Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Velice rychlé odeslání
    • Dárek k nákupu

    Na šatech jsou divně našité rukávy. Možná je to typem postavy ale potom to nesedí přes prsa a je to celé nakrabacené. Spíše pro někoho, kdo nemá břicho a větší prsa. Jinak jsou šaty hezké.

    Reakce obchodu Himalife.cz

    Dobrý den Kristýno,

    děkujeme za hodnocení. Jsme rádi, že se vám šaty líbí. Pokud byla na šatech vada, určitě s vámi věc vyřešíme. Vše šijí v Nepálu lidé a chybka se stát mohla. Určitě se nám můžete ozvat na email, abychom to společně vyřešili.

    Tým Himalife

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Byly doručeny jiné šaty ☹️. Takže starosti se zabalením atd..a vrácením zboží. Doteď balíček trčí v PPL boxu (5 dnů)

    Reakce obchodu Himalife.cz

    Dobrý den, Pavlo,

    děkujeme za hodnocení našeho eshopu. Moc nás mrzí vzniklá komplikace, bohužel se stala chyba při balení, za kterou se omlouváme.
    To, že balíček byl vložen do PPL boxu a PPL ho přes víkend nestačilo vyndat je věc druhá.
    Kdybyste se nám ozvala hned, nemusela jste nám nic na vlastní náklady posílat! A hlavně, pokud jste podala reklamaci, nic jste ani přes naše vrácení platit nemusela.
    Když eshop o chybě neví, nemůže ji řešit.
    Balíček nám byl dnes doručen a zboží vám bylo obratem odesláno.

    Jsme lidé, kteří udělali chybu. Vždy se snažíme ji řešit obratem a ke spokojenosti obou stran.

    Vše jsme s vámi komunikovali a tato recenze nás tedy opravdu mrzí.

    Himalife

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Běžný postup doručení
    • Šaty Nipa
    • Nekvalitní materiál
    • Nekvalitní nástřik
    • Nekvalitní ušití
    • Cena rozhodně neodpovídá

    Reakce obchodu Himalife.cz

    Dobrý den Žaneto,

    šaty Nipa jsou u našich zákaznic velmi oblíbené. Naše oblečení šijí švadlenky v Nepálu s vědomím, že tím někomu udělají opravdu radost. Vše šijí jen lidé a na kvalitě ušitých kousků si opravdu necháváme záležet. Chyba se stát mohla. Nikdo není bezchybný. Určitě bychom s vámi věc vyřešili. Dívali jsme se do našeho systému a nemáme od vás jedinou informaci, že je nějaký problém. Pokud se vám šaty nelíbí, určitě je můžete vrátit a nenechávat si je. Oblečení můžete do 14 dnů od převzetí zásilky vrátit.

    Tým Himalife

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Objednala jsem si šaty s kapucí XXL a velikost odpovídala tak na M
    • Malej vrch ramena záda prsa a to jsem si objednala o číslo vetší kdyby náhodou

    Nevýhoda- děsně nepřesné velikosti rozdíl i o dvě čísla (spíše je zboží menší než větší)

    Reakce obchodu Himalife.cz

    Dobrý den Katko,

    řešily jsme s vámi míry mikiny. Koleyňka vám posílala fotky s mírami mikiny. Vše jsme s vámi řešily a podle mír, které jste nám udávala, mikina seděla. Snažíme se maximálně pomoci a poradit zákazníkům. Tyto mikiny jsme přeměřily a velikostní tabulka odpovídá.

    Tým Himalife

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Velikosti dle tabulky neodpovídají. jsou mnohem menší !!!

    Reakce obchodu Himalife.cz

    Dobrý den Milane,

    velikostní tabulky odpovídají. Každý náš produkt má svou tabulku velikostí, podle které je třeba se řídit. V tabulce jsou uvedeny míry oblečení - první míra je oblečení měřené !v klidovém stavu" a druhá míra je do maximálního natažení.
    Oblečení nám můžete zaslat zpět, pokud nesedí a vrátíme vám peníze. Na vrácení máme 14 dnů od převzetí balíčku. Vše šijí v Nepálu lidé a může se stát chyb, ale přeměřili jsme zbytek mikin, které máme skladem a velikosti odpovídají.

    Tým Himalife

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    S doručením jsem byla spokojená, zboží přišlo během dvou dnů.

    Reakce obchodu Himalife.cz

    Dobrý den, Zdeno,

    děkujeme za hodnocení našeho e-shopu a zpětnou vazbu.
    Máme opravdu radost, že jste spokojená. Hodnocení 40% proto bereme jako ukliknutí.

