Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Paní Štajnerová,

    Opět je vidět, že nečtete. O 14Kč zde povídáte pouze Vy. My Vám nabízeli dle sazebníku pošty 17Kč. V každém případě zásilky směrem k zákazníkům nezasíláme za 17Kč, protože zasíláme službou balík (nikoli listovní zásilka), který Vám řidič doveze až domů včetně toho, že Vás kontaktuje před dodáním, balík je pojištěn do 50.000 Kč, lze jeho pohyb sledovat na internetu atd atd. Vy, jak jste sama řekla, jste poslala zboží obyčejnou obálkou, což vysvětluje, že podací lístek nemáte a tím pádem se řídíme sazebníkem ČP.

    Nashledanou

    Petr Hudec
    jednatel společnosti

  • No a že to nezasíláte vy za 14 kč, ale za podstatně více.
    Možná by stálo za to naučit se odlišit překlep od gramatické chyby, ale to je na Vás asi už vyšší dívčí.

  • Vážená paní Štajnerová,

    bohužel už to nejde napsat jinak, ale lžete, jak když tiskne.

    Cituji z Vašeho emailu včetně gr.chyby: Zásilky odeslaná obyčejné v obálce nevyžaduje podací lístek. Z mé strany je vše odesláno. === Zde najednout tvrdíte všem přihlížejícím, že se jednalo o balík.

    Cituji z mé odpovědi: Pokud jste to tedy odeslala obyčejně, předpokládám, že Vám bude vyhovovat zaslání částky 17Kč dle sazebníku české pošty - viz odkaz na stránky ČP.

    Pro všechny přihlížející podotýkám, že se jednalo o flipové pouzdro na telefon, které lze opravdu zaslat v běžné bublinkové malé obálce - což se také stalo.

    Je tedy naprostou lží to, co tvrdíte zde. Odeslala jste obyčejně obálkou, jak jste potvrdila ve svém emailu, podací lístek nemáte a tím pádem jsme Vám nabídli odeslání 17Kč a nikoli 14Kč, co zde opět tvrdíte - další lež. Jediná Vaše odpověď byla ať si to strčíme za klobouk. Odeslání dvojnásobné částky z mého osobního účtu, aby již nesmyslná konverzace ustala Vám také nevyhovovalo.

    Opravdu mám naší diskuze plný email, tato diskuze je další případ, kde je vidět, že nemluvíte pravdu a pouze se snažíte naší společnost poškodit. Veškerou korespondenci uchovávám a v případě, že hodláte postoupit případ dále, opravdu ji rád ukážu včetně této konverzace zde.

    Obrázek si každý udělá sám

    Pěkný den

    Petr Hudec
    jednatel společnosti

  • Petr Hudec: Zřejmě nepochopíte, že lidé standardně doma nemají scan. Ano a Vašich 14 kč za zásilku jsem skutečně odmítla, jelikož to byl výsměch. Ještě jsem neviděla zásilku/ balík za 14 kč. Nejnižší cena za zásilku je někde jinde a já Vám zaslala balík nikoli doporučený dopis, který by se ani tak váhou nevešel do 14 kč. Nechtěla jsem uhradit Balík do ruky, který jsem zaslala, ale standardní cenný balík.
    Možná byste se měl informovat u lidí, kteří se tím zabývají, jelikož Vaše vědomostní nedostatky jsou k pláči.
    Zřejmě jste na tom tak špatně, že neumíte plnit ani své závazky.
    A propo, to, že něco funguje xy let neznamená, že je to stále dobré. Ale zřejmě proaktivní přístup Vám nic neříká.

  • .....: Vážená paní .....,

    Budu asi opakovat to, co již bylo několikrát sděleno. Zboží je nám vráceno a po kontrole je zákazníkovi odeslán opravný daňový doklad. Pokud jej podepíše a pošle poštou nebo pokud jej vytiskne, oscanuje a pošle poštou a nebo pokud nám prostě odpoví na email, že dobropis přijal a žádá o jeho uhrazení na účet xyz, tak peníze automaticky odchází. Toto je standardní postup. Pokud dojde k odchylkám typu zákazník dodá poškozené zboží, zákazník dodá špatné číslo účtu, zákazník dodá nekompletní dodávku, může to logicky vrácení peněz zdržet. Vždy je to nutné posuzovat případ od případu.

