Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Tomáš Ježek: Profesionalita operátorů je znát. Nabídli mi okamžitě řešení. Uvidíme další vývoj

  • Totální nehoráznost!
    Představte si, že měníte destíky iPhoen baterek. A objednáte si poprvé hurámobil. Co přijde? Totálně devastovaný konektor, u nové baterie? Si vystřelili z toho nepravého.
    Za 1. jako mikro elektrikář jsem nebyl takhle vytočený dlouho.
    Za 2. u jablíčkářů si neškrtnete, to se dá snadno zařídit. Zrovna jste trefili na vlivného a nesprávného.
    Pro všechny check situation:
    http://uloz.to/xHfgMjzx/img-20150211-195856-jpg
    http://uloz.to/xL2TKBdf/img-20150211-200017-jpg
    Sbohem
    Tomáš Ježek

  • Petr Hudec: Děkuji, e-mail jsem Vám přeposlala.
    Pustková

  • Dobrý den paní Pustková,

    znovu kontroluji naši emailovou schránku a hledám Vaše jméno, ale dotaz zatím žádný nevidím. Zkuste jej směrovat přímo na můj email [email protected]

    děkuji

    Petr Hudec

  • Petr Hudec: Dobrý den,
    žádná odpověď není ani v doručené poště, ani ve spamu. Dotaz jsem zasílala na [email protected]. Odešlu tedy e-mail znovu.
    S pozdravem Pustková

  • Dobrý den,

    na veškeré zprávy reagujeme do 24 hodin. Zkontrolujte prosím svou schránku např v sekci Spam. Záleží na nastavení Vašeho filtru. Bohužel pokud neznáme přímo emailovou adresu odesílatele, nemůžeme dohledat konkrétní čas, kdy nam dotaz byl zasilan. Take si zkontrolujte na jakou emailovou adresu jste dotaz odesilala. Vidim v systemu jedno jmeno, ktere by odpovidalo Vasemu podpisu "Pustkova" - nakup byl proveden prostrednictvim HeurekaKosiku. Zkontrolujte si prosim, zda jste psala nam - email [email protected] nebo zda jste psala na heureku, jejich email nespravujeme - tzn stiznost na nezodpovezeny dotaz je potreba smerovat na heureku a nikoli na nas.

    Dekujeme za pochopeni

  • Dobrý den,
    dne 4. 1. jsem na Hurámobil.cz psala e-mail s dotazem na již zakoupené zboží, o dva dny později druhý e-mail popisující problém zakoupeného výrobku. Přestože byly oba dva e-maily přečteny (došlo potvrzení), doteď jsem nedostala žádnou odpověď. Mohu očekávat v nejbližších dnech nějakou reakci?
    Děkuji Pustková

  • Libor: Po diskuzi s P. Hudcem otázka zodpovězena a domluveno řešení. Děkuji za velmi rychlé řešení.

  • Libore,

    zákazník může mít požadavek řešení reklamace výměnou, ale pokud není dostupný produkt, může prodejce samozřejmě vyřešit reklamaci vrácením peněz.

    Krásný zbytek dne

    Petr Hudec
    huramobil.cz

  • Dobrý den,

    po dnešní reklamaci nabíječky telefonu (Samsung ECA-U16CBE nabíječka do auta pro s microUSB konektorem pro N7000 Galaxy Note černá (EU blister) z objednávky 19107424 by mě zajímalo, jestli máte právo odmítnout mi výměnu zboží a pouze vrátit peníze?

    Děkuji
    Libor

  • Dobrý den, bohužel nepíšete o jakou objednávku se jedná. Dárek je opravdu zdarma. Pravděpodobně došlo ke změně ceny, která byla chybně aktualizována. Situaci právě prověřujeme a bude ještě dnes opravena.

  • Dobrý den, asi mě nikdo z Vás nevysvětlí pojem zadarmo?
    Tak abych Vás uvedl do obrazu. Chtěl jsem si objednat jednu věc tak jsem přes portál heuréka našel a odkázalo mě to na Vaše stránky cena byla jasná ale nabídlo mě to dárek, když zadám svůj email, tak jsem tak udělal a najednou z ceny daného zboží které jsem chtěl zakoupit se zvedla cena cca o 60,-. Tak jsem se přihlasil na jiný počítač a zjistil že cena byla upravena po tom co jsem obdržel dárek " zdarma " jinak řečeno když nebudu chtít dárek ktetý je zdarma tak ušetřím 60,-. Mužete mě vysvětlit proč to prezentujete jako dárek zdarma když to tak není? Jde mě o princip? Kontak na mě je: [email protected] je to služební tak pište i předmět když tak:) mužu zaslat i foto stranky kdyby kdokoliv chtěl.
    S pozdravem J.

  • Děkujeme moc za pochvalu :-)

  • Dobrý den super obchod jsem velice spokojena s takovou rychlostí jsem ještě nikdy nenakupovala včera jsem objednala dnes ráno doručeno jsem překvapená super.

  • Dobry vecer,

    8 dni.

    Huramobil.cz

  • Dobrý den, můžu se zeptat, jak dlouho mi vydrží rezervace na zboží ve Vaší prodejně v Praze ? Děkuji

  • Ano: Dobrý den, 16.7. nám dorazí další kusy. Objednat můžete již dnes. Příjemný zbytek večera

  • Dobry den. Mam jeden dotaz. Budete jeste mit Samsung galaxy s 5 za tech 15 tisic? Jak prohlednu vasi webove stranky - neni skladem a pouze za 17 tis. Dekuju.

  • Joe HD: Vážený pane Joe,

    velice se Vám omlouváme za nezodpovězení dotazu na [email protected] . Minulý týden jsme měli technický problém se systémem, který vyřizuje tyto dotazy a pár dotazů se nenávratně ztratilo z databáze. Prosíme o zaslání konkrétního problému znova. Každopádně adresa, která je platná pro vracení zboží je: Huramobil, Bělehradská 68, 120 00 Praha 2 - tam přijímáme veškeré balíky. Přesně takto je to popsáno i na našich stránkách - viz http://www.huramobil.cz/kde-nas-najdete--/mn-135/ nebo v obchodních podmínkách nebo v reklamačním řádu.

    Prosím kontaktujte nás znovu na uvedené mailové adrese a vše dořešíme k Vaší spokojenosti.

    Pěkný večer

    Petr Hudec
    huramobil.cz

  • Dobrý den,
    minulý týden jsem si koupil kryt Krusell na Samsung Galaxy S4. Bohužel na něj nepasoval. Psal jsem vám na mail [email protected]. Nikdo mně na něj neodpověděl a tak jsem včera odeslal kryt doporučeným dopisem spolu s formulářem na odstoupení od smlouvy na adresu v něm uvedenou. Dnes jsem kontroloval stav doručení na stránkách České pošty kde bylo uvedeno: Odeslání zásilky zpět odesílateli - adresát se odstěhoval bez udání adresy. Tento přístup nechápu... Toto jednání mně celkem znechutilo.