• Nedoporučuje obchod

    50 %

    bylo garantováno dodání objednané postele v rozmezí 6 až 8 týdnů, já s tím počítala, termín dodržen nebyl a stále postel nemám, doufám, že v lednu již pošlou. Počítala jsem s tím a způsobilo mi to nepříjemnosti. Hodně mě to zklamalo.

    Reakce obchodu Home-nabytek

    Dobrý den,

    velice nás mrzí prodleva pří výrobě, která byla způsobená vyšší poptávkou. Dne 20.12. jsme Vás informovali, že zboží bude vyrobené v lednu, tato informace platí. Hned, jak bude zboží vyrobené se Vám ozveme s podrobnostmi o doručení.

    Za způsobené nepříjemnosti se omlouváme.

    Mějte se krásně.
    Kateřina, home-nábytek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace
    • Zboží

    Obchod je jedna velká katastrofa. Sedací souprava poslána v jiné barvě než jsme si vybrali. Prý to reklamovat nebudou, že se nemůžeme řídit vzorníkem. Látky se prý můžou lišit. Sedací souprava nezapadá tak jak by měla. Také obchod neřeší. O komunikaci ani mluvit nebudu. Nejdřív milé, ochotné než nám přišlo zboží. Od té doby nepříjemný, po telefonu mě majitelka urážela. Zvažuji na firmu poslat ČOI. Protože jinak se s firmou domluvit nedá.

    Reakce obchodu Home-nabytek

    Dobrý den,

    dovolte mi reagovat na Váš komentář.

    Předmětem Vaší reklamace nebyla jiná barva, ale odstín látky. Tento podnět jsme řešili kontrolou štítků, označení zboží a srovnáním se vzorníkem. K záměně látek nedošlo, může se jednat o nepatrnou odchylku či stínování, na což upozorňujeme v obchodních podmínkách i při telefonickém potvrzení objednávky. Přestože se nejednalo o chybu výrobce ani naší, nabídli jsme Vám slevu 1800 Kč, kterou jste posléze uplatnila.

    Ve svém komentáři zmiňujete, že sedací souprava nezapadá. Montážní postup jsme řešili v e-mailové komunikaci, sedací soupravu je nutné správně sesadit. Odpověď jsme od Vás dosud neobdrželi, měli jsme tento problém za vyřešený. Pokud potřebujete doplnit postup montáže, prosíme, ozvěte se.

    Komunikace probíhala přes sms zprávy, WhatsApp, e-mailem a v neposlední řadě i telefonicky. Ke všem zákazníkům, ať už nakupují, reklamují, poptávají zboží, se chováme slušně a s respektem. Je to právě dobrá komunikace, jež bývá předmětem kladných recenzí zde.

    U každého problému hledáme společně východisko, a to i v případech, kdy nelze uplatnit reklamaci.

    Mějte se krásně.
    Kateřina, home-nábytek.cz

    • Nepřijatelně dlouhá čekací doba. Obchod se neobtěžuje dát vědět, jak na tom doručení je. NEDOPORUČUJI!

    Nepřijatelně dlouhá čekací doba. Obchod se neobtěžuje dát vědět, jak na tom doručení je. NEDOPORUČUJI!

    Reakce obchodu Home-nabytek

    Dobrý den,

    u Vámi zakoupeného zboží je na e-shopu uvedená doba výroby až 8 týdnů, při telefonickém potvrzení objednávky vždy rekapitulujeme údaje v objednávce, včetně doby výroby. Zároveň upozorňujeme na to, že se znovu ozveme až s detaily o doručení vyrobeného zboží na zvolenou adresu. Takový je postup při každé objednávce.

    Doba výroby a doručení u Vaší objednávky je necelých 6 týdnů, nejedná se tedy o žádnou prodlevu.

    Mějte se krásně.
    Kateřina, home-nábytek.cz

  • Zatím zboží nedorazilo, nemohu hodnotit.

    Reakce obchodu Home-nabytek

    Dobrý den,

    omlouváme se za zaslaný dotazník spokojenosti, na který reagujete, odesílatelem není naše firma, ale heureka.cz. Dobu dodání máme uvedenou na e-shopu u každého produktu, v případě Vámi objednaného zboží lhůta stále běží, nedošlo ke zpoždění dodávky. Dotazník se odesílá automaticky po určité době, ta však nelze upravit. Za nedorozumění se omlouváme, ozveme se Vám hned, jak bude zboží připravené k doručení.

    Přejeme Vám hezký den.
    Kateřina, home-nabytek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží mi bylo doručeno vadné a v jiném odstínu, než který je uváděn na obrázku eshopu. Vrácení vadného zboží bylo na mé náklady. Pokud si tedy chcete ušetřit čas, nervy a peníze, nakupujte někde jinde.

