Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Již druhá objednávka, a dopadlo to špatně s dopravou . první nákup došel z velkým zpožděním a ten druhý teď, nedorazil kompletní i když byl na dobírku. Už u prvního jsem informoval obchod,že to ze strany dopravce nefunguje,a nic se nezměnilo. Vlastně změnilo,teď už mi ho nedoručili vůbec. A když s tím počítáte, tak to docela zamrzí.
S pozdravem Petr Hellinger.Reakce obchodu Home & Cook
Dobrý den pane Hellingere,
děkujeme i za tuto recenzi, každá je pro nás důležitá.
Velmi nás mrzí, že tato situace nastala. Naší prioritou je spokojenost zákazníka a děláme maximum, aby bylo vše vyřešeno a v pořádku.
S pozdravem
Home&Cook -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Doručená pánev je zdeformovaná, zboží by mělo být v 1. Jakosti. Asi nefunguje výstupní kontrola nebo při balení zboží došlo k poškození. Příště půjdu nakupovat do kamenného obchodu.
Reakce obchodu Home & Cook
Dobrý den,
velice nás mrzí Vaše zkušenost.
Samozřejmě není naším záměrem doručovat vadné zásilky. Pokud se cestou k Vám produkt poškodí, okamžitě zajištujeme výměnu nového zboží.
Za nespokojenost se velice omlouváme.
S přáním pěkného dne
Home&Cook -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Jedna krabička je nefuknční :-(, rozbité zavírání.
Reakce obchodu Home & Cook
Dobrý den,
děkujeme i za tuto recenzi, každá je pro nás důležitá.
Velmi nás mrzí, že tato situace nastala. Naší prioritou je spokojenost zákazníka a děláme maximum, aby bylo vše vyřešeno a v pořádku.
Poškozený produkt máte možnost vrátit do 30 dnů od převzetí zboží.
Prosím kontaktujte nás na naší infolince 222264499 nebo na emailové adrese [email protected].
Děkujeme
Home&Cook -
Nedoporučuje obchod
- Neváží si zákazníka
Během cca 1 roku jsem nakoupil v hodnotě cca 75.000 CZK Poslední nákup byl velký rýžovar (malý již nestačil když přijela návštěva) který byl zlevněný asi o 500 korun protože ho zákazník vrátil Protože jsem s kvalitou výrobků spokojen koupil jsem Bohužel rýžovar byl nefunkční a proto jsem ho vrátil a požadoval jsem zaslání bezvadného Obchod odpověděl že zlevněný nemají a tak mi vrátí peníze což trvalo cca 14 dni Odpověděl jsem že se považuji za dobrého zákazníka s ohledem na slušnou útratu atd. Odpovědi jsem se nedočkal ...
Reakce obchodu Home & Cook
Dobrý den,
mrzí nás, že jste získali tento pocit, protože naší prioritou je spokojenost zákazníka a děláme maximum, aby bylo vše vyřešeno a v pořádku. Vážíme si každého zákazníka.
Na základě Vašeho podnětu jsme ověřili Vámi vytvořenou objednávku a produkt v kategorii, ve které jste daný Rýžovar požadoval, nebyl opravdu skladem. Vrácení částky proběhlo ve stanovené lhůtě 14 dnů - dle podmínek.
I tak děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a přejeme pěkný den
Home&Cook -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Pohodlné objednání
- Rychlá doprava
Výrobek se nepodařilo zprovoznit. Na Servisní lince produktové podpory značky je slečna, která čte manuál z webu - nic o výrobku neví a údajně v České republice takový znalý zaměstnanec není. Odkazuje na prodejce (stejná společnost). Zákaznická podpora e-shopu také neví nic, výrobky nezná, je jich prý mnoho a není u prodejce nikdo, kdo by jejich ovládání znal. Žádný email, telefon nebo kontakt není prý možné předat a problém vyřešit. Vstřícnost ani jakákoli snaha prodejce řešit problém zákazníka je nulová. Nakupoval jsem opakovaně a pokud nemáte problém, je obchod skvělý, pokud ho máte, tak je to nezajímá.
Na messengeru přijde odpověď, že kolegové se ozvou a tím to končí. Výsledkem je nabídka o výměně výrobku za nový kus, což zatím nevíme, zda problém vyřeší, zda není problém v instalaci, ale není s kým to řešit.Reakce obchodu Home & Cook
Dobrý den Petře,
děkujeme i za tuto recenzi, každá je pro nás důležitá.
Velmi nás mrzí, že tato situace nastala. Naší prioritou je spokojenost zákazníka a děláme maximum, aby bylo vše vyřešeno a v pořádku. Naše zákaznická podpora je tu samozřejmě pro Vás na naší infolince 222264499 nebo na emailové adrese [email protected].
