Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 10 %

    • Záruční opravy si proveď zákazníku sám, takže pokud nejste truhlář a raději i čalouník, nakupte jinde!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Tak to se mi ještě nestalo!!!!!!!!! Zásadně nedoporučuji!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zakoupili jsme patrovou postel a k tomu rošt. Klasický, nerámový skládající se z prken nastřelených na polytextilních pruzích. Hned při položení roštu jedno prkno prasklo, protože v něm byl přes celou délku hluboký suk. Takže jsme rošt, na kterém nikdo nespal reklamovali a požadovali výměnu za kus nový. Obratem nám bylo sděleno, že zasílají nové prkno. Myslela jsem, že se jedná o nějaké nedorozumění, že pošlou celý rošt a vezmou si ten poškozený. Ale fakt - poslali 4 ks nových prken, firemní dodávkou. Takže si mám zřejmě pořídit truhlářskou sešívačku, prkno z textilních pásek demontovat a našít nové??????? Ještě, že jsem si nekoupila ledničku, to by mi mohli poslat třeba nový kompresor, abych si ho vyměnila. Takže mám rošt, na kterém se nedá spát, 4 ks nových prken k ničemu (sorry, fakt doma nemáme nastřelovačku na dřevo) a zákazníku, urob si sám!!!!!!!!!!! No, ještě, že jsme fakt nakoupili levné věci na chatu. Nikdy více!!!!!!!!!!!!!!!! Nejsem truhlář, ani čalouník, abych u Vás mohla nakupovat. Pominu fakt, že neodborným zásahem do zboží v záruce tato zaniká. Tragédi.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávka nedorazila kompletní (chyběl věšák v šatní skříni)
    Nekvalitní zpracování některých částí skříně (po půl roce se mi rozbil šuplík)

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost
    • poměr cena/výkon
  • 10 %

    • Žádná
    • Nekomunikují
    • Nepravdivé informace o skladové dostupnosti
    • Nedodržení lhůt dodávek

    Hrubá nespokojenost s tímto obchodem - shrnu genezi svojí objednávky:
    - Dne 28.11 jsem objednal na eshopu 2 kusy nábytku (Skříň 3dveřová TOPAZIO + Nástavec 3dveřový TOPAZIO ), oba byly uvedeny jak "Skladem" , požadoval jsem dopravu přepravcem.
    - Dne 2.12. jsem obdržel následující emailovou zprávu :
    "Zboží dle Vaší objednávky Vám bude doručeno z kapacitních důvodů v rozmezí 14 pracovních dnů přepravní službou, která má závozové hodiny od 8 – 17.00 hod.
    V den závozu Vás bude předem kontaktovat kurýr."
    - Pak jsem komunikoval s call centrem a požádal jsem je, aby mi poslali kontakt na přepravce (s číslem dodávky), abych se s ním mohl případně spojit a domluvit konkrétní termín závozu
    - Dne 14.12. mi od Idea přišel email s informací o čísle přepravního listu a kontaktu na depo přepravní společnosti (Toptrans)
    - Dne 16.12. jsem na Toptrans volal a na základě dohledání dopravy dle přepravního listu mi bylo sděleno, že tato přeprava byla zadavatelem (tedy společností Idea nábytek) zrušena - bez toho, aby se mě někdo od Idea obtěžoval kontaktovat a tuto skutečnost mi sdělit
    - Poté jsem tuto svoji nespokojenost vyjádřil i v odpovědi na původní email (ten stejný den), bez jakékoliv reakce/odpovědi ze strany Idea nábytek
    - Pak jsem volal opět na call centrum a zde mi bylo sděleno, že doprava byla zrušena z důvodu nedostupnosti jednoho z objednaných kusů nábytku a že dalším termínem přepravy bude datum 22.12.
    - Dne 22.12 (datum dalšího termínu dopravy) jsem tedy opět volal na call centrum, abych se ujistil, že moje objednávka bude dnes dopravována a k mému dalšímu nemylému převapení jsem se dozvěděl, že přeprava bude realizována až 28.12. (prý "tam něco z objednávky chybí" - z těch 2 kusů které mají celou dobu uvedenu jako "Skladem"....) - opět, pokud bych sám proaktivně nezavolal, nikdo ze zaměstnanců Idea nábytek by se neobtěžoval mě informovat, že byl opět změněn termín přepravy

    Takže stav je takový, že po téměř měsíci od uzavření objednávky (na 2 kusy nábytku, které jsou uváděny na eshopu jako "Skladem") jsem objednávku stále neobdržel - a upřímně se i děsím, jaké další překvapení mě čeká - ješět že jsem zboží neplatil dopředu....
    Takže Idea nábytek jedním slovem : "nebrat".

