Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zboži mi přišlo špatně zabalene a bez originalni krabičky,když jsem objednaval podobné hodinky minule tak byly hezké zabalene a s originalni krabičkou ted bohužel se tak nestalo

    Reakce obchodu Hodinkovna.cz

    Děkujeme za váš komentář, podívali jsme se na zprávu a napsali soukromou zprávu. Zkontrolujte prosím svou doručenou poštu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Snažil jsem se koupit hodinky, byly vystaveny jako dostupné, platba musela být předem a hle dostupné nebyly. Když jsem vybral jiné jako náhradu, které opět byly vystaveny jako dostupné, bohužel opět nic...
    Komunikace nebyla z mého pohledu nic moc...a jako obchodník bych se rozhodně snažil jiným způsobem uspokojit zákazníka a ,,vnutit - nabídnout" mu své produkty za desetitisíce....

    Reakce obchodu Hodinkovna.cz

    Dobré odpoledne,
    je nám velmi líto, že nejste spokojeni s našimi službami. Budeme Vás kontaktovat e-mailem, abychom situaci objasnili.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • cena
    • rychlost dodání
    • zabalení
    • chybí český návod (dle ostatních reakcí běžné)
    • přiložen jen polský návod (chybí i anglický originál)
    • nesmyslné překlady v návodu i v komunikaci (čepici říkají leštící sada atd.)
    • pomačkaná originální samolepka na rubu hodinek

    nedoporučuji

    Reakce obchodu Hodinkovna.cz

    Dobrý deň, veľmi nás to mrzí,že nie ste spokojný s našimi službami. Budeme vás kontaktovať e-mailom, aby sme vysvetlili situáciu.

  • Nedoporučuje obchod

    • Obchod slibuje rychlé doručení u hodinek, které mají skladem. Byly objednány jako skladové, pak na webu byla informace do 8 dní. Nakonec se mělo jednat o 14 dní (přišla omluva emailem). Objednávku jsem zrušil.

    Reakce obchodu Hodinkovna.cz

    Dobrý deň, veľmi nás to mrzí,
    že nie ste spokojný s našimi službami. Budeme vás kontaktovať e-mailom, aby sme vysvetlili situáciu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • V rámci doplňkové služby jsem žádala zkrátit řemínek. Hodinky doručili s neupraveným řemínkem, hned jsem hodinkovnu volala, reklamovala... Arogantní prodejce, doporučil mi hodinky na svoje náklady zaslat zpět a oni vrátí peníze, já chtěla hodinky za dohodnutých podmínek.... Nakonec jsem si řemínek nechala upravit na vlastní náklady.

    Reakce obchodu Hodinkovna.cz

    Dobrý deň, veľmi nás to mrzí,
    že nie ste spokojný s našimi službami. Budeme vás kontaktovať e-mailom, aby sme vysvetlili situáciu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • rychlé doručení
    • komunikace
    • kvalita zboží

    Pokud obdržím zboží, které nefunguje a ještě k tomu záruční list, kde je uveden úplně jiný datum prodeje (a to o 4 měsíce), ztrácím v takový obchod důvěru. Předpokládám, že mi bylo prodáno zboží, které někdo vrátil zpět asi také jako nefunkční. Jsem velmi zvědavá, jak se obchod postaví k mé reklamaci. Balíček s vratkou byl doručen 4.4.2024, zatím se nikdo neozval.

    Reakce obchodu Hodinkovna.cz

    Dobrý deň, veľmi nás to mrzí,
    že nie ste spokojný s našimi službami. Budeme vás kontaktovať e-mailom, aby sme vysvetlili situáciu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    + nic, - dorazilo úplně jiné zboží. Divím se že to nikdo nekontroluje, jestli zásilka sohlasí z objednávkou. Nebo tam pracují barvoslepý lidé, kteří nerozeznají zelenou barvu ciferníku, od černé.

    Reakce obchodu Hodinkovna.cz

    Dobré odpoledne,
    je nám velmi líto, že nejste spokojeni s našimi službami. Budeme Vás kontaktovat e-mailem, abychom situaci objasnili.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno před týdnem poslané sledovací číslo pošty, ale ve skutečnosti nic posláno nebylo na dotaz kde se balík nachází žádná odpověď.
    Vůbec nerozumím tomu proč na dotaz nepredaji zákazníkovi informací kde se balik nachází případně jestli vůbec objednanou věc pošlou.

