Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • 13. 3. jsem objednal a ihned zaplatil.
    20. 3. obdržím výzvu, abych zhodnotil nákup - který mi dosud (23.3.) nebyl doručen. (***Editováno***)

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • na reklamace se nedovoláte, někdo vám vyzvábění ukončí a pošle SMS "O co jde ?"
    • velké prodlevy na emailovu komunikaci reklamace
    • zboží jsem obdržel po 5 dnech od objednání, nemají skladem, avšak špatné

    Reakce obchodu Huka.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za vzniklé potíže. Ohledně tvrzení o SMS, tak toto prověříme a zjistíme, jak toto bylo a případně proč. Nic méně veškeré reklamaci je potřeba zasílat emailem, po telefonu není možné reklamace vyřídit. přesný postup, jak zboží reklamovat, najdete na našich stránkách.

    Prověřoval jsem průběh emailové komunikace a vaše tvrzení "velké prodlevy na emailovu komunikaci reklamace" za lživé. Reklamace nám byla zaslána emailem 14.3. odpoledne, 15.3.2024 vám kolega ihned ráno zaslal odpověď a podklady k reklamaci jsme od vás dostali opět až v odpoledních hodinách. Reklamaci nebylo možno dříve řešit, jelikož jste nám zaslal pouze vyfocenou, neotevřenou obálku kde nebylo možno rozpoznat co vám bylo dodáno.

    Za špatně dodané zboží se omlouváme, náprava bude řešena ihned následující pracovní den.

    S pozdravem
    Tým Huka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Platba předem i na malou částku cca 700,- Kč Chápal, bych nákup za cca 30.000,-

    s radostí Vám oznamujeme, že se Vaše objednávka právě vyřizuje.
    Zanedlouho zásilku předáme dopravci.

    Číslo objednávky: 2024087058
    Datum: 7.3.2024
    Dneska je 15.3.2024 a ani zmíňka o objednávce, zásilce, prostě nic !!
    NEDOPORUČUJI TENTO OBCHOD

    Reakce obchodu Huka.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši recenzi, ale považuji ji naprosto za zcestnou. Způsob platby jste si sám zvolil při zadávání objednávky. Mohl jste si zvolit platbu na dobírku, která je ale zpoplatněna. Platbu jsme od vás obdrželi až po 6 dnech od realizace objednávky. Dle systému je vaše objednávka již v přepravě a řádně vám byla zaslána veškerá avíza. Pokud pro vás bylo obtížné zadat objednávku a zvolil jste si něco, co jste nechtěl, stačilo nám zavolat a mi bychom vám se zadáním objednávky pomohli. Ještě jednou děkujeme za vaši recenzi a přejeme krásný den.

    Tým Huka

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • dodání trvá dlouho
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zatim zbozi nedorazilo a obchod nedal info
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zakoupené omalovánky špatně zabalené, pomačkané.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Koupila jsem k narozeninám dítěte zahradní kolečka. Korbička plechová byla pokřivená. Středová osa vůbec nepasovala do kolečka. Kamarád nám musel vysoustružit nový střed. Zavolala jsem si teda k odesílateli a bylo mi řečeno, že to musím reklamovat. Reklamace by ani do měsíce určitě nebyla vyřešena a co by jsme dali a řekli prckovi doma? Že kolečka jsou celá nemocná? Vždyť 653,- i s poštovným jsou taky peníze, za odeslání zpět by to stálo další peníze. Od toho by měl být prodávající, aby zkontroloval nabízející zboží. Takže velká nespokojenost.

    Reakce obchodu Huka.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši recenz a mrzí nás, že vám bylo dodáno vadné zboží. Bohužel s vaší recenzí nesouhlasíme, protože pokud reklamacinezašlete a recenzi udělujete na základě toho, že si myslíte, že by to nějak bylo, aniž by jste se o tom přesvědčila, tak v tom případě je recenze klamná a nepravdivá.

    S pozdravem
    Zbyněk Dub
    Huka.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po vic než týdnu zboží stále nedorazilo.Komunikace obchodu nulová.

    Reakce obchodu Huka.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikace s vaší objednávkou. Objednávku prověříme a dáme vše do pořádku.
    Jako omluvu vám zašleme slevový kód.