    Tým Himalife

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • na webové stránce obchodu jsem nenašla informace k tomu, jak se řeší vrácení zboží

    Reakce obchodu Himalife.cz

    Dobrý den Ivo,

    na našich stránkách najdete veškeré informace na vrácení úplně dole, nebo zadáte do lupy - vrácení zboží a také vám to najde :) Je to velmi jednoduché.
    Mrzí nás, že jste to nenašla, ale opravdu to složité není. Kdybyste potřebovala s čímkoli pomoci, jsme vám k dispozici každý všední den od 8-16 hodin.

    Tým Himalife

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • naprosto neadekvátně vysoká cena

    Reakce obchodu Himalife.cz

    Dobrý den Jiřino,

    děkujeme za hodnocení našeho eshopu. Mrzí nás, že obchod nedoporučujete. Nedoporučujete ho z důvodu, že vám přijde cena neadekvátně vysoká. Vždyť nám zboží můžete vrátit. My chápeme, že každému materiál, střih nebo cena nemusí vyhovovat, ale dát obchodu 10%, protože mi přijde vysoká cena, zamrzí.

    Ceny... Ceny se odvíjí od kvality materiálů, ručního tisku, práce švadlen, dopravy do České republiky. Mnoho poplatků, které jsou s tím spojené. Cena je opravdu úměrná všem výdajům. Naše oblečení má duši, svou cestu, svůj vlastní příběh. Je to originál, který nikde jinde nekoupíte. A co víc, každým kusem oblečení, které u nás koupíte, pomáháte.

    Určitě doporučujeme nám zboží vrátit, nárok na to do 14 dnů od přijetí zboží dle obchodních podmínek máte. My vám za objednávku vrátíme platbu zpět.

    Tým Himalife

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Šaty nejsou moc kvalitní, koupila jsem zavazovací za krk, nesedí na žádný typ poprsí.
    Látka slabá, nekvalitní.

    Reakce obchodu Himalife.cz

    Dobrý den Aleno,

    děkujeme za hodnocení a zpětnou vazbu.
    Budeme na vaše negativní hodnocení reagovat postupně. Jestli nám opravdu na něčem záleží, tak je to rychlost expedice našich objednávek a kvalita látek, ze kterých šijeme naše oblečení. Objednávku jste si vytvořila 9.7.2024 a 10.7. 2024 jste si zásilku vyzvedla na výdejním místě. Není tedy pravda, že byste zboží od nás dostala za týden.

    V objednávce jste měla dva kusy oblečení, které jsou ušity ze stejného materiálu. Materiál je Polyester silk crepe 100 % - tzv. indické umělé hedvábí, u kterého v popisu máme uvedeno : ,,hedvábně hladký materiál je lehký jako pírko". Jedná se tedy o materiál, který je lehounký, není průsvitný a protože oba střihy jsou letní, je jasné, že látka nemůže být silná. Nevím, jak více bychom měli zákazníkům přiblížit, popsat materiál, ze kterého je dané oblečení ušité než takto.

    U vás se přikláním k tomu, že střih šatů o kterých píšete není vhodný pro váš typ postavy, nebo se v něm necítíte komfortně. Tento střih je u nás na eshopu hitem letošního léta a zákaznice jsou z něj nadšené, nemyslím si tedy, že není vhodný pro žádné poprsí. To bychom ze zpětné vazby zákaznic již věděli a takový střih u nás na eshopu nenabízeli.

    Pokud vám šaty z jakéhokoli důvodu nesedí, nejste s látkou spokojena, máte možnost vrácení zboží do 14 dnů od přijetí balíčku.

    Na kvalitě zboží si zakládáme a nemáme problém vše vyřešit k vzájemné spokojenosti.

    Tým Himalife

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • při vracení zboží musí zákazník opět zaplatit na svoje náklady za dopravu za vracení zboží.

    Reakce obchodu Himalife.cz

    Dobrý den Naděždo,

    děkujeme za hodnocení a recenzi.
    Máte pravdu, pokud se zboží vrací, vrací se na náklady kupujícího. Tyto informace máme napsány v obchodních podmínkách, se kterými zákazník souhlasí, než si u nás objedná. Určitě doporučujeme před objednáním kontaktovat zákaznický servis, rádi vám se vším pomohou, třeba tím předejdete budoucímu vrácení zboží.

    Tým Himalife

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Ochota, rychlost, skvělý sortiment

    Reakce obchodu Himalife.cz

    Dobrý den Radko,

    děkujeme za hodnocení a zpětnou vazbu.
    Máme opravdu radost, že jste maximálně spokojená. Není pro nás větší odměny. Na kvalitě zboží si
    zakládáme, stejně tak, jako na komunikaci se zákazníky a rychlosti expedice.

    Tým Himalife

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Zboží dorazilo v pořádku. Velikost neodpovídá.

