Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedodrzeny termin zasilky, melo byt dorucene uz pred 3 dny

    Reakce obchodu Houseland.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Omlouváme se za nedodržení termínu u Vaší objednávky. Chápeme, jak důležité je pro vás včasné doručení, a litujeme vzniklých nepříjemností. Vaše objednávka již byla předána přepravci a očekáváme, že bude doručena každým dnem. Děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení. Vaše spokojenost je pro nás prioritou.

    Přeji Vám příjemný den.

    Katka z týmu Houseland

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    to byla ale výrobek byl nedodelan levá nožkánesla přidělat manžel to musel opravit

    Reakce obchodu Houseland.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Velice nás mrzí pokud jste neobdržela kvalitní výrobek, není třeba opravovat doma ručně, stačí se na nás obrátit a my Vám pomůžeme reklamaci vyřešit k Vaší spokojenosti. Samozřejmě Vám zašleme náhradní díly na naše náklady. Případně nás prosím kontaktujte na [email protected].

    Přejeme Vám příjemný den.

    Katka z týmu Houseland

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi ani po omluvnem mailů nedorazilo.Čekala jsem,že mi pošlou další omluvnem mail ale ani nezavolali.Tak čekám dál.

    Reakce obchodu Houseland.cz

    Dobrý den paní Pribulová

    děkujeme za Vaši recenzi. Velice nás mrzí opoždění, které nastalo u Vaší objednávky. Zboží jsme včera předali přepravci, tudíž by mělo být doručeno každým dnem.

    Věříme, že Vám zboží udělá radost.

    Děkujeme za trpělivost a přejeme Vám příjemný den.

    Katka z týmu Houseland

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Termín dodávky nebyl dodržen, potom se vám zboží vrátilo od přepravce , asi poškozené. Takže stále čekám.

    Reakce obchodu Houseland.cz

    Dobrý den paní Talášková,

    děkujeme za Vaši recenzi. Vaši objednávku jsme měli vyřídit do 13.06.2024, informaci ohledně opoždění Vaší objednávky jsme Vám zaslali na Váš email, který jste nám potvrdila, s tím že si na Vaši objednávku vyčkáte. Opoždění nás mrzí. Vaši objednávku jsme nakonec přepravci předali 14.06.2024 momentálně, dle sledování zásilky se nachází na doručovacím depu. Věříme, že Vám zboží dorazí v pořádku a bude Vám dělat radost.

    Přeji Vám příjemný den.

    Katka z týmu Houseland.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Bohužel nedorazily poličky 8ks

    Reakce obchodu Houseland.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi, je nám líto, že Vám zboží nedorazilo kompletní. Prosím kontaktujte nás na [email protected], rádi Vám poličky dopošleme, aby jste mohla textilní skříň používat k Vaší spokojenosti.

    Přeji Vám příjemný den Katka z týmu Houseland

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nevím nic o zboží které mě ještě nedošlo

    Reakce obchodu Houseland.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi, Vaši objednávku máme předat přepravci nejpozději do 17.06.2024, Vaše objednávka je již skladem, momentálně se čeká pouze na zabalení skladníky a předání zásilky kurýrovi. Věříme, že Vám objednávka udělá radost.

    Přeji Vám příjemný den.

    Katka z týmu Houseland

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • nebyl jsem vůbec upozorněn na to, že mi zboží poslali, dozvěděl jsem se to až od pošty, že mi bude pošta ten den doručovat zboží + obchod mi neposkytl fakturu k nákupu, přes jejich slib, že fakturu obdržím, ....na tohle zvyklý nejsem, takže obchod, za sebe, nedoporučuji, jinak zboží jsem obdržel bez výhrad ke kvalitě

    Reakce obchodu Houseland.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Jakmile kolegové ze skladu předávají zboží přepravci, ať se jedná o kurýra, zásilkovnu nebo Českou poštu, pokaždé chodí do emailu upozornění, že jsme zásilku předali se sledováním zásilky. V den doručení dostanete i sms zprávu. Faktura se automaticky odesílá na email, jakmile zboží předáme přepravci, tudíž není možné, aby jste neobdržel fakturu a sledování zásilky. Jediná možnost je špatně uvedený email, nebo zapadnutí do složky spam.