    <b>Ve Vašem případě se situace zdržela v tom, že jste nám odmítla zaslat podací lístek, který jste obdržela jako prokázání nákladů na odeslání zboží k nám a současně jste nesouhlasila s alternativou, že Vám proplatíme poštovné dle sazebníku České pošty.</b> V momentě, kdy naše konverzace trvala již několik dní, kde jsem se Vám snažil vysvětlit, že buď potřebujeme relevantní doklad nebo Vám vyplatíme peníze dle sazebníku a emailová korespondence nikam nevedla, jsem Vám nabídl zaslání jednou tak velké částky ze svého osobního účtu. Toto jste také odmítla. Není mi tedy jasný celý důvod této neustálé korespondence.

    K Vaší další invektivě:

    V zásadě se ale snažíme veškeré zboží mít maximálně otextováno s maximálním počtem fotek a díky tomu je ale počet vrácených balíků tak mizivé, že počet odesílaných dobropisů je v řádu jednotek kusů měsíčně. Věřte, že se nám opravdu nevyplatí kvůli tak mizivému počtu vratek zdržovat platby a tím rozčilovat zákazníky.

    Je mi líto, ale Vaše zpráva zde je plná vyložených nepravd a pokud případ hodláte postoupit někam dále, je to samozřejmě Vaše plné právo. Naše dokumentace k tomuto případu je rovněž velice obsáhlá.

    S přáním příjemného dne

    Petr Hudec
    jednatel společnosti

  • Semtex:
    Vaše připomínky vidím jako podnětné. Hurámobil vyžaduje podepsaný dobropis - což přesně jak píšete není u koncového zákazníka potřeba, jen si tím natahují dobu na vrácení peněz. K tomu to chtějí oscanované (která domácnost má doma scanner) jinak poštou. Číslo účtu bylo dodáno u zboží, které převzali následující den po odeslání. Na e-mail jsem odpověděla obratem. To co píše Hudec jsou lži, mohu vše doložit.
    Takže kvůli tomu, že Vám oni špatně pošlou zboží zaplatíte poštovné směrem k nim, známku na dopis na dobropis.
    Dle zákona mají uhradit při oprávněné reklamaci i částku vynaloženou na zaslání zpět k dodavateli, ale o tom si nechte zdát. A chování k zákazníkovi - o tom jste se přesvedčil sám. Celou záležitost budu postupovat dále, jelikož takovéto praktiky některých "obchodníků" jsou do nebevolající. A pokud udělal chybu jejich obchodník, tak ať ty náklady zaplatí on.
    Již nikdy více, i kdyby byly posledním "prodejcem"
    A pokud chcete své peníze, musíte urgovat, urgovat a číst urážky pana Hudce.HNUS!

  • Vážený pane Semtex,

    nepomohl jste vůbec ničemu. Komentujete opakovaně případ o kterém nic nevíte, protože se Vás jednoduše netýká. Nevíte to, že zákazník, který nám pošle něco na reklamaci/odstoupení od smlouvy, tak k tomu logicky od nás dostává nějaké vyjádření (opravný daňový doklad), kde jej žádáme o sdělení čísla účtu, na který částku poukázat. Vy ale o případu nevíte zhola nic a pouze mne opravdu, jak jste poukázal sám, zdržujete od práce, protože naší firemní politikou je odpovědět do 24 hodin na každý dotaz či připomínku, byť je sebevíc neopodstatněná. Jestli jste tedy vnímal moji odpověď arogantně, tak je mi to líto, ale po několika zprávách již potřebuji konverzaci ukončit, protože je opravdu bezpředmětná, nic neřeší a z toho důvodu mne zdržuje od práce. Opravdu se i nadále budeme řídit pokyny, které máme od finančního úřadu pro Prahu 2 raději než zprávami od někoho, kdo se neumí podepsat ani vlastním jménem. Je mi to líto, že to takto musím říci, ale je to opravdu tak. Evidentně jste si u nás nikdy nic nezakoupil, eventuelně neodstupoval od kupní smlouvy, protože jinak byste si svůj výklad zákonů zde do diskuse odpustil. Věděl byste totiž, že v případě odstoupení od kupní smlouvy osobně zákazník dostává peníze ihned do ruky, popřípadě při komunikaci na dálku dostane opravný daňový doklad, kde jej vyzveme k zaslání čísla účtu, na který se peníze poukáží. Pokud nemáme číslo účtu, čekáme dokud nám není zákazníkem sděleno. Z diskuzí zde i z recenzí poznáte, že si na způsob vyřizování vrácení zboží nikdo nestěžuje - ba naopak chválí, že vždy to proběhne rychle. U zmíněné paní Štajnerové se čekalo pouze na její odpověď na email.

    V případě, že budete mít v budoucnu nějaký hodnověrný podnět, kterým bychom se měli zabývat, neváhejte se nás obrátit rovnou na email [email protected]

    Přeji příjemný den

    Petr Hudec
    jednatel společnosti

  • Omlouvám se, že jsem Vás zdržoval tím, že jsem chtěl pomoct. Rozhodně jsem to nemyslel nijak špatně nebo zákeřně, proto jsem nečekal takovou aroganci...

