučuje obchod
Zboží (koloběžka) je stále ještě na prodejně v krabici = nesložené, neseřízené (teď je to týden) a při volání do obchodu mi ani neřekli termín, kdy by to mohlo být hotové. Jen že je léto, sezóna a nestíhají. (informace o doručení u produktu se týká pouze fyzického doručení na prodejnu, mi bylo řečeno, nejde o termín, kdy je zboží k vyzvednutí). A že si klidně můžu přijet, vyzvednout a seřídit sama. Zrušení objednávky zvažuji.
Reakce obchodu inSPORTline.cz
děkujeme za zpětnou vazbu.
Mrzí nás, že jste nebyla spokojena a velice se Vám za tuto zkušenost omlouváme. Bohužel v tuto chvíli je situace komplikovaná v rámci zvýšeného počtu montáží kol a elektrokol. Všichni naši zaměstnanci dělají maximum proto, aby vše zajistili v co nejkratším čase. Postupujeme dle pořadníku kde by vše mělo být zajištěno v nejkratším možném termínu. Pevně věříme, že u Vašich dalších objednávek bude vše v pořádku.
Těšíme se na Vás a přejeme příjemný den,
tým inSPORTline -
Nedoporučuje obchod
Intersport absolutne k nicemu pouze prekupnici kteri neporadi nepomohou nic. nic kloudneho no hruza VUBEC UZ NIKDY a to nebyl nakup za par tisic no nic poucen pro priste
Reakce obchodu inSPORTline.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste nebyl s nákupem spokojen.
Uváděl jste, že Vám bylo účtováno 130,- Kč navíc za dopravu. Poté jste uvedl, že se jednalo asi o částku 90,- Kč a taky, že to možná bylo 60,- Kč.
Tuto informaci jsme prověřili a i přesto, že bylo zboží kvůli rychlejšímu vyřízení expedováno ze 2 míst, bylo poštovné 0,- Kč a dobírka 30,- Kč. Podrobné informace můžete vidět ve fakturách, které Vám byly zaslány.
Pokud byla přepravcem požadována vyšší část, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím reklamačního oddělení, e-mail [email protected].
Spokojenost zákazníků je u nás na prvním místě.
Těšíme se na Vás a přejeme příjemný den,
tým inSPORTline -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- rychlé dodání
- u holí byla jen jedna koncovka-botička, ostatní koncovky byly podvou
nezkontrolované zboží
Reakce obchodu inSPORTline.cz
Dobrý den, paní Navarová,
děkujeme za zpětnou vazbu.
Velice se Vám za popisované komplikace omlouváme. Prosíme, kontaktujte kolegy z oddělení náhradních dílů prostřednictvím následujícího formuláře: https://www.insportline.cz/zakaznicka-podpora#reklamace-nahradnidil
Rádi zajistíme vše k Vaší plné spokojenosti.
Přejeme Vám příjemný den,
tým inSPORTline