-
Vladimír Hurvínek: V našem systému evidujeme na Vaše jméno 2 reklamace, nejprve řšena výměna baterie a poté celého telefonu. Jedna reklamace je ukončena v červenci a druhá v srpnu. V případě, že jste nebyl spokojen s vyřešením reklamace, mohli jsme toto řešit okamžitě. Řešit tuto záležitost po půl roce je poněkud obtížné, nicméně se odpovědnosti nezříkáme a rádi vám vyjdeme vstříc ke smírnému řešení. Prosím informujte nás detailněji na email [email protected]
Děkuji
Petr Hudec
huramobil.cz -
Doporučuji se obchodu obloukem vyhnout. Katastrofa při řešení reklamace v Bělehradské, nemožnost odstoupení od smlouvy již třetí den od koupě, nejdřív výměna baterie, pak celého telefonu, jen ne a ne vrátit peníze. Jsem hluboce zklamán a doporučuji nakupovat jinde.
Vladimír Novák. -
Vážená paní Kateřino,
Rádi bychom celou záležitost uvedli na pravou míru. Telefon, který jste k nám zaslala na reklamaci byl mechanicky poškozený. Tedy prasklina z levého horního rohu až do poloviny LCD, otlučené rohy, vrypy na rámečku (viz. předávací protokol + fotografie)
Jak jste sama přiznala v našem telefonickém rozhovoru, telefon jste ve Vaší slabé chvíli hodila na zem. Což vysvětluje mechanické poškození a celkově Váš vztah k věci.
My jsme přesto dne 20.10. váš telefon převzali k reklamaci a zaslali na autorizované servisní středisko. To pochopitelně záruku zamítlo z důvodu porušení záručních podmínek a dne 15.11. Vám byl zaslán cenový návrh na opravu zařízení, který jste odmítla. Tedy vše bylo vyřízeno v zákonné 30 denní lhůtě.
Je nám velmi líto, že nejste s naším obchodem spokojená, ale náš obchod žádnou chybu neudělal naopak se vám snažil vyjít vstříc.
Tedy vaše nedoporučení ostatním zákazníkům je naprosto irelevantní.
Děkujeme za pochopení Huramobil.cz -
S Hurá mobil nejsem absolutně spokojena - poslala jsem telefon na reklamaci a po druhé mi reklamaci neuznali, že měl lehce naprasklý displej, který nesouvisel s daném poškozením, kvůli kterému byl tel. na reklamaci, ačkoliv měl stejné závady jako při první reklamaci - samovolně se vypínal, baterie nevydržela, sekal se, nešly přijímat hovory a ani po reklamaci telefon nefungoval, tak druhou reklamaci již neuznali a ještě jsem na další reklamaci čekala přes danou reklamační lhůtu 30ti dní. Zřejmě vadný kus, ale podle recenze nejsem jediná se stejnou závadou - tudíž tento obchod nedoporučuji.
-
Chtěl jsem přes tento obchod koupit Samsung Galaxy S6 edge 64 GB. Osobně jsem si ho šel vyzvednout na prodejnu - byl mi dodán kus sice zatavený ve folii ale s porušenou pečetí. Ten jsem nechtěl přijmout, tak mi paní přinesla 32GB kde byla místo pečeti jakási nálepka. Když jsem požádal o 64GB, raději mi řekla že už žádný nemají, přitom jsou podle e-shopu na skladě 4 kusy. Rozhodně pochybné jednání a dal bych od tohoto e-shopu raději ruce pryč.
Tomáš Hynek -
Vážená paní Dittrichová,
je nám líto, ale bohužel se zlobíte na prodejce, ale vadný mobilní telefon Prestigio PSP5507DUO jste si sama odesílala na opravu do autorizovaného servisu, který Vaší opravu neuznal.
Dne 15.8. jste se ozvala s tímto problémem nám a my jsme Vás vyzvali k zaslání veškeré dokumentace, kterou jsme od Vás zatím neobdrželi. Nemůžeme se tím pádem vyjádřit k tomu jak servis postupoval, neboť o předmětné reklamaci nemáme doposud žádné informace.
V momentě, kdy nám zašlete veškeré podklady, budeme schopni nastalou situaci posoudit.
Z výše popsaných důvodů, kdy si pletete servis s prodejcem, je tedy bohužel Vaše doporučení ostatním zákazníkům naprosto irelevantní.
Děkujeme za pochopení a těšíme se na Vaší zprávu
Petr Hudec
Huramobil.cz -
Nákup v tomto obchodě proběhl v pohodě, zakoupila jsem mobilní telefon Prestigio MultiPhone PSP5507DUO, ovšem po 10ti měsících začalo zlobit nabíjení telefonu až přestal nabíjet úplně. Upozorňuji, že s telefonem po celou dobu zacházeno opatrně, nošen v obalu, bez škrábanců.
Zaslala jsem tedy telefon na reklamaci a v ten moment nastal kámen úrazu!!!!!
