Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora.
-
Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Nedoporučuje obchod
- Po objednání zboží mi bylo potvrzeno že hodinky předali dopravci k doručení následující den mi bylo telefonicky oznámeno že hodinky mají vadu. Nabídli mi že pošlou adekvátní nabídku na email což se nestalo.Po telefonu mi bylo řečeno že objednání zboží by trvalo měsíc, jelikož je to dárek tak by to bylo po termínu. Řešil jsem to u konkurence ku spokojenosti zákazníka. Po týdnu se mi ozvali že hodinky sehnali. Od firmy která má ve jménu Helveti (Švýcarsko) mí jednání připadá neprofesionální. Ve Švýcarsku jsem několik let pracoval a vím jak si zákazníka váží.
Reakce obchodu Helveti.cz
Dobrý den, Milane,
Váš případ nás opravdu moc mrzí. Jak jsem již uvedla ve společné soukromé komunikaci, obávám se, že v případě Vaší objednávky došlo především k nedorozumění. Těsně před odesláním vybraných hodinek (čtvrtek) jsme Vás informovali, že jsme na hodinkách objevili závadu (nefunkční ukazatel měsíční fáze) a že se pro Vás pokusíme sehnat nový kus, i s upozorněním, že v případě objednání u výrobce zabere dodání cca měsíc. Kolega Vám měl zároveň nabídnout, že pokud by se nepodařilo vybraný model již sehnat, pošle Vám do emailu nabídku dostupných alternativ. Hodinky jsme však ve spolupráci s dodavatelem sehnali nové, o čemž Vás měl kolega za další 3 dny (úterý) informovat. Při této příležitosti od Vás měl dostat odpověď, že už jste věc vyřešil jinak a o hodinky tak již nemáte zájem.
Opravdu nás mrzí, pokud došlo ke vzájemnému nepochopení. Kolega počítal s tím, že teprve pokud by vybraný model nebylo možné dodat, poslal by Vám alternativy. Je však pravdou, že jsme Vás mohli ještě například v pondělí kontaktovat a ujistit, že věc stále řešíme a snažíme se co nejrychleji zajistit nový kus. Z tohoto případu se samozřejmě poučíme a dáme si na podobné situace větší pozor.
Ještě jednou se Vám chci touto cestou jménem naší společnosti omluvit za způsobené komplikace. Byli bychom velmi rádi, pokud byste nám dal šanci přesvědčit Vás, že zákazník je u nás na prvním místě.
Za Helveti.cz - Darina Vokrojová -
Nedoporučuje obchod
Mešká dodanie tovaru, na čo dopredu ma neupozornili, len ten deň keď už tovar mal b,ť doručený.
Reakce obchodu Helveti.cz
Dobrý den,
rádi bychom se Vám ještě jednou také touto cestou omluvili za prodlení v dodání Vámi vybraného zboží, u nějž byla v době vytvoření objednávky avizována dodací lhůta 3 týdny. Předpokládané datum dodání bylo o cca 11 dní překročeno, což si velmi dobře uvědomujeme a opravdu nás to mrzí. V případě, kdy vybrané hodinky putují přímo od výrobce, může občas dojít k překročení dodací lhůty, což bohužel nejsme schopni nijak ovlivnit.
I ve Vašem případě jsme se s předstihem snažili ověřit, zda bude vybrané zboží součástí dodávky, která měla být odeslána výrobcem do ČR. Bohužel, i přes četné urgence, jsme odpověď dostali právě až v den, kdy jsme měli zboží dle původně avizovaného termínu naskladňovat.
Je pravda, že jsme Vás mohli již týden dopředu alespoň informovat, že stav dodání zatím bezúspěšně ověřujeme. Většinou se však snažíme vyčkat na nějaké konkrétní vyjádření dodavatele, abychom dle něj mohli zákazníkovi případně nabídnout alternativní řešení. Váš případ je pro nás určitě poučením a námětem ke zlepšení, aby se podobná situace neopakovala.
Doufáme, že se aspoň čekání na vybrané hodinky nakonec vyplatilo, předčily Vaše očekávání a přinesly radost. Budeme rádi, pokud nám v budoucnu dáte šanci napravit Vaši prvotní zkušenost s nákupem v našem obchodě. Rádi bychom Vás přesvědčili, že se pro spokojenost zákazníků snažíme udělat opravdu maximum.
