Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zboží prislo v uplne nefunkcnim stavu, reklamace

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že Vám dorazilo zboží v nefunkčním stavu. Omlouváme se za tuto nepříjemnou zkušenost a rádi bychom

    situaci co nejrychleji napravili.

    Kontaktujte prosím, naše reklamační oddělení.
    Odkaz: https://www.insportline.cz/zakaznicka-podpora#reklamace-reklamace.

    Jakmile zboží obdržíme, okamžitě zahájíme reklamační proces a uděláme maximum pro co nejrychlejší vyřízení – buď

    výměnu za nový kus, nebo vrácení peněz.

    Ještě jednou se omlouváme za způsobené komplikace a děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení. Vaše spokojenost je pro

    nás prioritou.

    S pozdravem,

    Tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodací lhůta na dnešní dobu dlouhá , a oslovení pane místo paní je taky pecka .

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Mrzí nás, že Vás oslovujeme nesprávně –

    určitě se jedná o chybu, kterou si dáme za úkol napravit.

    Zároveň nás mrzí, že dodací lhůta nesplnila Vaše očekávání. V některých případech může dojít ke zpoždění kvůli

    logistickým procesům, na kterých pracujeme na zlepšení, abychom zajistili rychlejší a spolehlivější doručení.

    Děkujeme vám za pochopení a trpělivost. Pokud byste měla další podněty nebo požadavky, neváhejte se na nás obrátit –

    uděláme vše pro to, aby Vaše příští zkušenost s námi byla bezchybná.

    S pozdravem,

    Tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zdlouhava reklamace chybejiciho nedodaneho zbozi, jinak ceny a rychlost dodani ok

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši trpělivost a zpětnou vazbu.

    Omlouváme se za zdlouhavé řešení Vaší reklamace nedodaného zboží. Situaci jsme pečlivě prověřovali se skladem,

    přepravní společností a kamerovými záznamy, abychom zjistili, kde došlo k pochybení.

    Abychom Vám vyšli maximálně vstříc, zaslali jsme Vám nové zboží ještě před oficiálním vyjádřením přepravce. Doufáme, že jste ho již v pořádku obdržela a že splní Vaše očekávání.

    Velice si vážíme Vaší důvěry i pochopení a věříme, že při dalším nákupu bude vše probíhat bez komplikací.

    S přáním krásného dne a spokojenosti s novým zbožím,

    Tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Погано прилягає до ноги

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za váš komentář a zpětnou vazbu.

    Mrzí nás, že Vám brusle nesedí tak, jak jste očekával. Chápeme, že pohodlí je u tohoto typu výrobku velmi důležité.

    Rádi Vám nabídneme možnost brusle vyměnit za jiný model, který by lépe vyhovoval Vašim potřebám.

    Pokud si přejete, můžete je také vrátit do 31.1.2025.

    Stačí vyplnit elektronický formulář: https://www.insportline.cz/zakaznicka-podpora#reklamace-vraceni.

    Vaše spokojenost je pro nás prioritou a věříme, že společně najdeme vhodné řešení.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,

    Tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Rozměry oděvu neodpovídájí velikostní tabulce k dotyčnému oděvu.
    S reklamací problém, 4x telefonická komunikace vstřícná, ale bez efektu.
    Pro reklamaci obdržen kod k odvozu Českou poštou, nikdo nepřijel.
    Posláno tedy na vlastní náklady.

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a velmi se omlouváme za komplikace spojené s Vaší reklamací. Je pro nás nepřijatelné,

    aby proces řešení reklamace neprobíhal hladce a bez zbytečných potíží.

    Mrzí nás, že rozměry oděvu neodpovídaly velikostní tabulce a že došlo ke komplikacím s vyzvednutím zásilky. Přestože

    telefonická komunikace byla vstřícná, chápeme, že absence výsledného efektu musela být pro Vás frustrující.