  • Pane Semtex,

    buďte přesvědčen o čemkoli je pro Vás vhodné, ale v každém případě praxe zůstává stejná - tzn zákaznikovi pošleme opravný daňový doklad a zákazník nám odpoví, že potrvrzuje přijetí dokladu a žádá o jeho uhrazení na účet xyz. 18 let toto funguje naprosto bez problému a není v naší moci zkoumat to, zda si doklad někdo do účetnictví dává či nedává, neboť při částce do 10.000Kč se může jednat o zjednodušený daňový doklad - tzn paragon z pokladny, kde zákazník své identifikační údaje uvádět nemusí. Navíc v souvislosti s přijetím dokladu žádáme zákazníka o sdělení způsobu úhrady dobropisu, tedy o číslo účtu. Bez toho těžko můžeme peníze poukázat. Za další, Váš "právní názor" je pouze názorem a my se nadále budeme řídit metodickým pokynem finančního úřadu pro P2 a tím, že v ČR zákony vykládá soud, nikoli anonymní osoba z Pardubic. Tečka

    Tím bych celou diskuzi ukončil, neboť je naprosto bezpředmětná.

    Petr Hudec

  • Vážený pane Hudec, právě že jsem si moc neodpověděl ;-)

    Já jsem na 99% přesvědčený, že paní Štajnerová bude "jen" spotřebitel resp. nepodnikající FO.

    V zákoně se píše - že ODD obdržela 1) osoba povinná k dani (neboli plátce DPH) 2) právnická osoba nepovinná k dani, 3) osoba identifikovaná.
    Předpokládám, že ani jedno p. Štajnerová není. Pokud je tedy osoba, pro kterou bylo původní plnění provedeno FO neplátce, zní citovaný § takto:
    Oprava základu daně a výše daně je samostatným zdanitelným plněním, které se považuje za uskutečněné nejpozději posledním dnem zdaňovacího období, ve kterém plátce opravou základu daně a výše daně snižuje daň na výstupu. Tečka.

    Nechci se hádat, jen si dovoluji upozornit na chybný výklad zákona o DPH.

  • Jana: Nárok na odstoupení od kupní smlouvy vzniká při 3 stejných, popřípadě 4 jiných závadách, které jsou potvrzeny autorizovaným servisem. Podle toho, co píšete však 3 závady potvrzené nemáte, neboť 1 závada byla shledána jako neopodstatněná. Pokud v současnou chvíli v přístroji závada trvá, dodejte jej na jakoukoli naší pobočku s popisem závady a žádostí o odstoupení od kupní smlouvy. V případě, že závada v přístroji bude shledána jako oprávněná, bude Vám telefon vyměněn, popřípadě vráceny peníze. Pokud v současnou chvíli v přístroji závada není, nelze od kupní smlouvy odstoupit.

    Příjemný den

  • Vážený pane semtex: No vidíte, v podstatě jste si odpověděl sám v poslední větě... tzn obdržela opravný daňový doklad. Vzhledem k tomu, že v případě daňové kontroly musíme doložit, že druhá strana obdržela opravný daňový doklad, tak z logiky věci požadujeme po příjemci potvrdit, že daný doklad obdržel, jakožto i sdělit na jaký bankovní účet máme peníze poukázat. Není potřeba v tom hledat žádnou vědu.

  • Dobrý den, v září 2013 jsem koupila Prestigio PAP3540DUOW, který ovšem při hovoru vypadává a delší hovor s ním není možný. Závadu jsem reklamovala v listopadu a v prosinci, 2x byla uznána. Potřetí (v lednu) stejná reklamace nebyla uznána a nebyl mi tedy přístroj vyměněn ani mi nebyly vráceny peníze. Prosím o informaci, jak dále pokračovat (doklad 4130000156). děkuji

  • Jen pro zajímavost - žádný zákon, dokonce ani zákon o DPH nepožaduje, aby byl opravný daňový doklad potvrzen příjemcem, stačí ho třeba jen mailem doručit, cituji §42 odst. 3 písm b):

    Oprava základu daně a výše daně je samostatným zdanitelným plněním, které se považuje za uskutečněné nejpozději posledním dnem zdaňovacího období, ve kterém plátce opravou základu daně a výše daně snižuje daň na výstupu a osoba povinná k dani, právnická osoba nepovinná k dani, nebo identifikovaná osoba, pro kterou se původní plnění uskutečnilo nebo která poskytla úplatu, z níž vznikla povinnost přiznat daň, obdržela opravný daňový doklad.

