Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- rychlé dodání
- Přišel naprostý šunt s dírou ve tkanině. Zpracování otřesné. Budu reklamovat. Zatím jsem jenom poslala fotku, aby mi neřekli, že jsem si šaty první den roztrhla sama. Kvalitu komunikace nelze hodnotit. Ještě jsem kromě fotek nic neodeslala.
Reakce obchodu Himalife.cz
Dobrý den Radko,
po obdržení vašeho e-mailu jsme vás hned kontaktovali, abychom s vámi věc vyřešily. Moc nás mrzí, že vám přišel vadný kousek.
Vše v Nepálu šijí jen lidé a ti se maximálně snaží, aby se vám oblečení líbilo. Bohužel se stala chyba, za kterou se moc omlouváme. Vše s vámi vyřešíme na vlastní náklady a samozřejmě vám za chybný kousek vrátíme peníze. K reklamacím se stavíme čelem a snažíme se, aby byla vždy spokojenost na obou stranách. Po telefonickém hovoru s vámi věříme, že si u nás časem kousek do svého šatníku najdete. Ještě jednou se omlouváme za chybu.
Tým Himalife -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Ano,vše korektně a včas doručeno. Kvalita šatů odpovídá inzerci
- Bohužel neodpovídá velikost ...134cm přes prsy to fakt není...Ráda bych nosila vaše oblečení...Mrzí mě, že jsem ,,větší " žena a že si u vás mohu koupit maximálně tašku/kabelku/....věřím, že nejsem jediná...
Deklarovaná velikost/v cm / neodpovídá...
Reakce obchodu Himalife.cz
Dobrý den Lenko,
děkujeme za hodnocení našeho eshopu. Mrzí nás, že náš obchod nedoporučujete, protože u nás si opravdu nakoupí i ženy ,,větších " velikostí. V objednávce jste měla šaty, které mají uvedenou maximální míru přes prsa 130 cm. A to opravdu maximum. Proto vám bohužel nemohly padnout. Škoda, že jste se před objednáním šatů neozvala našemu zákaznickému servisu, mohli vám vhodný výběr oblečení doporučit a oblečení přeměřit. Tuto ,,službu" využívá mnoho zákaznic a jsou velice spokojené. Určitě to zkuste, protože společně vyberete nejedny šaty, které vám padnou a budete si je moci u nás koupit.
Tým Himalife -
Nedoporučuje obchod
Vysoká cena za nekvalitní zboží.
Reakce obchodu Himalife.cz
Dobrý den Lado,
děkujeme za hodnocení našeho eshopu. Mrzí nás, že se šaty Damsa spokojená nejste, protože je to produkt, který se u nás opravdu prodává a zákaznice si je pochvalují. Nikde nevidíme zpětnou vazbu, z jakého důvodu vám přijdou nekvalitní? Mohla jste nám je samozřejmě vrátit, pokud se vám zdá vysoká cena, nebo máte pocit, že kvalitativně neodpovídají. Na odstoupení od smlouvy máte 14 dní od přijetí balíčku, tak nám šaty prosím vraťte a my vám obratem pošleme platbu zpět.
Tým Himalife -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Měřím 169 cm, živůtek byl velmi krátký, musela jsem šaty vrátit.
Reakce obchodu Himalife.cz
Dobrý den Dano,
děkujeme za hodnocení a zpětnou vazbu. Moc nás tedy mrzí, že jste nebyla se šaty spokojená. Model, který jste měla v objednávce je jedním z nejprodávanějších kousků u nás na eshopu a o problému, který tu uvádíte jsme se nesetkali. Je možné, že vám tento model nemusí vyhovovat nebo není vhodný pro váš typ postavy. Určitě se obraťte na naše kolegy ze zákaznického servisu, rádi vám s výběrem šatů, které vám vykouzlí úsměv na tváři rádi pomohou.
Tým Himalife -
Nedoporučuje obchod
- velmi rychlé zaslání
- ve vel. M velmi malý výběr zboží, které jsem sháněla-šatomikina
- vysoká cena zboží
Reakce obchodu Himalife.cz
Dobrý den Ivo,
děkujeme za hodnocení našeho eshopu. Mrzí nás, že nejste spokojená. Jsme malý obchod, kde jsou omezená skladová místa, proto od každé velikosti máme určitý počet kusů. U některých modelů se velikosti vyprodají obratem a došití chvíli trvá. Máme rádi originalitu, exkluzivitu a i to je jeden z důvodů, proč máme omezené počty. Proto nás o to více mrzí, že kvůli tomu náš obchod nedoporučujete. Máme širokou nabídku a věříme, že si u nás svůj top kousek najde každý.