Procházíme školením, abychom měli dostatečné informace o produktech, které nabízíme.
V případě speciálních informací máte možnost kontaktovat autorizované servisy, kontakty najdete na našich webových stránkách https://www.homeandcook.cz/article/62/kontakt.
Tefal, Krups, Rowenta, WMF (Infolinka: +420 731 010 111, Po-pá 8:00-17:00)
Děkujeme a přejeme hezký den
Home&Cook -
Nedoporučuje obchod
- koupil jsem pouzitou varnou konev s nastavovanin teploty. Neslo ji vubec zapnout. Tlacitko zapnout nefunguje.
Na pohled na konvici zadne skrabance, jako nova. Ale nefunkcni, skoda. Vracim.
Reakce obchodu Home & Cook
Dobrý den,
velmi nás mrzí, že tato situace nastala. Naší prioritou je spokojenost zákazníka a děláme maximum, aby bylo vše vyřešeno a v pořádku.
I v tomto případě nás neváhejte kontaktovat na naší infolince 222264499 nebo na emailové adrese [email protected].
Děkujeme
Váš Home&Cook -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Rychlé doručení.
- Cenově dražší.
Reakce obchodu Home & Cook
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi.
Přejeme spokojenost s Vámi vybraným zbožím.
S pozdravem
Home&Cook -
Nedoporučuje obchod
- Objednávka mi nebyla obchodem potvrzena, nevím v jaké fázi se celé řízení nachází, požadované zboží jsem zakoupil jinde a důvěru v tento obchod jsem ztratil.
Viz shora
Reakce obchodu Home & Cook
Dobrý den Josefe,
rádi budeme Vaši situaci řešit. Prosím kontaktujte naší infolinku na čísle +420 222 264 499 nebo emailové adrese [email protected]. Po objednání zboží je zasíláno potvrzení, zkontrolujeme správnost zadaných údajů a pevně věříme, že vyřešíme k Vaší spokojenosti a dopátráme se, kde nastala chyba.
Děkujeme
Home&Cook -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- Dobrý den,jsem rozhořčený,z e-shopu Home & Cook a také z dopravou DPD.Normálně to nedělám, takové jednání se mi hnusí,ale tohle mě totálně nadzvedlo.Obchod Home & Cook zpletl moje telefonní číslo a z toho důvodu mi balík nebyl doručen.E -shop se mi omluvil a řekl že to napraví,potom mi řekli,že se musím obrátit na DPD zákaznickou linku,tam mi řekli, že bylo na balíku špatné telefonní číslo a z toho důvodu nebylo možné balík doručit.DPD kurýr mi dnes řekl, že u nás zvonil,to nebyla pravda, mám rodiče důchodce a pořád je někdo doma a doma je pes a celý den jsem na kurýra DPD čekal,balík měli doručovat 25.7.2022.Dnes 2.8.2022 mi balíček, doručilo DPD.Mezi tím jsem ještě,kontaktoval e-shop Home &Cook a tam mi řekli,že balík musí projít jejich skladem znovu a potom ho můžou znovu odeslat zpět na moji adresu.Řekli mi,že mi dají vědět až budou balík expedovat. E-shop Home & Cook dá mi dá vědět, až bude zboží na cestě ke mě.To se nestalo a dnes tu zvonil DPD kurýr,a řekl, že má pro mě balík, že ho vozí už týden,a že se ho snažil doručit.Jezdí tady pořád a stačilo zazvonit,když viděl adresu,u nás je pořád někdo doma a od 25.7.2022 na balík čekáme.Pan kurýr DPD byl arogantní a drzí, řekl mi, že je asi velký problém, dobře napsat do objednávky správné telefonní číslo.To je prý číslo, které má 9.cisel.A nejsem schopný ho správně vypsat do objednávky a ještě ho nezajímalo,že to spletl e-shop Home & Cook,já znovu podotýkám, že jsem uvedl své telefonní číslo do objednávky správně.Kurýr DPD mě vůbec mě nevyslechl a choval se arogantně a ještě mi vynadal a byl drzí.O zboží jsem měl zájem a dělal jsem všechno proto aby se ke mě co nejdříve dostalo.Jen mě to dokonale naštvalo .Otřes!!! Takové neprofesionální chování kurýra DPD .Nevyužiji DPD a jim je to stejně jedno a jsem s nimi velice nespokojený.Ještě mě vytočilo,že zboží které mi přišlo,tak má ulomený držák na motoru ventilátoru,jednalo se totiž o 2.ventilatory značky Rowenta.Reklamovat to nebudu, stejně by to asi nešlo,bál bych se, že přijdu o větrák i peníze.Po zkušenosti z e-shopem Home & Cook,se toho bojim.Ventilátor je pro mě v tomto horku velice důležitý. Veškerou komunikaci s DPD i s e-shopem Home & Cook mám uloženou...Je mi to líto.Jan Svoboda Mníšek pod Brdy
Reakce obchodu Home & Cook
Dobrý den Svoboda,
děkujeme i za tuto recenzi, každá je pro nás důležitá.
