Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Široký sortiment zboží
    • Prezentovaný nákup na splátky nefunguje.

    Prezentovaný nákup na splátky nefunguje.
    V prodejně nebyl jediný zákazník, přesto paní co řeší úvěry neměla zrovna čas a měl jsem čekat 30minut. Buď se jí nechtělo, nebo měla pauzu na jídlo. Rozhodně velké zklamání.

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Vážený zákazníku,

    velice se omlouváme za neočekávanou situaci na naší prodejně. Bohužel zaměstnankyně, která má na starosti splátkový prodej, ve stejnou chvíli řešila jiného zákazníka a tím pádem se Vám nemohla věnovat. Vždy se snažíme zákazníkům na prodejně vyjít maximálně vstříc a zlepšovat jak portfolio služeb tak i jejich poskytování. Na vylepšení situace i v tomto směru budeme pracovat a tato situace by již neměla nastat.

    Děkuji za přijetí omluvy a pochopení a budeme se těšit na Vaši příští návštěvu.

    Tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Kupovala jsem Recumbent inSPORTline inCondi R600i. Doručení sice proběhlo rychle, ale po složení hlásí chybu a nefunguje. Ihned jsem tedy vyplnila reklamační formulář který obchod přijal, ale bohužel tím to skončilo. Nikdo se zatím ani po dvou dnech neozval.

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za opožděné kontaktování ohledně opravy z důvodu nemocí servisních techniku. Dle informací ze servisního oddělení by mělo být již vše ohledně termínu opravy domluvené.

    Za případné komplikace se Vám omlouváme.

    S přáním pěkného dne

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Koupila jsem batoh s označením 2. jakost. Na stránkách je uvedeno, co znamená 2. jakost:
    Popis
    Co znamená 2. jakost?
    Produkty v druhé jakosti jsou 100% funkční, ovšem mají určitou drobnou vadu, která však nemá žádný vliv na samotnou funkčnost výrobku. Každý výrobek je zkontrolován servisním technikem a až poté uvolněn k prodeji. Zboží nemusí být v originálním balení nebo krabice může jevit známky otevření. Ke zboží nejsou obvykle dodávány další bonusové produkty označené v popisu například jako "dárek zdarma". Na zboží se nevztahuje sleva 100 Kč na první nákup. Na zboží se automaticky vztahuje dvouletá záruka.
    Vzniklé vady jsou: Nové, kosmetické vady
    Batoh jsem dala na záda a zůstal mi viset jen na levém rameni. Popruh u druhého ramene byl POUZE PŘILEPENÝ! Myslím, že tato závada MÁ VLIV NA FUNKČNOST výrobku.
    Škrábanec nebo podobnou vadu dokážu jako 2. jakost pochopit, ale přilepený popruh, který drží batoh na rameni opravdu ne. Je to pro mě batoh na vyřazení, nikoliv na prodej pod 2. jakostí.
    Vše mám vyfocené a natočené, kdyby bylo potřeba důkazů.
    Takže děkuji, ale druhou jakost z inSPORTline už opravdu ne

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    kolegové z reklamačního oddělení Vás budou co nejdříve kontaktovat s řešením.
    Všechny druhé jakosti pečlivě kontrolujeme, proto nás velice mrzí, že došlo k tomuto pochybení.

    Doufáme, že i přes tuto zkušenost nám dáte v budoucnu příležitost Váš celkový dojem napravit.

    S přáním pěkného dne

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Levno.
    • Všechno je to taková čína-kvalita
    • Zboží je jen čínská kopie originálu. Insportline se nebojí použít na přebalu fotografie konkurence a dovnitř dát levný čínský výrobek.
    • Tuhle kvalitu lze koupit na temu za pár korun

    Nedoporučuji a nebudu zde již nakupovat.

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    zboží můžete v případě nespokojenosti vrátit, a to ve lhůtě 30 dní od koupě.

    S pozdravem

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Obdržel jsem mnou objednané zboží, ale návod na obsluhu asi v 10 jazycích krom Českého. Myslím si, že když žijeme v Česku, tak by měl být návod na obsluhu v Českém jazyce a už vůbec, když se jedná o střelnou zbraň. A není to ještě povinnost? Přemýšlím nad vrácením zboží.