    Prosíme, kontaktujte nás na 556 300 970, abychom zajistili kompenzaci nákladů spojených s odesláním zboží a celou

    situaci urychleně napravili k Vaší plné spokojenosti.

    Vaše důvěra je pro nás prioritou a uděláme vše pro to, aby k podobným problémům v budoucnu již nedocházelo.

    Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme za způsobené nepříjemnosti.

    S pozdravem,

    Tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo doručeno ale poškozeno, vzápětí jsem reklamovala ,chci vrátit peníze, zboží neodpovídalo kvalitě a hlavně bylo poškozeno.Ale zatím žádná odezva
    Tak nevím co se děje

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za váš podnět a omlouváme se za způsobené komplikace.

    Vaše reklamace z 14. 11. byla řádně přijata a je v řešení. Reklamace standardně vyřizujeme do 30 dnů, jak je stanoveno

    zákonem. Rádi bychom vás ujistili, že pracujeme na tom, aby byla záležitost vyřešena co nejdříve.

    Vaše spokojenost je naší prioritou. Pro aktuální informace o stavu reklamace prosím, kontaktujte reklamační oddělení
    556 770 190 od pondělí do pátku 8 - 15:30 hod.


    Děkujeme za pochopení a vstřícnost.

    S pozdravem,

    Tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Krabice prisla ponicena. Bohuzel to melo byt jako darek pro charitativni ucely. Kdybych mela cas vratit, tak to udelam. Chcete udelat radost opustenemu diteti a darek dostane v krabici, kterou byste opravdu nikomu dat nechteli. Skoda.

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu.

    Omlouváme se za situaci, která nastala, a hluboce nás mrzí, že krabice dorazila v poškozeném stavu. Zcela rozumíme Vašemu zklamání, zvláště když měl být dárek určen pro charitativní účely a opuštěné dítě.

    Rádi bychom situaci napravili.

    Vaše důvěra je pro nás velmi důležitá, a proto se budeme snažit udělat vše pro to, aby se tato situace již neopakovala.

    Prosím, kontaktujte naše reklamační oddělení: https://www.insportline.cz/zakaznicka-podpora#reklamace-reklamace

    abychom mohli dohodnout nejlepší řešení.

    Děkujeme vám za pochopení a věříme, že nám dáte šanci tuto záležitost napravit.

    Jsme tady pro Vás.

    Přejeme příjemné dny,

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Názor jsem vyjádřlil u recenze produktu. Pokud budete prodávat takovéto výrobky tak obchod nemůžu doporučit.

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Mrzí nás, že nejste z rotopedem Klegan spokojený. Patří mezi velmi oblíbené a prodávané.

    Pokud nejste se zbožím spokojený, můžete ho do 30 dnů vrátit.

    Pokud byste potřeboval poradit s výběrem trenažéru, neváhejte nás kontaktovat.

    Jsme tady pro Vás.

    Přejeme příjemné dny,

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zakázka byla poměrně rychle vybavena a dodána, toť plus.
    Samotné zboží bylo v některé části poškozeno - podélná lišta byla prolomená po délce 20 cm, přičemž vznikly ostré hrany. Očekávala bych, že prodejce tuto konkrétní vadu uvede. Byla jsem srozuměna, že kupuji zlevněnou variantu, ale ne použité zboží.

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    za vzniklou komplikaci se Vám omlouváme.

    Pravděpodobně se tak stalo při doručování dopravcem. Těší nás, že jste v komunikaci s našim reklamačním oddělením a

    vyberete si jiný běžecký pás.

    Pevně věříme, že nám i přes tuto zkušenost nám zachováte přízeň.

    Spokojený zákazník je našim primárním cílem.

    Přejeme příjemné dny,

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • mají kameny obchod můžete si to osahat zkusit

    lidi prodavači

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí nespokojenost s našim obchodem.

    Ano zboží je možné před koupi po domluvě s danou prodejnou vyzkoušet.

    Pokud nejste se zbožím spokojený, můžete ho do 30 dnů vrátit.

