Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo vysloveně nekvalitní, šípy prohnuté, na terči bublinky.

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste nebyla se zbožím spokojená.

    Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
    Odkaz: https://www.insportline.cz/zakaznicka-podpora#reklamace-vraceni.

    Přejeme příjemné dny,

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Špatně se tam parkuje
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zakoupila jsem si válce na jógu,ale musela jsem koupit 4 než jsem si vybrala, protože silně toxicky páchly. Nakonec jsem ale našla 2 které byly v pořádku. Dodnes mi nepřišly peníze nazpět za vrácené zboží. Přestože jsem uvedla všechny náležitosti a ještě jim pro jednoduchost a rychlou komunikaci uvedla číslo účtu do reklamačního protokolu, dodnes mi peníze nedorazily. Stále tvrdí, že nemají číslo účtu a tak nemohou poslat. Poslala jsem jim ho znovu mailem v jejich odpovědi, (a mám to v odeslané poště)ale stále to popírají, a peníze neposlali.

    Obchod má zřejmě zaměstnance, kteří mají mezi sebou osobní konflikty a nedokážou si předávat informace a doplácí na to zákazník, nebo je to lenost a arogance. Něco podobného jsem ještě nezažila.

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí Vaše reakce. Vaši situaci jsem konzultovala s kompetentními kolegy.
    Je nám líto, ale opravdu si v naší společnosti nikdo nekompenzuje své negace na zákaznicích.

    Chyba na naši straně nastala v tom, že bohužel kolegové při kontrole vráceného zboží ztratili průvodní dopis, proto Vás následně kontaktovala kolegyně s prosbou ohledně zaslání čísla bankovního účtu pro vrácení peněz, což jste, ale nechtěla poskytnout, jelikož jste se odkazovala na průvodní dopis, který jsme nedohledali.

    Jakmile byla poskytnuta informace další kolegyni z fakturačního oddělení, ta obratem vrácení částky navedla na Váš bankovní účet.
    Tedy vrácení částky proběhlo 17.9.2024. Tímto, prosím o kontrolu zda Vám vrácená částka v pořádku dorazila.´

    Budete-li v budoucnu potřebovat pomoci s výběrem či poradit, neváhejte se na nás obrátit, spokojený zákazník je pro nás primárním cílem: [email protected].

    Přejeme příjemné dny,

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Bylo mi v emailu sděleno, že není problém vyměnit produkt za jinou velikost, pokud nebude sedět. Poté mi však bylo řečeno, že větší velikost nemají a že zboží musím vrátit na vlastní náklady, přestože jsem se předtím písemně ptala, jestli mají větší velikost a jestli v případě nutnosti mohu vyměnit a oni mi to přislíbili.

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,
    vyměnit zboží tedy konkrétně helmu můžete vyměnit do 30 dnů zdarma, ve Vašem případě se jedná o dětskou helmu, která není ve větší velikosti pouze XS, S. Helmu však můžete vyměnit za jiný model.

    Naše kolegyně Vám tedy informaci podala správně.

    Kontaktujte, prosím, naše oddělení zákaznické podpory, velice rádi najdeme společné řešení této situace: [email protected].

    Spokojený zákazník je pro nás primárním cílem.

    Přejeme pěkné dny,

    tým inSPORTline.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    kazové zboží

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    Vaše zkušenost s nákupem nás velice mrzí. Kontaktujte, prosím, naše reklamační oddělení skrze e-formulář https://www.insportline.cz/zakaznicka-podpora#reklamace-reklamace kolegové Vás kontaktují s řešením nazpět.

    Pevně věříme, že bude vše dořešeno k Vaší plné spokojenosti.

    Spokojený zákazník je pro nás primárním cílem.

    Přejeme příjemné dny,

    tým inSPORTline.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Zbozi bylo poskozeno. Neodborne opraveno a oprava zamlcena.

    Velice spatna zkusenost. Zamlcena zavada.

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den, pane Petře,
    dle objednávky vidíme informaci, že bylo zakoupeno zboží 2. jakosti, zda popis neodpovídá vadám v popisu, zboží můžete do 30 dnů od koupi vrátit na jedné z našich kamenných prodejen či zaslat na adresu: https://www.insportline.cz/zakaznicka-podpora#reklamace-vraceni

    Případně kontaktujte naše reklamační oddělení, kde můžete vady zdokumentovat a zaslat skrze e-formulář zde:
    https://www.insportline.cz/zakaznicka-podpora#reklamace-reklamace.

    Kontaktujeme Vás s řešením této situace.
    Ohledně zamlčení závady kontaktujeme příslušnou prodejnu a situaci dořešíme, aby se neopakovala.

    Spokojený zákazník je naším primárním cílem.

    Přejeme příjemné dny,

    tým inSPORTline.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlé dodání

    Kupovala jsem bohužel rozbalené zboží. Dosud čekám na chybějící díly.

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že Vám nebyl produkt doručen se všemi komponenty.