Velmi nás mrzí, že tato situace nastala. Naší prioritou je spokojenost zákazníka a děláme maximum, aby bylo vše vyřešeno a v pořádku. Na základě Vašeho podnětu jsme ověřili ve Vámi vytvořené objednávce chybnost telefonního čísla. Přes veškerou snahu se nám již nepodařilo opravit, objednávka byla již vyexpedována. Ostatní údaje zadány v pořádku, tudíž informace na Vaší emailovou adresu o pohybu objednávky dorazila.
Ohledně velmi nevhodného chování kurýra DPD, který věděl adresu, kam Vámi objednané zboží doručit, předáváme stížnost na přepravní společnost k prověření, zda se nejedná o pochybení jednotlivce, zpravidla máme na přepravní službu kladné reakce.
Poškozený produkt máte možnost vrátit do 30 dnů od převzetí zboží.
Prosím kontaktujte nás na naší infolince 222264499 nebo na emailové adrese [email protected].
Děkujeme
Home&Cook -
Nedoporučuje obchod
objednané zboží vůbec nepřišlo
Reakce obchodu Home & Cook
Dobrý den pane Vácha,
mrzí nás Vaše recenze a nespokojenost, protože dáváme důraz na to, aby objednávka byla vyřízena co nejrychleji a právě rychlost objednání je v našem hodnocení často velmi kladně hodnocena a vyzdvihována.
Na základě Vašeho podnětu jsme ověřili Vámi vytvořenou objednávku, která byla následně expedována na Vaší
adresu.
Rádi budeme Vaši situaci řešit, prosíme kontaktujte nás na naší infolince 222264499 nebo na emailové adrese [email protected].
I tak děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a přejeme pěkný den.
Home&Cook -
Nedoporučuje obchod
nekomfortní přihlašování, i přes opakované pokusy se mi nepovedlo přihlásit a zboží objednat
Reakce obchodu Home & Cook
Dobrý den,
velmi nás mrzí, že tato situace nastala, bohužel došlo k technickému výpadku, který byl neprodleně nahlášen a vyřešen. Naší prioritou je spokojenost zákazníka a děláme maximum, aby bylo vše vyřešeno a v pořádku.
Vzhledem k anonymní recenzi, nejsme schopni reagovat konkrétně na Váš požadavek, prosím kontaktujte nás na naší infolince 222264499 nebo na emailové adrese [email protected].
Děkujeme
Home&Cook -
Nedoporučuje obchod
- Mam slabé ruky.Nádobí je pře mna tazke. Nedokazem nasadit a uvolnit rukojeť a jednou rukou pracovat s nádobím. Neunesiem to.
Celková spokojnost s obchodem je dobra.Nádobí je pěkné ale zisk pře mna je to úplně pře moj věk nevhodné.
Reakce obchodu Home & Cook
Dobrý den,
velmi nás mrzí, že Vámi vybrané produkty nemůžete využít. Naší prioritou je spokojenost zákazníka a děláme maximum, aby bylo vše vyřešeno a v pořádku. Prosím kontaktujte nás na naší infolince 222264499 nebo na emailové adrese [email protected], máte možnost od kupní smlouvy odstoupit.
S přáním hezkého dne
Home&Cook -
Nedoporučuje obchod
- operátor
Naprosto otřesný přístup operátora
Reakce obchodu Home & Cook
Dobrý den,
rádi budeme Vaši situaci řešit. Vzhledem k anonymní recenzi prosím o kontaktujte naší infolinku na čísle +420 222 264 499 nebo emailové adrese [email protected].
Děkujeme
Home&Cook -
Nedoporučuje obchod
Krabice a elektro pristrojem prisla uplne zdeformovana. Zbozi jsem neprevzala.
Reakce obchodu Home & Cook
Dobrý den,
děkujeme i za tuto recenzi, každá je pro nás důležitá.
Velmi nás mrzí, že tato situace nastala. Naší prioritou je spokojenost zákazníka a děláme maximum, aby bylo vše vyřešeno a v pořádku. Stížnost předáváme na přepravní společnost k prověření, zda se nejedná o pochybení jednotlivce, zpravidla máme na přepravní službu kladné reakce.
Vzhledem k anonymní recenzi, nejsme schopni reagovat konkrétně na Váš požadavek, prosím kontaktujte nás na naší infolince 222264499 nebo na emailové adrese [email protected].