    Reakce obchodu Himalife.cz

    Dobrý den Pavlíno,

    bohužel jsme od vás nenašli žádnou zprávu, že byste nám toto napsala. Oblečení měříme hned, jakmile k nám z Nepálu dorazí.
    Mohla se stát chyba a byla špatně označená velikost. Naše oblečení šijí švadlenky na strojích v Nepálu. Poprosíme vás napsat nám e-mail, kde nám zašlete i fotky. K reklamacím se stavíme čelem. Věc s vámi samozřejmě vyřešíme v co nejkratší době.
    Děkujeme

    Tým Himalife

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Doručena menší velikost,dárek nedoručen

    Chválím rychlé dodání.Jinak velké zklamání z doručení jiné velikosti a nedoručený dárek.

    Reakce obchodu Himalife.cz

    Dobrý den Moniko,

    děkujeme za hodnocení a recenzi našeho eshopu.
    Jak jsme již psali o pár recenzí níže, proč, když se stane problém, tak ho neřešíte přímo s obchodem? Nemáme od vás jednu jedinou zprávu o tom, že vám přišla jiná velikost? V našem obchodě pracují lidé, ne stroje, proto se chyba stát mohla. O to více, že balí nová kolegyně, která bohužel velikost mohla přehlédnout nebo se jedná o kus, který neodpovídá mírám v tabulce? Moc se za chybu omlouváme, věřte, že to nebyl úmysl, ale bez vaší zpětné vazby nevíme, kde se stal problém!!! Dárky v podobě náramků se přibalují k oblečení, takže po rozbalení šatů byste ho našla. Pokud byste se ozvala, vše bychom vyřešili obratem, na naše náklady! Když je čas psát hodnocení na Heuréku, určitě by se čas našel to řešit přímo s eshopem! Víte o tom, že touto recenzí nám akorát ublížíte a úplně zbytečně! Pokud se stane chyba, řešíme ji! Jsme jedni z mála, kdo to opravdu řeší obratem. Zkoušeli jsme vám několikrát volat, ale telefon nezvedáte. Pokud si tuto reakci přečtete, budeme moc rádi, když se nám ozvete a my chybu napravíme.

    Teď tu je recenze, která je napsána dříve, než by se cokoliv řešilo přímo tam, kde se má! A to opravdu zamrzí.

    Tým Himalife

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Bohužel první šaty od Vás mi přišly v jiné velikosti než jsem chtěla. OK tak jsem si je přešila....Druhé šaty byly na boku s dírou ,znovu oprava. Ano ,mohu vrátit ..... vyreklamovat ,ale není na to chut ,ani nálada....

    Vaše oblečení je nádherné, ale do třetice to asi již nedám.

    Děkuji a hezký den Petra Horká.

    Reakce obchodu Himalife.cz

    Dobrý den Petro,

    děkujeme za hodnocení a recenzi našeho eshopu.
    Jak jsme vám dnes řekli do telefonu, pokud je chyba na naší straně, snažíme se jí řešit obratem, na naše náklady a ke spokojenosti obou stran. V Nepálu šijí oblečení lidé, kteří udělali chybu a ta se bohužel někdy stane. Za to se ještě jednou moc omlouváme.
    Vše je pouze o komunikaci. Pokud o chybě eshop neví, nemůže nic vyřešit a pak tu zůstane hodnocení, které by vůbec nemuselo být, protože jste to vyřešit nechtěla. Když je čas psát hodnocení eshopu, určitě by se chvilka pro kontaktování eshopu také našla.

    Tým Himalife

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Na obchodu jako takovém mi nic nevadí, ale jsem zklamaná ze zboží - za tu cenu jsem čekala lepší kvalitu.. Bavlněná mikina je hrozně tvrdá a že je zateplená? Spíš úplně normální mikina..

    Reakce obchodu Himalife.cz

    Dobrý den Romano,

    děkujeme za hodnocení. Mikiny Lami jsou u našich zákazníků velmi oblíbené. Jsou z počesané bavlny, takže jsou teplejší.
    Na kvalitě si necháváme záležet a stojíme si za ní. Pokud vám oblečení nesedí - na výměnu a vrácení zboží máte 14 dnů od převzetí balíčku.

    Tým Himalife

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Velikosti neodpovídají

    Poprvé šaty velké, podruhé extrémně malé

    Reakce obchodu Himalife.cz

    Dobrý den Veroniko,

    oblečení, které si od nás kupujete, se šije v Nepálu. Vše šijí lidé a může se chyba stát. Za to se omlouváme. Jakmile byste nám napsala, že velikost neodpovídá, věc bychom s vámi vyřešili. A nové šaty bychom vám přeměřili.
    Pokud byste do budoucna nějaký kousek objednávala, můžete nám napsat e-mail, ve kterém s vámi vybereme vhodnou velikost a dané oblečení můžeme přeměřit.