Za Helveti.cz - Darina Vokrojová -
Nedoporučuje obchod
Na hodinky už čekám déle než měsíc. Když zadám koupit píšou dodání do 14 dnů ☹️☹️☹️☹️☹️
Reakce obchodu Helveti.cz
Dobrý den,
rádi bychom se Vám omluvili za problémy a průtahy spojené s dodáním vybraných hodinek. Celou situaci jsem s Vámi probrala skrze emailovou komunikaci, kde jsem Vám celý problém vysvětlila. Bohužel termín dodání vybraných hodinek byl výrobcem neustále posouván, dodání jsme se samozřejmě snažili společně s distributorem pravidelně urgovat, avšak výrobce čelil problémům s výrobou a ve spojení s celosvětovým zájmem o vybraný model došlo k tomu, že jsme hodinky naskladnili opravdu s velkým zpožděním.
Ještě jednou bychom se Vám i touto cestou chtěli omluvit. Budeme rádi, pokud na nás nezanevřete a dáte nám v budoucnu šanci tuto nepříjemnou zkušenost napravit.
Za Helveti.cz - Darina Vokrojová -
Nedoporučuje obchod
- Slušná omluva za to, že hodinky uvedené v nabídce už v prodeji nebyly.
- Jednoduché:Nabizene hodinky nebyly nakonec v prodeji.
Reakce obchodu Helveti.cz
Dobrý den, pane Hermane,
moc nás mrzí, že jste s naším obchodem nebyl spokojený. Abych celou věc osvětlila, dovolím si veřejně napsat totéž, co jsem komunikovala přímo s Vámi.
V době vytvoření Vaší objednávky měl dodavatel vybrané hodinky skladem v posledním kuse, ten jsme pro Vás také objednali. Při přípravě dodavatel bohužel zjistil, že jsou hodinky vadné, což nám bylo s krátkým zpožděním (za toto zpoždění v informování o stavu objednávky se Vám ještě jednou omlouváme) sděleno a o čemž jsme Vás následně informovali s tím, že aktuálně zjišťujeme možnost opravy/ dodání nového kusu přímo od výrobce.
Bohužel se ukázalo, že oprava (dodání náhradních dílů), stejně jako dodání nového kusu zabere minimálně dva měsíce, jelikož je výroba v závodě značky z důvodu opatření, souvisejících s pandemií Covid, omezena a nestíhá se. Rozumím, že se Vám nechtělo takovou dobu na hodinky čekat, a to ještě s vědomím, že se dodání může dále protáhnout.
Snažili jsme se Vám nabídnout alternativy, které bohužel 100% nesplňovaly požadavky, které jste na hodinky měl a jako omluvu Vám nabídli slevu na nákup v našem obchodě.
Snažili jsme se opravdu udělat vše, co bylo v našich silách, všemocní bohužel nejsme.
Za Helveti.cz - Darina Vokrojová -
Nedoporučuje obchod
- Nekvalitní hodinky, po měsíci nošení utržená poutka u řemínku
- Reklamace byla zamítnuta
Za ty peníze teda opravdu nekvalitní hodinky, po měsíci nošení utržená poutka u řemínku (a to ani nebyly nošeny denně ) Reklamace byla zamítnuta a byl nabídnut nový řemínek za doplatek 1000 Kč. (nebo nějaký jiný za "speciální"cenu (pochybuji že by vydržel déle jak měsíc) Rozhodně nehodlám podporovat toto nefér jednání a tahání dalších peněz ze zákazníka. Řemínek seženeme jinde. Tady zřejmě prodávají hodinky na jedno použití a pak se vám akorát vysmějí.. Helveti rozhodně nedoporučuji.
Reakce obchodu Helveti.cz
Dobrý den,
velmi nás mrzí, že na celou věc pohlížíte takto, ale samozřejmě na názor máte právo.
Za naši firmu bych pouze chtěla zopakovat, že je nám líto, že Vaše reklamace řemínku nebyla autorizovaným servisním centrem značky uznána. Ve vyjádření servisu se uvádí, že poutka řemínku byla mechanicky poškozena a díky tomu došlo k přetržení (mimochodem řemínek vykazuje známky pravidelného nošení, které může odpovídat době, po kterou hodinky již vlastníte).
Ve věcech reklamací jsme závislí na vyjádření servisu, jak už jsem Vám osobně sdělila do telefonu, rádi bychom vyhověli a v dané věci nějak pomohli a proto jsem Vám nabídla "alespoň" možnost nákupu nového řemínku pouze za cenu našich nákladů, a to jak nového originálního řemínku, tak také lepšího řemínku značky Di-Modell, proto je Vámi uvedená cena řemínku lehce zavádějící - vše jsem Vám vysvětila po telefonu a v rychlosti shrnula také v emailu.
