Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Neví kdy a jak co bude nákupy z Polska a Číny...
    • Zpracování zboží je žalostné, tenké desky, šrouby čouhajicí do profilů, úplně žalostné posuvy šuplíků!!!

    Reakce obchodu Houseland.cz

    Dobrý den pane Kučero,

    děkujeme za Vaší recenzi, velice nás mrzí, že jste nebyl s komodou a rohovým psacím stolem spokojen, neevidujeme však od Vás žádnou stížnost či email. Obraťte se prosím na [email protected] a my vše rádi vyřešíme k Vaší spokojenosti.

    Doby dodání jsou uvedeny u každého produktu a mohou se lišit, jelikož ne všechny produkty máme bohužel skladem.

    Doba dodání u Vaší objednávky byla do 20.2.24 k dodání však došlo ještě před avizovaným termínem, a to dne 16.2.24. Objednávky expedujeme až po naskladnění všech produktů. Ihned po předání zásilky přepravní společnosti Vás informujeme do emailu.

    Děkujeme za pochopení.

    Klára Houseland

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží , konkrétně šatní skříň Star měla šílené provedení bočních hran , v místech řezu byla na mnoha místech politura odštíplá

    Reakce obchodu Houseland.cz

    Dobrý den pane Jiráku,

    děkujeme za Vaší recenzi, velice nás mrzí, že jste nebyl s produktem spokojen a přišel poškozen.

    Na spokojenosti našich zákazníků nám velice záleží, a proto Vás chceme požádat aby jste se obrátil na [email protected] a my se pokusíme vše vyřešit k Vaší spokojenosti.

    Děkujeme.

    Klára Houseland

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi nedorazilo.

    Reakce obchodu Houseland.cz

    Dobrý den pane Holý,

    děkujeme za Vaší recenzi, velice nás mrzí, že nedošlo k dodání objednávky v uvedeném termínu na našem webu. Bohužel se jednalo o pochybení ze strany přepravní společnosti, jelikož došlo k předání zásilky z naší strany v uvedeném termínu, tedy dne 26.1.24, každopádně se Vám omlouváme za vzniklé nepříjemnosti.

    Nyní však vidíme, že již došlo k doručení, a proto by mělo být vše v pořádku.

    Přejeme příjemný den a děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodací lhůta více než měsíc a ještě přišlo zboží nekompletní

    Reakce obchodu Houseland.cz

    Dobrý den pane Kopecký,

    měsíční dodací lhůtu jsme u daného produktu transparentně zobrazovali. Před nákupem jste věděl, jaká lhůta je. Jestli Vám nedorazilo zboží kompletní, neváhejte nás kontaktovat na [email protected], abychom mohli tuto nepříjemnost vyřídit.

    Děkuji za pochopení a omlouvám se za vzniklé komplikace.

    S pozdravem

    Marek Stebel
    jednatel společnosti
    Houseland s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neustále posouvají termín dodání.

    Poprvé a naposled.

    Reakce obchodu Houseland.cz

    Dobrý den pane Jeníčku,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Bohužel nám dvakrát výrobce prodloužil dobu dodání, jelikož probíhali u výrobce inventury.

    Jako kompenzaci Vám nabízíme slevu na příští nákup v hodnotě 10 %, pokud budete chtít tuto slevu využít, stačí se obrátit na náš email [email protected]

    Přejeme Vám příjemný den.

    Klára Houseland

  • Nedoporučuje obchod

    Obchod nemá správné kontakty, objednala jsem 3 týdny před Vánocemi a zboží nemám.

    Reakce obchodu Houseland.cz

    Dobrý den paní Augustinová,

    děkujeme za Vaší recenzi, velice nás mrzí, že se doba Vaší objednávky dodání protáhla.
    Jelikož byly svátky, došlo z tohoto důvodu k opoždění na dodání.