    Reakce obchodu Hodinkovna.cz

    Dobrý den, velmi nás mrzí, že nejste spokojeni s našimi službami. Budeme Vás kontaktovat e-mailem, abychom Vám situaci podrobně vysvětlili.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží zatím nedorazilo. Objednané hodinky nebyly u dodavatele, po konzultaci, objednání jiného modelu a zaplacení jako by se země slehla a o objednávce a dodání nemám žádné informace.

    Reakce obchodu Hodinkovna.cz

    Dobrý den, mrzí nás, že jste měli s nákupem špatnou zkušenost, Budeme vás kontaktovat e-mailem, abychom tuto situaci objasnili.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Krabice která byla na obrazku tam nebyla, gravírovaní které bylo zaplaceno taky ne. Přes celou vnitřní část hodinek je červená čára takže asi brak.
    Když jsem to napsala tak mi systém zrušil konverzace

    Reakce obchodu Hodinkovna.cz

    Dobrý den, mrzí nás, že nejste spokojeni s našimi službami. Budeme Vás kontaktovat e-mailem, abychom Vám vysvětlili, co se stalo, a nabídli řešení problému.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Hodinky měly mít zelený ciferník, ale dorazily s černým

    Reakce obchodu Hodinkovna.cz

    Dobrý den, vzniklá situace nás velmi mrzí. Budeme vás kontaktovat e-mailem, abychom situaci objasnili.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Zboží objednáno a uhrazeno kartou 8.12.2023 a doručeno bylo po urgencích až po Vánocích, tedy 28.12.2023.
    • Zboží nevypadá kvalitní, na kovu ciferníku je tmavší skvrna

    Reakce obchodu Hodinkovna.cz

    Dobrý den, mrzí nás, že nejste spokojeni s našimi službami. Zboží bylo na objednávku u výrobce, proto byla prodloužena doba dodání - informace o tom byla uvedena v potvrzení. Pokud zboží nesplňuje Vaše očekávání, máte vždy možnost jej vrátit. Budu Vás kontaktovat e-mailem, abychom si situaci vyjasnili.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mělo dorazit v pondělí 18.12. Je 24 a zboží stále nemám. Obchod nekomunikuje, takže ani nevím, kdy mám zboží očekávat.

    Reakce obchodu Hodinkovna.cz

    Dobrý den, velmi nás mrzí, že nejste spokojeni s našimi službami. Napsali jsme Vám, že Vámi vybraný produkt bohužel není k dispozici. Rádi Vám ho vyměníme za jiný ( se slevou) . Budu Vás kontaktovat e-mailem a domluvíme se na podrobnostech.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Klamavá nabídka

    Objednal jsem 2x hodinky jako dárek na vánoce a připlatil si gravírování. Hodinky přišli zabalené, nedotčené, a k tomu dva kousky plechu s objednaným gravírováním.
    Pŕiplatil jsem si také dárkové baleni pro obě hodinky. To pŕišlo také, hodinky samozřejmě nikoliv vevnitř jelikož balení je moc malé na hodinky.
    Zbytečná ztráta peněz za tyto služby které jsou přinejmenším nefér, pŕinejhorším prachsprostý podvod.
    Nedoporučuji.

    Reakce obchodu Hodinkovna.cz

    Bună dimineața, ne pare foarte rău că nu sunteți mulțumit de serviciile noastre, încercăm să le îmbunătățim continuu. Vă voi contacta prin e-mail pentru a compensa această problemă.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mělo přijít před 3 dny, ale stále nic.