Odtamtud mi napsali email, že se nejedná o záruční opravu, že jde o vadnou základovou desku a oprava telefonu bude stát 2 723,40Kč!!!! Nový telefon stál 2759Kč!!!!! Samozřejmě jsem odmítla s tím, ať telefon pošlou zpět. No, celkem jsem tedy měla měsíc telefon pryč a problém nevyřešen.
Co mě ovšem dostalo, tak v papírech, které mi přišly z vráceným mobilem, bylo uvedeno, že je vadný nabíjecí konektor (tedy oprava za cca 500-800Kč!!!). Najednou tedy ne vadná základová deska!!!!
Na dalším papíře bylo napsáno, že mobilní telefon již není v záruce! Nemám ho ani rok!!!!!!!!!!!
Napsala jsem tedy email na hurámobil.cz, kde jsem popsala celý problém a žádala o vyjádření, z jakého důvodu neuznávají reklamaci, protože ty protichůdné informace mi opravdu nedávají smysl! Odpovědí mi bylo, že je jen na mě, jestli přijmu nebo odmítnu placenou opravu!!! Jedna jediná věta, nic víc! Žádné vysvětlení nebo snaha o vyřešení problému!
Beru to jako podvod a pokus o to vymoci ze zákazníka peníze za opravu, která ani není třeba udělat, protože na telefonu je poničeno něco úplně jiného!!! Takže pokud bych na opravu kývla, pouze by vyměnili konektor a naúčtovali cca o 2tis. víc s výmyslem, že byla vadná i základová deska!!!!!!
TUDÍŽ OPRAVDU NEDOPORUČUJI NÁKUP V TOMTO OBCHODĚ, tedy pokud kupujete něco, u čeho byste mohli v budoucnu potřebovat záruční opravu!!!
Za mě podvodníci a už nikdy víc! -
Dobrý den,
mrzí nás Vaše špatná zkušenost s telefonem HTC. O to víc nás mrzí, že píšete, že Váš příští telefon již nebude od nás. Prosím mějte na paměti, že Hurámobil telefony nevyrábí a není schopen ovlivnit případnou poruchu Vašeho mobilního přístroje. Ať přístroj koupíte u jakéhokoli prodejce, vždy bude přístroj opravovat firma VSP Data neboť toto je jediný autorizovaný servis HTC pro Českou Republiku.
Co se týká Vašeho konkrétního přístroje, ze zákona můžete tento přístroj odeslat buď na servisní středisko nebo prodejci, v tomto případě nám, který přístroj přebalí a pošle do stejného střediska. Z logiky věci a pro urychlení opravy je samozřejmě lepší, pokud si přístroj do servisu zákazník zašle sám. Pro odstoupení od kupní smlouvy jsou potřeba vždy 3 stejné uznané závady nebo 4 jiné uznané závady. Mějte prosím na paměti, že pokud se jedná o chybu, kterou popisujete, může se jednat také o lokální problém vysílače Vašeho operátora. V takovém případě bychom doporučovali vyzkoušet i SIM jiného operátora, aby byla využita jiná síť (o2 a T-mobile sítě sdílejí a Vodafone má síť vlastní - toto mít na paměti při zkoušení s jinou SIM).
Naší snahou je zákaznikovi vždy poradit a být na jeho straně, stejně tak jako v tomto případě. Bohužel ale stejné zákony, které platí pro Vás, platí i pro nás. V případě, že bychom Vám za přístroj vrátili peníze bez 3 stejných uznaných závad, nikdo by nevrátil peníze nám a takový přístroj by zůstal u nás. Chápete jistě, že pokud bychom toto prováděli u všech zákazníků, dávno by ať již Hurámobil, nebo jakýkoli jiný prodejce již neexistoval.
V případě, že si přejete řešit Vaší reklamaci přes naše servisní oddělení, můžete přístroj zaslat k nám na Bělehradskou 68, 120 00 Praha 2 nebo nás kontaktovat na emailu [email protected].
S přáním příjemného dne
Petr Hudec
Huramobil.cz -
Dobrý den,
v prosinci loňského roku jsme si u Vás zakoupil mobilní telefon HTC Desire 320. Od zakoupení se mi telefon neustále samovolně vypíná a zapnout jde až po vyndání a opětovném nasazení baterie a již několikrát jsem ho posílal do opravy. Bohužel to nejde přímo přes Vás, ale přes VSP Data, které to dle mých informací dále přeposílají do Rumunska. Telefon byl odeslám již 4x a z toho mi dvakrát přišlo, že byla provedena nějaká oprava. I přes to tento problém stále pokračuje, ovšem s tím, že při dalších odesláních mi vždy přišlo, že závada nebyla nalezena. Nevím jestli je to záměr, ale připadá mi to tak. Protože dle Vašeho vyjádření můžu telefon u Vás reklamovat až po třetím uznání stejné závady. Ale co když budu telefon posílat stále dokola a bude mi stále chodit závada nebyla nalezena? Nebude to spíše neschopnost, případně neochota něco s tím dělat a uznat, že je vadný? Telefon mi tak není k ničemu a budu si zřejmě muset zakoupit nový, (určitě to ovšem nebude Rumunský HTC a už vůbec ne u Hurámobil) protože vypíná nepravidelně a vždy to je v tu nejméně vhodnou dobu. Vzhledem k tomu, že si s ním nehraju každou chvilku, už se mi několikrát stalo, že jsem měl důležitý hovor, který se ke mě bohužel nedostal, protože jsem nevěděl, že mám telefon vypnutý. Zajímalo by mě, jaké je Vaše stanovisko. Telefon je dle mého názoru na telefonování a ne na neustálé posílání do opravy. Dnes jsem psal již pátou reklamaci.