Ceny... Ceny se odvíjí od kvality materiálů, ručního tisku, práce švadlen, dopravy do České republiky. Mnoho poplatků, které jsou s tím spojené. Cena je opravdu úměrná všem výdajům. Naše oblečení má duši, svou cestu, svůj vlastní příběh. Je to originál, který nikde jinde nekoupíme. A co víc, každým kusem oblečení, které u nás koupíte, pomáháte.
Věříme, že naše oblečení za to stojí a mikina Nayla, vám to určitě vynahradí.
Tým Himalife -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Doprava byla velmi rychlá, ale kvalita výrobku neodpovídá ceně.
Reakce obchodu Himalife.cz
Dobrý den Radko,
pokud nebylo oblečení v pořádku, mohla jste nám dát vědět. Vše se šije ručně v Nepálu a mohlo se stát, že se stala chybka, která bohužel prošla výstupní kontrolou. Za to se moc omlouváme. Nenašli jsme od vás žádný e-mail s tím, že je něco v nepořádku. Budeme se snažit vás kontaktovat a věc s vámi vyřešíme.
Tým Himalife -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Velice vstřícný přístup při výměně velikosti zboží, možnost osobního navštívení a vyzkoušení, odcházela jsem 2 kusy místo jednoho
Reakce obchodu Himalife.cz
Dobrý den Petro,
děkujeme za hodnocení našeho eshopu. Máme radost, že jste byla s návštěvou, výměnou zboží spokojená. Ono se prostě odolat nedá :-) Věříme, že jste se jen uklikla v doporučení/ nedoporučení našeho eshopu, protože vaše recenze je kladná. Budeme se těšit na budoucí návštěvu, jakmile nová kolekce dorazí.
Tým Himalife -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Zboží je označeno velikosti zcela nahodile, vůbec neodpovídá tabulce velikosti. Musela jsem vrátit a teď budu čekat na vrácení peněz.
Reakce obchodu Himalife.cz
Dobrý den Darino,
děkujeme za recenzi našeho eshopu. Od vás nás tedy více, než mrzí. Psala jste nám, že sukně neodpovídá velikostní tabulce. Uváděla jste nám míry, které sukně ani ve své velikostní tabulce nemá. Koukala jste tedy na úplně jinou tabulku velikostí. Po prosbě, abyste nám sukni přeměřila, jste poslala míry, které se opravdu lehce lišily.
Jak vám kolegyně vysvětlovala, mohlo se jednat o špatně označený kus. Naše oblečení šijí lidé, ne stroje!!! Na práci jim záleží a opravdu se chyba mohla stát při popisku cedulky. Určitě to není úmysl nebo, jak vy píšete, nahodilé označení. Myslím, že o pravdivosti našich slov mluví recenze, které jsou z více než 99% pozitivní.
Za komplikaci se moc omlouváme a pokud je chyba na naší straně, řešíme ji.
Obratem jsme s vámi situaci řešili a nabídli vám bezplatnou výměnu nebo vrácení zboží na naše náklady. Vy jste nám nic posílat nemusela.
Balíček je již na cestě k nám, takže se vám platba pošle zpět hned, jakmile dorazí. Na odstoupení máme dle obchodních podmínek 14 dní, u reklamací se snažíme platbu vracet obratem.
Tým Himalife -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
U zboží je velmi nekvalitní vypracování, u mikiny jeden přední díl delší než druhý, u šatů, každý rukáv jinak všitý, pro mě velké zklamání. Cena neodpovídá kvalitě. Objednávku jsem celou vrátila.
Reakce obchodu Himalife.cz
Dobrý den Ireno,
děkujeme za recenzi našeho eshopu. Moc nás mrzí vaše zklamání, protože na kvalitě našeho zboží si zakládáme. Koukala jsem do emailu a nemáme od vás jedinou zprávu, kde byste nás kontaktovala s tím, že má zboží vady. Oblečení s vadným šitím rozhodně není standardní záležitost, obávám se tedy, že se muselo jednat o vadné kousky. Počkali jsme, až se k nám zboží vrátí. Můžeme říci, že po kontrole všech třech produktů jsme zjistili, že se vaše recenze nezakládá na pravdě. Jen tedy u šatů Sambora se nepovedl na 100% tisk, tak za to se moc omlouváme. Co nás tedy nemile překvapilo, je to, v jakém stavu jste oblečení eshopu vrátila. Fotografie jsme vám poslali v emailu. Prosíme zákazníky, aby nám na vrácení neposílali produkty ve stavu, ve kterém by si sami nepřáli, aby jim zboží od e-shopu přišlo a brali na vědomí, že zasílat zpět nošené, nebo znečištěné oblečení je nefér jak vůči nám, tak vůči budoucím majitelkám oblečení, které si po vás oblečení koupí a to třeba jen na bazaru, kam vadné kusy putují.