    Přeji Vám příjemný den Katka z týmu Houseland.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • nikomu Nedoporucuji opravdu tento obchod, vyhybejte se mu obloukem
    • Zboží odeslali až po 14 dnech, kdy to pro ne byl nejzazší slíbený termín!!!
    • zboží samozřejmě odesláno až po mem urgovani, kde to tedy vázne
    • Přišlo úplně něco jiného než bylo objednáno !!!!
    • Namísto uznáni chyby a omluvy, tak ještě ukoluji zákazníka, chtějí fotit produkt ze všech stran, atd!!!!!
    • Nemožnost se dovolat na jejich linku!!!
    • Nedoporucuji !!!
    • Nedoporucuji !!!!!
    • Samozřejmě o tomto jednání vyrozumi i příslušné orgány, aby jim to jen tak neprošlo a začali se chovat k zákazníkům slušně !

    Reakce obchodu Houseland.cz

    Dobrý den paní Homolová,

    děkujeme za Vaši recenzi. Zboží jsme Vám zaslali přesně v termínu avizovaném již při Vaši objednávce. V našem telefonním systému máme registrovaný hovor ze dne 03.06.2024, ve kterém jste se s naší operátorkou dohodla, že podáte reklamaci a tu jsme ještě tentýž den přijali. Dohodli jsme se, že nesprávné výrobky od Vás svezeme dne 07.06.2024. Nyní tedy čekáme na jejich doručení zpět k nám na sklad a následně Vám okamžitě vrátíme peníze v plné výši na Váš účet.

    Za způsobené komplikace se ještě jednou omlouváme.

    Katka z týmu Houseland.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Žádná komunikace, pouze přijmutí objednávky. V e-shopu reklamují že zboží je skladem a dorazí až po čtrnácti dnech bez jakékoliv Kč komunikace ze strany prodávajícího! Tento obchod nikomu nedoporučuji!

    Reakce obchodu Houseland.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Zboží, které jste si vybral skladem nebylo, doba dodání byla uvedena 7-14 dní. Toto potvrzení Vám přišlo i na Váš email, kde jste si datum dodání mohl zkontrolovat. Případně máme na našich stránkách uvedený kontakt na zákaznickou linku, která je dostupná od 08:00-16:00 hod, kde Vám vždy kolegyně dají informaci ohledně Vaší objednávky.

    Přeji Vám příjemný den.

    Katka z týmu Houseland

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zbozi mam objednano vic nez mesic deklarovali ze nejpozdeji po 13.5 budou dodavat a tak jsem mesic bez stolu a lamp a nevim jestli si mam koupit druhy stul nebo mi ho dodaji ..zadna komunikace

    Nakupujte jinde v tonto abchode ne! zde se nedockate ani zboží ani komunikace .

    Reakce obchodu Houseland.cz

    Dobrý den paní Filková,

    děkujeme za Vaší recenzi, velice se Vám omlouváme za delší dobu dodání než bylo avizováno.
    Ohledně neinformovanosti, kterou zmiňujete, dne 23. 4. 2024 08:49 jsme Vás však kontaktovali v emailu o protažení doby dodání a to také s konkrétním datem. Prosíme o pochopení, opravdu děláme co je v našich silách. Opoždění na dodání vzniklo také skrz svátky, které byly dvě středy po sobě.

    V tuto chvíli je Vaše objednávka přichystána k předání přepravní společnosti, a proto očekávejte dodání každým dnem.

    Děkujeme za trpělivost.

    Klára- Tým Houseland

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Rozhodně nedoporučuji objednaná komoda přišla zabalená kvalitně. Ale po rozbalení šok! jeden z dílů kratší o více než dva cm, chybí dno šuplíku. Katastrofa škoda peněz za takoví výrobek!

    Reakce obchodu Houseland.cz

    Dobrý den pane Kutáku,

    děkujeme za Vaší recenzi, velice nás mrzí, že komoda nepřišla v pořádku i přesto, že bylo balení nepoškozeno.

    V systému však nevidíme podanou reklamaci, obraťte se prosím na [email protected] a my Vám zašleme nové díly a vyřídíme vše k Vaší spokojenosti.

    Děkujeme.

    Klára- Tým Houseland

  • Bohužel spokojená nejsem.Včera jsme rozbalili a 2 trubky jsme si museli vyrovnat jelikož do sebe nezapadly.Zip na polštáři se po zapnutí rozjel

    Reakce obchodu Houseland.cz

    Dobrý den paní Martinková,

    děkujeme za Vaší recenzi, velice se omlouváme za vzniklé nepříjemnosti spojené s poškozenými trubkami a zipem u polštáře.