Děkuji za odpověď.
Václav Novák -
Zdravím,
dne 29.9.2015 mi odesla baterie k mobilu Nokia C206.
Jelikoz jsem potreboval nutne vyridit dulezite hovory,
hledal jsem obchod,kde mohu rychle koupit novou baterii.
Hledal jsem na internetu - nektere kamenne i internetove obchody nebo servisy v Praze,jez ji nabizeli,meli dost vysoke ceny nebo nevyhovujici podminky.
Obchod Huramobil,ve kterem jsem jiz drive s uspechem nakupoval mel baterii skladem a za hodinu byla k vyzvednuti.
Navic prijemne jednani a ochota personalu zaslouzi velkou pochvalu.
Jako zakaznik bych si pral vice podobnych obchodu
v Praze
Vsem doporucuji.
-
Krásný den,
pokud máte email na seznamu, podívejte se do složky Hromadné a tam pravděpodobně dotazník najdete.
Krásný den -
Dobrý den,nějak mi unikla možnost ohodnotit na dotazníku zaslaném Heureku Váš obchod.25.8.jsem objednávala baterii do Samsung trend.Takže-neuvěřitelně rychlé dodání a velmi slušná cena za poštovné,baterie také v pořádku,prostě maximální spokojenost.Zdravím Pátková
-
Davide, děkujeme moc za pochvalu, která nás nabila energií. Krásný víkend
-
Moc doporučuji, velice rychle jednání, jak při objednávce tak i při dotazech.
Zboží přišlo v pořádku, dobře zabalené, zásilka obsahovala vše co měla. Také mě velice potěšil dárek, který jsem k objednávce dostal.
Za sebe doporučuji. -
Dobrý den,
je nám velice líto, že nová baterie Vám nefunguje. Je to výrobek jako jakýkoli jiný a samozřejmě může být vadný. Baterii samozřejmě můžete standardní cestou reklamovat a vyměníme Vám ji za jinou.
Huramobil.cz -
Tak jsem na základě zde uvedených recenzí zvolil tento obchod pro nákup nové baterie pro můj telefon NEXUS 5. Chyba. Nejdříve přišel email od p. Ondřeje Sedláčka, že mi děkují za obchod a že když bude problém, mám napsat. Řekl jsem si, že to asi opravdu bude solidní obchod a nechal baterii vyměnit. Již při výměně jsem pozoroval drobné rozdíly ve formátu baterie. Třeba LG baterii vylepšilo řekl jsem si,ale trochu pochyb se objevilo. Bohužel se tento pocit o necelých 24 hodin potvrdil .Baterie přežila pouze jedno nabití a necelých 7 hodin normálního provozu. Po té následovalo spontání vypnutí telefonu. Pomohlo až napojení na nabíječku. Bohužel jen dočasně. Po dalších 30 minutách provozu opět smrt a nyní už definitivní. Tak jsem napsal panu Sedláčkovi. Odezva po za více než 24 hodin žádná. Chápu, že možná má moc práce, že nesedí na emailu, ale alespoň potvrzení , že email dorazil by se slušelo. Práve z obav,abych nekoupil falešnou baterii z Číny jsem zvolil Český obchod a i obchod, který nebyl nejlevnější. Přesto jsem fake obdržel. Varování pro příště. Baterie cca 400,- dvakrát výměna ( jednou za novou od Hurámobil, podruhé zpět za starou ) 2 x 200 ,- A jsem tam, kde jsem byl před koupí a to se vyplatí.
-
Petr Hudec: Děkuji.
-
Dobrý den,
zbývajících 1,49GB využívá operační systém telefonu, jinak by nemohl fungovat.
Pěkný den
Huramobil.cz -
Dobrý den,
prosím o pomoc nebo vysvětlení. Koupil jsem u Vás telefon Prestigion PAP5400DUO. Ve specifikaci je napsáno, že interní paměť telefonu je 4GB. Když se podívám do nastavení/úložiště, tak je tam napsáno:
Celková paměť 4GB
interní paměť: 1,39GB
úložiště usb: 1,12GB
interní paměť a usb je dohromady 2,51GB, tak by mě zajímalo, kam se ztratilo těch zbávajících 1,49GB, aby to dalo ty 4GB.
Děkuji za radu. -
Hakimullah.Mehsud-Ali: Děkujeme za Váš přínosný příspěvek.
Pěkný večer
Petr Hudec
huramobil.cz