    V tuto chvíli však vidíme, že již došlo ke stornování objednávky na Vaši žádost a peníze Vám byly navráceny zpět.

    Ještě jednou se Vám omlouváme a přejeme příjemný den.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dobrá cena
    • dobrý výběr produktů
    • Dodání dvou objednaných věcí nepřišlo společně
    • Objednáno 10.12., 3.1. ještě zboží nedorazilo
    • Nekomunikace - 29.12. zboží dorazilo zpět odesílateli, 3.1.- ještě jsem nebyla informována o novém termínu dodání již zaplacené skříňky
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dlouhá dodací lhůta na zboží skladem.

    Reakce obchodu Houseland.cz

    Dobrý den paní Omelková,

    prostírání, které jste zakoupila, skladem nebylo. Měli jsme dodání do 25.12. Vaše objednávka byla vyexpedována 18.12, tedy ve lhůtě, kterou jsme deklarovali.

    Pokud máme jakýkoliv produkt skladem, expedujeme jej nejpozději do 2 dne.

    S pozdravem

    Marek Stebel
    jednatel společnosti
    Houseland s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    U výrobku truhla Vasagle jsem nalítla, obchod uvádí, že se jedná o dřevo, ale je to dřevotříska. I přes moji mailovou informaci obchodu, ani po 14 dnech tuto dle mého hodně důležitou informaci nezměnili. Řekla bych, že celá kolekce Vasagle je dřevotříska, tak bacha ať nenalítnete jako já!!! Z obchodu mi sice zavolali a omluvili se, ale lživé info zůstává!!!

    Reakce obchodu Houseland.cz

    Dobrý den,

    pro filtraci u této komody uvádíme dřevo jako obecný parametr, v popise je materiál rozepsán. Pokud Vám truhla díky tomu nevyhovuje a máte ji v původním stavu, není problém se domluvit na vrácení.

    Omlouváme se za způsobené komplikace, pokusíme se popisky a informace zjednodušit, aby k podobným problémům nedocházelo.

    S pozdravem

    Marek Stebel
    jednatel společnosti
    Houseland s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nespolehlivý dodavatel, 2 dny před avizovaným termínem dodání (14 dnů) jsem obdržel upozornění na změnu přepravce z důvodu rozměrnějšího rozměru zboží - to jsem si mimo jiné připlatil 100 Kč !!Bylo mi okamžitě jasné, že jde o zamaskování nedodržení termínu dodání a napsal jsem aby si to u nového přepravce ověřili, zda je schopný zboží ve smluveném termínu dodat, v opačném případě ať to vůbec neexpedují, protože zboží nepřeberu! Stalo se i přes tuto skutečnost a po obdržení zboží zpátky a mé žádosti o vrácení peněz nebyly moje e-maily k přečtení, nezobrazoval se obsah a tak pod. Něco neuvěřitelného !!! Kojs Petr bývalý zákazník

    Reakce obchodu Houseland.cz

    Dobrý den pane Kojsi,

    abych Vás vyvedl z omylu, v košíku jste si objednal zboží s dodáním přes GLS. Při zabalení jsme zjistili, že komoda přesahuje povolenou hmotnost GLS a proto jsme ji poslali jiným přepravcem. Na kvalitu služeb to nemělo žádný vliv ani to nijak nesouviselo s dodací lhůtou, jak zmiňujete.

    Objednávku jsme měli doručit nejpozději do 11.12, z naší strany byla 8.12 předána přepravci. 12.12 se pokoušel přepravce zásilku doručit, došlo tedy k protažení dodací lhůty o 1 den, za což se omlouváme.

    S pozdravem

    Marek Stebel
    Houseland s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zdánlivě velký výběr je znehodnocen dlouhým čekáním na nekvalitní zboží.

    Je nepochopitelné, že jsme se v tomto století stali odběrateli třísek a rádoby nábytku, který je už napůl cesty k rozpadu. Jakoby si dal někdo velkou práci vymyslet, jak si hloupý český zákazník sestaví vybavení bytu podle polského návodu. Hotovo? Lepší bylo nekupovat nic. Jen to jako nábytek vypadá.