Samozřejmě rozumím tomu, pokud tuto nabídku odmítnete, ale přijde mi trošku nefér Váš dost jednostranný popis celé věci. Každému zákazníkovi se vždy snažíme pomoci přinejmenším v rámci našich možností, někdy i nad jejich rámec. Proto se musím ohradit proti Vašemu vyjádření, k Vašemu problému jsme se určitě nepostavili zády.
Věřím tedy, že najdete řemínek podle svých představ a hodinky, které jsou naprosto bez vady a funkční, Vám budou i nadále dělat radost.
Za tým Helveti.cz - Darina Vokrojová -
Nedoporučuje obchod
Velké zpoždění objednávky. Špatná komunikace obchodu. Příslib zpětné vazby, která ale neproběhla. Musel jsem znovu urgovat stav objednávky. Možný je i vliv nouzového stavu, ale komunikace by měla být lepší i v této složité době.
Reakce obchodu Helveti.cz
Dobrý den, pane Marku,
máte pravdu, že v této době je to pro nás mírně komplikované. Ale určitě jsme na vás nezapomněli.
Objednávku jste učinil 22.11. večer a u hodinek "svítilo" dodání do 9.12. Což je zítra.
Máme nastavené automatické upozornění, že po 14 dnech od objednávky vám máme psát / volat v případě, že bychom objednávku nestihli. Stejně tak máme nastavené procesy, že když by se dodání do dodavatele opozdilo, ihned vás budeme kontaktovat s novým termínem.
Aktuálně to ale vypadá, že my slibovaný termín 9.12. stihneme a pokud ne, tak půjde o zpoždění maximálně 1 dne.
Na základě vašeho telefonátu zde máme také poznámku, že vás máme telefonicky kontaktovat, jakmile budeme hodinky odesílat. Což se stane snad v řádu hodin (maximálně zítra podle vytíženosti dopravců).
Omlouvám se vám tedy za menší míru komunikace, která je vzniklá velkým vytížením našeho menšího týmu (střídání týmů díky Covid a podobně).
Budu rád, když mi dáte zpětnou vazbu, co konkrétně bylo špatně, abychom se mohli poučit a zlepšit.
Pokud je tohle důvod, že vás veřejně nedoporučujete, tak mě to mrzí dvojnásob.
Zdraví, Jiří Štencek - majitel Helveti.cz -
Nedoporučuje obchod
- NESPOLEHLIVOST
Objednávku jsme po 17ti dnech zrušila, žádala jsem o doručení do přesného termínu s tím, že jde o dárek k narozeninám. Nikdo se neobtěžoval mě kontaktovat s tím, že termín nebude možné stihnout.
objednávku jsem tedy zrušila a musela objednat jinde, každopádně bude to smutná oslava 30tin bez dárku.Reakce obchodu Helveti.cz
Dobrý den, paní Kateřino,
chci se vám jakožto majitel velmi omluvit. Tohle není náš standard (což je vidět u ostatních recenzí) a velmi mě mrzí, že zrovna u vás jsme si vybrali slabou chvilku.
Mluvil jsem o této situaci s kolegy a řešil, jak se to mohlo stát. U vaší objednávky máme informaci a prosbu o rychlém dodání, takže nechápu, jak jsme to mohli takhle "zazdít".
S kolegyní, která měla objednávku na starost, jsme došli k závěru, že ač jsme s vámi objednávku i telefonicky řešili (protože tento model nebyl skladem a jeho dodání v termínu bylo dosti nejisté), tak už jsme se vám zpět neozvali s aktualizací o době dodání. Je to pochybení z naší strany a chápu, že mohlo způsobit nemalé komplikace na vaší straně.
Chápu, že jsem ve vašich očích zklamali a jsme nespolehliví. Pokud nám dáte šanci naši reputaci napravit, rád bych vás ujistil, že tohle byla naprostá výjimka a nebude se opakovat. Jako omluvu bych vám rád nabídl 10% slevu na jakýkoliv nákup u nás.
Stejně tak bych rád kompenzoval naši chybu i oslavenci a dnešním dnem od nás odejde dárek v podobě cestovního pouzdra na hodinky. Snad udělá oslavenci alespoň dodatečně radost.
S úctou, Jiří Štencek - majitel -
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Objednal jsem si nové hodinky certina za 29,490,- Kč a přišly mi staré snad předváděcí nebo léta ležící někde ve výloze. Strojek s jakýmsi měděným odstínem pozlacení. Spona na řemínku okolo nápisu certina nese zcela jasně stopy poškrábání a manipulace. Nenašel jsem nikde punc. Světélkující ručičky a body po obvodě nefunkční. První dojem je ten, že jste využili situaci a zbavili se starého zboží.
