Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Více

Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Telefon mi fungoval přesně jeden den! vypnul se a dál už nešel nabít,nic.Snažil jsem se dovolat na infolinku - marně. Zboží které tady prodávají není kvalitní a ještě k tomu žádná komunikace.Na ničem jsem se s obchodem domluvit nemohl tak jsem dost naštvaný zboží vrátil a NIKDY bych v tomto obchodě nekoupil ani ochranné sklo!

    NEDOPORUČUJI!!!

  • Rychlost dodání (ve čtvrtek jsem objednal, v pondělí přišlo)
    Skvělé ceny (koženkové pouzdro na Huawei Y6 Prime 2018 za 39Kč je naprosto bezkonkurenční)
    Rychlá objednávka
    Rychlá platba
    Přehledné, hezky zpracované stránky
    Dodané zboží bylo kvalitou a provedením nad mé očekávání
    Nakupoval jsem zde poprvé a určitě ne naposledy!

  • Chtěla bych ostatní důrazně varovat, aby si z tohoto obchodu nic nekupovali. Jsou to šejdíři. Zakoupila jsem si u nich Honor 6x. Po půl roce mi telefon sám popraskal v ruce, aniž bych ho upustila. Zní to nepravděpodobně, ale je to tak. Podle toho, co říká přítel a co jsem si našla na internetu to pravděpodobně způsobila vadná baterie, která se nafoukla a telefon roztrhla, povolil na tom nejkřehčím místě, což je pochopitelně displej. Poslala jsem telefon na reklamaci do huramobilu, ale obratem mi ho vrátili s tím, že ho nebudou opravovat, protože má rozbitý displej a deformovaný rám. Díky za informaci, to jsem si všimla. Kdybyste ovšem telefon poslali do servisu a rozebrali ho, zjistili byste, čím se to stalo. Jak říkám, z tohoto obchodu nikdy nic!

  • Huramobil.cz ? Otřes po 2 dnech od objednávky žádný email o potvrzení objednávky nic ... online chat k prdu. 3,5 hodiny jsem čekal na odpověd a nikdo nic za mě nikdy víc :-)

  • mi připadá že všechny recenze píšou lidi s IQ maximálně 65. jako klad uvádějí vždycky rychlost, slušné jednání a vynikající komunikaci a dobrou cenu. ale to se snad v obchodu předpokládá, ne? To snad nemůže psát normální člověk?

  • Pokud chcete nakupovat za nižší ceny než má Mall (nebo CZC, nebo Alza) - největších eshopy, tak se nedivte, že narazíte na podvodníky. Skoro by se chtělo říci zapojte rozum a dobře vám tak. Nižší ceny než největší hráči při stejné kvalitě prostě mít nelze.

  • Heureka smazává u některých firem negativní recenze na firmu. Nevíte někdo proč to dělá?

  • Dobrý den , ráda bych poděkovala za ochotu zaměstnanců, reakci na email a doporučení při výběru zboží na dálku . Samozřejmě zboží objednáno na Hurámobil bez porovnávání pár korun u jiných firem. S přáním hezkého dne Jana

  • Petr Hudec: Děkuji. Jsem rád že se vše hned vyřešilo na místě výměnou za jiný. Ještě jednou děkuji vše funguje na jedničku. :)

  • Pavel Louthan: Dobrý den,

    to je nám velice líto. Vzhledem k tomu, že zboží dodáváme originálně zabalené od společnosti Samsung, není logicky v našich možnostech takové zboží před odesláním testovat, protože pak by si zákazníci stěžovali, že jsme jim dodali použité zboží. Nicméně je nám opravdu líto, že zboží nefunguje. Samozřejmě jej zašlete ve lhůtě 14 dnů se žádostí o výměnu nebo odstoupení od kupní smlouvy.

    Krásný zbytek dne
    Huramobil.cz

  • Jsem velmi nespokojen. :(((
    18.3.2017 jsem objednal mobil Samsung A3 2017 (č.o.19194035).
    Zaplatil převodem 8990,-
    Po rozbalení mobilu a zapnutí přístroje nefunguje dotyk, pouze tlačítka na boku a předu. Nejde ovládat..
    Je tam uvodní obrazovka vítejte a nejde nic..
    Výběr jazyka ani další nic nejde..
    Zboží Vám vrátím

  • Láďa od Berouna: Opravuji 59 na 53% ať jsem přesný

  • Pozor na nákup přímo na prodejně-o dost přidražené zboží - sice na stránkách na to upozorní a píší až 40%, čehož jsem si bohužel nevšiml. U baterie za 169,- to však byl 59% což je přehnané a už z principu zde do budoucna nic nekoupím.

  • Vladimír Hurvínek: V našem systému evidujeme na Vaše jméno 2 reklamace, nejprve řšena výměna baterie a poté celého telefonu. Jedna reklamace je ukončena v červenci a druhá v srpnu. V případě, že jste nebyl spokojen s vyřešením reklamace, mohli jsme toto řešit okamžitě. Řešit tuto záležitost po půl roce je poněkud obtížné, nicméně se odpovědnosti nezříkáme a rádi vám vyjdeme vstříc ke smírnému řešení. Prosím informujte nás detailněji na email info@huramobil.cz

    Děkuji

    Petr Hudec
    huramobil.cz

  • Doporučuji se obchodu obloukem vyhnout. Katastrofa při řešení reklamace v Bělehradské, nemožnost odstoupení od smlouvy již třetí den od koupě, nejdřív výměna baterie, pak celého telefonu, jen ne a ne vrátit peníze. Jsem hluboce zklamán a doporučuji nakupovat jinde.
    Vladimír Novák.