    Reakce obchodu Houseland.cz

    Dobrý den,

    pokud Vám nedorazilo zboží v pořádku, neváhejte nás prosím kontaktovat na [email protected], zboží Vám vyměníme, popřípadě vyřešíme vzniklé problémy k vaší spokojenosti.

    Omlouváme se za vzniklé komplikace.

    S pozdravem

    Marek Stebel
    Houseland s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Byl to můj první nákup v tomto obchodu a byl tím pádem i také poslední. Zakoupil jsem nástěnné hodiny s ptačími zvuky. Dodání zboží proběhlo v pořádku,ale po rozbalení jsem nenašel ČESKÝ návod. Na můj dotaz,proč není obsažen i český návod mi bylo sděleno, že nejsou schopni mi více pomoci a že pokud není v obrázkové formě,mělo by být vše srozumitelné.. A pokud budu ještě něco potřebovat ať se ozvu..

    Reakce obchodu Houseland.cz

    Dobrý den pane Langweile,

    zakoupil jste od nás hodiny, které stačí připevnit na zeď. Součásti hodin je obrázkový manuál s bezpečnostními instrukcemi, ale kromě vložení baterií a pověšení hodin na zeď tam není žádný jiný úkon, který je potřeba udělat. Pokud byste měl skrz hodin konkrétní dotaz, co Vám není skrz instalace nebo užívání jasné, napište nám prosím.

    S pozdravem

    Marek Stebel
    jednatel společnosti
    Houseland s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Polský ručník absolutně nesaje vodu. Je nepříjemný na tělo. příště napište odkud zboží dovážíte.

    Reakce obchodu Houseland.cz

    Dobrý den,

    u každého produktu je uveden výrobce, o kterém uvádíme potřebné informace. Mrzí nás, že nejste s daným výrobkem spokojen. Neváhejte se na nás prosím obrátit, abychom tuto nepříjemnost mohli vyřešit - [email protected]

    S pozdravem

    Marek Stebel
    jednatel společnosti
    Houseland s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nejsem spokojena když nenapišu co je se zásilkou tak zadna komunikace až jsem se začala zajímat o zásilku tak teprve byla reakce a jsem zvědava zda zasílka dorazi a jak budu spokojena

    Reakce obchodu Houseland.cz

    Dobrý den paní Hronová,

    omlouváme se za zdržení při dodání vaší zásilky. Vaše objednávka bude zítra, 6.11 expedována. V úterý 7.11 následně doručována.

    S pozdravem

    Marek Stebel
    jednatel společnosti
    Houseland s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nekvalitní a předražené, bez informací k sestavení , turecky se kvůli konferenčnímu stolu učit nebudu.

    Reakce obchodu Houseland.cz

    Dobrý den paní Larsson,

    součásti balení by měl být univerzální obrázkový manuál, se kterým není problém výrobek složit. Pokud Vám nedorazil, neváhejte nám napsat a rádi Vám manuál pošleme v elektronické podobě. Rovněž nás kontaktujte, pokud nastal s produktem jakýkoliv problém. Neevidujeme od Vás žádnou zprávu.

    S pozdravem

    Marek Stebel
    jednatel společnosti
    Houseland s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží rozměrově neodpovídá popisu v nabídce.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Prkna přišla otřískaná
    • Polystyren v zásilce byl naprosto rozdrolený, takže každé prkno jsem musel individuálně očišťovat od stovek miniaturních kuliček
    • Přibalené šrouby nelze pevně zatěsnit na kovové koleje pro šuplíky, takže šuplíky jsou nakřivo a špatně se otevírají

