Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    V e-shopu jsme si vybrali a předem zaplatili skříň, bylo uvedeno že je SKLADEM, druhý den nám přišel e-mail, že skříň bude snad do konce týdne na prodejně k vyzvednutí. Nyní je konec dalšího týdne, skříň nemáme a z obchodu se doteď nikdo neozval. Je to podle mne klamání spotřebiteke, když tvrdí, že je zboží skladem

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    U části dodávky chyběl návod, přišlo nám zboží navíc, které jsme nechtěli a ani po 2 avízech nemám info co s tím..Před lety jsem zde nakupovala a vše bylo OK..

  • Nedoporučuje obchod

    Ani po 14dnech nedali z obchodu na Černém mostě vědět, že zboží neobstará.
    Objednala jsem na e-shopu. Blažková

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Brzke dodani
    • Chybejici spojovaci material

    Brzke dodani objednavky,ale bez spojovaciho materialu!Dalsi cekani na vyrizeni reklamace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    dlouhý termín dodání

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Po objednání se sice objeví na e-mailu zpráva, že už se zboží chystá ve skladu. Poté přijde zpráva, že zboží bude doručeno do osmi (!!) pracovních dní. Dodání mezi 8.00 - 17.00 nelze upřesnit, to si má zákazník domluvit s kurýrem. IDEA má zajistit kvalitní a brzké doručení a ne úkolovat zákazníka k nějakým povinnostem dohody s kurýrem! (Vybral bych si kurýra, který dokáže upřesnit termín v řádu alespoň dopoledne, odpoledne. Pokud na to nemá logistiku, vybral bych kurýra jiného) Po několika dnech jsem byl informován, že jeden kus zboží není kompletní (chybí zadní část knihovny) a zda chci počkat až ho dokompletují nebo mi pošlou zboží v tomto stavu a po zajištění chybějícího dílu tento doručí dodatečně. Termín zda to bude za týden nebo měsíc opět není k dispozici. Nakonec jsem souhlasil s doručením nekompletní zásilky a uvidím, jak dlouho bude trvat doručení chybějícího dílu, jehož dodání mám potvrzeno e-mailovou zprávou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Při objednávání měli informaci, že je zboží skladem. Po objednání jsem byla informována, že není a že bude cca do týdne. Už je to skoro 2 týdny a zboží stále nedorazilo. Na můj dotaz, kd, dorazí mi odpověděli, že mám čekat, až dorazí, dají mi vědět....
    • Nelíbí se mi, že klamou zákazníky - tvrdí, že je zboží skladem a přitom není. U mne to byl faktor, který rozhodoval o nákupu....
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Doposud mi zboží nebylo dodáno a komunikace funguje tak, že se musím neustále připomínat, aktivita z jejich strany není. Navíc není stále znám žádný termín, kdy jim zboží dorazí od dodavatele a již to trvá dlouho. Zboží je samozřejmě zaplacené, ale nic se neděje, pokud se nepřipomenu, tak neobdržím ani žádnou zprávu typu "stále čekáme, neznáme žádný termín". Jejich přístup není prozákaznický tzn. pokud neobdržím konkrétní informace budu muset objednávku zrušit, ale rozhodně si již od této společnosti nic dalšího neobjednám.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nepříjemná obsluha (xenofobní narážky na zákazníky)
    • nulová atmosféra prodejny (necítil jsem se zde příjemně)
    • dlouhé čekání na zboží a obsluhu

    Sem už nepůjdu.

  • Nedoporučuje obchod

    • Je 23.9.2020 a zboží jsem ještě neobdržela, skoro po třech měsících. Bez omluvy a jakéhokoliv kontaktu. Na e-maily nereagují, telefon neberou.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávka byla již druhý pokus. První doručování bylo cestou zničené dopravou Toptrans. Toto byl již druhý pokus a také to nedopadlo ideálně uspokojivě. Zakoupené díly skříně byly otlučené již v přepravních kartonech. Budu muset koupit tmel a barvu a opravit sám. Navíc skříň zapáchá nátěrem a jen doufám, že se časem odsmradí, aby skříň v dětském pokojíku sloužila k účelu, ke kterému má. Bohužel, již v obchodě nakupovat nehodlám.

  • Nedoporučuje obchod

    • TV stolek materiál neodpovídá nabídce, nekvalitní. Stolek byl určen dle
    • obalu pro Madeiru a tak i návod byl v portugalštině.

    Nedoporučuji. Není možné složit do hodiny , jak je uvedeno. Nevím proč
    nebyl přiložen český návod. Požaduji vysvětlení. Pak jsem ještě zjistila, že jiné firmy tento stolek nabízejí ještě za nižší cenu. Materiál je velice nekvalitní, který se prodává za masiv. Bohužel i na předním dílu stolku jsou fleky Požaduji tedy slevu za tu Madeiru, asi tam se může posílat horší kvalita. Nebo toto zboží Madeira odmítla a tedy se prodá našemu zákazníkovi......

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nábytek je poškozený

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doporučuji pořádně zkontrolovat před zaplacením!! Lehké poškození při balení které bylo zadělané papírem.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zboží mělo být skladem, ale dosud nedorazilo.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • není
    • klamavě uváděné zboží skladem, které nemají

    naprostá nespokojenost, ani po dvou měsících zboží nedoručeno, i přesto že na eshopu je vedeno jako skladem, nedoporučuji.
    Komunikace veškerá taková, že po provedení objednávky vám tedy napíšou, že zboží skladem není a že ho objednají a poté vám dají vědět až bude, to bylo vše, po dvou měsících stále nic.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Když jsem si objednala nábytek v e-schopu, tak tam bylo napsáno dovoz zdarma, ale nebylo tam uvedeno, že si musí každý nábytek dovést a odnést sám,pokud nábytek dovezou, tak přijede jen řidič a musí to s ním někdo odnést a to pouze za první uzamykatelné dveře, dál ho to nezajímá. Co to je za službu!To kdybych věděla, tak si nic neobjednám.Doteď nábytek nemám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Mám vyzvednutí na prodejně a stále nic...

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Špatná komunikace, komunikace až po výzvě na a to ještě nesmyslně
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Na to že je to stůl původně za 5000,- tak zabalený na přepravu zrovna moc nebyl. Samozřejmě stůl přišel odreny.