    S pozdravem
    Tým Huka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Chybí mi 2 položky:
    1x Taper masážní silikonová baňka E61697 v ceně 45,-Kč
    a 35506: Maxpack 35506 uzavíratelné ZIP sáčky 51x51mm 100 ks.
    Žádám o vrácení peněz za tyto chybějící položky na účet, ze kterého jsem platil.
    Dalibor Höfer
    777 65 50 41

    Reakce obchodu Huka.cz

    Dobrý den,

    reklamaci zašlete na [email protected] včetně čísla objednávky, popisu závady a fotodokumentace zásilky, včetně obalového materiálu.

    S pozdravem
    Tým Huka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kvalita zboží
    • Chybný počet ks

    Vyzkoušeno 2x pokaždé špatně.
    1.obj. místo pneu dorazila duše.
    Při 2. Obj objednany 2 duše a 1 pneu, realita při vyzvednutí chyběla 1 duše. Nedoporučuji. Vráceno ještě na VM zasilkovny při vyzvednutí!!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Žádná komunikace

    Pár dní jsem čekal na doručení, pak jsem tam zavolal. Řekli mě s klidem,
    že to ještě neposlali, ale když volám, zkusí to další dny poslat?!?!?! Zatim
    zboží ještě nemám, doufám ,že nepřijdu o peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • velmi dlouhé čekání na odeslání objednávky
    • Komunikace obchodu se zákazníkem zaostává
    • Porušují kupní smlouvu nedodáním mnoha kusu zboží

    Nejsem spokojen z důvodu zdlouhavého řešení a následně klamání zákazníku za účelem zvýšení prodeje, neposlaly mě přes 200 ks zboží za které jsem zaplatil a odmítají odeslat co je již moje a mám na zboží právo. Je mi jasné že zboží se stáhne z prodeje a nebo se nabídka upraví aby se zamaskovalo jejich klamání, ale vše smazat bohužel nejde...

    Reakce obchodu Huka.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši recenzi. Jak jsem vám již několikrát psal, tak bohužel došlo k chybě v popisku produktu. U vámi zakoupené položky, bylo v popisku uveden počet, které obsahuje celé originální balení, položka se však prodává po 1 ks. Cena tedy neodpovídá obvyklé prodejní ceně a na základě vaší stížnosti jsme vám nabídli vrácení zboží na naše náklady a vrácení peněz na základě našich OP. Byl vám zaslán i přepravní štítek. Toto jste odmítl.

    S pozdravem
    Zbyněk Dub

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    dodané zboží neodpovídá zobrazenému v eshopu (neodpovídá ani typ zboží, ani výrobce, ani barva..)

    • Nekompletní dodávka
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod potvrdil objednávku, ale nic mi nepřišlo. Psala jsem dotaz , ale nikdo mi neodpověděl. Po telefonické urgenci mi paní sdělila, že zjistí, proč mi zboží nepřišlo. Pak volala zpátky, že jednu položku mají vyprodanou , tak neví co s tím...Čekala bych, že mě sami budou kontaktovat v případě, že něco nemají skladem, domluví se se mnou, jestli objednávku poslat bez tohoto zboží, nebo jestli vyměnit za něco jiného. Ne , že já sama budu po týdnu zjišťovat, proč ještě zboží nedodali.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nemohu dát kladné hodnocení kvůli dlouhé dodací době a nulové komunikaci. V dnešní době jsem zvyklá na svižné jednání e-shopů a pokud nemají zboží skladem, tak pochopím, když mi to napíšou. Zde jsem čekala na zboží týden. To přišlo v pořádku, ale potřebovala jsem ho dřív.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Od potvrzení objednávky žádná reakce. Týden a nic.
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Špatná komunikace.Zatím moje objednávka č. 2024083921 nebyla vyřízena.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nespolehlivé
    • Nekomunikují

    Zboží jsem objednala 27.1.,hned jsem i zaplatila. 3.2. mi přišel odkaz na ohodnocení nákupu. Nechtěla jsem hned hodnotit negativně, tak jsem psala e-mail na informace. Uběhl další týden a nikdo nereaguje. Doufám, že se situace brzy vyřeší a dostanu zboží nebo peníze zpět.