Odstoupení vám samozřejmě kolegyňka zpracovala a podklady předala paní účetní k proplacení. Za jiných okolností by se vám oblečení poslalo zpět, ale jsme lidé, kteří mohou udělat chybu, a proto tak neučiníme. Jediné, co nás teď mrzet bude, je to, že je na Heuréce hodnocení, které se na pravdě zakládá jen minimálně.
Tým Himalife -
Nedoporučuje obchod
- rychlé vyřízení objednávky.
- znám příběh dílen v Nepálu i historii obchodu, proto jsem to zkusila
- zklamání materiálem i střihem - široké rukávy, materiál neodpovídá ceně i když vezmu v úvahu nadační příspěvek.
1. objednávka, zvědavost, zklamání
Reakce obchodu Himalife.cz
Dobrý den Marie,
děkujeme za hodnocení. Objednávky se snažíme expedovat do 1-2 pracovních dnů. tyto šaty jsou u našich zákazníků velmi oblíbené.
Pokud však s nimi nejste spokojená, můžete nám je vrátit na naši adresu a samozřejmě vám vrátíme peníze.
Tým Himalife -
Nedoporučuje obchod
- kvalita pod psa, tiskem pogumovaný kus hadru
kvalita děs
Reakce obchodu Himalife.cz
Dobrý den Lenko,
děkujeme za zpětnou vazbu a mrzí nás, že nejste spokojená. Každopádně si dovolím s vaší recenzí nesouhlasit. Dané šaty/tunika jsou jedny z nejprodávanějších a nejoblíbenějších produktů , mnoho zákaznic je má hned v několika barvách - tak moc si je oblíbily. Každý kus našeho oblečení byl vyroben člověkem - včetně potisku. A ten člověk v Nepálu to dělá s pocitem, aby vám udělal radost. Proto nás tedy mrzí, že od vás nemáme žádnou jinou zpětnou vazbu, proč naše šaty nazýváte (hadrem). Vrácené zboží jsme od vás přijali a nenašli žádnou vadu. Každopádně podklady k vrácení má již paní účetní u sebe a platbu vám v co nejkratší době pošle.
Tým Himalife -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Skutečná velikost neodpovídá popisu. Nelíbí se mi kvalita potisku.
Reakce obchodu Himalife.cz
Dobrý den Markéto,
již jsme s Vámi dnes komunikovali telefonicky a vše jsme spolu dořešili. Mrzí nás, tato Vaše zkušenost a doufáme, že v budoucnu budete se svou objednávkou spokojená. Zboží dorazilo za 1 týden, jelikož objednávka byla sice vytvořena 23.9. nicméně čekalo se do 29.9. na její zaplacení, poté byla expedována.
Tým Himalife. -
Nedoporučuje obchod
P
Reakce obchodu Himalife.cz
Dobrý den Pavlo,
děkujeme za hodnocení, dle 5 hvězdiček soudíme, že nedoporučení obchodu, bude zřejmě omyl. Pokud by byl jakýkoliv problém, kontaktujte nás prosím na telefon či email :)
Tým Himalife. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Rychlost dodání
- Barva na obrázku ani v popisku neodpovídá reálné barvě. Šaty měly být tyrkysové, jsou petrolejově zelené. Docela zklamání, kdyz je barva to, proč to kupujete. Zvažuji vrácení.
- Cena
Reakce obchodu Himalife.cz
Dobrý den Veroniko,
moc nás mrzí, že jste zklamaná, protože se těchto šatů prodalo velké množství a zákaznice si je velice chválí. Opravdu se došívají několikrát za rok bez jediné negativní odezvy. Naopak. Určitě bych jejich barvu nenazvala petrolejově zelenou, je to opravdu tyrkysová, které je nepřeberné množství odstínů. Pokud se fotí v ateliéru, je těžké zachytit přesný odstín, ale barvy nijak neupravujeme. Co se týče cen zboží, tak ty jsou úměrné ruční práci a nákladů s tím spokojených. Pokud se Vám šaty nelíbí, určitě nám je pošlete zpět a my Vám za ně dle obchodních podmínek nejdéle do 14 dnů od převzetí zboží vrátíme platbu zpět.