Děkujeme
Váš Home&Cook -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Dlouhá dodací doba na zboží,které měli skladem.Na internetu uvádí,že zboží expedují ihned druhý den po objednání,ale bohužel to není pravda.....
Obchod je super co se týče slev a nabízeného zboží,ovšem dodání už tak supet není....pokud spěcháte a chcete mít do druhého dne od objednání(max.3) určitě nenakupujte tady
Reakce obchodu Home & Cook
Dobrý den,
mrzí nás, že jste získali tento pocit, protože dáváme důraz na to, aby objednávka byla vyřízena co nejrychleji a právě rychlost objednání je v našem hodnocení často velmi kladně hodnocena a vyzdvihována.
V období, když došlo k objednání zboží, probíhala akce 30% sleva na zboží značky Tefal. Z důvodu velkého zájmu došlo k menší prodlevě při doručení.
I tak děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a přejeme pěkný den.
Váš Home&Cook -
Nedoporučuje obchod
- absolutně jsem nespokojen z dopravou
Reakce obchodu Home & Cook
Dobrý den,
děkujeme i za tuto recenzi, každá je pro nás důležitá.
Velmi nás mrzí, že tato situace nastala. Naší prioritou je spokojenost zákazníka a děláme maximum, aby bylo vše vyřešeno a v pořádku. Stížnost předáváme na přepravní společnost k prověření, zda se nejedná o pochybení jednotlivce, zpravidla máme na přepravní službu kladné reakce.
Vzhledem k anonymní recenzi, nejsme schopni reagovat konkrétně na Váš požadavek, prosím kontaktujte nás na naší infolince 222264499 nebo na emailové adrese [email protected].
Děkujeme
Váš Home&Cook -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- žádnou neznám
- Komunikace obchodu.
- Zboží za desítky tisíc by si zasloužilo lepší služby
- Asi slovenský obchod-komunikace ve slovenštině
- Neochota řešit problémy
- Chyby na webových stránkách
- Dárek za recenzi produktu, ale recenze neschvalují
S obchodem jsem velmi nespokojen. Zboží nebylo v dobré kondici a žádal jsem výměnu zboží. Výměna nebyla možná, protože nebyl stejný model skladem. Výměna za jiný model v jiné barvě obchod odmítl. Místo reklamace mi bylo nabídnuto zboží vrátit. Na tento záludný manévr pozor! Při reklamaci hradí poštovné prodejce,zboží nemusí být komplet a v originálním balení a vady jdou k tíži prodejce. Při odstoupení od smlouvy ve 14. denní lhůtě platíte dopravu vy a ještě vám prodejce sníží cenu za nekompletní balení, za použití, za otisky prstů a pod. a vady prokazuje kupující, že je nezpůsobil on. Možná tet budou tvrdit, že by vrátili plnou cenu, ale tomu nemusíme věřit. Stačí číst podmínky. Nakonec jsem vše vyřešil emailem s autorizovaným servisem v HK za 2 hod a mimo pracovní dobu. Tomu říkám servis! Servisní středisko obchodu (slovensko) mi za týden ani neodepsalo po té, co si vyžádalo, jak bylo s přístrojem zacházeno. Obchod možná funguje, ale jen když není nějaký problém :-(
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Přehledný web
- Rychlé doručení
- Nemožnost bezplatného vrácení
- Vyšší ceny než na jiný webech
Reakce obchodu Home & Cook
Dobrý den Nikolo,
děkujeme i za Vaši recenci.
Přejeme spokojenost s Vámi vybraným produktem.
S pozdravem
Home&Cook -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- uplně jiné zboží
objednala jsem si fén na vlasy s diffuserem,ale diffuser tam nejde nasadit asi patří k jinemu modelu
Reakce obchodu Home & Cook
Dobrý den,
rádi budeme Vaši situaci řešit. Vzhledem k anonymní recenzi prosím o kontaktujte naší infolinku na čísle +420 222 264 499 nebo emailové adrese [email protected].
Děkujeme
Home&Cook -
Nedoporučuje obchod
Dodání trvá neskutečně dlouho
Reakce obchodu Home & Cook
Dobrý den,
děkujeme i za tuto recenzi, každá je pro nás důležitá.
Velmi nás mrzí, že tato situace nastala. Naší prioritou je spokojenost zákazníka a děláme maximum, aby bylo vše vyřešeno a v pořádku.
Vzhledem k anonymní recenzi, nejsme schopni reagovat konkrétně na Váš požadavek, prosím kontaktujte nás na naší infolince 222264499 nebo na emailové adrese [email protected].
Děkujeme
Váš Home&Cook