Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nekomunikuje .Objednala jsem si 6 kusů polic a do dnešního dne nepřišly. Jsem zklamaná.

    Těžko posoudit , zboží mi vůbec nepřišlo.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • dodatečně vyžádaný návod neodpovídá skutečnosti, nutno improvizovat
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    dlouhá doba dodání

    Reakce obchodu Houseland.cz

    Dobrý den pane Dolíhale,

    děkujeme za Vaši recenzi, velice nás mrzí, že došlo k protažení dodací lhůty u Vaší objednávky. Každopádně vždy děláme vše co je v našich silách abychom zásilku doručili v nejkratším možném termínu na uvedenou adresu .

    Jako kompenzaci za vzniklé nepříjemnosti bychom Vám chtěli nabídnou slevu na příští nákup, obraťte se prosím do našeho emailu na [email protected]

    Přejeme příjemný den

    Klára-Tým Houseland

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží skladem a zaplacené by mělo přijít dřív než za 10 dní /minulá objednávka/

    Reakce obchodu Houseland.cz

    Dobrý den paní Omelková,

    děkujeme za Vaší recenzi, velice nás mrzí, že se Vám zdá doba dodání v našem eshopu příliš dlouhá.
    Produkty, které však máme skladem jsou opravdu ihned vyexpedovány na adresu zákazníka, u Vašich předchozích objednávek vidíme, že produkty bohužel skladem nebyly. Doby dodání jsou uvedeny jak na našem webu, tak v potvrzovacím emailu objednávky.

    Děkujeme za pochopení a v případě potřeby se prosím obraťte na [email protected].

    Klára- Tým Houseland

    • Zboží neodpovídá fotce

    Reakce obchodu Houseland.cz

    Dobrý den pane Dando,

    děkujeme za Vaší recenzi, velice nás mrzí, že fotografie neodpovídá reálnému provedení. Nevidujeme však od Vás podání reklamace či zaslání fotografií do emailu. Na spokojenosti našich zákazníků si zakládáme, obraťte se prosím na nás do emailu [email protected].
    Pokusíme se vše dořešit k Vaší spokojenosti.

    Děkujeme

    Klára Houseland

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nechápu zaslaný dotazník, když zboží nedorazilo...uvedený termín 7-14 dní je klamavý, rozhodně to bude těch 14 dní a to možná... než to přijde z Polska. Příště si objednám s lhůtou 14 dní přímo a levněji.

    Reakce obchodu Houseland.cz

    Dobrý den paní Silvestrová,

    děkujeme za Vaší recenzi a velice nás mrzí, že nebyl produkt doposud doručen na uvedenou adresu.

    Doba dodání Vaší objednávky je do 13.3.24, čekali jsme na naskladnění od našeho dodavatele, a proto je doba dodání delší než je standardní. Pokud by jste objednala produkt, který je skladem, došlo by k dodání do dalšího dne. Tyto informace však uvádíme na našem webu a také v potvrzovacím emailu u dané objednávky.
    V tuto chvíli však zástěny máme skladem a dnes tedy dojde k expedici, očekávejte proto dodání v termínu, tedy v zítřejším dni.
    Jakmile předáme zásilku přepravní společnosti, neprodleně Vás budeme informovat.

    Děkujeme za trpělivost a věříme, že budete s produktem spokojená.

    V případě potřeby se na nás můžete obrátit jak telefonicky na +420 555 333 235 či emailem na [email protected].

    Přejeme krásný den

    Klára Houseland

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Neví kdy a jak co bude nákupy z Polska a Číny...
    • Zpracování zboží je žalostné, tenké desky, šrouby čouhajicí do profilů, úplně žalostné posuvy šuplíků!!!

    Reakce obchodu Houseland.cz

    Dobrý den pane Kučero,

    děkujeme za Vaší recenzi, velice nás mrzí, že jste nebyl s komodou a rohovým psacím stolem spokojen, neevidujeme však od Vás žádnou stížnost či email. Obraťte se prosím na [email protected] a my vše rádi vyřešíme k Vaší spokojenosti.

    Doby dodání jsou uvedeny u každého produktu a mohou se lišit, jelikož ne všechny produkty máme bohužel skladem.

    Doba dodání u Vaší objednávky byla do 20.2.24 k dodání však došlo ještě před avizovaným termínem, a to dne 16.2.24. Objednávky expedujeme až po naskladnění všech produktů. Ihned po předání zásilky přepravní společnosti Vás informujeme do emailu.