  • Lida: Vážená paní Štajnerová. Situace není tak jednostranná jak mi popisujete. Objednala jste si pouzdro na Samsung S4 a do poznámky jste napsala, že chcete pouzdro na S4 mini, což je naprosto jiné pouzdro. Je samozřejmě chybou zaměstnance, že položku nezměnil a tuto chybu nepopíráme. Na zboží Vám byl již před 6 dny vystaven opravný daňový doklad, který potřebujeme podle zákona potvrdit a zaslat emailem. Poté Vám bude částka uhrazena. Náklady na odeslání zboží Vám nikdo neupřel uhradit, pouze jsme Vás žádali o zaslání scanu dokladu, kterým jste zboží vracela, aby Vám byla uhrazena částka adekvátní. Na tento email jste odpověděla pouze to, že jsme nedodrželi postup dle zákona a odkaz na článek. Dovoluji si Vás upozornit, že kupní smlouvu jste uzavřela před 1.1.2014 a tím pádem se na Váš případ vztahují podmínky, které byly platné před tímto datem.

    Abych tedy shrnul fakta:

    a) objednala jste si špatné zboží a do poznámky jste napsala, že chcete něco jiného = výrazně nestandadní postup = vaše chyba
    b) poznámku k objednávce náš zaměstnanec přehlédl = naše chyba
    c) opravný daňový doklad máte již od 10.1. - čekáme na potvrzení o přijetí
    d) proplacení nákladů na odeslání zboží k nám - toto jsme Vám nikdy neupřeli - čekáme na zaslání podacího lístku

    Z výše uvedených bodů je tedy naprosto jasné, že jakmile nám odešlete potřebné doklady, vše bude vyřešeno. Není tedy pravda, že bychom s Vámi nekomunikovali nebo Vám nezaslali hodnotící formulář. Tento formulář zasílá heuréka a my jeho zaslání nejsme schopni jakkoli ovlivnit. Sama vidíte, že recenze na náš obchod jsou jak pozitivní, tak negativní. Pokud uděláme nějakou chybu, neseme si za ni následky stejně jako jakýkoli jiný obchod.

    Tímto bych rád celou záležitost uzavřel a pouze čekáme na Vámi zaslané doklady.

    S přáním příjemného dne

    Petr Hudec
    jednatel společnosti

  • Nakoupila jsem tomto obchodě. Přišlo mi jiné zboží než jsem si objednala. Nechtějí uhradit náklady na odeslání zboží zpět k odesílateli. Komunikace hrozná.
    Je velmi zajímave, že vůbec nedorazil formuář pro hodnocení nákupu. Je to zmanipulované.............Už nikdy nenakoupím.

  • DOBRY DEN. MÁM NOKIA N 8 CHTĚL JSEM SE ZEPTAT. MÁM SONY ERICSSON MINI PRO. OPRAVUJETE? DĚKUJI.

  • DOBRY DEN. MÁM NOKIA N 8 CHTĚL JSEM SE ZEPTAT. MÁM SONY ERICSSON MINI PRO. OPRAVUJETE? DĚKUJI.

  • Reklamace telefonu u tohoto obchodníka je přímo fantastická, rozbitý telefon jsem jim poslal zpět a oni mi následující den poslali nový, tedy formou výměny zboží. Reklamace vyřízena za 3 dny z toho 2 dny byla přeprava. Tento e-shop můžu všem jen doporučit.

  • Dobrý večer,

    je to jednoduché. Nemůžeme, a pochybuji, že to nějaký eshop tak dělá ověřovat emailovou adresu každého, kdo provádí objednávku ze 2 důvodů:

    a) košík musí být maximálně jednoduchý a komplikovat to zákazníkům čekání na email, kde teprve objednávku potvrdí by dozajista mělo velký vliv na počet neuskutečněných objednávek.

    b) představte si, že zákazníkům, kteří si objednají do 17:00 zboží expedujeme ten samý den a kvůli tomu, že by došlo ke zdržení v doručení emailu bychom toto nestihli expedovat. Zákazník pak nebude rozlišovat to, že třeba jeho poskytovatel emailu (nebo náš) má momentálně přetížené služby, email spadne do spamu nebo nastane jiná technická záležitost a automaticky bude naštvaný na nás...

    Spoléháme na to, že naši zákaznící jsou zákazníci a ne vtipálkové. Samozřejmě máme sofistikované metody a jsme schopni odhalit podvodné objednávky. Pokud tedy máte konkrétní podnět, informujte nás s tím na email [email protected] a my celou situaci prověříme.

    Krásný zbytek víkendu