  • Vážená paní Kateřino,

    Rádi bychom celou záležitost uvedli na pravou míru. Telefon, který jste k nám zaslala na reklamaci byl mechanicky poškozený. Tedy prasklina z levého horního rohu až do poloviny LCD, otlučené rohy, vrypy na rámečku (viz. předávací protokol + fotografie)

    Jak jste sama přiznala v našem telefonickém rozhovoru, telefon jste ve Vaší slabé chvíli hodila na zem. Což vysvětluje mechanické poškození a celkově Váš vztah k věci.

    My jsme přesto dne 20.10. váš telefon převzali k reklamaci a zaslali na autorizované servisní středisko. To pochopitelně záruku zamítlo z důvodu porušení záručních podmínek a dne 15.11. Vám byl zaslán cenový návrh na opravu zařízení, který jste odmítla. Tedy vše bylo vyřízeno v zákonné 30 denní lhůtě.

    Je nám velmi líto, že nejste s naším obchodem spokojená, ale náš obchod žádnou chybu neudělal naopak se vám snažil vyjít vstříc.

    Tedy vaše nedoporučení ostatním zákazníkům je naprosto irelevantní.

    Děkujeme za pochopení Huramobil.cz

  • S Hurá mobil nejsem absolutně spokojena - poslala jsem telefon na reklamaci a po druhé mi reklamaci neuznali, že měl lehce naprasklý displej, který nesouvisel s daném poškozením, kvůli kterému byl tel. na reklamaci, ačkoliv měl stejné závady jako při první reklamaci - samovolně se vypínal, baterie nevydržela, sekal se, nešly přijímat hovory a ani po reklamaci telefon nefungoval, tak druhou reklamaci již neuznali a ještě jsem na další reklamaci čekala přes danou reklamační lhůtu 30ti dní. Zřejmě vadný kus, ale podle recenze nejsem jediná se stejnou závadou - tudíž tento obchod nedoporučuji.

  • Chtěl jsem přes tento obchod koupit Samsung Galaxy S6 edge 64 GB. Osobně jsem si ho šel vyzvednout na prodejnu - byl mi dodán kus sice zatavený ve folii ale s porušenou pečetí. Ten jsem nechtěl přijmout, tak mi paní přinesla 32GB kde byla místo pečeti jakási nálepka. Když jsem požádal o 64GB, raději mi řekla že už žádný nemají, přitom jsou podle e-shopu na skladě 4 kusy. Rozhodně pochybné jednání a dal bych od tohoto e-shopu raději ruce pryč.
    Tomáš Hynek

  • Vážená paní Dittrichová,

    je nám líto, ale bohužel se zlobíte na prodejce, ale vadný mobilní telefon Prestigio PSP5507DUO jste si sama odesílala na opravu do autorizovaného servisu, který Vaší opravu neuznal.

    Dne 15.8. jste se ozvala s tímto problémem nám a my jsme Vás vyzvali k zaslání veškeré dokumentace, kterou jsme od Vás zatím neobdrželi. Nemůžeme se tím pádem vyjádřit k tomu jak servis postupoval, neboť o předmětné reklamaci nemáme doposud žádné informace.

    V momentě, kdy nám zašlete veškeré podklady, budeme schopni nastalou situaci posoudit.

    Z výše popsaných důvodů, kdy si pletete servis s prodejcem, je tedy bohužel Vaše doporučení ostatním zákazníkům naprosto irelevantní.

    Děkujeme za pochopení a těšíme se na Vaší zprávu

    Petr Hudec
    Huramobil.cz

  • Nákup v tomto obchodě proběhl v pohodě, zakoupila jsem mobilní telefon Prestigio MultiPhone PSP5507DUO, ovšem po 10ti měsících začalo zlobit nabíjení telefonu až přestal nabíjet úplně. Upozorňuji, že s telefonem po celou dobu zacházeno opatrně, nošen v obalu, bez škrábanců.

    Zaslala jsem tedy telefon na reklamaci a v ten moment nastal kámen úrazu!!!!!

    Odtamtud mi napsali email, že se nejedná o záruční opravu, že jde o vadnou základovou desku a oprava telefonu bude stát 2 723,40Kč!!!! Nový telefon stál 2759Kč!!!!! Samozřejmě jsem odmítla s tím, ať telefon pošlou zpět. No, celkem jsem tedy měla měsíc telefon pryč a problém nevyřešen.
    Co mě ovšem dostalo, tak v papírech, které mi přišly z vráceným mobilem, bylo uvedeno, že je vadný nabíjecí konektor (tedy oprava za cca 500-800Kč!!!). Najednou tedy ne vadná základová deska!!!!
    Na dalším papíře bylo napsáno, že mobilní telefon již není v záruce! Nemám ho ani rok!!!!!!!!!!!
    Napsala jsem tedy email na hurámobil.cz, kde jsem popsala celý problém a žádala o vyjádření, z jakého důvodu neuznávají reklamaci, protože ty protichůdné informace mi opravdu nedávají smysl! Odpovědí mi bylo, že je jen na mě, jestli přijmu nebo odmítnu placenou opravu!!! Jedna jediná věta, nic víc! Žádné vysvětlení nebo snaha o vyřešení problému!
    Beru to jako podvod a pokus o to vymoci ze zákazníka peníze za opravu, která ani není třeba udělat, protože na telefonu je poničeno něco úplně jiného!!! Takže pokud bych na opravu kývla, pouze by vyměnili konektor a naúčtovali cca o 2tis. víc s výmyslem, že byla vadná i základová deska!!!!!!

    TUDÍŽ OPRAVDU NEDOPORUČUJI NÁKUP V TOMTO OBCHODĚ, tedy pokud kupujete něco, u čeho byste mohli v budoucnu potřebovat záruční opravu!!!

    Za mě podvodníci a už nikdy víc!