    Dle Vaší objednávky vidím, že chyběly pěnovky na řídítka a jsou již v řešení.
    Zdali Vám chybí jiné komponenty kontaktuje, prosím, naše oddělení náhradních dílů skrze e-formulář na našich webových stránkách, kolegové Vás obratem kontaktují nazpět:

    https://www.insportline.cz/zakaznicka-podpora#reklamace-nahradnidil

    Přejeme příjemné dny,

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Moc dokladů

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost nákupu s rozloženou platbou Essox.
    U rozložené platby Essox je zapotřebí nahrát pouze dva doklady totožnosti.

    V případě, že potřebujete pomoci s uzavřením těchto splátek kontaktuje nás na
    email: [email protected] nebo na tel.:+420 556 300 970

    Přejeme příjemné dny,

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rozsáhlá a kvalitní nabídka
    • Zavádějící informace po telefonu.

    Nemožnost vyzkoušet řádně kolo před jeho koupí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zápach gum v obchodě v Brně
    • dlouhá doba dodání

    31.7. jsem objednala zboží, na webu bylo uvedené, že je skladem a druhý den, že zasílají na prodejnu. V pátek jsem si volala na infolinku, kde je zboží a paní mi nebyla schopná říci a dohledat, kde se nachází. Ještě ten den jsem se dívala na web, že u tohoto zboží změnili údaj o dodání ze dvou dní na 5 dnů... Moje zboží dorazilo až 12.8! Na brněnském obchodě děsně smrdí guma (asi z kol), nedá se tam ani nadechnout.

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost s nákupem.

    Zboží, které jste objednávala bylo skladem pouze na centrálním skladě, je-li s vyzvednutím na prodejně doba dodání na prodejnu je 5-7 pracovních dní. Ve Vašem případě však byla lhůta nestandardně dlouhá.

    Je-li zvoleno doručení na dodací adresu doba dodání je standardně 1-2 pracovní dny.

    Zákaznická podpora nemá podrobné informace o objednávkách týkajících se kamenných prodejen. Je-li zboží zasíláno na prodejnu, prosíme o kontaktování dané prodejny, zde Vám kolegové sdělí přesné informace týkající se dané objednávky.

    Kontakty na prodejny naleznete na naších webových stránkách: https://www.insportline.cz/zakaznicka-podpora#prodejny

    Jako omluvu, prosím, od nás přijměte slevový kód na Váš další nákup, který jsme Vám poslali na email.
    Pevně věříme, že již vše proběhne v pořádku a v plné Vaší spokojenosti, jelikož spokojenost zákazníků je naším primárním cílem.

    Budete-li v budoucnu potřebovat pomoci s výběrem, jsme tady pro Vás.

    Přejeme příjemné dny,

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Přišel jiný rozměr než bylo objednáno.

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že Vám dorazil jiný rozměr.

    Zdali Vám dorazil jiný rozměr než 76x24 mm, kontaktujte, prosím, naše reklamační oddělení: https://www.insportline.cz/zakaznicka-podpora#reklamace-reklamace

    Přejeme příjemné dny,

    tým inSPORTline.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • nejsem vůbec spokojená se zbožím

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš podnět. Nejste-li s produktem spokojená můžete jej do 30 dnů od koupi vrátit, a to na jedné z našich kamenných prodejen nebo zaslat jakýmkoliv přepravcem doručujícím na danou adresu.

    Případně kontaktujte naše reklamační oddělení, kdy Vám u větších zásilek mohou domluvit svoz https://www.insportline.cz/zakaznicka-podpora#reklamace-vraceni

    Budete-li potřebovat pomoci s výběrem, jsme tady pro vás.
    Kontaktujte nás na email: [email protected] nebo na tel.: +420 556 300 970

    Přejeme příjemné dny,

    tým inSPORTline.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Ochota prodávajících ve Vítkově

    Opakovaná zkušenost, velikosti neodpovídají, vybrat si zboží podle tabulky velikostí je zbytečná námaha, boty, kalhoty i bundy, to je fuk. Barevné provedení bundy posledně, na obrázku neodpovídalo realitě. Objednat a koupit po netu jsou jen zbytečné starosti, zajel jsem opakovaně na prodejnu, něco už u vás koupil, ale spoustu nakonec u konkurence.

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí zkušenost s výběrem moto oblečení. Náš produktový specialista oblečení přeměřuje a následně tyto parametry vkládá do velikostních tabulek. Z tohoto důvodu nás opravdu mrzí, že Vám velikosti dle tabulek velikostí neodpovídaly. Velikostní tabulky se odvíjí od naměřených údajů produktů nikoliv těla.

    Na produkty ze sekce oblečení, helmy atyp. nabízíme výměnu zdarma do 30 dnů od koupi, ale je-li to možné doporučujeme navštívit jednu z našich kamenných prodejen a produkty vyzkoušet na místě.

    Pevně věříme, že nám i přes tuto zkušenost zachováte přízeň a že budeme moci, při Vašem dalším nákupu, napravit celkový dojem.

    Přejeme pěkný den.