    Tým Himalife

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dobra komunikace, rychle dodani
    • Aktivni komunikace pri vraceni zbozi, snazi se
    • Zklamani z toho, jak vypadaji veci v realu, meli jsme o dost vyssi ocekavani. U jednoho druhu satu se vzor hned zacal trhat

    Reakce obchodu Himalife.cz

    Dobrý den Jane,

    děkujeme za hodnocení. Na výměnu a vrácení zboží máme 14 dnů. Pokud se vám oblečení nelíbilo nebo nesedělo, můžete ho bez problémů vrátit. Pokud byl problém s potiskem, stačí napsat email a věc s vámi vyřešíme v co nejkratší době. Mohla se stát chyba. V Nepálu to šijí lidé a ne stroje. Vše šijí s láskou a vědomím, že každým kouskem udělají někomu radost.
    Věc s vámi vyřešíme v co nejkratší době. Budeme rádi, když se k nám do budoucna vrátíte.

    Tým Himalife

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlé jednání.
    • Za ty vysoké ceny velmi špatná kvalita. Velikosti neodpovídají EU, taška za 700 kč (!!!!) pouhý hadr.

    + Rychlé jednání.
    - Špatná kvalita.

    Reakce obchodu Himalife.cz

    Dobrý den Ivo,

    děkujeme za hodnocení a zpětnou vazbu.
    Budeme na vaše negativní hodnocení reagovat postupně. Nikde! Nikde nepíšeme, že naše velikosti odpovídají EU velikostem, nikde. Všude uvádíme, že je potřeba se před objednáním změřit a míry zkontrolovat s tabulkou velikostí. Když si zákazníci nevědí rady, stačí, aby se obrátili na náš zákaznický servis, kde jsou ochotni kolegové pomoci. Nikde od vás žádnou zprávu nemáme.

    Ke kabelce, kterou jste měla v objednávce. Tyto kabelky jsou již několik let došívány a chváleny. Jsou ušity z bavlny s vyšší gramáží. Pokus to není váš styl, nemusíte hanit zboží, které vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje. Vraťte nám ho dle obchodních podmínek a my vám za zboží pošleme platbu zpět.

    Na kvalitě zboží si zakládáme a nemáme problém vše vyřešit k vzájemné spokojenosti.

    Tým Himalife

  • Nedoporučuje obchod

    • Sukně, materiál naprosto nevyhovující, vypadá jako spodnička pod sukně, příliš dlouhá. Cena neodpovídá kvalitě.

    Reakce obchodu Himalife.cz

    Dobrý den Hano,

    děkujeme za hodnocení a zpětnou vazbu.
    Moc nás mrzí, že vám materiál, ze kterého je sukně Plain nevyhovuje, protože je to opravdu jeden z nejprodávanějších materiálů u nás na eshopu a opravdu, co člověk, to názor. Jiným maximálně vyhovuje a přikupují jinak barevné kombinace. Co se týká celkové délky, tak ta je uvedena v tabulce velikostí a pokud jste se měřila, určitě jste věděla, jak dlouhá sukně je.

    Koukala jsem do systému, že se nám sukně vrátila, odstoupení má již paní účetní u sebe a platba se vám zpět vrátí v co nejkratší době zpět.

    Ceny... Ceny se odvíjí od kvality materiálů, ručního tisku, práce švadlen, dopravy do České republiky. Mnoho poplatků, které jsou s tím spojené. Cena je opravdu úměrná všem výdajům. Naše oblečení má duši, svou cestu, svůj vlastní příběh. Je to originál, který nikde jinde nekoupíme. A co víc, každým kusem oblečení, které u nás koupíte, pomáháte.

    Tým Himalife

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Jedny šaty jsou báječné, jen jsem je musela upravit, protože v jedné části šití vytvořilo dírku v látce, druhé mi neseděly, ale nechtěla jsem již výměnu za jiné, proto pro mě reklamační martýria nebyla vhodná a šaty mám stále zabalené doma

    Reakce obchodu Himalife.cz

    Dobrý den Andreo,

    dívali jsme se k nám do e-mailu a nenašli jsme žádnou zprávu od vás, kde by byl s šaty problém. Hned jsme vás kontaktovali a vše jsme vyřešili na naše náklady a věříme, že ke vzájemné spokojenosti. Jakmile máte s čímkoli problém, neváhejte nás kontaktovat a vše s vámi vyřešíme. Chyba se stát může, vše šijí v Nepálu lidé a ne stroje. My se snažíme vždy vše se zákazníkem vyřešit co nejrychleji a ke vzájemné spokojenosti. Děkujeme za vaše slova do telefonu, že s druhými šaty jste spokojená, to nás moc těší. A budeme věřit, že nám dáte šanci a do budoucna nějaký kousek do vašeho šatníku u nás najdete :)

    Tým Himalife