    V systému vidíme, že jste nás kontaktovala emailem, prosíme o zaslání fotografií, ihned poté dopošleme nové díly na naše náklady.

    Děkujeme a ještě jednou se omlouváme.

    Klára- Tým Houseland

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekvalitní zboží

    Nekvalitní zboží některé řetězy nesvítí

    Reakce obchodu Houseland.cz

    Dobrý den pane Růžičko,

    děkujeme za Vaší recenzi a velice se omlouváme za vzniklé problémy u světelného řetězu.

    Na spokojenosti našich zákazníků nám velice záleží, obraťte se prosím na [email protected], pokud řetěz nesvítí, zašleme Vám nový na naše náklady.

    Děkujeme

    Klára- Tým Houseland

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Konferenční stolek přišel obouchaný, přitom samotný balík poškozeny nebyl !!!! Díry byli predvetané špatně ! Díly absolutně nesedí.

    Reakce obchodu Houseland.cz

    Dobrý den paní Navrátilová,

    děkujeme za Váš recenzi, velice nás mrzí, že konferenční stolek nedorazil v pořádku.

    V systému již vidíme, že jste nás kontaktovala emailem, celou nepříjemnost se nyní pokusíme vyřešit k Vaší spokojenosti. Díly Vám dopošleme nové na naše náklady, tak ať máte produkt zcela v nepoškozeném stavu.

    Děkujeme za trpělivost při řešení reklamace.

    Klára- Tým Houseland.

  • Recenze byla odstraněna - nejedná se o hodnocení nákupu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nekomunikuje .Objednala jsem si 6 kusů polic a do dnešního dne nepřišly. Jsem zklamaná.

    Těžko posoudit , zboží mi vůbec nepřišlo.

    Reakce obchodu Houseland.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaší recenzi, omlouváme se Vám za delší dobu dodání, doposud jsme čekali na naskladnění sady polic. Nyní jsou police skladem, a proto také dojde k expedici. Jelikož nemáme všechny produkty skladem, jsou doby dodání uvedeny pod názvy produktů a také v potvrzovacím emailu. Přejeme příjemný den, děkujeme za trpělivost. Tým Houseland.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • dodatečně vyžádaný návod neodpovídá skutečnosti, nutno improvizovat

    Reakce obchodu Houseland.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaší recenzi, velice nás mrzí, že montážní návod neodpovídá skutečnosti. Obraťte se na nás případně na [email protected], rádi Vám poradíme. Děkujeme, Tým Houseland.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    dlouhá doba dodání

    Reakce obchodu Houseland.cz

    Dobrý den pane Dolíhale,

    děkujeme za Vaši recenzi, velice nás mrzí, že došlo k protažení dodací lhůty u Vaší objednávky. Každopádně vždy děláme vše co je v našich silách abychom zásilku doručili v nejkratším možném termínu na uvedenou adresu .

    Jako kompenzaci za vzniklé nepříjemnosti bychom Vám chtěli nabídnou slevu na příští nákup, obraťte se prosím do našeho emailu na [email protected]

    Přejeme příjemný den

    Klára-Tým Houseland

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží skladem a zaplacené by mělo přijít dřív než za 10 dní /minulá objednávka/

    Reakce obchodu Houseland.cz

    Dobrý den paní Omelková,

    děkujeme za Vaší recenzi, velice nás mrzí, že se Vám zdá doba dodání v našem eshopu příliš dlouhá.
    Produkty, které však máme skladem jsou opravdu ihned vyexpedovány na adresu zákazníka, u Vašich předchozích objednávek vidíme, že produkty bohužel skladem nebyly. Doby dodání jsou uvedeny jak na našem webu, tak v potvrzovacím emailu objednávky.

    Děkujeme za pochopení a v případě potřeby se prosím obraťte na [email protected].

    Klára- Tým Houseland

    • Zboží neodpovídá fotce

    Reakce obchodu Houseland.cz

    Dobrý den pane Dando,

    děkujeme za Vaší recenzi, velice nás mrzí, že fotografie neodpovídá reálnému provedení. Nevidujeme však od Vás podání reklamace či zaslání fotografií do emailu. Na spokojenosti našich zákazníků si zakládáme, obraťte se prosím na nás do emailu [email protected].
    Pokusíme se vše dořešit k Vaší spokojenosti.

    Děkujeme

    Klára Houseland