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlost doručení
    • Reklamace je tragédie

    Nákup v tomto obchodě v pohodě, ovšem jen do doby než jste nuceni výrobek reklamovat. Zakoupil jsem koloběžku W-TEC Billar II která špatně načítala ujeté kilometry. Po telefonické dohodě jsem ji 10.6.2024 přes PPL odeslal (PPL doručuje následující den, tzn. že 11. max. 12.6. musela být doručena) reklamační odd. ji přijalo až 19.6. tzn. že se jim týden někde válela. 18.7. jsem se e-mailem dotazoval na stav reklamace, ovšem žádná odpověď! Dělali mrtvého brouka. Po telefonátu 22.7. kdy už jsem chtěl dle zákona odstoupit od kupní smlouvy konečně opravenou koloběžku poslali. Celá reklamace tak místo zákonných 30 dnů trvala 40 dnů a ani se nedokázali omluvit. Insportline již nikdy!

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí Vaše zkušenost s reklamačním oddělením. Ověřovali jsme situaci a reklamované zboží bylo přijato 19.6.2024. Termín doručení přepravcem však nedokážeme ovlivnit. Z důvodu zatíženosti našich servisních techniků se, ale opravdu opravě Vámi reklamovaného zboží začali technici věnovat v pozdějším termínu. Reklamační oddělení a také servis je o tomto plně informováno.

    Pevně věříme, že vše bylo dořešeno k Vaší plné spokojenosti, protože ta je naším primárním cílem. Věříme, že i přes tuto zkušenost nám dáte v budoucnu příležitost celkový dojem napravit.

    Přejeme příjemné dny,

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Kellys Wega Yellow nefunguje (zadní)

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    prosíme o vyplnění reklamačního formuláře: https://www.insportline.cz/zakaznicka-podpora#reklamace-reklamace

    Kolegové z reklamačního oddělení vše vyřídí k Vaší plné spokojenosti.

    Přejeme pěkný den.

    Tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    pristroj nefunguje ,tak mam za 1000 kc baterku dobra zkusenost.

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    prosíme o vyplnění reklamačního formuláře: https://www.insportline.cz/zakaznicka-podpora#reklamace-reklamace

    Kolegové z reklamačního oddělení jistě vyřídí reklamaci co nejdříve k Vaší plné spokojenosti.


    Přejeme pěkný den.

    Tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mělo dorazit v pátek a je další týden úterý a stále nic...

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    zásilka byla doručena v pátek 28. 6., nám byla vrácena z důvodu nevyzvednutí na výdejním místě.
    Pokud máte zájem o znovu zaslání, prosíme kontaktujte nás: [email protected] nebo 556 300 970

    S přáním pěkného dne

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    • Nic
    • Nespolehlivost !!!

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    nespecifikovala jste, v čem spočívá naše nespolehlivost.
    Objednala jste si zboží s prémiovou dopravou, u které doručujeme do 14 dnů. Zboží bylo zasláno na naši prodejnu v Praze 5, ze které probíhá závoz našimi servisními techniky k Vám. Technici vždy předem volají s termínem doručení.
    Pokud máte jakékoliv dotazy, směřujte je prosíme na e-mail: [email protected] nebo telefon: 556 300 970

    S pozdravem

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velikosti se neshodují s tabulkami,
    • Musel jsem přesměrovat do jiného Z boxu
    • Pro výměnu zboží od jiného výrobce jsem si raději zajel na prodejnu
    • Nebyla dodržena splatnost vrácení peněz

    Tento nákup zboží se absolutně nepovedl.

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den, pane Martine,

    u oblečení je vždy lepší, pokud tuto možnost máte, vyzkoušet na prodejně. Jinak nabízíme výměnu velikosti zdarma. Obě tyto varianty jste mohl využít.
    Dle obchodních podmínek je prodávající povinen vrátit zákazníkovi zaplacené finanční prostředky nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Vy jste zboží vracel 10. 6. a již 17. 6. byla Vaše platba navedena zpět.

    Přejeme pěkný den,

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Široký sortiment zboží
    • Prezentovaný nákup na splátky nefunguje.

    Prezentovaný nákup na splátky nefunguje.
    V prodejně nebyl jediný zákazník, přesto paní co řeší úvěry neměla zrovna čas a měl jsem čekat 30minut. Buď se jí nechtělo, nebo měla pauzu na jídlo. Rozhodně velké zklamání.

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Vážený zákazníku,

    velice se omlouváme za neočekávanou situaci na naší prodejně. Bohužel zaměstnankyně, která má na starosti splátkový prodej, ve stejnou chvíli řešila jiného zákazníka a tím pádem se Vám nemohla věnovat. Vždy se snažíme zákazníkům na prodejně vyjít maximálně vstříc a zlepšovat jak portfolio služeb tak i jejich poskytování. Na vylepšení situace i v tomto směru budeme pracovat a tato situace by již neměla nastat.

    Děkuji za přijetí omluvy a pochopení a budeme se těšit na Vaši příští návštěvu.

    Tým inSPORTline