    Reakce obchodu Home-nabytek

    Dobrý den, paní Dočekalová,

    z e-mailové komunikace s Vámi je zřetelné, že jste nechtěla uplatnit reklamaci, ale zboží vrátit ve lhůtě stanovené pro odstoupení od smlouvy. Vašemu požadavku jsme vyhověli a peníze za křeslo Vám vrátili. S odstoupením od smlouvy se váže povinnost uhradit poštovné zpět do obchodu, kde bylo zboží zakoupené. V případě námi navrhovaného řešení uplatnit reklamaci, poštovné zpět bychom hradili my. Reklamace pro Vás nebyla řešením.

    Zboží bylo v odstínu, jež vidíte na fotografii na našem e-shopu, jiné zabarvení může způsobit monitor. Abychom zabránili těmto drobným odchylkám, upozorňujeme na tuto skutečnost a v případě např. sedacích souprav, často zasíláme ještě fotografie ze vzorníků látek.

    Mrzí nás Vaše nespokojenost, ale postupovali jsme dle platných norem, výběr řešení - reklamace či vrácení zboží, byl už na Vás.

    Přejeme Vám hezký den.
    Kateřina, home-nabytek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednal jsem si zboží, které nepřišlo.

    Mrzí mě, že mě obchod vůbec neinformoval.
    Dva měsíce bez jakéhokoliv vysvětlení, proč zboží nepřišlo do 4-6tydnu, které slibovali.

    Reakce obchodu Home-nabytek

    Dobrý den,

    při telefonickém potvrzení objednávek rekapitulujeme objednané položky a dobu dodání, která je shodná s dostupností v detailu zboží na e-shopu. Stejně tomu bylo i u Vaší objednávky, kde je dostupnost zboží 2-8 týdnů, nikoliv výše uvedený časový údaj. Objednávka byla provedena v lednu, uvedená doba dodání nebyla překročená. Ozveme se Vám hned, jak budeme mít zboží připravené k doručení. Pravděpodobně jste si spletl náš e-shop s nějakým jiným.

    Mějte se krásně.
    Kateřina, home-nábytek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Špatná komunikace nebo spíše nekomunikace se zákazníkem

    Reakce obchodu Home-nabytek

    Dobrý den, paní Anno,

    pokud jste nám telefonovala v době předem oznámené dovolené, komunikace probíhala pouze e-mailem. V případě, že se nedovoláte, poprosíme Vás, zda se s námi spojíte právě e-mailem, jak uvádíme zřetelně na našich webových stránkách. Z důvodu četných telefonátů jsme upozornili naše zákazníky, aby nám zasílali dotazy e-mailem, na které odpovídáme v co nejkratší době.

    Děkujeme za pochopení.
    Kateřina, home-nábytek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velmi obtížná komunikace s prodejcem, nereagovani na emaily...
    • Dodání poškozeného zboží

    Nedoporučuji z důvodů uvedených výše.

    Reakce obchodu Home-nabytek

    Dobrý den, paní Ivo,

    mrzí nás Vaše nespokojenost. Podle objednávky jsme se snažili dohledat e-maily od Vás, avšak žádné neevidujeme. Není možné, že došlo k záměně prodávajícího? V případě, že bylo se zbožím něco v nepořádku, ozvěte se nám na [email protected], situaci společně vyřešíme.

    Mějte se krásně.
    Kateřina, home-nábytek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Na začiatku bola príjemná komunikácia, objednávali sme si taburetku. Ale prišla iná ako bola na obrázku. Iná farba, iné gombíky. Na email už nikto nereagoval. Doprava bola iná ako sme si my zvolili. Už by som si nič neobjednávala.

    Reakce obchodu Home-nabytek

    Dobrý den, paní Soňo,

    po telefonické domluvě jsme Vám zboží poslali předem smluveným dopravcem. O vzniklé situaci a její nápravě jsme Vás informovali. Je nám líto, že nebylo vše v pořádku, chybu jsme obratem napravili.

    Mějte se krásně.
    Kateřina, home-nábytek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlé vrácení peněz za nekvalitní, evidentně použité zboží.

    Reakce obchodu Home-nabytek

    Dobrý den,

    zboží jsme obdrželi v originálním balení, které jsme neotvírali, dosud se nám nestalo, že by bylo se zbožím něco v nepořádku. Výrobce pochybil, za což se omlouváme. Věříme, že šlo o ojedinělý případ a situace se nebude opakovat.

    Mějte se krásně.
    Kateřina, home-nábytek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatna komunikace s obchodem .

    Reakce obchodu Home-nabytek

    Dobrý den, pane Zbyňku,

    omlouváme se za prodlevu, zboží nebylo před svátky skladem. Poptáváme u výrobce a hned jak bude dostupné, ozveme se Vám s informacemi o doručení. Děkujeme za trpělivost.

    Mějte se hezky.
    Kateřina, home-nabytek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednal před 3 měsíci a stále nedorazilo.

    Reakce obchodu Home-nabytek

    Dobrý den, pane Lukáši,

    omlouváme se za prodlevu, zboží Vám bylo doručeno do tří měsíců od objednání, jak je uvedeno v dostupnostech na e-shopu. Výrobní lhůty jsou u některého zboží prodloužené.

    Mějte se hezky.
    Kateřina, home-nabytek.cz

  • Uběhl měsíc a nikdo se neozval.