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den, pane Kubeso,

    návod v českém jazyce je k dispozici i na e-shopu přímo u produktu. Zasíláme Vám jej také do e-mailu.
    Vrátit zboží případně můžete do 30 dnů od koupě, formulář naleznete zde: https://www.insportline.cz/zakaznicka-podpora#reklamace-vraceni

    Za případné komplikace se Vám omlouváme.

    S přáním pěkného dne

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Dodáno zboží s jinou, než uváděnou výbavou.

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    vidíme, že jste zboží vrátil. Ovšem nemáme od Vás informaci, co přesně bylo u produktu špatně. Můžete nás kontaktovat na e-mailu: [email protected]

    S přáním krásného dne

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nečekaná a nevídaná hrůza! Neochotný,neinformovaný PODAVAČ ,placený jako prodavač.
    PS měl jsem vybrané ještě dámské kolo.......
    Mg.Kotrba

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den vážený pane Kotrbo.
    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste s naším zákaznickým servisem nebyl spokojen.
    Velice se omlouváme za nepříjemnou zkušenost s nákupem na naší prodejně v Praze. Po řádném a opětovném proškolení našich zaměstnanců, včetně technických specifikací, se tato chyba opakovat nadále nebude. Děkujeme za přijetí omluvy a pochopení. Budeme se těšit na Vaši příští návštěvu.

    S přáním hezkého dne

    tým inSPORTline.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • obchod vyhovuje - výrobek ne

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že nejste s produkty spokojen.
    Zboží můžete do 30 dnů od koupě vrátit, a to i na našich prodejnách.

    S přáním hezkého dne

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Pristup obchodu v poradku. Produk velmi spatna kvalita a prakticky nepouzitelny

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den, pane Milane,

    zboží můžete v případě nespokojenosti vrátit, a to ve lhůtě 30 dní od koupě.

    S pozdravem

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Sice jsem zvolil zboží ze sekce levnější značky, kdy jsem chtěl využít jen pro kurz motoškoly, ale kvalita je velmi nízká. Nemůžu tedy bohužel doporučit.

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že nejste s produkty spokojen.
    Zboží můžete do 30 dnů od koupě vrátit, a to i na našich prodejnách.

    S přáním hezkého dne

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vozík ZORICA jsem obdržel v naprosto nepoužitelném stavu! V "zabaleném" vozíku chybí (asi vykradeny) části, jako baterie, zrcátka, nabíječka a další.

    Byl jsem příliš důvěřivý v poctivost firmy v dodávce. Ve firmě je nějaká organizovaná skupina "zlodějů - vykradačů. Včera a zejména dnes celkem pět telefonických hovorů, kde požadovali nejprve nahlédnout pod sedačku (?jestli tam není nabíječka?) I dnes, pokus odvést vozítko (trosky).
    Neschopné vozítko nevrátím, správněji, dám tomu kdo mě vrátí na ruku peníze, které jsem zaplatil při dodání. To je 40020 Kč, o které jsem byl vlastně okraden. B.N. 1554

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    veškeré části, které jste označil jako vykradené, se nacházely pod sedačkou vozíku, což jsme se Vám snažili telefonicky vysvětlit. Vozík jsme od Vás odvezli a náklady Vám ihned vrátili. Přesto se za komplikace omlouváme.
    Nyní tyto vozíky nezasíláme klasickou kurýrní službou, ale dovezeme je zákazníkovi osobně kompletně složené s možností vyzkoušení a instruktáží.

    S pozdravem

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Poslali opět používané nefunkční zboží v roztrženém použitém obalu. Platila jsem za nové a funkční. Jelikož toto není poprvé, nemohu doporučit a sama zde již nakupovat nebudu.

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den, paní Jano,

    situaci prověříme a budeme Vás kontaktovat emailem.
    Za komplikace se omlouváme.

