Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací lhůta,i když jsem zboží zaplatil předem !!!!

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    Vaši objednávku jsme ihned po přijetí platby, tj. 10. 4. zabalili a předali přepravci.
    Po prověření u přepravce vzniklo zpoždění dodání z kapacitních důvodů.
    Situace nás mrzí, rychlé doručení je u nás standardem a dopravci běžně pracují velmi rychle.

    Pevně věříme, že u Vašich dalších objednávek proběhne vše bez zdržení. Spokojenost zákazníků je u nás na prvním místě.

    Přejeme příjemný den,

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    produkt při sestavování vykazoval vady, na prodejně v Praze neměli další kus, tak mě poslali do Brna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Koloběžka není funkční byla zabalena do kartonu od masážního křesla.Žádná kniha popisu.

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    ohledně nefunkčnosti koloběžky prosíme o kontaktování našeho reklamačního oddělení: [email protected]
    Koloběžka byla označena jako 2. jakost. U těchto produktů nemusí být originální obal.

    S pozdravem a přáním krásného dne

    tým inSPORTline

  • Nedokáží poslat dvě stejné věci, pejsek a kočička.

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    pokud nejste se zbožím spokojen, prosíme o kontaktování našeho reklamačního oddělení: [email protected]

    Případně lze zboží do 30 dnů od koupě vrátit: https://www.insportline.cz/aktuality/276-kralovska-garance-vraceni-do-30-dni-

    Věříme, že vyřídíme vše k Vaší plné spokojenosti, protože ta je u nás na prvním místě.

    Přejeme krásný den,

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dětské kolo přišlo poškozené

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    prosíme, kontaktujte naše reklamační oddělení na emailu: [email protected]
    Věříme, že vše dořešíme k Vaší plné spokojenosti.

    S přáním pěkného dne

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Otravena obsluha

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Rychlá odezva E-shopu na objednávku ,kožené moto bunda byla zaslána do obchodu Ostrava.Bunda vyzvednuta a vyzkoušena v prodejně OSTRAVA .Na prodejně jsme chtěli zakoupit přilbu a jiné motodoplňky.Bohužel pro neochotu prodavaček (požadovali jsme prodavačku na výběr přilby a bot ,ani po 15 minutách nedošla ,jsme z obchodu raději odešli .
    E-SHOP doporučuji ,obchod v Ostravě už v životě nenavštívím.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Nejde stáhnout aplikace, která je uvedena v manuálu

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    prosíme, kontaktujte nás na emailu: [email protected]

    Rádi Vám ohledně aplikace poradíme.

    Přejeme příjemný den,

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Drze jednani se zakaznikem ze strany zamestnancu na P10. Vedeni ci regional manazer nema zajem nic resit a tak ani ja nebudu utracet 60tis u firmy ktera si nevazi zakaznika

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Neumějí to pořádně zabalit

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu a zároveň se Vám za komplikace s balením velice omlouváme.

    Vaši zpětnou vazbu předáme k prověření vedoucímu skladu. Věříme, že u Vašich dalších objednávek bude vše v pořádku, protože spokojenost zákazníků je u nás vždy na prvním místě.

    Přejeme příjemný den,

    tým inSPORTline

  • Koupil jsem skládací koloběžku pro dospělé s nosností 100 kg, ale po sestavení se mi nedaří nastavit zadní brzdu, buď brzdí stále a nebo nebrzdí vůbec. To ale jsem nakonec vyřešil tím, že jsem vyndal bovden z rámu a zmírnil tak oblouk bovdenu u zadního kola. Co považuji za větší problém je, že mám 85 kg a koloběžka se pode mnou hodně prohýbá a mám vážné obavy, že to ten rám dlouho nevyrdží a brzy prskne.

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den, pane Josefe,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Velice nás popisovaná komplikace mrzí. Pravděpodobně se jedná o vadný kus, protože tento problém u prodaných modelů neevidujeme.

    Prosíme, kontaktujte prostřednictvím následujícího e-formuláře kolegy z reklamačního oddělení, kteří Vás budou informovat s řešením: https://www.insportline.cz/zakaznicka-podpora#reklamace-reklamace

    Rádi vyřídíme vše k Vaší plné spokojenosti, protože ta je u nás na prvním místě.

    Děkujeme a přejeme příjemný den,

    tým inSPORTline

  • Bohužel INSPORTLINE neprodává kvalitní sportovní pomůcky. Flexi bar,který jsem si ja zakoupila vůbec nesouhlasí s popisem, který ISL u produktu má. Nedá se s tím vůbec cvičit

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste nebyla se zakoupeným produktem spokojena. Nabízíme možnost odstoupení od smlouvy. Lhůta pro vrácení je 30 dnů.

    Prosíme o zabalení zboží do původního obalu, přiložení dokladu o koupi s číslem bankovního účtu a zaslání na adresu Seven Sport s.r.o., Dělnická 957, 74901 Vítkov.

    V případě jakéhokoliv dotazu jsme tady pro Vás na lince 556300970 nebo e-mailu [email protected].