    Děkujeme za pochopení.

    Klára Houseland

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží , konkrétně šatní skříň Star měla šílené provedení bočních hran , v místech řezu byla na mnoha místech politura odštíplá

    Reakce obchodu Houseland.cz

    Dobrý den pane Jiráku,

    děkujeme za Vaší recenzi, velice nás mrzí, že jste nebyl s produktem spokojen a přišel poškozen.

    Na spokojenosti našich zákazníků nám velice záleží, a proto Vás chceme požádat aby jste se obrátil na [email protected] a my se pokusíme vše vyřešit k Vaší spokojenosti.

    Děkujeme.

    Klára Houseland

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi nedorazilo.

    Reakce obchodu Houseland.cz

    Dobrý den pane Holý,

    děkujeme za Vaší recenzi, velice nás mrzí, že nedošlo k dodání objednávky v uvedeném termínu na našem webu. Bohužel se jednalo o pochybení ze strany přepravní společnosti, jelikož došlo k předání zásilky z naší strany v uvedeném termínu, tedy dne 26.1.24, každopádně se Vám omlouváme za vzniklé nepříjemnosti.

    Nyní však vidíme, že již došlo k doručení, a proto by mělo být vše v pořádku.

    Přejeme příjemný den a děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodací lhůta více než měsíc a ještě přišlo zboží nekompletní

    Reakce obchodu Houseland.cz

    Dobrý den pane Kopecký,

    měsíční dodací lhůtu jsme u daného produktu transparentně zobrazovali. Před nákupem jste věděl, jaká lhůta je. Jestli Vám nedorazilo zboží kompletní, neváhejte nás kontaktovat na [email protected], abychom mohli tuto nepříjemnost vyřídit.

    Děkuji za pochopení a omlouvám se za vzniklé komplikace.

    S pozdravem

    Marek Stebel
    jednatel společnosti
    Houseland s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neustále posouvají termín dodání.

    Poprvé a naposled.

    Reakce obchodu Houseland.cz

    Dobrý den pane Jeníčku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Bohužel nám dvakrát výrobce prodloužil dobu dodání, jelikož probíhali u výrobce inventury.

    Jako kompenzaci Vám nabízíme slevu na příští nákup v hodnotě 10 %, pokud budete chtít tuto slevu využít, stačí se obrátit na náš email [email protected]

    Přejeme Vám příjemný den.

    Klára Houseland

  • Obchod nemá správné kontakty, objednala jsem 3 týdny před Vánocemi a zboží nemám.

    Reakce obchodu Houseland.cz

    Dobrý den paní Augustinová,

    děkujeme za Vaší recenzi, velice nás mrzí, že se doba Vaší objednávky dodání protáhla.
    Jelikož byly svátky, došlo z tohoto důvodu k opoždění na dodání.

    V tuto chvíli však vidíme, že již došlo ke stornování objednávky na Vaši žádost a peníze Vám byly navráceny zpět.

    Ještě jednou se Vám omlouváme a přejeme příjemný den.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dobrá cena
    • dobrý výběr produktů
    • Dodání dvou objednaných věcí nepřišlo společně
    • Objednáno 10.12., 3.1. ještě zboží nedorazilo
    • Nekomunikace - 29.12. zboží dorazilo zpět odesílateli, 3.1.- ještě jsem nebyla informována o novém termínu dodání již zaplacené skříňky
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dlouhá dodací lhůta na zboží skladem.

    Reakce obchodu Houseland.cz

    Dobrý den paní Omelková,

    prostírání, které jste zakoupila, skladem nebylo. Měli jsme dodání do 25.12. Vaše objednávka byla vyexpedována 18.12, tedy ve lhůtě, kterou jsme deklarovali.

    Pokud máme jakýkoliv produkt skladem, expedujeme jej nejpozději do 2 dne.

    S pozdravem

    Marek Stebel
    jednatel společnosti
    Houseland s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    U výrobku truhla Vasagle jsem nalítla, obchod uvádí, že se jedná o dřevo, ale je to dřevotříska. I přes moji mailovou informaci obchodu, ani po 14 dnech tuto dle mého hodně důležitou informaci nezměnili. Řekla bych, že celá kolekce Vasagle je dřevotříska, tak bacha ať nenalítnete jako já!!! Z obchodu mi sice zavolali a omluvili se, ale lživé info zůstává!!!