    S přáním pěkného dne

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • dostal jsem poškozené zboží
    • nedošel se zbožím dárek, který k tomu měl být

    Obecně nemohu obchod doporučit. Objednal jsem si Power Tower. Věž přišla v bídné kvalitě-chybějící otvory, špatně navrtané, rez pod barvou a ještě bez dárku v hodnotě 549Kč. Věž jsem tedy opravil, jelikož přišla v pátek a čekal na slevu z obchodu. Obchod mi ale napsal, že slevu nemůže poskytnou a ve sví podstatě mám věž rozdělat a poslat jim zpět. Opravenou věž jim tedy mám zaslat :D. To mi přišlo maximálně vtipné. Dárek mi k dnešku stále nedošel

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikace. Náhradní díly i dárek jsme Vám doposlali.
    Věříme, že je již vše v pořádku. Doufáme, že i přes Vaši zkušenost nám dáte v budoucnu příležitost Váš celkový dojem napravit.

    S přáním krásného dne

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nulová komunikace

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    dne 30. 4. jste vytvořil objednávku, kolo bylo skladem u dodavatele s dostupností 2-4 pracovní dny. My kolo ihned objednali.
    Zadal jste si prémiovou dopravu, u které je dodání delší. Závoz k Vám je naplánován na 14. 5. , servisní technici o termínu doručení předem informují. Věříme, že bude již vše v pořádku.

    S přáním pěkného dne

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží dorazilo v nefunkčním stavu (vybitá baterie). V návodu je požadováno svěřit výměnu baterie hodináři z důvodu možného poškození přístroje. Tudíž další náklady......Baterii CR2032 jsem náhodou měl doma a výměnu provedl sám.

    S výrobkem jsem spokojen, ale prodejce nedoporučuji.

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    pokud nejste se zbožím spokojen, prosíme o kontaktování našeho reklamačního oddělení: [email protected]

    Věříme, že vyřídíme vše k Vaší plné spokojenosti, protože ta je u nás na prvním místě.

    Přejeme krásný den,

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • prodlužuje dodání navzdory reklamním vyjádřením

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    Při objednání zboží přes E-shop s doručením domů nebo na prodejny InSPORTline uvádíme dobu dodání do 4 dnů. V případě objednání prémiové služby inSPORTline se tato doba prodlužuje na 12 dní. Informace o lhůtě dodání se Vám zobrazila při zadáváni prémiové dopravy v objednávce. Také záleží na časových možnostech servisu a zároveň zákazníka.

    Pevně věříme, že u Vašich dalších objednávek proběhne vše bez zdržení. Spokojenost zákazníků je u nás na prvním místě.

    Přejeme příjemný den,

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací lhůta,i když jsem zboží zaplatil předem !!!!

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    Vaši objednávku jsme ihned po přijetí platby, tj. 10. 4. zabalili a předali přepravci.
    Po prověření u přepravce vzniklo zpoždění dodání z kapacitních důvodů.
    Situace nás mrzí, rychlé doručení je u nás standardem a dopravci běžně pracují velmi rychle.

    Pevně věříme, že u Vašich dalších objednávek proběhne vše bez zdržení. Spokojenost zákazníků je u nás na prvním místě.

    Přejeme příjemný den,

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    produkt při sestavování vykazoval vady, na prodejně v Praze neměli další kus, tak mě poslali do Brna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Koloběžka není funkční byla zabalena do kartonu od masážního křesla.Žádná kniha popisu.

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    ohledně nefunkčnosti koloběžky prosíme o kontaktování našeho reklamačního oddělení: [email protected]
    Koloběžka byla označena jako 2. jakost. U těchto produktů nemusí být originální obal.

    S pozdravem a přáním krásného dne

    tým inSPORTline

  • Nedoporučuje obchod

    Nedokáží poslat dvě stejné věci, pejsek a kočička.

    Reakce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    pokud nejste se zbožím spokojen, prosíme o kontaktování našeho reklamačního oddělení: [email protected]

    Případně lze zboží do 30 dnů od koupě vrátit: https://www.insportline.cz/aktuality/276-kralovska-garance-vraceni-do-30-dni-

    Věříme, že vyřídíme vše k Vaší plné spokojenosti, protože ta je u nás na prvním místě.

    Přejeme krásný den,

    tým inSPORTline