    Reakce obchodu Home-nabytek

    Dobrý den, Veroniko,

    ozveme se Vám hned, jak bude zboží připraveno k doručení. Délku výroby uvádíme u každé položky na našem e-shopu, prosíme tedy o trpělivost, zatím nedošlo k žádnému neočekávanému prodloužení.

    Krásné svátky.
    Kateřina, home-nabytek.cz

  • Zboží ještě nedorazilo, nikdo nekomunikuje.

    Reakce obchodu Home-nabytek

    Dobrý den,

    omlouváme se, v případě dotazů nám napište e-mail, určitě se ozveme zpět. Dobu dodání máme uvedenou na e-shopu u každého produktu, v případě zdržení či prodloužení této lhůty zákazníky kontaktujeme. Nemáme informace o tom, že by se ve Vašem případě měla být lhůta delší.

    Krásné svátky.
    Kateřina, home-nabytek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Inzerují jako skladem i zboží, které již skladem nemají. Ani po 6 týdnech zboží nedorazilo

    Reakce obchodu Home-nabytek

    Dobrý den,

    omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti při nákupu. Dodavatel zastavil výrobu Vámi objednaného zboží. V případě zájmu Vám pomůžeme vybrat podobný konferenční stůl.

    Hezký den.
    Kateřina, home-nábytek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží nemám ,stále čekám ,info nic

    Reakce obchodu Home-nabytek

    Dobrý den,

    zboží jsme Vám odeslali do dvou týdnů od objednání, v současné době byste jej měla mít doma. Vámi zakoupenou židli jsme neměli skladem, bylo potřeba ji objednat u výrobce, což uvádíme v dostupnosti na e-shopu. Děkujeme za Váš nákup.

    Mějte se krásně.
    Kateřina, home-nabytek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • I po tak dlouhé době jsem zboží stále neobdržela

    nespolehlivost

    Reakce obchodu Home-nabytek

    Dobrý den,

    omlouváme se za zaslaný dotazník spokojenosti, na který reagujete, odesílatelem není naše firma, ale heureka.cz. Dobu dodání máme uvedenou na e-shopu u každého produktu, v případě zdržení či prodloužení této lhůty zákazníky informujeme. Dotazník se odesílá automaticky po určité době, ta však nelze upravit. Za nedorozumění se omlouváme, zboží Vám budeme doručovat zítra.

    Přejeme Vám hezký den.
    Kateřina, home-nabytek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • komunikace dobrá,
    • na zboží se čeká neskutečně dolohou dobu
    • a od objednávky nikdo mně neinformuje kdy bude objednávky u nás

    Očekávám kominikaci i v průběho čekací doby , hlavně když to trvá něikolik týdnů

    Reakce obchodu Home-nabytek

    Dobrý den,



    objednávky vždy telefonicky potvrzujeme a informujeme zákazníka o dalších krocích směřujících k vyřízení objednávky.

    U Vámi objednaného zboží je doba doručení 2 - 8 týdnů. Dodací lhůty jsou uvedeny u každého produktu na našem e-shopu. V případě, že se z nějakých důvodů lhůta protáhne, zákazníka kontaktujeme telefonicky nebo e-mailem.

    V případě nejasností neváhejte a napište nám. Děkujeme za Váš názor, ať vám zakoupené zboží dobře slouží.

    Hezký den.
    Kateřina, home-nábytek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Komunikace s pracovnicí obchodu
    • Doprava

    Reakce obchodu Home-nabytek

    Dobrý den,

    ještě jednou se omlouváme za vzniklé nedorozumění při výnosu zakoupeného zboží. Věříme, že po telefonické komunikaci se nám podařilo situaci objasnit pro případ Vašeho dalšího nákupu u nás.

    Hezký den.
    Kateřina, home-nabytek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • POZOR - absolutně nekorektní jednání!!!!!

    Zboží jsem objednal, zaplatil a čekal 5 týdnů. Po této době mi byl dodán jiný typ zboží a následně druhý den si vyzvedli s tím, že zařídí rychlou dodávku správného zboží. Po dalším týdnu mi bylo sděleno, že už nedodají a ještě k tomu arogantní jednání a samé lži. Obchod u dodavatele špatně objednal zboží a už se s tím nechtěl dále zabývat. Objednal jsem na www.lumax-nabytek.cz a vše v naprostém pořádku!!!!

    Reakce obchodu Home-nabytek

    Dobrý den, Roberte,

    zboží bylo chybně zadáno u výrobce, za což jsme s omluvou převzali zodpovědnost. Ve chvíli, kdy jsme objednali Vámi původně vybranou sedací soupravu nám výrobce sdělil, že požadovaný odstín se již dále nevyrábí. Nabídli jsme Vám slevu a možnost vybrat z velké škály jiných barev.

    Mrzí nás, že jste nabídku odmítl, i přesto jsme rádi, že se Vám podařilo zakoupit požadovaný odstín. Ať Vám sedací souprava dobře slouží.

    Mějte se krásně.
    Kateřina, home-nabytek.cz