    Přejeme příjemný den,

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Jedno z nejhorších zboží na internetu

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den, pane Jiří,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že nejste s produktem spokojen a zároveň, že jste nás nekontaktoval co nejdříve po koupi. Lhůta pro vrácení 30 dnů bohužel před cca dvěma měsíci uplynula.

    Díky tomuto nejsme bohužel schopni v této věci pomoci.

    Děkujeme za pochopení,

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tragédie, 5 lidí-prodavačů se fláká po prázdném krámu (v sobotu odpoledne) a tvrdí že nemá čas něco smontovat a vystavit....nerad něco kritizuji - sám nejsem dokonalý a tímto stylem obchod bude těžko prosperovat :( a zanikne

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zaslanou zpětnou vazbu. Velice se omlouváme za popisovaný přístup a neochotu zaměstnanců na naší pražské prodejně.
    Všichni naši zaměstnanci jsou průběžně proškolováni nejen ohledně produktových novinek a námi nabízeného zboží, ale dostávají rovněž informace, které se týkají jednání a komunikace se zákazníky.

    Pokud jste s přístupem některého z našich zaměstnanců z jakéhokoliv důvodu nespokojen/a, je pro okamžitou zpětnou vazbu při popsané stížnosti vždy vhodné přímé kontaktování vedoucího pracovníka příslušné prodejny. Pak jsme schopni případnou zákaznickou nespokojenost s obsluhou řešit ihned na místě a zjednat rychlou nápravu.

    Zpětně se Vám tímto omlouváme za své pražské kolegy a budeme si velmi vážit toho, pokud nám do budoucna i přes tuto negativní zkušenost zachováte přízeň v podobě návštěvy našeho e-shopu či některé z prodejen.

    Děkujeme za pochopení, tým inSPORTline.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednaný korektor zad je nepoužitelný výrobek. Přestože splňuji limity velikosti hrudníku, popruhy jsou krátké, výrobek se hodí tak pro dítě nebo pro ženu, ne pro normálně vzrostlého muže. Navléknout lze pouze s dopomocí druhé osoby. Jsou to naprosto vyhozené peníze.

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den, pane Bukovský,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Mrzí nás, že nejste s produktem spokojen. Lhůta pro odstoupení od smlouvy je 30 dnů. V případě zájmu můžete navštívit jednu z našich prodejen, kde produkt v originálním obalu společně s dokladem o koupi, vrátíte.

    Odkazy na prodejny nabízíme zde: https://www.insportline.cz/zakaznicka-podpora#prodejny

    Zboží můžete také zaslat (opět v originálním obalu, s dokladem o koupi a číslem bankovního účtu pro vrácení částky zpět) na adresu Seven Sport s.r.o., Dělnická 957, 74901 Vítkov.

    Budete-li mít jakýkoliv dotaz či budete-li potřebovat pomoc s výběrem, jsme tady pro Vás na lince 556300970 nebo na e-mailu [email protected].

    Přejeme příjemné dny,

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nefunkcni

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu a zároveň se Vám velice omlouváme za komplikace.

    Prosíme, kontaktujte kolegy z reklamačního oddělení prostřednictvím následujícího e-formuláře: https://www.insportline.cz/zakaznicka-podpora#reklamace-reklamace

    Rádi celou záležitost vyřídíme k Vaší plné spokojenosti.

    Děkujeme a přejeme příjemný den,

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zpoždění toleruji. Bohužel o zásilce chybí jakékoli informace (tedy kromě dotazu na spokojenost).

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu i za přijetí telefonické omluvy. Za technické komplikace, které znemožnily klasické zpracování objednávky, se Vám omlouváme.

    Nyní je již nastavení sady produktů v pořádku.

    Pevně věříme, že u Vašich dalších objednávek proběhne vše tak, jak bývá standardem. Spokojenost zákazníků je u nás na prvním místě.

    Přejeme příjemný den,

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem chtěl vrátit bohužel místo toho šlo na reklamaci

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Mrzí nás, že se u nákupu vyskytly výše popisované komplikace. Došlo-li k nedorozumění, prosíme, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím telefonního čísla 731 290 744.

    Vaše spokojenost je pro nás prioritou.

    Těšíme se a přejeme příjemný den,

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Složitá komunikace se zákaznickou podporou
    • Neznalost principů okamžitých plateb pomocí QR kódu

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Problém byl způsoben výpadkem technického rozhraní, kdy došlo ke zpoždění zpracování plateb. Velice se za tuto komplikaci omlouváme. Objednávka k Vám byla do Vánoc v pořádku doručena, což nás moc těší.

    Věříme, že u Vašich dalších objednávek bude vše v pořádku. Na spokojenosti každého zákazníka nám velice záleží.

    Přejeme příjemné dny,

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neprijemna obsluha ve Sterboholich. Pani prodavacka nepozdravila, nevenovala mi ani sekundu pohledu, coz mi prijde opravdu neslusne. Neochota - platba kartou na jedne strane, zbozi prinesene prodavackou polozene na druhe strane pultu. Doma jsem si vsimla, ze zbozi ma ponicenou krabicku a cenovka byla 3x prelepovana 598 na 198, opet na 598, zpet na 198 atd. Opravdu katastrofa