Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • pomalost !

    Zboží objednáno s tím že je všechno na skladě a ani po týdnu, když jsem objednávku urgoval nebyla objednávka zkompletovaná a ani odeslaná !

    Reakce obchodu Huka.cz

    Dobrý den,

    dle informací jste s kolegyní, která řeší vaši objednávku, v kontaktu a již je vše vyřešeno. Za zdržení s expedicí objednávky se omlouváme.

    S pozdravem
    Tým Huka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka byla přes zasilkovnu ale poslali to českou poštou a musel jsem se domlouvat s řidičem jak jsi to vyzvednu kvůli tomu že jsem byl v praci, chtěl jsem to přes zasilkovnu kvůli tomu že jsem v práci a bylo by to bez starostí , bylo by fajn kdyby ty objednávky někdo kontroloval a když jsem napsal stížnost tak mi ani žádná odpověď od nich nepřišla

    Reakce obchodu Huka.cz

    Dobrý den,

    za změnu dopravce se omlouváme. Bohužel řidič Zásilkovny odmítl převzít do přepravy vaši zásilku z důvodu rozměrů a kolegové tedy bleskově zvolili náhradního dopravce, aby zajistili rychlou expedici a zásilka ještě odešla ten den. Jsme rádi, že nakonec vše dopadlo dobře a zásilka byla dodána.

    S pozdravem
    Tým Huka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zatím došlo asi třetí hodnocení obchodu ale zboží nikde.

    Reakce obchodu Huka.cz

    Dobrý den,

    vaši objednávku prověřujeme a komunikujeme s dopravcem. Pokud se nám nepodaří zajistit nápravu, zásilku vám odešleme znovu. za komplikace se omlouváme.

    Tým Huka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    U zakoupeného zboží není manuál v českém jazyce.

    Reakce obchodu Huka.cz

    Dobrý den,

    návod je volně ke stažení u produktu na našich stránkách. Stačí si jej stáhnout.

    S pozdravem
    Tým Huka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem objednala 2.4. s tím, že bude 5.4. doručeno, takže 8.4. urgováno, operátorka sdělila, že to zkusí popostrčit!! Do dneška 9.4. nepřišlo ani avízo, že bylo odesláno, nikdy více….
  • již druhá žádost o hodnocení a zboží ještě nedorazilo!?!?

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obrazek a popis se upelni lisi od dodaneho zbozi. Objednaval jsem fiesta chranic na kolena cerne a dostal jsem cerne modry jiny model.

    Reakce obchodu Huka.cz

    Dobrý den,

    pokud realita neodpovídá obrázku, tak je možné zboží vrátit nebo reklamovat. Bohužel nic, kromě této recenze, od vás neevidujeme.

    S pozdravem
    Tým Huka

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • 13. 3. jsem objednal a ihned zaplatil.
    20. 3. obdržím výzvu, abych zhodnotil nákup - který mi dosud (23.3.) nebyl doručen. (***Editováno***)

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • na reklamace se nedovoláte, někdo vám vyzvábění ukončí a pošle SMS "O co jde ?"
    • velké prodlevy na emailovu komunikaci reklamace
    • zboží jsem obdržel po 5 dnech od objednání, nemají skladem, avšak špatné

    Reakce obchodu Huka.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za vzniklé potíže. Ohledně tvrzení o SMS, tak toto prověříme a zjistíme, jak toto bylo a případně proč. Nic méně veškeré reklamaci je potřeba zasílat emailem, po telefonu není možné reklamace vyřídit. přesný postup, jak zboží reklamovat, najdete na našich stránkách.

    Prověřoval jsem průběh emailové komunikace a vaše tvrzení "velké prodlevy na emailovu komunikaci reklamace" za lživé. Reklamace nám byla zaslána emailem 14.3. odpoledne, 15.3.2024 vám kolega ihned ráno zaslal odpověď a podklady k reklamaci jsme od vás dostali opět až v odpoledních hodinách. Reklamaci nebylo možno dříve řešit, jelikož jste nám zaslal pouze vyfocenou, neotevřenou obálku kde nebylo možno rozpoznat co vám bylo dodáno.

    Za špatně dodané zboží se omlouváme, náprava bude řešena ihned následující pracovní den.

    S pozdravem
    Tým Huka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Platba předem i na malou částku cca 700,- Kč Chápal, bych nákup za cca 30.000,-

    s radostí Vám oznamujeme, že se Vaše objednávka právě vyřizuje.
    Zanedlouho zásilku předáme dopravci.