    Pevně věříme, že nám i přes tuto zkušenost nám zachováte přízeň a že budeme moci, při Vašem dalším nákupu, napravit
    celkový dojem.

    Přejeme příjemné dny,

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo vysloveně nekvalitní, šípy prohnuté, na terči bublinky.

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste nebyla se zbožím spokojená.

    Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
    Odkaz: https://www.insportline.cz/zakaznicka-podpora#reklamace-vraceni.

    Přejeme příjemné dny,

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Špatně se tam parkuje
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zakoupila jsem si válce na jógu,ale musela jsem koupit 4 než jsem si vybrala, protože silně toxicky páchly. Nakonec jsem ale našla 2 které byly v pořádku. Dodnes mi nepřišly peníze nazpět za vrácené zboží. Přestože jsem uvedla všechny náležitosti a ještě jim pro jednoduchost a rychlou komunikaci uvedla číslo účtu do reklamačního protokolu, dodnes mi peníze nedorazily. Stále tvrdí, že nemají číslo účtu a tak nemohou poslat. Poslala jsem jim ho znovu mailem v jejich odpovědi, (a mám to v odeslané poště)ale stále to popírají, a peníze neposlali.

    Obchod má zřejmě zaměstnance, kteří mají mezi sebou osobní konflikty a nedokážou si předávat informace a doplácí na to zákazník, nebo je to lenost a arogance. Něco podobného jsem ještě nezažila.

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí Vaše reakce. Vaši situaci jsem konzultovala s kompetentními kolegy.
    Je nám líto, ale opravdu si v naší společnosti nikdo nekompenzuje své negace na zákaznicích.

    Chyba na naši straně nastala v tom, že bohužel kolegové při kontrole vráceného zboží ztratili průvodní dopis, proto Vás následně kontaktovala kolegyně s prosbou ohledně zaslání čísla bankovního účtu pro vrácení peněz, což jste, ale nechtěla poskytnout, jelikož jste se odkazovala na průvodní dopis, který jsme nedohledali.

    Jakmile byla poskytnuta informace další kolegyni z fakturačního oddělení, ta obratem vrácení částky navedla na Váš bankovní účet.
    Tedy vrácení částky proběhlo 17.9.2024. Tímto, prosím o kontrolu zda Vám vrácená částka v pořádku dorazila.´

    Budete-li v budoucnu potřebovat pomoci s výběrem či poradit, neváhejte se na nás obrátit, spokojený zákazník je pro nás primárním cílem: [email protected].

    Přejeme příjemné dny,

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Bylo mi v emailu sděleno, že není problém vyměnit produkt za jinou velikost, pokud nebude sedět. Poté mi však bylo řečeno, že větší velikost nemají a že zboží musím vrátit na vlastní náklady, přestože jsem se předtím písemně ptala, jestli mají větší velikost a jestli v případě nutnosti mohu vyměnit a oni mi to přislíbili.

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,
    vyměnit zboží tedy konkrétně helmu můžete vyměnit do 30 dnů zdarma, ve Vašem případě se jedná o dětskou helmu, která není ve větší velikosti pouze XS, S. Helmu však můžete vyměnit za jiný model.

    Naše kolegyně Vám tedy informaci podala správně.

    Kontaktujte, prosím, naše oddělení zákaznické podpory, velice rádi najdeme společné řešení této situace: [email protected].

    Spokojený zákazník je pro nás primárním cílem.

    Přejeme pěkné dny,

    tým inSPORTline.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    kazové zboží

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    Vaše zkušenost s nákupem nás velice mrzí. Kontaktujte, prosím, naše reklamační oddělení skrze e-formulář https://www.insportline.cz/zakaznicka-podpora#reklamace-reklamace kolegové Vás kontaktují s řešením nazpět.

    Pevně věříme, že bude vše dořešeno k Vaší plné spokojenosti.

    Spokojený zákazník je pro nás primárním cílem.