Chtěl jsem si udělat radost a jsem nasraný za 29. 490,- Kč
Zboží Vám vracím. Buď mě pošlete nové nebo peníze.
S pozdravem
Miroslav GüntherReakce obchodu Helveti.cz
Dobrý den, pane Günthere,
nakonec jsme si vše vysvětlili. Hodinky měly na sobě fólii i v místě spony a tím pádem vám přišlo, že je plocha poškrábaná (ale nebyla). Stačilo fólii sundat. Ale to se může stát. Občas jsou přilepeny velmi dobře :)
Punc hodinky nemají, protože nejsou vyrobeny z drahých kovů.
Luminiscence funguje správně.
Vše se vyřešilo. Pro jistotu jsme pro vás objednali hodinky přímo od výrobce a za "komplikace" jsme vám dodatečně odečetli slevu.
Snad je již vše v pořádku a jste spokojený majitel hodinek Certina.
Pokud byste zvážil změnu hodnocení, budeme vám velmi zavázáni, protože každé negativní hodnocení nám ovlivňuje důvěryhodnost. V tomto případě však o naše pochybení nešlo, což věřím, že zpětně uznáte.
Přeji vše dobré a ať dělají hodinky radost.
S pozdravem Jiří Štencek - majitel Helveti s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
Zboží, byť bylo nabízené na stránkách již nebylo možné koupit.
Reakce obchodu Helveti.cz
Dobrý den,
Pročetl jsem váš případ a chtěl bych se vám ještě jednou omluvit nedodání objednaných hodinek (2 případy). Ač byla chyba spíše u našeho distributora, tak na výsledku to nic nemění. Jsme napojeni na skladové feedy našich dodavatelů, kteří zde u několika modelů uváděli možnost objednání, ale při snaze je objednat nám odpověděli, že hodinky již dodat nelze. Ve feedu však tuto informaci nereflektují a dále nám ji posílají.
Situaci řešíme na naší straně (takovéto produkty vyřazujeme) a dlouhodobě na problém upozorňujeme. Naše nejúčinnější obrana je naskladnění hodinek do naší prodejny a nabízet tak zákazníkům co nejvíce hodinek přímo u nás, kde dodání garantujeme.
Co máme uvedeno na eshopu skladem (skladem u nás nebo u distributora) dodáme vždy! Vy jste v obou případech objednával neskladové zboží s dodáním cca 2-3 týdny. Což samozřejmě není vaše chyba, ale pak zboží objednáváme a na dodání musíte čekat (a někdy se může stát, že dodat bohužel nepůjdou). Následně jsme vám posílali alternativy, které jsme schopni dodat na 100 %.
Ještě jednou se velice omlouvám a rád bych Vás přesvědčil o tom, že se skutečně snažíme poskytovat nejlepší služby pro naše zákazníky a vždy vyjít vstříc. Jako omluvu Vám nabízím slevu ve výši 15 % na jakékoliv hodinky z našeho e-shopu www.helveti.cz. Jenom doporučuji vybírat modely, které máme skladem.
Přeji hezký den a děkuji za podněty ke zlepšení.
S pozdravem Jiří Štencek -
Nedoporučuje obchod
Nejprve objednávku potvrdí a před vyzvednutím zruší. Nabídnou vám jiné zboží, které vůbec neodpovídá vašemu objednání. Dokážou vám dokonale zkazit vánoce. Raději se obraťte na spolehlivý obchod Tovys.cz
Reakce obchodu Helveti.cz
Dobrý den,
mrzí mě, jak dopadla vaše objednávka (že jsme vám nebyli schopni kvůli distributorovi hodinky dodat).
Snažili jsme se s vámi komunikovat a nabízet alternativy (jako omluvu dodatečnou slevu). Jelikož jste se neozval a nevybral alternativu, objednávku jsem pro vás zrušil.
Je nějaká možnost, jak Vás o naší kvalitě předsvědčit a získat zpět důvěru?
Jako omluvu u nás máte 10% slevu na jakékoliv hodinky z naší nabídky.
S pozdravem Jiří Štencek -
Nedoporučuje obchod
- nepružná aktualizace webu
Neradujte se. I když máte potvrzenou objednávku a zboží je údajně na cestě k Vám, neznamená to, že je opravdu dostanete.