  • 20 %

    • Nespolehlivost
    • Dlouhá doba doručení
    • Zboží nedorazilo kompletní
    • To co dorazilo je poškozené
    • Neochotný, hrubý a neprofesionální chování paní na reklamacích

    Doporučuji všem vyhnout se tomuto obchodu!! Naprosto nechutné a odporné jednání obchodu. Zboží nedorazilo kompletní, zbylá část zboží dorazila poškozená. Reakce paní na reklamacích, když už mi laskavě zavolala bylo naprosto šokující. S ledovým klidem mi oznámila, že to je můj problém a nic mi reklamovat nebudou. Nikdy jsem nezažila horší jednání ze strany obchodu. Opravdu naprosto nechutné!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 2.10. jsem zboží avizované že je skladem, byť s dodáním až 35dni, s čímž jsem se smířila, v den kdy mělo dorazit 7.12. , dorazí až po novém roce, což není moc dobré když to mělo být jako dárek k Vánocům ☹️
  • 70 %

    • TopTrans jako dopravce- nejhorší co může být

    Hezký výběr zboží, dobrá komunikace, fajn ceny i kvalita. Ale bohužel kvůli dopravci už nadále v tomto shopu objednávat nebudu. TopTrans je to nejhorší, co může být- špinavé dodávky, arogantní řidiči, mizerný servis i komunikace. Myslím, že by Idea nábytek měl zvážit jiného dopravce. Ideálně vlastního.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na webu uváděná dodací lhůta "skladem" byla ve skutečnosti skoro 4 týdny od objednávky. Na dotazy obchod sice reagoval, vstřícně však o změně dodací lhůty neinformoval. Důvodem, proč jsme zboží objednali zde byla právě dodací lhůta. S touto informací bychom volili jiný obchod s nižší cenou.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Cena byla opravdu nízká.
    • Očekávala jsem horší kvalitu zboží-za tu cenu- což se mi potvrdilo. Montážní návod má mnoho chyb, což by i při nižší ceně být nemuselo.

    Pokud neočekáváte kvalitu, kupujte.

  • 10 %

    • Všechno špatně ani návod ke složení tam nebyl !!!! Vůbec nedoporučuji !
  • 10 %

    • máme prostornou kuchyň, protože stůl pořád nedorazil
    • nedoručení
    • nekomunikace

    Zboží objednáno 22.9.2020, s tím, že naskladněno bude 25.10. Dosud nic nedorazilo, v říjnu jsem se ještě dovolalo a bylo mi řečeno, že se dodávka zpozdila a bude naskladněná až 25.11. Musela jsem se ale ozvat sama, nikdo nás o změně neinformoval ani telefonicky, ani mailem. Teď už ani telefon nikdo nebere.

  • Nedoporučuje obchod

    Objednávka byla učiněna 9.11., s tím, že zboží bude naskladněno 27.11.
    11.11. přišel e-mail s tím, že zboží není na skladě a až bude , budu informována. Na dotaz, zda se to stihne do vánoc už nikdo neodpověděl. Dnes 30.11. ani jedno telefonní číslo nikdo nezvedá, takže nelze objednávku ani zrušit, a objednat jinde .

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Ověřený obchod, spokojenost
  • 10 %

    • 0
    • NEDOPORUČUJI
    • nezvedají telefon
    • neodpovídají na maily
    • objednané zboží se tváří jako skladem, ale není

    Začalo to komunikací mailem, jelikož na telefon nebylo možné se dovolat, s dotazem ohledně dostupnosti a expedice zboží. Bylo mi stroze odpovězeno, že zboží je skladem na eshopu. OK, objednala jsem, během 3 dnů žádná reakce, žádná informace, telefon nikdo nezvedá... OTŘESNÝ ESHOP! Jsem jedině ráda, že zboží bylo objednáno na dobírku a nic jsem jim nedala předem, jinak by byl opravdu oříšek částku vymáhat zpět...
    .
    Po této zkušenosti jsem si uvědomila, že obdobná situace se nám na tomto eshopu stala už před půl rokem (zařizujeme byt, objednáváme spoustu nábytku, tak jsem si neuvědomila, že to jsou právě oni) - zboží bylo skladem, a zavolali AŽ ZA MĚSÍC, ZDA MÁME STÁLE ZÁJEM!! Děs a neskutečná drzost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Solidní zboží, rychle a v pořádku dodáno.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dosud nedorazilo, objednáno 8.11. 2020

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost
    • možnost osobního vyzvednutí

    Matrace byla k vyzvednutí hned druhý den, vše bez problémů.

  • 10 %

    • Nekomunikují
    • Ani jedno číslo nikdo nezvedá
    • Odesílají automatické maily
    • Objednáno 20.10.,dodávka měla být do 23. 11. Zboží stále nemám
    • UŽ NIKDY VÍCE!!!!!
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • masiv - borovice
    • dobrá cena.
    • Prodejna v dosahu
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zadna komunikace, nedostupna cisla, objednavka o ktere nic nevim po' 3 tydnech od objednani...jsem velmi zklamana...