    Naprosto nespokojen s tímto obchodem, kdybych tuto komodu nepotřeboval urgentně, tak ji reklamuji a vracím. Prkna přišla otřískaná; na několika místech, které jsou přímo na očích, to vypadá, jako kdyby je někdo okousal. Zásilka sama o sobě je hazard přinášet ji domů; polystyren využit uvnitř byl naprosto rozdrolen do mrtě, a každé prkno bylo pokryto nesčetně miniaturními plastovými kuličkami. Luxoval jsem asi desetkrát jen při vybalování prken a i teď, potom co jsem komodu dostavěl a zase luxoval, stále nacházím další. Nedokážu si představit, co bych dělal, kdybych měl domácího mazlíčka či malé dítě. Mimo to komoda sama o sobě je nekvalitní, šrouby na šuplíky netěsní, takže šuplíky jsou nakřivo a těžko se otevírají. Silně nedoporučuji tento obchod, zákazníci by udělali mnohem lépe, kdyby se těmto službám vyhnuli.

    Reakce obchodu Houseland.cz

    Dobrý den,

    neevidujeme od Vás žádnou zprávu. Neváhejte nám napsat a vaši reklamaci vyřídíme k Vaší spokojenosti, abyste mohli v pořádku komodu používat. Mrzí nás způsobené komplikace. S šuplíky jsme schopni pomoci a na naše náklady Vám zašleme nové, bude-li to potřeba.

    Co se týče toho polystyrenu, využíváme jej jako výplň do balení. Pro těžší zásilky je to nejbezpečnější způsob, jak zabránit tomu, aby dorazilo zboží poškozené. To je vždy pro nás největší priorita. Mrzí nás, že se takto polystyren rozdrolil, přepravce musel zřejmě se zásilkou manipulovat velice neobezřetně, jelikož i přes desítky tisíc expedovaných kusů nábytku podobné stížnosti slyšíme naprosto ojediněle.

    S pozdravem

    Marek Stebel
    jednatel společnosti
    Houseland s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem si obývací stěnu a dorazila mi poškozená.

    Reakce obchodu Houseland.cz

    Dobrý den paní Pospěchová,

    v systému vidím, že kolegyně Vám již nechala naskladnit nový díl, který Vám zašleme namísto toho poškozeného. Vše proběhne na naše náklady bez nutnosti poškozený díl někam zasílat. Omlouváme se za vzniklé potíže, k poškození muselo pravděpodobně dojít během přepravy.

    Mohu Vás však ujistit, že tuto nepříjemnost napravíme, aniž byste s tím měla jakékoliv starosti navíc.

    S pozdravem

    Marek Stebel
    jednatel společnosti
    Houseland s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Byla nám slíbena sleva 10 procent za to, že jsme si objednali jiné zboží náhradou za to, co už se doprodalo. Snad tu slevu měl zařídit prodejce a ne zákazník, když objednávka odešla před tím, než jsem se o slevě dozvěděla. Měla jsem ji prý do objednávky dopsat sama, jenže jak...
    Stůl má různé šrámy, jedna židle dole rozštípnutou nohu. No, nějak se to udělá, že, židle se dá tak, aby to nebylo vidět, na stůl se něco položí...
    Jinak je ten jídelní set pěkný, líbí se mi. Na nepříjemnosti se snažím zapomenout. S pozdravem S. Sagánková

    Reakce obchodu Houseland.cz

    Dobrý den paní Sagánková,

    pročítal jsem si komunikaci a kolegyně ze zákaznické podpory se s Vámi domluvila na 10% slevě pro příští nákup. Psala Vám, že stačí napsat do poznámky k objednávce, že máte na zboží domluvenou 10% slevu.

    Mrzí nás, že došlo k nepochopení. Pokud byste si přála poškozené zboží vyreklamovat, vůbec se nezdráhejte nám napsat. Je možné vyměnit jak poškozené díly, tak samozřejmě i nohu od dané židle.

    S pozdravem

    Marek Stebel
    jednatel společnosti
    Houseland s.r.o.