    Reakce obchodu Houseland.cz

    Dobrý den,

    pro filtraci u této komody uvádíme dřevo jako obecný parametr, v popise je materiál rozepsán. Pokud Vám truhla díky tomu nevyhovuje a máte ji v původním stavu, není problém se domluvit na vrácení.

    Omlouváme se za způsobené komplikace, pokusíme se popisky a informace zjednodušit, aby k podobným problémům nedocházelo.

    S pozdravem

    Marek Stebel
    jednatel společnosti
    Houseland s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nespolehlivý dodavatel, 2 dny před avizovaným termínem dodání (14 dnů) jsem obdržel upozornění na změnu přepravce z důvodu rozměrnějšího rozměru zboží - to jsem si mimo jiné připlatil 100 Kč !!Bylo mi okamžitě jasné, že jde o zamaskování nedodržení termínu dodání a napsal jsem aby si to u nového přepravce ověřili, zda je schopný zboží ve smluveném termínu dodat, v opačném případě ať to vůbec neexpedují, protože zboží nepřeberu! Stalo se i přes tuto skutečnost a po obdržení zboží zpátky a mé žádosti o vrácení peněz nebyly moje e-maily k přečtení, nezobrazoval se obsah a tak pod. Něco neuvěřitelného !!! Kojs Petr bývalý zákazník

    Reakce obchodu Houseland.cz

    Dobrý den pane Kojsi,

    abych Vás vyvedl z omylu, v košíku jste si objednal zboží s dodáním přes GLS. Při zabalení jsme zjistili, že komoda přesahuje povolenou hmotnost GLS a proto jsme ji poslali jiným přepravcem. Na kvalitu služeb to nemělo žádný vliv ani to nijak nesouviselo s dodací lhůtou, jak zmiňujete.

    Objednávku jsme měli doručit nejpozději do 11.12, z naší strany byla 8.12 předána přepravci. 12.12 se pokoušel přepravce zásilku doručit, došlo tedy k protažení dodací lhůty o 1 den, za což se omlouváme.

    S pozdravem

    Marek Stebel
    Houseland s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zdánlivě velký výběr je znehodnocen dlouhým čekáním na nekvalitní zboží.

    Je nepochopitelné, že jsme se v tomto století stali odběrateli třísek a rádoby nábytku, který je už napůl cesty k rozpadu. Jakoby si dal někdo velkou práci vymyslet, jak si hloupý český zákazník sestaví vybavení bytu podle polského návodu. Hotovo? Lepší bylo nekupovat nic. Jen to jako nábytek vypadá.

    Reakce obchodu Houseland.cz

    Dobrý den,

    pokud Vám nedorazilo zboží v pořádku, neváhejte nás prosím kontaktovat na [email protected], zboží Vám vyměníme, popřípadě vyřešíme vzniklé problémy k vaší spokojenosti.

    Omlouváme se za vzniklé komplikace.

    S pozdravem

    Marek Stebel
    Houseland s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Byl to můj první nákup v tomto obchodu a byl tím pádem i také poslední. Zakoupil jsem nástěnné hodiny s ptačími zvuky. Dodání zboží proběhlo v pořádku,ale po rozbalení jsem nenašel ČESKÝ návod. Na můj dotaz,proč není obsažen i český návod mi bylo sděleno, že nejsou schopni mi více pomoci a že pokud není v obrázkové formě,mělo by být vše srozumitelné.. A pokud budu ještě něco potřebovat ať se ozvu..

    Reakce obchodu Houseland.cz

    Dobrý den pane Langweile,

    zakoupil jste od nás hodiny, které stačí připevnit na zeď. Součásti hodin je obrázkový manuál s bezpečnostními instrukcemi, ale kromě vložení baterií a pověšení hodin na zeď tam není žádný jiný úkon, který je potřeba udělat. Pokud byste měl skrz hodin konkrétní dotaz, co Vám není skrz instalace nebo užívání jasné, napište nám prosím.

    S pozdravem

    Marek Stebel
    jednatel společnosti
    Houseland s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Polský ručník absolutně nesaje vodu. Je nepříjemný na tělo. příště napište odkud zboží dovážíte.

    Reakce obchodu Houseland.cz

    Dobrý den,

    u každého produktu je uveden výrobce, o kterém uvádíme potřebné informace. Mrzí nás, že nejste s daným výrobkem spokojen. Neváhejte se na nás prosím obrátit, abychom tuto nepříjemnost mohli vyřešit - [email protected]

    S pozdravem

    Marek Stebel
    jednatel společnosti
    Houseland s.r.o.