Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den,
    Sedací souprava objednána 4.8. s dodací lhůtou 8 týdnů. Přes neustále dotazování a kontaktování se mi stále nedostalo odpovědi. Poslední dobou žádná reakce na telefon a žádná odezva na sms. Je to již 11. týden a jediná odpověď ohledně dodání jestli je nějaké info : "Zatím bohužel ne".
    Očekávám komunikaci i v průběhu čekací doby , hlavně když to trvá několik týdnů. Lituji, že jsem si sedací soupravu nevyzvedl už dávno v obchodě kde byla dostupná. Máte někdo stejný problém?

  • Dobrý den,musím souhlasit s paní Janou,tento obchod zásadně nedoporučuji!! objednala jsem si gauč,který je vyroben v polsku,byl rozpáraný,pán řekl,že by to neřešil,ale gauč mi vyměnili,podruhé ale vada na kožence,tak jsem obchod kontaktovala ihned ,paní tvrdila,že se to srovná,at počkám měsíc,a když se nesrovná,pošle technika na vyrovnání.Stalo se,ale koženku nevyrovnal a když jsem chtěla reklamaci,byla zamítnuta !svedli na přítele,že opravu schválil,ale to nebyla pravda,a tím se dál nezabývají nad reklamací a nereagujou gauč mám nový tak by měla být nějaká záruční doba,ale paní nereaguje a ještě mě osočila,že si nevidím do pusy,asi podle ní si vymýšlím.jen chci zdravé zboží,nic víc.Nechápu,jak může být ověřen jako dobrý obchod! a tím to nějak chci vyřešit,abych uspěla a měla konečně zboží bez vad,děkuji Nováková