    Reakce obchodu Hodinkovna.cz

    Dobrý den, velmi nás mrzí, že nejste spokojeni s našimi službami. Hodinky byly odeslány v nejkratším možném termínu. Snažíme se dělat vše pro to, aby dodávky byly co nejrychlejší. Budu Vás kontaktovat e-mailem, abychom si tuto situaci vyjasnili.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Hodinkovna mi poslala maličké dámské spíš dětské hodinky já jsem objednal pánské hodinky toto se mi ještě nestalo a to mám doma celou sbírku volal jsem tam a ozvalo se že číslo neexistuje napsal jsem email odpověď ZADNA MNE PRIPADA ZE JE TO PODVOD VOLAL POSTAKOVI TEN MI REKL ZE MAM POCKAT NNA ODPOVED když neodpoví mám jít na policii lukas

    Reakce obchodu Hodinkovna.cz

    Dobrý den, je nám líto, že nejste spokojeni s našimi službami. Pod každým produktem je uveden podrobný popis a rozměry. Máte možnost hodinky vrátit a získat zpět peníze. Budeme Vás kontaktovat e-mailem, abychom si situaci vyjasnili!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevím.
    • Preferuji komunikaci přes telefon. Obchod ji nabízí, ale fakticky ji neposkytuje.

    Chtěla jsem pomoci s výběrem hodinek. Protože preferuji komunikaci přes telefon, volala jsem na číslo telefonní asistence, které Hodinkovna nabízí na svých stránkách:

    hodinkovna.cz - Kontakt:
    telefonická linka: 234 280 907
    Telefonická objednávka
    Nákupní asistence

    Telefon nikdo nebral.



    Vyplnila jsem tedy kontaktní formulář na stránce hodinkovna.cz s žádostí
    o zavolání.
    Následně mi přišel tento strohý mail:

    Dobrý den,
    rady a pomoc při výběru hodinek pouze e-mailem.

    S pozdravem

    Ewelina Kovář

    Obchod má možná zajímavou a cenově dostupnou nabídku.
    V komunikaci ale mají značné rezervy - nabízejí kontakt, ale nekomunikují.
    Nemají moji důvěru. Hodinky si koupím jinde.

    NEDOPORUČUJI!!!




















    Dobrý den,
    rady a pomoc při výběru hodinek pouze e-mailem.

    S pozdravem

    Ewelina Kovář

    Reakce obchodu Hodinkovna.cz

    Dobrý den, velmi nás mrzí, že nejste spokojeni s našimi službami. Snažíme se našim zákazníkům pomáhat a poradit vám s výběrem perfektních hodinek. Pokusím se prověřit, jak je to s komunikací a napravit ji. Budu Vás kontaktovat e-mailem, abychom si tuto situaci vyjasnili.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Návod neobsahuje to podstatné, jak hodinky uvést do provozu. Natahují se nebo se do nich musí dát akumulátor ? Proto je mi návod, jak je nastavit, zbytečný.

    Reakce obchodu Hodinkovna.cz

    Dobrý den, velmi nás mrzí, že nejste spokojeni s našimi službami. Naše hodinky jsou vždy připraveny k použití. Budeme Vás kontaktovat e-mailem, abychom problém objasnili!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po objednání a zaplacení hodinek na stránkách Hodinkovna mě bylo obchodem sděleno, že objednávku stornují, neboť mnou požadovaný model hodinek již nelze objednat. Nechápu, proč tedy tento model nestáhli z nabídky?

    Reakce obchodu Hodinkovna.cz

    Dobré ráno,
    je nám velmi líto, že nejste spokojeni s našimi službami. Snažíme se dělat vše pro to, aby naši zákazníci byli spokojeni. Budeme Vás kontaktovat e-mailem, abychom si tuto situaci vyjasnili.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Slibotechna Hodinkovna.
    20.11.2023 jsem si objednal řeminek Timex Command Red Bull 32 mm. Dodání do: do 3 dnů. 2 ks. 886 Kč.
    24.11.2023 jsem održel tuto zprávu: Dobrý den, Kontaktujeme Vás ohledně Vaší objednávky. Bohužel jsme obdrželi informaci o zpoždění její realizace, za kterou se velmi omlouváme, brzy Vás budeme kontaktovat ohledně plánovaného termínu dokončení zakázky.
    Dnes je 7.12.2023 a objednávka nedoručena a ani žádné info o dodávce objednávky.

    Reakce obchodu Hodinkovna.cz

    Dobrý den, velmi se omlouváme za vzniklou situaci. Snažíme se, aby naši zákazníci byli s našimi službami co nejvíce spokojeni. Za chvíli se s vámi spojím e-mailem, abychom si tuto situaci vyjasnili!