    Přejeme příjemné dny,

    tým inSPORTline.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Zbozi bylo poskozeno. Neodborne opraveno a oprava zamlcena.

    Velice spatna zkusenost. Zamlcena zavada.

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den, pane Petře,
    dle objednávky vidíme informaci, že bylo zakoupeno zboží 2. jakosti, zda popis neodpovídá vadám v popisu, zboží můžete do 30 dnů od koupi vrátit na jedné z našich kamenných prodejen či zaslat na adresu: https://www.insportline.cz/zakaznicka-podpora#reklamace-vraceni

    Případně kontaktujte naše reklamační oddělení, kde můžete vady zdokumentovat a zaslat skrze e-formulář zde:
    https://www.insportline.cz/zakaznicka-podpora#reklamace-reklamace.

    Kontaktujeme Vás s řešením této situace.
    Ohledně zamlčení závady kontaktujeme příslušnou prodejnu a situaci dořešíme, aby se neopakovala.

    Spokojený zákazník je naším primárním cílem.

    Přejeme příjemné dny,

    tým inSPORTline.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlé dodání

    Kupovala jsem bohužel rozbalené zboží. Dosud čekám na chybějící díly.

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že Vám nebyl produkt doručen se všemi komponenty.

    Dle Vaší objednávky vidím, že chyběly pěnovky na řídítka a jsou již v řešení.
    Zdali Vám chybí jiné komponenty kontaktuje, prosím, naše oddělení náhradních dílů skrze e-formulář na našich webových stránkách, kolegové Vás obratem kontaktují nazpět:

    https://www.insportline.cz/zakaznicka-podpora#reklamace-nahradnidil

    Přejeme příjemné dny,

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Moc dokladů

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost nákupu s rozloženou platbou Essox.
    U rozložené platby Essox je zapotřebí nahrát pouze dva doklady totožnosti.

    V případě, že potřebujete pomoci s uzavřením těchto splátek kontaktuje nás na
    email: [email protected] nebo na tel.:+420 556 300 970

    Přejeme příjemné dny,

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rozsáhlá a kvalitní nabídka
    • Zavádějící informace po telefonu.

    Nemožnost vyzkoušet řádně kolo před jeho koupí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zápach gum v obchodě v Brně
    • dlouhá doba dodání

    31.7. jsem objednala zboží, na webu bylo uvedené, že je skladem a druhý den, že zasílají na prodejnu. V pátek jsem si volala na infolinku, kde je zboží a paní mi nebyla schopná říci a dohledat, kde se nachází. Ještě ten den jsem se dívala na web, že u tohoto zboží změnili údaj o dodání ze dvou dní na 5 dnů... Moje zboží dorazilo až 12.8! Na brněnském obchodě děsně smrdí guma (asi z kol), nedá se tam ani nadechnout.

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost s nákupem.

    Zboží, které jste objednávala bylo skladem pouze na centrálním skladě, je-li s vyzvednutím na prodejně doba dodání na prodejnu je 5-7 pracovních dní. Ve Vašem případě však byla lhůta nestandardně dlouhá.

    Je-li zvoleno doručení na dodací adresu doba dodání je standardně 1-2 pracovní dny.

    Zákaznická podpora nemá podrobné informace o objednávkách týkajících se kamenných prodejen. Je-li zboží zasíláno na prodejnu, prosíme o kontaktování dané prodejny, zde Vám kolegové sdělí přesné informace týkající se dané objednávky.

    Kontakty na prodejny naleznete na naších webových stránkách: https://www.insportline.cz/zakaznicka-podpora#prodejny

    Jako omluvu, prosím, od nás přijměte slevový kód na Váš další nákup, který jsme Vám poslali na email.
    Pevně věříme, že již vše proběhne v pořádku a v plné Vaší spokojenosti, jelikož spokojenost zákazníků je naším primárním cílem.

    Budete-li v budoucnu potřebovat pomoci s výběrem, jsme tady pro Vás.

    Přejeme příjemné dny,

    tým inSPORTline