    Číslo objednávky: 2024087058
    Datum: 7.3.2024
    Dneska je 15.3.2024 a ani zmíňka o objednávce, zásilce, prostě nic !!
    NEDOPORUČUJI TENTO OBCHOD

    Reakce obchodu Huka.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši recenzi, ale považuji ji naprosto za zcestnou. Způsob platby jste si sám zvolil při zadávání objednávky. Mohl jste si zvolit platbu na dobírku, která je ale zpoplatněna. Platbu jsme od vás obdrželi až po 6 dnech od realizace objednávky. Dle systému je vaše objednávka již v přepravě a řádně vám byla zaslána veškerá avíza. Pokud pro vás bylo obtížné zadat objednávku a zvolil jste si něco, co jste nechtěl, stačilo nám zavolat a mi bychom vám se zadáním objednávky pomohli. Ještě jednou děkujeme za vaši recenzi a přejeme krásný den.

    Tým Huka

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • dodání trvá dlouho
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zatim zbozi nedorazilo a obchod nedal info
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zakoupené omalovánky špatně zabalené, pomačkané.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Koupila jsem k narozeninám dítěte zahradní kolečka. Korbička plechová byla pokřivená. Středová osa vůbec nepasovala do kolečka. Kamarád nám musel vysoustružit nový střed. Zavolala jsem si teda k odesílateli a bylo mi řečeno, že to musím reklamovat. Reklamace by ani do měsíce určitě nebyla vyřešena a co by jsme dali a řekli prckovi doma? Že kolečka jsou celá nemocná? Vždyť 653,- i s poštovným jsou taky peníze, za odeslání zpět by to stálo další peníze. Od toho by měl být prodávající, aby zkontroloval nabízející zboží. Takže velká nespokojenost.

    Reakce obchodu Huka.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši recenz a mrzí nás, že vám bylo dodáno vadné zboží. Bohužel s vaší recenzí nesouhlasíme, protože pokud reklamacinezašlete a recenzi udělujete na základě toho, že si myslíte, že by to nějak bylo, aniž by jste se o tom přesvědčila, tak v tom případě je recenze klamná a nepravdivá.

    S pozdravem
    Zbyněk Dub
    Huka.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po vic než týdnu zboží stále nedorazilo.Komunikace obchodu nulová.

    Reakce obchodu Huka.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikace s vaší objednávkou. Objednávku prověříme a dáme vše do pořádku.
    Jako omluvu vám zašleme slevový kód.

    S pozdravem
    Tým Huka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Chybí mi 2 položky:
    1x Taper masážní silikonová baňka E61697 v ceně 45,-Kč
    a 35506: Maxpack 35506 uzavíratelné ZIP sáčky 51x51mm 100 ks.
    Žádám o vrácení peněz za tyto chybějící položky na účet, ze kterého jsem platil.
    Dalibor Höfer
    777 65 50 41

    Reakce obchodu Huka.cz

    Dobrý den,

    reklamaci zašlete na [email protected] včetně čísla objednávky, popisu závady a fotodokumentace zásilky, včetně obalového materiálu.

    S pozdravem
    Tým Huka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kvalita zboží
    • Chybný počet ks

    Vyzkoušeno 2x pokaždé špatně.
    1.obj. místo pneu dorazila duše.
    Při 2. Obj objednany 2 duše a 1 pneu, realita při vyzvednutí chyběla 1 duše. Nedoporučuji. Vráceno ještě na VM zasilkovny při vyzvednutí!!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Žádná komunikace

    Pár dní jsem čekal na doručení, pak jsem tam zavolal. Řekli mě s klidem,
    že to ještě neposlali, ale když volám, zkusí to další dny poslat?!?!?! Zatim
    zboží ještě nemám, doufám ,že nepřijdu o peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • velmi dlouhé čekání na odeslání objednávky
    • Komunikace obchodu se zákazníkem zaostává
    • Porušují kupní smlouvu nedodáním mnoha kusu zboží

    Nejsem spokojen z důvodu zdlouhavého řešení a následně klamání zákazníku za účelem zvýšení prodeje, neposlaly mě přes 200 ks zboží za které jsem zaplatil a odmítají odeslat co je již moje a mám na zboží právo. Je mi jasné že zboží se stáhne z prodeje a nebo se nabídka upraví aby se zamaskovalo jejich klamání, ale vše smazat bohužel nejde...

    Reakce obchodu Huka.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši recenzi. Jak jsem vám již několikrát psal, tak bohužel došlo k chybě v popisku produktu. U vámi zakoupené položky, bylo v popisku uveden počet, které obsahuje celé originální balení, položka se však prodává po 1 ks. Cena tedy neodpovídá obvyklé prodejní ceně a na základě vaší stížnosti jsme vám nabídli vrácení zboží na naše náklady a vrácení peněz na základě našich OP. Byl vám zaslán i přepravní štítek. Toto jste odmítl.

    S pozdravem
    Zbyněk Dub