Tým Himalife -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Dobrá komunikace, rychlé dodání.
Šaty nekvalitně ušityé,průhledný materiál,budu vracet.
Reakce obchodu Himalife.cz
Dobrý den Mirko,
děkujeme Vám za reakci, pro naše zákazníky jsme tu každý všední den od 8-16h na telefonu i emailu. Objednávky odesíláme obratem, do 1-2 pracovních dnů. Vrácení do 14ti dnů není problém, mrzí nás, že jste obdržela špatně ušitý kousek, pokud jste to ještě neudělala, kontaktujte prosím naše kolegy na: [email protected], přiložte fotografie, podle kterých kolegové určí, zda se jedná o reklamaci. Vše s Vámi dořeší :)
Tým Himalife. -
Nedoporučuje obchod
- rychlé vyřízení
- není možné zjistit kvalitu
Reakce obchodu Himalife.cz
Dobrý den Jitko,
děkujeme Vám za reakci, objednávky odesíláme do 1-2 pracovních dnů. Bohužel nyní nemáme kamennou prodejnu, kde by byla možnost zboží vyzkoušet, nicméně při vytvoření objednávky si můžete zvolit vyzvednutí na našem výdejním místě u Českého Brodu a kvalitu ověřit na místě. Pokud nebudete chtít vážit cestu k nám, zboží objednáte domů a nebudete spokojena s kvalitou, můžete se na nás obrátit a vyřešit s námi výměnu či vrácení zboží :)
Tým Himalife. -
Nedoporučuje obchod
obchod super, šaty krásné, ale na těle vypadají jinak než ve skutečnosti.
mám 60 kg, 178 cm a vypadám v nich na metrák :o)Reakce obchodu Himalife.cz
Dobrý den Laďko,
děkujeme za hodnocení, mrzí nás Vaše zkušenost, nicméně na každé postavě budou šaty vypadat jinak. Pokud nebudete spokojená, můžete využít vrácení či výměny do 14ti dnů od převzetí balíčku. O dalším zpracování by Vás informovali kolegové.
Tým Himalife. -
Nedoporučuje obchod
Obchod jako takový ok, rychlost doručení apod.
Bohužel kvalita šatů otřesná ... stehy napůl vypárané, nekvalitní šití, po vyprání jsou kratší snad o 10cm, práno jemně na 30st. dle pokynů ..jediné plus jsou pěkné barvy, ale za tu cenu šaty doporučit nemohu.
Za mě už určitě nenakoupím.Reakce obchodu Himalife.cz
Dobrý den Věro,
děkujeme za Vaše hodnocení, moc nás mrzí Vaše zkušenost, nicméně oblečení s vadným šitím rozhodně není standardní záležitost, obávám se, že se muselo jednat o vadný kousek, nicméně od Vás nemáme žádnou zprávu o reklamaci, vrácení či jakýkoliv email, pokud nejste se zbožím spokojená, není problém nás kontaktovat a vše vyřešit ke spokojenosti na obou stranách. Věříme, že Váš názor se ještě stále může změnit.
Tým Himalife. -
Nedoporučuje obchod
Velikost kalhotove sukně vůbec neodpovídá L/XL,hrozně velké, neforemne, vracím,
Reakce obchodu Himalife.cz
Dobrý den Boženo,
mrzí nás, že nejste s naším zbožím spokojená. Tento typ kalhotové sukně je u našich zákaznic velice oblíbený a zatím si nikdo, kromě vás nestěžoval, ba naopak. Balíček s vráceným zbožím k nám v pořádku dorazil. Odstoupení se již zpracovalo a podklady poslaly k paní účetní. Platbu budete mít již na svém účtu.
Tým Himalife -
Nedoporučuje obchod
velmi nekvalitní šití, nekvalitní látka
Reakce obchodu Himalife.cz
Dobrý den Jarmilo,
mrzí nás, že jste nespokojená s Vaším nákupem, nicméně materiál ze kterého jsou Vámi zakoupené šaty je již po několikáté doskladňován z důvodu vyprodání, tedy je u našich zákazníků velice oblíbený o tom svědčí i naše ověřené recenze zde na Heuréce. Co se týče šití mohlo se jednat o špatný kousek, není nic jednoduššího než nás kontaktovat. Nemáme od Vás žádnou zprávu na emailu ani nahlášenou reklamaci či odstoupení od kupní smlouvy. Když byste nás kontaktovala, mohli jsme vše vyřešit ke spokojenosti na obou stranách.
Tým Himalife.