Reakce obchodu Helveti.cz
Dobrý den,
velmi mě mrzí, že jsme vám nebyli schopni hodinky Casio dodat. Ač jsme byli informování o opaku, tak hodinky nakonec nedorazily. Občas se i něco takového může stát a my samozřejmě neseme plnou odpovědnost. Do budoucna budeme ještě více navyšovat naše skladové zásoby této značky, abychom pokryli co největší paletu požadavků našich zákazníků.
Naše omluva + nabízená sleva 10 % na jakékoliv hodinky bude stále platit i v budoucnou.
S upřímnou omluvou a pozdravem,
Jiří Štencek, majitel Helveti.cz -
Nedoporučuje obchod
- nabízí zboží, které není skladem a nemůže ho zajistit
Reakce obchodu Helveti.cz
Dobrý večer,
děkuji za vaše hodnocení. Snažíme se vždy udělat pro zákazníka maximum. Objednával jste zboží, které měl výrobce ve výprodejové 50% akci. Dodání bylo do cca 14 dní (i na eshopu to u něj bylo zvýrazněno) a bohužel se v této akci vyprodalo dříve než nás o tom výrobce informovat. U takovýchto akcí je to možné, protože poptávka je v tu chvíli veliká. Jako omluvu jsme vám nabídli dodatečnou 5% slevu na jakýkoliv další nákup + vám kolegyně poslala vhodné alternativy.
Za komplikace se ještě jednou omlouvám. Opravdu jsou ale naše služby tak špatné, že si zasloužíme negativní hodnocení "nedoporučuji"?
S pozdravem Jiří Štencek, majitel -
Nedoporučuje obchod
- Výborné webové stránky.
- V případě mnou objednaného zboží má výrobce prý letní dovolenou, takže se avizovaná doba dodání 14 dnů protáhla na měsíc - stále čekám...
Zatím ani tak ani tak...čekám...
Reakce obchodu Helveti.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení. Zpětná vazba v podobě hodnocení našich zákazníků je pro nás velice důležitá, i z důvodu možnosti zkvalitňování našich služeb, proto se každým hodnocením zabýváme zvlášť.
Období měsíců července a srpna opravdu bývá pro mnohé výrobce obdobím celozávodních dovolených, proto se mohlo stát, že pokud jste objednal hodinky, které nebyly skladem u nás, ani u našeho distributora a měly putovat přímo od výrobce, bude jejich dodání bohužel posunuto na pozdější termín. Věřím, že jsme Vás o této situaci informovali emailem, případně telefonicky.
V takovém případě se bohužel jedná o situaci, kterou nejsme schopni ovlivnit.
Za tým HodinkyHelveti.cz - Darina Vokrojová -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- je flexibilní
- dodává nepoužitelné zboží.krátký řemínek navýšil cenu o dalších 520 kč.
řemínek pro muže o délce 19 cm,se mi jeví jako naprostý diletantismus,nebo účelový manévr,aby bylo nutno dokoupit další předražené články.argument,že čím menší ciferník /v tomto případě 37 mm/ tím kratší řemínek se mi zdá slaboduchý.proto nedoporučil. troller.
Reakce obchodu Helveti.cz
Dobrý den, pane Troller,
velmi mě mrzí, že k objednávce máte takový přístup. My jsme z naší strany opravdu dělali maximum, abyste byl spokojený.
1) nabízíme 100% originální hodinky, které zde Seiko dodává (ve velikostech, jaké oficiálně dodává)
2) dodatečné články jsme Vám dodali za naši nákupní cenu (+ dopravu zdarma)
3) vše jsme maximálně urychlovali, abyste mohl hodinky pohodlně nosit
Tento poznatek a hodnocení by se spíše hodilo ke konkrétnímu produktu (který můžete také zvlášť hodnodit a Vám na něm očividně nevyhovovala délka řemínku) a ne k našemu eshopu (který, myslím, udělal vše pro Vaši spokojenost). Hodinky SEIKO jsou totiž standardní produkt a my je nemůžeme nijak upravovat. Zkrátka nabízíme zboží, které úplně stejně koupíte u ostatních hodinářů v ČR. Velká většina z nich by Vás také s prosbou ohledně prodloužení náramku poslala rovnou za autorizovaným servisem a dále by to neřešila. My jsme vše za naše náklady urgentně řešili, dodali Vám články za naši nákupní cenu + s dopravou zdarma.
Opravdu si tedy zasloužíme tak špatné hodnocení + navíc závěr, že nákup u nás nedoporučujete?
Na dobrém hodnocení a obecně kvalitním přístupu k zákazníkům si velmi zakládáme, proto nás Vaše hodnocení mrzí a doufám, že bude možnost ho nějak napravit.
S pozdravem Jiří Štencek, majitel Helveti s.r.o.